Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың эпиграфы
Бекітемін Келісілді
Мектеп директоры ОІМ
А.О. Уалиева Г.К. Егубаева
9-сынып
(ашық сабақ)
Математика пәнінің мұғалімі: Баядилова А.Е.
2015-2016 оқу жылы
Күні: 4.02
Сабақ №60
Сабақтың тақырыбы: <<Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер>>
Мақсаты:
Білімділік: Алдыңғы сабақта алған білімдерін пайдалана отырып,тригонометриялық функцияның қасиеттерін, формулаларын өрнектерді түрлендіру, тепе - теңдікті дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын, іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын, зейін, ойлану, қабылдауын дамыту.
Тәрбиелік: Ұлы ақындардың өлеңдерін келтіре отырып, оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу, экологиялық, азаматтық тәрбиеге назар аудару, бірлесе жұмыс істеуге, бір - бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған сабақ.
Түрі: Аралас сабақ (кіріктірілген сабақ).
Пән аралық байланыс: қазақ әдебиеті
Әдісі: Өздік жұмыс, миға шабуыл, жұптық әдіс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Кестелер, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы.
Сабақтың эпиграфы: <<Сен неткен бақытты едің, келер ұрпақ>>
Қ.Аманжолов
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық даярлық
Сабақтың мақсатын хабарлау
ІІ. <<Көршінді тексер>> стартегиясы бойынша үй жұмысын тексеру
№298 (ә,в)
ІІІ. <<Барлық істің басшысы - білім мен ұғым>>.
Өрнектің мәнін табыңыз:
1. sin2PI3 2.cosPI3 3.sin5PI3 4.cos5PI4 5. tg5PI6
6. sinPI4 7. cosPI4 8. tg2PI3 9.sinPI
Оқушылар жауап бергенен кейін , тақтаға әр жауапқа сәйкес әрпі бар кесте ілінеді.
12
-22
32
22
-32
22
0
-13
-3
Е
Ф
С
Л
Й
Л
Н
У
И
Әріптерді орналастыру арқылы << Сейфуллин>> деген сөзді оқиды.
Мұғалім: Сіздер Сәкен Сейфуллиннің өмірі жайлы білесіздерме?
Сәкен Сейфуллин қазақ әдебиетінің негізін салушылардың бірі. Өзінің <<Көкшетау>> поэмасында біздің өлкенің табиғатының әсемдігін, сұлулығын жырлаған.
Осы кезде оқушылар С. Сейфуллиннің әннің сазы бірге тындалады, шәкірттер Көкшенің әсем табиғатына тағы да бір ғажайып саяхат жасағандай болып сезінеді.
(С.Сейфуллиннің <<Көкшетау >> әні)
ІІІ. <<Білім теңіз, түбі де, шегі де жоқ>>.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы формулаларды тексеру барысында тағы да пәнаралық байланыс ескеріледі.
Тригонометрия элементтерің атаңдар?
Қай функция жұп функция?
Ал тақ функцияларды атаңдар?
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер формуласын жазыңыз:
1. sin2х +cos2х
2. sinxcosx
3. cosxsinx
4. tgx*ctgx
5. 1+ctg2x
6. 1+tg2x
7. 1-sin2x
8. 1-cos2x
9. tg2x
1
tgx
ctgx
1
1sin2x
1cos2x
cos2x
sin2x
sin2xcos2x
Қ
Ұ
Н
А
Н
Б
А
Е
В
Осы жауаптарға сәйкес әріптерден құрастырылған <<Құнанбаев>> деген фамилияны оқиды.
Оқушылар А. Құнанбаевтың өлеңдерін оқиды.
Жеке сұрақтар арқылы оқушылардың өздеріне қорытынды жасату.
(А. Құнанбаевтың 31-ші қара сөзі)
ІІ. <<Бар нәрсеге білім қолды жеткізер>>
Тақырып бойынша есеп шығару барысында төмендегі тригонометриялық теңдеулер шешіледі.
Деңгейлік тапсырма.
А деңгейі:
№ 1
sinх=16 cosх-?
sinх=18 cosх-?
sinх=12 cosх-?
sinх=14 cosх-?
В деңгейі:
№2
1. sin2x-cos2x+1
2. sinx*ctgx+cosx
3. cosx*tgx+sinx
C деңгейі:
1. cos2x1+tg2x(1-sin2x)
2. sin2x1+ctg2x(1-cos2x)
356
6364
32
1516
2sin2x
2cosх
2sinх
cos2x
sin2x
А
М
А
Н
Ж
О
Л
О
В
Оқушылар осы жауаптарға сәйкес әріптерден құрастырылған <<Аманжолов>> деген фамилия шығады.
Мұғалім:
Ақындар жастарға арнап жыр жазып, келешігінен зор үміт күткен. Әрине, біздің жас ұрпақ тәуелсіздік идеясынан нәр алған, ел мен жердің иесі екенін сезініп, күні ертең ат жалын тартып мініп, <<мен кімнен кеммін, ата-ана арманын, алдыңғы толқынның...>>
Оқушылар мәліметтер оқып, <<Өзім туралы>> өлеңін айтады.
ІІІ. <<Сен неткен бақытты едің, келер ұрпақ>>
Қорытындылау:
Бүгін сабақ ұнады ма?
Нені үйрендік?
Мақсатымызға жеттік пе?
Үйге: № 300,301
Бағалау
Мектеп директоры ОІМ
А.О. Уалиева Г.К. Егубаева
9-сынып
(ашық сабақ)
Математика пәнінің мұғалімі: Баядилова А.Е.
2015-2016 оқу жылы
Күні: 4.02
Сабақ №60
Сабақтың тақырыбы: <<Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер>>
Мақсаты:
Білімділік: Алдыңғы сабақта алған білімдерін пайдалана отырып,тригонометриялық функцияның қасиеттерін, формулаларын өрнектерді түрлендіру, тепе - теңдікті дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Өзіндік ізденіс әрекеттерін, еңбек дағдыларын, танымдық қызығушылығын, іскерлік қабілетін, еркіндігін, эмоциясын, зейін, ойлану, қабылдауын дамыту.
Тәрбиелік: Ұлы ақындардың өлеңдерін келтіре отырып, оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу, экологиялық, азаматтық тәрбиеге назар аудару, бірлесе жұмыс істеуге, бір - бірін тыңдауға, жауапкершілікке, сенімділікке баулу, жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған сабақ.
Түрі: Аралас сабақ (кіріктірілген сабақ).
Пән аралық байланыс: қазақ әдебиеті
Әдісі: Өздік жұмыс, миға шабуыл, жұптық әдіс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Кестелер, үйлестірмелі карточкалар, бағалау парағы.
Сабақтың эпиграфы: <<Сен неткен бақытты едің, келер ұрпақ>>
Қ.Аманжолов
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық даярлық
Сабақтың мақсатын хабарлау
ІІ. <<Көршінді тексер>> стартегиясы бойынша үй жұмысын тексеру
№298 (ә,в)
ІІІ. <<Барлық істің басшысы - білім мен ұғым>>.
Өрнектің мәнін табыңыз:
1. sin2PI3 2.cosPI3 3.sin5PI3 4.cos5PI4 5. tg5PI6
6. sinPI4 7. cosPI4 8. tg2PI3 9.sinPI
Оқушылар жауап бергенен кейін , тақтаға әр жауапқа сәйкес әрпі бар кесте ілінеді.
12
-22
32
22
-32
22
0
-13
-3
Е
Ф
С
Л
Й
Л
Н
У
И
Әріптерді орналастыру арқылы << Сейфуллин>> деген сөзді оқиды.
Мұғалім: Сіздер Сәкен Сейфуллиннің өмірі жайлы білесіздерме?
Сәкен Сейфуллин қазақ әдебиетінің негізін салушылардың бірі. Өзінің <<Көкшетау>> поэмасында біздің өлкенің табиғатының әсемдігін, сұлулығын жырлаған.
Осы кезде оқушылар С. Сейфуллиннің әннің сазы бірге тындалады, шәкірттер Көкшенің әсем табиғатына тағы да бір ғажайып саяхат жасағандай болып сезінеді.
(С.Сейфуллиннің <<Көкшетау >> әні)
ІІІ. <<Білім теңіз, түбі де, шегі де жоқ>>.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы формулаларды тексеру барысында тағы да пәнаралық байланыс ескеріледі.
Тригонометрия элементтерің атаңдар?
Қай функция жұп функция?
Ал тақ функцияларды атаңдар?
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер формуласын жазыңыз:
1. sin2х +cos2х
2. sinxcosx
3. cosxsinx
4. tgx*ctgx
5. 1+ctg2x
6. 1+tg2x
7. 1-sin2x
8. 1-cos2x
9. tg2x
1
tgx
ctgx
1
1sin2x
1cos2x
cos2x
sin2x
sin2xcos2x
Қ
Ұ
Н
А
Н
Б
А
Е
В
Осы жауаптарға сәйкес әріптерден құрастырылған <<Құнанбаев>> деген фамилияны оқиды.
Оқушылар А. Құнанбаевтың өлеңдерін оқиды.
Жеке сұрақтар арқылы оқушылардың өздеріне қорытынды жасату.
(А. Құнанбаевтың 31-ші қара сөзі)
ІІ. <<Бар нәрсеге білім қолды жеткізер>>
Тақырып бойынша есеп шығару барысында төмендегі тригонометриялық теңдеулер шешіледі.
Деңгейлік тапсырма.
А деңгейі:
№ 1
sinх=16 cosх-?
sinх=18 cosх-?
sinх=12 cosх-?
sinх=14 cosх-?
В деңгейі:
№2
1. sin2x-cos2x+1
2. sinx*ctgx+cosx
3. cosx*tgx+sinx
C деңгейі:
1. cos2x1+tg2x(1-sin2x)
2. sin2x1+ctg2x(1-cos2x)
356
6364
32
1516
2sin2x
2cosх
2sinх
cos2x
sin2x
А
М
А
Н
Ж
О
Л
О
В
Оқушылар осы жауаптарға сәйкес әріптерден құрастырылған <<Аманжолов>> деген фамилия шығады.
Мұғалім:
Ақындар жастарға арнап жыр жазып, келешігінен зор үміт күткен. Әрине, біздің жас ұрпақ тәуелсіздік идеясынан нәр алған, ел мен жердің иесі екенін сезініп, күні ертең ат жалын тартып мініп, <<мен кімнен кеммін, ата-ана арманын, алдыңғы толқынның...>>
Оқушылар мәліметтер оқып, <<Өзім туралы>> өлеңін айтады.
ІІІ. <<Сен неткен бақытты едің, келер ұрпақ>>
Қорытындылау:
Бүгін сабақ ұнады ма?
Нені үйрендік?
Мақсатымызға жеттік пе?
Үйге: № 300,301
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz