Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ОМОЖТ диалогті оқыту

Орта мерзімдік жоспарлау

Сабақ
тақырыптары

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2.Оқытуда
қолданыла-
тын әдіс-
тәсілдер

3.Бүкіл
оқушылар
үйренгенін
қайдан
білесіз?

4.Оқып-
үйренудің
нәтижесі

5.Үйрену
мақсатын-
дағы баға-
ны қоса
бағалау

6.Бәрін қоса
есептегенде
(дарынды
балалар)

7.Негізгі
дерек
көздер
1. My flat
Оқушының сөздік қорын кеңейте отырып,өз бөлмелері туралы айта білуді үйрету. There is, There are құрылымын қайталау.
Сұрақ - жауап, диалогты оқыту, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, <<Сұрақты ұстап ал>> әдісі
рефлексия Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
А) суретке қарап сөйлем құрастыру, суреттеу
В) тірек сөздерді қатыстыра отырып сөйлем жазу
С)сәйкестендіру - сөздік қорлары жаңа сөздермен толығады;
- өз бөлмелерін суреттей алады
Өз үйі, пәтері, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Досының пәтері , бөлмесі туралы сұрақ қоя алады. Қазіргі заманға лайық пәтерлер, бөлмелер туралы жаза алады.
Формативті бағалау, Бағалау парағы
Жоғары және төмен сұрақтар . интервью алу
Оқулықтар, жұмыс дәптері, интерактивті тақта , флипчарт
2. Carol`s kitchen
Досының үйі, пәтері, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Жаңа өздерді қолдан отырып сөйлем құрайды. Are there....
Is there.....құрлымын қайталау.
Сұрақ - жауап диологты оқыту, төмен және жоғары сұрақтар, Венн диаграммасы ,
Өздерін реттей алады. Бірін-бірі оқытады, үйретеді. Топтық жұмыста біріне-бірі көмектеседі.
Досының үйі, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Жаңа сөздерді қолдан отырып, сыни тұрғыда ойлана отырып сөйлем құрай алады.
Жұлдызшалар арқылы оқушылар сабаққа ынталанады. Сонымен қатар табыс критерийінің ең жоғарғы деңгейіне жетуге талпынады. Өзара және өзін- өзі бағалау жүреді.
ABC - деңгейлік тапсырмалар.
Тақырыптық суреттер, There is .. There are құрлымының плакаты.
3. Which room do you like?
Ағылшын тіліндегі предлогтарды морфологиялық құрлымын түсіндіру, оның ішіндегі Simple предлогтың қолданылуын түсіндіру.
Сұрақ және жауап,диалог, сыни ойлау; түртіп алу салыстыру, топпен, жеке жұмыс, постер дайындау, рөлдік ойын.
Which room do you like? Сұрағына жауап бере алады. Топпен жұмыс жасай алады.
Өз бөлмелері туралы сыни тұрғыдан ойлана отырып еркін сөйлей, жаза алады. Предлогтың марфологиялық құрылымын түсінеді.
Өзін өзі топта бағалау,мадақтау сенім білдіру.
Карточкалар (дұрыс бұрыс ойыны)
Дидактикалық материалдар, оқулық, жұмыс дәптерлері
4. My room
Are there some ...? Is there any...? Қолдана алуға үйрету. жалпы және арнайлы сұрақтар қоя алады.

СТО, диалогты оқыту, АКТ оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер,
Постер құрайды,жағымды психалогиялық ахуал қалыптасадлы.
Are there any... ? Is there some...? құрылымына сөйлем құрай алады.
Өзін өзі бағалау, интерпретациялай отырып бағалау, критиалды бағалау, мадақтау.
Рөлдік ойындар арқылы талантты оқушылрды анықтау
Оқулықтар, дидактикалық материалда,р, Some, Any құрылымы туралы плакат.
5. Do you help in the house?
Оқушылардың монологты және диалогты сөйлемін қалыптастыру. Предлогтарды түсіндіру. Тәуелді есімдіктерді дұрыс қолдануға үйрету.
Тренинг, диалог, жеке, жұптық, топтық жұмыс,
<<Ойлан, жұптас, пікірлес>> әдісі

Сөздікпен жұмыс, аудио, видео тыңдау, сөйлемді аударып беру, суреттерді бейнелеу.
Предлогтарды сөйлемдерде толық қолдана алады. Жаңа сөздерді қолдана отырып, сыни турғыда жауап бере алады.
<<Бағдаршам>> әдісі, рефлексия Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау
Деңгейлі тапсырма беру.
Мәртебелі сұрақтар.
5 -сыныпқа арналған оқулық авторы Т. Аяпова, стикерлер,компьютер, интерактивті тақта
6. Test yourself
Оқушылардың өтілген тараулар, тақырыптары бойынша білім деңгейлерін қадағалау, тексеру. Жеке жұмыс, түсіндіру, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар Тест жұмысын түсіндіру - Барлық өтілген тақырыптары бойынша алған білімдерін еске түсіреді,
жүйелейді, қорытындылайды

Жеке жұмыс, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
Берілген тапсырмаларды орындау.
Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді
Суммативті бағалау
Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары.
Тест парақшалары.
7. Unit four. My school day. Step 1 What`s this?
Оқушыларды ағылшын тілінде жаңа сөздерді қолдана отырып еркін сөйлеуге үйрету, Сілтеу есімдіктердің мағынасын таныту.түрлі түстерді меңгерту.
СТО; топтастыру түртіп алу, топтық және жеке жұмыс. АКТ; таныстырылым,
Топпен жұмыс істей алады, рөлге ене алады. Өзін-өзі бағалайды.
Түрлі түстерді ажырата алады. Сілтеу есімдік терді қолдан алады. Жаңа сөздерді қолдан отырып сөйлем құрай алады.
Бағалау парақшалары арқылы бағалау, екі жұлдыз бір тілек ,
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар,
Дидактикалық материалдар, оқулықтар, жұмыс дәптер, түрлі түсті маркер,флипчарт,
8. Step 2 How many boys are there in your class?
Оқушыларға сыныбындағы ұл қыздар жайында әңгімелеуге дағдыландыру. Адамдардың дене мүшелерін бейнелеу, түр түстерін ажырата алуды меңгерту. There are құрылымын үйрету.
СТО, диалогты оқыту,
Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады. Мысал келтіре алады.
Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
Көшбасшы анықталады.
Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
Бағаға көңілі толады.
Өз сыныбындағы оқушылар туралы жуан және жіңішке сұрақтарға жауап бере алады. Сыртқы бейне туралы әңгімелеп бере алады.
Бағалау критериі жазылған кесте
Тірек сызба суреттер, деңгейлік жаттығулар.
Стикер
Топқа бөлудің суреттері <<логикалық тізбек>> А 2 ватман
Суреттер
9. Step 3 My computer
Оқушыларға уақыт предлогтарын , have got етістігін меңгерту. My computer тақырыбына байланысты жаңа сөздерді қолдана отырып ауыз екі сөйлеуді үйрету.
Миға шабуыл (білу)
- Интерпретация (түсіну)
- Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)
- диалогты оқыту
- Сергіту сәті <<Көзге жаттығу>>

Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады. Мысал келтіре алады.
Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
Көшбасшы анықталады.
Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
Бағаға көңілі толады.
Апта аттарын толық меңгереді, жаңа сөздерді қолдан отырып, өзінің сабақ кестесі жайнында еркін сөйлей алады.
Бағалау критерийлері арқылы бағалау, бас бармақ әдісі арқылы бағалау.
Деңгейлі тапсырмалар арқылы.
Оқулықтар, жұмыс дәптерлері, А4 қағаз, стикер, түрлі түсті маркелер, Have got етістігінің грамматикалық кестесі.
10. Step 4 Omar likes English
Оқушыларды жай осы шақты (Present Simple) сөйлемде қолдануға үйрету
Міндеті:
- пәндердің атауын және күнделікті күн тәртібіне байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-ауыз екі сөйлеуді дамыту.
Миға шабуыл
Жеке, жұппен жұмыс
Күрделі сұрақ
Диалогтық оқыту
Рефлексия

Топен жқмыс жасайды, сыни турғыдан ойлана алады. Рөлге ене отырып диалогты оқыту.
Тақырып бойынша сұрақ қоюды және жауап беруді біледі, түсінеді, оқи алады.
Өзін және өзгені бағалай алады
Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады
Өз бетінше мәлімет іздей алады
Формативті бағалау
Бағалау критерийлері арқылы бағалау
Рефлексия жазу
Өзін-өзі, өзгені бағалау

Карточкалар, ашық жабық сұрақтар.
Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
Up Beat `'Longman''
Грамматикалық кесте (Present Simple)
Стикер
Грам. үлестірме кеспелері
Бағалау критериі жазылған кесте
Рефлексия парағы
11. Step 5 A day in my life
Мақсаты: Presenлt Simple шағының 3 жақта He/She/It-пен қолданылуын түсіндіру

Міндеті:
-жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру,
-төрт дағдыда қолдана білу
-үндемес оқушыны сөйлету.
Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)
Вен диаграммасы (екі мәтіндегі іс әрекетті салыстыру) (талдау)
Сергіту сәті <<Көзге жаттығу>>
Грамматикалық диктант (жинақтау)
<<Шатастырылған логикалық баулар>> әдісі
Алдын ала берілген критерий бойынша бағалау
<<Таудың ұшар басына шығу>>ойыны
Миға шабуыл (білу)
Интерпретация (түсіну)

Миға шабуыл арқылы грамматикамен және жаңа лексикалық бірліктермен танысады.
Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады.
Мысал келтіре алады.
Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
Көшбасшы анықталады.
Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
Бағаға көңілі толады.
Фомативті бағалау
Бағалау критерийлері арқылы бағалау
Топтық жұмыс
Рефлексия жазу
Сыни тұрғыдан ойлау

Деңгейлік тапсырма. Венн диаграммасын қолдану сөз жұмбақ.

Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;
Up Beat `'Longman''
Грамматикалық кесте (Present Simple)
Стикер
<<Көзге жаттығу>> Power Point презентация
Мәтін
Грам. үлестірме кеспелері
Бағалау критериі жазылған кесте
А 3 парағы
Маркер
Рефлексия парағы
12. Test yourself
Оқушылардың өтілген тараулар, тақырыптары бойынша білім деңгейлерін қадағалау, тексеру. Жеке жұмыс, түсіндіру, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар Тест жұмысын түсіндіру - Барлық өтілген тақырыптары бойынша алған білімдерін еске түсіреді,
жүйелейді, қорытындылайды

Жеке жұмыс, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
Берілген тапсырмаларды орындау.
Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді
Суммативті бағалау
Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары.
Тест парақшалары.

5- сыныпқа арналған орта мерзімдік жоспарлау

Сабақ
тақырыптары

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2.Оқытуда
қолданыла-
тын әдіс-
тәсілдер

3.Бүкіл
оқушылар
үйренгенін
қайдан
білесіз?

4.Оқып-
үйренудің
нәтижесі

5.Үйрену
мақсатын-
дағы баға-
ны қоса
бағалау

6.Бәрін қоса
есептегенде
(дарынды
балалар)

7.Негізгі
дерек
көздер
1. Eating habits
Оқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімді түсіндіру.Some \ Any \A\ An Артикльді меңгерту.
СТО <<Адасқан әріптер>>, Диалогты оқыту <<рөлдік ойындар>>
ТДБО << деңгейлік тапсырмалар>>

Саналатын және саналмайтын зат есімдерді ажырата алады, Сыни турғыдан ойлана отырып жауап береді. Жаңа сөздерді қолдана алады.
Критериалды бағалау, бағдаршам арқылы бағалау
Деңгейлік тапсырмалары (дұрыс - бұрыс) ойыны
Дидактикалық материалдар,оқулықтар,
2. Why is water important for us?
Оқушыларды жаңа сөздерді қолдана отырыпсөйлем құрауға тәрбиелеу.How much, how many, сұраулы сөйлемді қолдану дағдысын қалыптастыру.
СТО <<Сөз жұмбақ>>
ОҮБЖТ <<топтық жұмыс>> АКТ <<сергіту сәті>>

Оқушыларды жаңа сөздерді қолдана отырыпсөйлем құрайды, тәрбиелеу. How much, how many, сұраулы сөйлемдерді құрай алады, топпен жұмыс жасай алады.

Бағалауи парақшалары
Сөз жұмбақ ребустар
Жаңа сөздерге байланысты суреттер
3. Free time activities
Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгерту. Present Simple - шағының қайталап сөйлемдерді құруға үйрету.
ОМОЖТ << диалогті оқыту>>
ТЖДБО <<деңгейлік тапсырмалар>>
ОҮБЖТ << бағалау парақшалары, бас бармақ , мадақтау>>

Оқушылар Present Simple шағында еркін сөйлем құрай алады.Жаңа сөздерді қолдан отырып еркін ауыз екі сөйлей алады.
<< бағалау парақшалары, бас бармақ , мадақтау>>
Деңгейлік тапсырмалары
Present Simple - шағының грамматикалық кесте
4. Sport in our life
Оқушыларға тақырыптық жаңа сөздерін меңгерту. <> шағының қолданылуын түсіндіру.
Оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру, өз еліндегі және шетелдегі спорт түрлеріне қызығушылығын ояту,спортпен шұғылдану, салауатты өмір сүру, отансүйгіштікті қалыптастыру.
АКТ,СТО, диалогты оқыту, бағалау, кластер әдісі бойынша

Шет тілінде оқу дағдылары қалыптасады. Мұғалімнін артынан қайталайды. Кейін жеке-жеке оқиды, жатқа айтады.

Оқушылардың сөздік қорын кеңейту мақсатында жаңа сөздермен жұмыс жасау,зерттеушілік жұмыс жасауға дағдыландыру,сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасау;
Әр оқушы бағалау парағын толтырады.
Деңгейлі тапсырмалар тақырыбында жоба қорғайды.
Интер белсенді тақта, әр түсті стикерлер, маркерлер, ақ парақтар.

5. Test yourself
Оқушыларға өтілген тақырыптарды пысықтап бекіту.
Жеке жұмыс, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
Берілген тапсырмаларды орындау.
Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді
Суммативті бағалау
Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары.
Тест парақшалары.

5- сыныпқа арналған орта мерзімдік жоспарлау

Сабақ
тақырыптары

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2.Оқытуда
қолданыла-
тын әдіс-
тәсілдер

3. Оқып-
үйренудің
нәтижесі

4.Үйрену
мақсатын-
дағы баға-
ны қоса
бағалау

5.Бәрін қоса
есептегенде
(дарынды
балалар)

6.Негізгі
дерек
көздер
1. Unit 6 Step 1
I like oranges
Оқушыларға тағамдардың атарын атап, сқйлем құрауға үйрету. Диалогты оқыту ауыз екі сөйлеуге дағдыландыру. Do you like some... сұраулы сөйлемдерге жауап беруге үйрету.
ОУБЖТ <<топтық жұмыс>> ОМОЖТ <<диалогті оқыту>> ТЖДБО <<деңгейлік тапсырма>>
Do you like some... сұраулы сөйлемдерге жауап беруге үйрету. Өздеріне ұнатйтын тағамдарын атап бере алады.
Әр оқушы бағалау парағын толтырады.
ТЖДБО <<деңгейлік тапсырма>>, <<сөз жұмбақ>>
Оқулықтар, жұмыс дәптерлері, дидактикалық материалдар, тағамдардың суреті. Плакат.
2. Do you like apples.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді үйрету,Саналатын және саналмайтын зат есімдерді қайталап еске түсіру. Мәтінді аударып ,ауыз екі сөйлеуге дағдыландыру.
Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.
Қызығушылығын ояту.
ДЖИГСО әдісі арқылы мәтінді оқып аудару.
Флипчат қорғау.
Өздеріне ұнайтын тағамдарды аттарын еркін айта алады. Сыни тұрғыдан ойлана отырып мәтінмен жұмыс жасай алады.
Мадақтау, критериалды бағалау, өзін өзі бағалау.
Эссе жазу
Оқулықтар, жұмыс дәптерлері, дидактикалық материалдар, тағамдардың суреті. А- 4 парақшалар.
3. At Dostykh Plaza in Almaty
Present Continues Tense - шағына түсінік беру. Асханаға барғанда тапсырыс беруге ауыз екі сөйлеуге үйрету.
Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.
Сергіту сәтін орындату, ОМОЖТ <<диалогті оқыту>> ТЖДБО <<рольдік ойын.>>
Present Continues Tense - шағына мысал келтіре алады, асханаларға барғанда еркін тапсырыс бере алады.
Мадақтау, бағдаршам арқылы бағалау,критериалды бағалау, блоб ағашы арқылы бағалау.
ТЖДБО <<рольдік ойын.>> <<өз мектептерінің асханасының менюлар туралы жазу>>
Оқулықтар, жұмыс дәптерлері, дидактикалық материалдар, тағамдардың суреті. А- 4 парақшалар.
4. What do you eat for breakfast.
Оқушылардың сөздік қорын молайту. Жаңа
сөздермен таныстыра отырып олардың
сөйлемде қолданулуын үйрету
Достыққа жолдастыққа тәрбиелеу.
Оқушылардың мәдени әдеби өй-өрісін дамыту.

5.
Оқушылардың сөздік қорын молайта
отырып киімге байланысты жаңа
лексикалық сөздерді енгізу , айтулуын
үйрету
Еңбек етуге тәрбиелеу
Ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту

Ұқсас жұмыстар
Ертіс өзені
Ms word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері. 8 сынып
Бұлшық ет, оның типтері, құрылысы, маңызы және бұлшық еттердің негізгі топтары. 8 сынып
Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Оқыту нәтижелері
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Word мәтіндік редакторында практикалық жұмыс
Атам мен әжем. 2 сынып
Пәндер