Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылармен сәлемдесу
Сабақ :қазақ тілі
<<И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Күні 02.03 2016
Мұғалім есімі Т. Нургалиева
Сынып 5 <<ә>>
Қатысқандар саны
18
қатыспағандар саны
0
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылардың буын және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту,
оқушылардың буын және оның түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, талдау дағдыларын арттыру.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар
Буын және оның түрлері туралы біледі.
Ережесін меңгереді.
Жаттығу орындау барысында қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі
Буын және оның түрлері ерекшелігін біледі.
Ұйғыр тілімен салыстыра отырып талдайды.
Кейбір оқушылар: Буын және оның түрлері ерекшелігін біледі.
Ұйғыр тілімен салыстыра отырып талдайды. Буындардың үндесуін аңғарады.
Тілдік мақсат
Оқушылар буын және оның түрлері
туралы білімді меңгереді. Жазба жұмыстары барысында қолданады.
Оқушылар топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасап сөйлеу мәнері жетіледі.
Оқушылар сөз құрамынан буын түрлерін ажырата алады.
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Психологиялық тренинг, <<Бірге ойланайық>> әдісі, <<Кім жылдам?>> ойыны, <<Буындар сандығы>>, Венн диаграммасы <<Өзіме хат>> әдісі
Жоспар
Жоспарлан-ған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
дереккөздер
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу
Кезекшімен сұхбат
Психологиялық тренинг <<Дәл бүгіннен бастап...>> арқылы көңіл-күйді қалыптастыру .1,2,3 сандары бойынша топтарға бөлу
1-топ Ашық буын
2-топ Тұйық буын
3-топ Бітеу буын
Топ басшыларын анықтайды.
ІІ.Мақсат қою кезеңі:
Оқушылардың буын және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту,
Оқушылардың буын және оның түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, талдау дағдыларын арттыру.
Слайд 1
Ортасы
V Жаңа тақырып: Буын және буын түрлері Ұйғыр тілінде
ережелерді айтқызу
Топтарға сөйлемді жазғызамын да, сөйлемдегі
сөздерді буынға бөлгіземін.
Мысалы:
1-топ. Ба-ла-лар мек-теп-ке кел-ді.
2-топ. Ау-ла-да Ә-сет пен Ер-бол доп ой-на-ды.
3-топ. Бү-гін сы-нып-та Ай-гүл ке-зек-ші.
Оқушылар тапсырманы орындап болған соң тақырып туралы түсінік беру.
Сөз бірнеше фонетикалық бөлікке жіктеледі. Балалар мектепке келді деген сөйлемде үш сөз бар. Осы сөйлемдегі сөздер естілуі жағынан Ба-ла-лар мек-теп-ке кел-ді болып бірнеше шағын дыбыс тобына жіктеліп тұр. Осындай дыбыстық топқа жіктелген сөз ағымының шағын мүшесі буын делінеді.
Сөздердің әрбір фонетикалық бөлшегі болған буын бір не бірнеше дыбыстан (фонемадан) құралады: Мысалы, қант, а-ла-мын сөздеріндегі буындарды алсақ, бірінші сөз бір буыннан, екінші сөз үш буыннан құрылып тұр. Бірінші сөзде буын төрт дыбыстан, екінші сөздегі бірінші буын бір дыбыстан, екінші буын екі дыбыстан, үшінші буын үш дыбыстан құралған.
Демек, буын дегеніміз - сөз құрамындағы бір немесе бірнеше дыбыстардың тобынан жасалған фонетикалық бөлшек. Дауысты дыбыстың бір өзі буын бола алады. Дауыссыз дыбыстар жеке тұрып өздігінен буын құрай алмайды. Сөздің құрамында қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады.
Буын жеке дауыстыдан және дауысты мен дауыссыз дыбыстардың тіркесінен жасалатын болғандықтан, оның құрамы үнемі бір қалыпты болмайды. Қазақ тілінде буынның үш түрі бар. Олар: 1)ашық буын: А-на, ә-ке, те-ре-зе, ау-ла-да
2) тұйық буын: ат, ант, ақ, өрт
3) бітеу буын: нан, тон, төрт, дәп-тер
Слайд2
үлестірмелер
Слайд 3
Слайд 4
Аяқталуы
<<Бірге ойланайық>> әдісін қолдану арқылы жаңа материялдан меңгергенін тексеру.
Ітоп 302-жаттығуды
ІІ топ 303-жаттығуды
ІІІ топ 304-жаттығуды шарты бойынша орындайды
<<Кім жылдам?>> әдісі бойынша 1 минут ішінде <<Буын>> сандығынан әртүрлі буындарды алып, әр топ өз қапшығына жинақтауы керек. Қай топ жылдам әрі талапқа сай орындаса, сол топ жеңімпаз аталады.
Венн диаграммасы:
қазақ тілі ұйғыр тілі
Әр топ түсініктерін жеткізеді.
Слайд 5
<<Буын>> сандығы
Кестелі парақша
Бағалау
Топтық бағалау және ұпай саны бойынша
Үйге тапсырма
305,306-жаттығулар
Кері байланыс
<<Өзіме хат>> әдісін қолдану
парақшалар
<<И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> мемлекеттік мекемесі
Күні 02.03 2016
Мұғалім есімі Т. Нургалиева
Сынып 5 <<ә>>
Қатысқандар саны
18
қатыспағандар саны
0
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылардың буын және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту,
оқушылардың буын және оның түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, талдау дағдыларын арттыру.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар
Буын және оның түрлері туралы біледі.
Ережесін меңгереді.
Жаттығу орындау барысында қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі
Буын және оның түрлері ерекшелігін біледі.
Ұйғыр тілімен салыстыра отырып талдайды.
Кейбір оқушылар: Буын және оның түрлері ерекшелігін біледі.
Ұйғыр тілімен салыстыра отырып талдайды. Буындардың үндесуін аңғарады.
Тілдік мақсат
Оқушылар буын және оның түрлері
туралы білімді меңгереді. Жазба жұмыстары барысында қолданады.
Оқушылар топтаса, ынтымақтаса жұмыс жасап сөйлеу мәнері жетіледі.
Оқушылар сөз құрамынан буын түрлерін ажырата алады.
Сабақ типі
Жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Психологиялық тренинг, <<Бірге ойланайық>> әдісі, <<Кім жылдам?>> ойыны, <<Буындар сандығы>>, Венн диаграммасы <<Өзіме хат>> әдісі
Жоспар
Жоспарлан-ған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
дереккөздер
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу
Кезекшімен сұхбат
Психологиялық тренинг <<Дәл бүгіннен бастап...>> арқылы көңіл-күйді қалыптастыру .1,2,3 сандары бойынша топтарға бөлу
1-топ Ашық буын
2-топ Тұйық буын
3-топ Бітеу буын
Топ басшыларын анықтайды.
ІІ.Мақсат қою кезеңі:
Оқушылардың буын және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту,
Оқушылардың буын және оның түрлерін ажырата алу дағдыларын арттыру, деңгейлік тапсырмалар беру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, талдау дағдыларын арттыру.
Слайд 1
Ортасы
V Жаңа тақырып: Буын және буын түрлері Ұйғыр тілінде
ережелерді айтқызу
Топтарға сөйлемді жазғызамын да, сөйлемдегі
сөздерді буынға бөлгіземін.
Мысалы:
1-топ. Ба-ла-лар мек-теп-ке кел-ді.
2-топ. Ау-ла-да Ә-сет пен Ер-бол доп ой-на-ды.
3-топ. Бү-гін сы-нып-та Ай-гүл ке-зек-ші.
Оқушылар тапсырманы орындап болған соң тақырып туралы түсінік беру.
Сөз бірнеше фонетикалық бөлікке жіктеледі. Балалар мектепке келді деген сөйлемде үш сөз бар. Осы сөйлемдегі сөздер естілуі жағынан Ба-ла-лар мек-теп-ке кел-ді болып бірнеше шағын дыбыс тобына жіктеліп тұр. Осындай дыбыстық топқа жіктелген сөз ағымының шағын мүшесі буын делінеді.
Сөздердің әрбір фонетикалық бөлшегі болған буын бір не бірнеше дыбыстан (фонемадан) құралады: Мысалы, қант, а-ла-мын сөздеріндегі буындарды алсақ, бірінші сөз бір буыннан, екінші сөз үш буыннан құрылып тұр. Бірінші сөзде буын төрт дыбыстан, екінші сөздегі бірінші буын бір дыбыстан, екінші буын екі дыбыстан, үшінші буын үш дыбыстан құралған.
Демек, буын дегеніміз - сөз құрамындағы бір немесе бірнеше дыбыстардың тобынан жасалған фонетикалық бөлшек. Дауысты дыбыстың бір өзі буын бола алады. Дауыссыз дыбыстар жеке тұрып өздігінен буын құрай алмайды. Сөздің құрамында қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады.
Буын жеке дауыстыдан және дауысты мен дауыссыз дыбыстардың тіркесінен жасалатын болғандықтан, оның құрамы үнемі бір қалыпты болмайды. Қазақ тілінде буынның үш түрі бар. Олар: 1)ашық буын: А-на, ә-ке, те-ре-зе, ау-ла-да
2) тұйық буын: ат, ант, ақ, өрт
3) бітеу буын: нан, тон, төрт, дәп-тер
Слайд2
үлестірмелер
Слайд 3
Слайд 4
Аяқталуы
<<Бірге ойланайық>> әдісін қолдану арқылы жаңа материялдан меңгергенін тексеру.
Ітоп 302-жаттығуды
ІІ топ 303-жаттығуды
ІІІ топ 304-жаттығуды шарты бойынша орындайды
<<Кім жылдам?>> әдісі бойынша 1 минут ішінде <<Буын>> сандығынан әртүрлі буындарды алып, әр топ өз қапшығына жинақтауы керек. Қай топ жылдам әрі талапқа сай орындаса, сол топ жеңімпаз аталады.
Венн диаграммасы:
қазақ тілі ұйғыр тілі
Әр топ түсініктерін жеткізеді.
Слайд 5
<<Буын>> сандығы
Кестелі парақша
Бағалау
Топтық бағалау және ұпай саны бойынша
Үйге тапсырма
305,306-жаттығулар
Кері байланыс
<<Өзіме хат>> әдісін қолдану
парақшалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz