Критериалды бағалау

«Критериалды бағалау »

тaқырыбы бойыншa семинар-тренинг жоcпaры

/Қазақ мектеп-гимназиясы/

Директордың ОТЖ орынбасары Бакеева Молдир Туганбаевна

Директордың ҒӘЖ орынбасары Есенгалиева Айгуль Ерболовна

Күні: 02. 03. 2016
Caғaт: 14:30 - 16:00
Күні: 02. 03. 2016: Caбaқ тaқырыбы:
Caғaт: 14:30 - 16:00: Критериалды бағалау
Күні: 02. 03. 2016:

Жaлпы

мaқcaт:

Caғaт: 14:30 - 16:00: Әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдастыру.
Күні: 02. 03. 2016:

Күтілетін

нәтиже

Caғaт: 14:30 - 16:00:

1. Критериалды бағалаумен әріптестер танысады.

2. Мұғалімдерге критериалды бағалаудың жүйелерін үйрету арқылы дәстүрлі бағалаудан артықшылықтарын көреді.

Күні: 02. 03. 2016:

Түйінді

идеялaр:

Caғaт: 14:30 - 16:00: Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру.
Күні: 02. 03. 2016: Caбaқтa қолдaнылaтын мaтериaлдaр:
Caғaт: 14:30 - 16:00: компьютер, проектор, мәтін үлгілері, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А4 форматтағы ақ қағаздар, кері байланыс парағы
Күні: 02. 03. 2016: Дерек көздері:
Caғaт: 14:30 - 16:00: Әдістемелік нұсқаулық, мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Күні: 02. 03. 2016: Тaпcырмaлaр:
Caғaт: 14:30 - 16:00: Топтық талдау, рөлдік ойын, салыстыру, зерттеу

Критериалды бағалау бойынша семинар -тренингте мұғaлімдердің іc-әрекеті:

Ұйымдacтыру кезеңі

Уақыты

Коучтың іc-әрекеті
Қатысушылардың іc-әрекеті
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Таныстыру
Коучтың іc-әрекеті:

Мектеп туралы ақпарат

/ қысқаша шолу/

Қатысушылардың іc-әрекеті: Тыңдау
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Топтастыру
Коучтың іc-әрекеті: Қатысушыларға фигуралар қиындылары ұсынылады (фигурамен топтасады, кейін түспен топтасады)
Қатысушылардың іc-әрекеті: Қима суреттерді құрастыру арқылы қатысушылар 4 топ болып топтасады.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іc-әрекеті: Көтеріңкі көңіл орнату үшін «шаттық шеңбер» тренингін ұйымдастыру
Қатысушылардың іc-әрекеті: Есімінің алғашқы әріпі бойынша өз тарапынан әріптестеріне жыл лебіздерін білдіреді.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Түйінді идеялар «Дейін - кейін» стратегиясы
Коучтың іc-әрекеті: Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін «Бағалау дегеніміз не? Ал баға дегенді қалай түсінеміз? деген сұрақтарға жауап жаздыру.
Қатысушылардың іc-әрекеті: Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына бағалау туралы не білетінін жазады.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Презентациялар таныстырылымы
Коучтың іc-әрекеті: «Критериалды бағалау» таныстырылымы.
Қатысушылардың іc-әрекеті: Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: «Аққаланың суретін салу» тренингі
Коучтың іc-әрекеті: Әр топқа аққала суретін салуға тапсырма беріледі. «Карусель» әдісі арқылы бір-бірінің суреттерін бағалайды.
Қатысушылардың іc-әрекеті:

Дене мүшелерінің немесе аққала атрибуттарының түгел болуы (мұрны сәбізден, басында төңкерілген шелегі бар, қолы, басы, қолында сыпырғышы бар) 2 ұпай

Түсі (ақ түсті, сәбіз тоқсары түсті, шелегі сұрғылтым түсті, т. б. ), қолданылған түстер немесе бояулар саны 1ұпай

Өлшемі (сурет салуға берілген бетті түгел қамтуы) 1ұпай

Бір бүтіндігі - 1 ұпай (суреттің аяқталуы немесе салынып бітуі)

Жалпы 5 ұпай

Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Сергіту кезеңі
Коучтың іc-әрекеті: «Қызылжар» биі
Қатысушылардың іc-әрекеті: Қатысушылар би билейді.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Таныстырылым
Коучтың іc-әрекеті:

Оқушының оқу жетістігін

қазақ тілі мен әдебиеті бойынша

бағалау критерийі

Қатысушылардың іc-әрекеті: Қатысушылар тыңдайды, өз ойларын білдіреді
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Тапсырма № 1
Коучтың іc-әрекеті: Мәтінмен жұмыс
Қатысушылардың іc-әрекеті: Мәтінге критерийлер құрып, әріптестерге ұсынады
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Тапсырма № 2
Коучтың іc-әрекеті:

Сыйлық жасау.

Берілген қағаздан гүл шоқтарын жасау.

Қатысушылардың іc-әрекеті: Бірінші топ сыйлығын екінші топқа, 2 топ 3 топқа, 3 топ 4 топқа, 4 топ 1 топқа береді және сол ретпен бағалайды
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Теориялық бөлім
Коучтың іc-әрекеті:

Презентациямен бағалау өлшемдері критерийлер және дескрипторлармен таныстырып өту.

Бұдан кейін топтар жұмысын бағалау қайта бағалау жүргізу үшін топтарға бағалау өлшемдері таратпасы беріледі.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қатысушылардың іc-әрекеті:
Критерийлер
Дескрипторлар
Ұпай
1
Көркемділігі
1. Талғамы жоғары
1
2. Төмен
0
2
Орнықтылығы
1. Орнықты
1
2. Орнықты емес
0
3
Көлемі
1. Талапқа сай келеді
1
2. Талапқа сай емес
0
  • Топта өзара талдау;
  • Ойларын ортаға салу;
  • Ортақ критерийлер шығару;

Жасаған өнімдерін қайта бағалау (шығарылған критерийлері бойынша)

Топтар өздерін мына критерийлер арқылы бағалайды.

Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Қатысушылардың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Қатысушылардың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Қатысушылардың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Қатысушылардың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты:
Коучтың іc-әрекеті:
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Қорытынды
Коучтың іc-әрекеті: Бүгінгі сабақта бағалаудың неше түрі пайдаланылды? Сіз үшін қайсысы тиімді?
Қатысушылардың іc-әрекеті: Алған ақпараттарын қорытындылайды.
Ұйымдacтыру кезеңіУақыты: Рефлекcия
Коучтың іc-әрекеті:

Коучинг қатысушыларымен кері байланыс орнату.

1. Сізге коучинг сабағының мақсаттары түсінікті болды ма?

Иә жоқ Түсініктемелер

2. Сіз бұл мақсаттарды өзіңіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба?

Иә жоқ Түсініктемелер 3. Сізге оқыту


Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалаудың міндеттері
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Критериалды бағалаудың қағидаттары
Формулаларды еңгізу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz