ОМОЖТ диалогті оқыту

Орта мерзімдік жоспарлау

Сабақ

тақырыптары

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2. Оқытуда

қолданыла-

тын әдіс-

тәсілдер

3. Бүкіл

оқушылар

үйренгенін

қайдан

білесіз?

4. Оқып-

үйренудің

нәтижесі

5. Үйрену

мақсатын-

дағы баға-

ны қоса

бағалау

6. Бәрін қоса

есептегенде

(дарынды

балалар)

7. Негізгі

дерек

көздер

Сабақтақырыптары:
  1. My flat
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушының сөздік қорын кеңейте отырып, өз бөлмелері туралы айта білуді үйрету. There is, There are құрылымын қайталау.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сұрақ - жауап, диалогты оқыту, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, АКТ, «Сұрақты ұстап ал» әдісі
рефлексия Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: А) суретке қарап сөйлем құрастыру, суреттеу
В) тірек сөздерді қатыстыра отырып сөйлем жазу
С) сәйкестендіру - сөздік қорлары жаңа сөздермен толығады;
- өз бөлмелерін суреттей алады
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Өз үйі, пәтері, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Досының пәтері, бөлмесі туралы сұрақ қоя алады. Қазіргі заманға лайық пәтерлер, бөлмелер туралы жаза алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Формативті бағалау, Бағалау парағы
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Жоғары және төмен сұрақтар . интервью алу
7. Негізгідереккөздер: Оқулықтар, жұмыс дәптері, интерактивті тақта, флипчарт
Сабақтақырыптары:
  1. Carol`s kitchen
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Досының үйі, пәтері, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Жаңа өздерді қолдан отырып сөйлем құрайды. Are there….

Is there…. . құрлымын қайталау.

2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сұрақ - жауап диологты оқыту, төмен және жоғары сұрақтар, Венн диаграммасы,
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Өздерін реттей алады. Бірін-бірі оқытады, үйретеді. Топтық жұмыста біріне-бірі көмектеседі.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Досының үйі, бөлмесі туралы ақпарат бере алады. Жаңа сөздерді қолдан отырып, сыни тұрғыда ойлана отырып сөйлем құрай алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Жұлдызшалар арқылы оқушылар сабаққа ынталанады. Сонымен қатар табыс критерийінің ең жоғарғы деңгейіне жетуге талпынады. Өзара және өзін- өзі бағалау жүреді.
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): ABC - деңгейлік тапсырмалар.
7. Негізгідереккөздер: Тақырыптық суреттер, There is . . There are құрлымының плакаты.
Сабақтақырыптары:
  1. Which room do you like?
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ағылшын тіліндегі предлогтарды морфологиялық құрлымын түсіндіру, оның ішіндегі Simple предлогтың қолданылуын түсіндіру.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сұрақ және жауап, диалог, сыни ойлау; түртіп алу салыстыру, топпен, жеке жұмыс, постер дайындау, рөлдік ойын.
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Which room do you like? Сұрағына жауап бере алады. Топпен жұмыс жасай алады.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Өз бөлмелері туралы сыни тұрғыдан ойлана отырып еркін сөйлей, жаза алады. Предлогтың марфологиялық құрылымын түсінеді.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Өзін өзі топта бағалау, мадақтау сенім білдіру.
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Карточкалар (дұрыс бұрыс ойыны)
7. Негізгідереккөздер: Дидактикалық материалдар, оқулық, жұмыс дәптерлері
Сабақтақырыптары:
  1. My room
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Are there some …? Is there any…? Қолдана алуға үйрету. жалпы және арнайлы сұрақтар қоя алады.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: СТО, диалогты оқыту, АКТ оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер,
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Постер құрайды, жағымды психалогиялық ахуал қалыптасадлы.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Are there any… ? Is there some…? құрылымына сөйлем құрай алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Өзін өзі бағалау, интерпретациялай отырып бағалау, критиалды бағалау, мадақтау.
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Рөлдік ойындар арқылы талантты оқушылрды анықтау
7. Негізгідереккөздер: Оқулықтар, дидактикалық материалда, р, Some, Any құрылымы туралы плакат.
Сабақтақырыптары:
  1. Do you help in the house?
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың монологты және диалогты сөйлемін қалыптастыру. Предлогтарды түсіндіру. Тәуелді есімдіктерді дұрыс қолдануға үйрету.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Тренинг, диалог, жеке, жұптық, топтық жұмыс,
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Сөздікпен жұмыс, аудио, видео тыңдау, сөйлемді аударып беру, суреттерді бейнелеу.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Предлогтарды сөйлемдерде толық қолдана алады. Жаңа сөздерді қолдана отырып, сыни турғыда жауап бере алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: «Бағдаршам» әдісі, рефлексия Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар):

Деңгейлі тапсырма беру.

Мәртебелі сұрақтар.

7. Негізгідереккөздер: 5 -сыныпқа арналған оқулық авторы Т. Аяпова, стикерлер, компьютер, интерактивті тақта
Сабақтақырыптары:
  1. Test yourself
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың өтілген тараулар, тақырыптары бойынша білім деңгейлерін қадағалау, тексеру. Жеке жұмыс, түсіндіру, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар Тест жұмысын түсіндіру - Барлық өтілген тақырыптары бойынша алған білімдерін еске түсіреді,
жүйелейді, қорытындылайды
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Берілген тапсырмаларды орындау.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Суммативті бағалау
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары.
7. Негізгідереккөздер: Тест парақшалары.
Сабақтақырыптары:
  1. Unit four. My school day. Step 1 What`s this?
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушыларды ағылшын тілінде жаңа сөздерді қолдана отырып еркін сөйлеуге үйрету, Сілтеу есімдіктердің мағынасын таныту. түрлі түстерді меңгерту.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: СТО; топтастыру түртіп алу, топтық және жеке жұмыс. АКТ; таныстырылым,
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Топпен жұмыс істей алады, рөлге ене алады. Өзін-өзі бағалайды.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Түрлі түстерді ажырата алады. Сілтеу есімдік терді қолдан алады. Жаңа сөздерді қолдан отырып сөйлем құрай алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Бағалау парақшалары арқылы бағалау, екі жұлдыз бір тілек,
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар,
7. Негізгідереккөздер: Дидактикалық материалдар, оқулықтар, жұмыс дәптер, түрлі түсті маркер, флипчарт,
Сабақтақырыптары:
  1. Step 2 How many boys are there in your class?
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушыларға сыныбындағы ұл қыздар жайында әңгімелеуге дағдыландыру. Адамдардың дене мүшелерін бейнелеу, түр түстерін ажырата алуды меңгерту. There are құрылымын үйрету.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: СТО, диалогты оқыту,
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады. Мысал келтіре алады.
Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
Көшбасшы анықталады.
Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
Бағаға көңілі толады.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Өз сыныбындағы оқушылар туралы жуан және жіңішке сұрақтарға жауап бере алады. Сыртқы бейне туралы әңгімелеп бере алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Бағалау критериі жазылған кесте
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Тірек сызба суреттер, деңгейлік жаттығулар.
7. Негізгідереккөздер: Стикер
Топқа бөлудің суреттері «логикалық тізбек» А 2 ватман
Суреттер
Сабақтақырыптары:
  1. Step 3 My computer
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушыларға уақыт предлогтарын, have got етістігін меңгерту. My computer тақырыбына байланысты жаңа сөздерді қолдана отырып ауыз екі сөйлеуді үйрету.
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл (білу)
- Интерпретация (түсіну)
- Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)
- диалогты оқыту
- Сергіту сәті «Көзге жаттығу»
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады. Мысал келтіре алады.
Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.
Көшбасшы анықталады.
Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.
Бағаға көңілі толады.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Апта аттарын толық меңгереді, жаңа сөздерді қолдан отырып, өзінің сабақ кестесі жайнында еркін сөйлей алады.
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Бағалау критерийлері арқылы бағалау, бас бармақ әдісі арқылы бағалау.
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Деңгейлі тапсырмалар арқылы.
7. Негізгідереккөздер: Оқулықтар, жұмыс дәптерлері, А4 қағаз, стикер, түрлі түсті маркелер, Have got етістігінің грамматикалық кестесі.
Сабақтақырыптары:
  1. Step 4 Omar likes English
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Оқушыларды жай осы шақты (Present Simple) сөйлемде қолдануға үйрету

Міндеті:

- пәндердің атауын және күнделікті күн тәртібіне байланысты жаңа сөздермен таныстыру

-ауыз екі сөйлеуді дамыту.

2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Миға шабуыл

Жеке, жұппен жұмыс

Күрделі сұрақ

Диалогтық оқыту

Рефлексия

3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Топен жқмыс жасайды, сыни турғыдан ойлана алады. Рөлге ене отырып диалогты оқыту.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі:

Тақырып бойынша сұрақ қоюды және жауап беруді біледі, түсінеді, оқи алады.

Өзін және өзгені бағалай алады

Тақырыпты өмірмен байланыстыра алады

Өз бетінше мәлімет іздей алады

5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау:

Формативті бағалау

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

Рефлексия жазу

Өзін-өзі, өзгені бағалау

6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Карточкалар, ашық жабық сұрақтар.
7. Негізгідереккөздер:

Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;

Up Beat ‘’Longman’’

Грамматикалық кесте (Present Simple)

Стикер

Грам. үлестірме кеспелері

Бағалау критериі жазылған кесте

Рефлексия парағы

Сабақтақырыптары:
  1. Step 5 A day in my life
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Мақсаты: Presenлt Simple шағының 3 жақта He/She/It-пен қолданылуын түсіндіру

Міндеті:

-жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру,

-төрт дағдыда қолдана білу

-үндемес оқушыны сөйлету.

2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер:

Мәтіндегі жаңа лексикалық бірліктерді және грамматиканы тауып, сызып оқу(қолдану)

Вен диаграммасы (екі мәтіндегі іс әрекетті салыстыру) (талдау)

Сергіту сәті «Көзге жаттығу»

Грамматикалық диктант (жинақтау)

«Шатастырылған логикалық баулар» әдісі

Алдын ала берілген критерий бойынша бағалау

3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?:

«Таудың ұшар басына шығу»ойыны

Миға шабуыл (білу)

Интерпретация (түсіну)

4. Оқып-үйренудіңнәтижесі:

Миға шабуыл арқылы грамматикамен және жаңа лексикалық бірліктермен танысады.

Оқушы грамматикалық кестені өзі құрады.

Мысал келтіре алады.

Мәтінмен жұмыс жасай алады, сын тұрғысынан ойлай алады.

Көшбасшы анықталады.

Сабаққа қатыспаған оқушы болмайды.

Бағаға көңілі толады.

5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау:

Фомативті бағалау

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

Топтық жұмыс

Рефлексия жазу

Сыни тұрғыдан ойлау

6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Деңгейлік тапсырма. Венн диаграммасын қолдану сөз жұмбақ.
7. Негізгідереккөздер:

Оқулық 5-сынып авт. Аяпова;

Up Beat ‘’Longman’’

Грамматикалық кесте (Present Simple)

Стикер

«Көзге жаттығу» Power Point презентация

Мәтін

Грам. үлестірме кеспелері

Бағалау критериі жазылған кесте

А 3 парағы

Маркер

Рефлексия парағы

Сабақтақырыптары:
  1. Test yourself
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқушылардың өтілген тараулар, тақырыптары бойынша білім деңгейлерін қадағалау, тексеру. Жеке жұмыс, түсіндіру, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар Тест жұмысын түсіндіру - Барлық өтілген тақырыптары бойынша алған білімдерін еске түсіреді,
жүйелейді, қорытындылайды
2. Оқытудақолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
3. Бүкілоқушыларүйренгенінқайданбілесіз?: Берілген тапсырмаларды орындау.
4. Оқып-үйренудіңнәтижесі: Өтілген тақырыптар бойынша білімдерін көрсетеді
5. Үйренумақсатын-дағы баға-ны қосабағалау: Суммативті бағалау
6. Бәрін қосаесептегенде(дарындыбалалар): Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, сәйкестендіру тапсырмалары.
7. Негізгідереккөздер: Тест парақшалары.

5- сыныпқа арналған орта мерзімдік жоспарлау


Ұқсас жұмыстар
Ертіс өзені
Ms word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері. 8 сынып
Бұлшық ет, оның типтері, құрылысы, маңызы және бұлшық еттердің негізгі топтары. 8 сынып
Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Оқыту нәтижелері
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді еңгізе отырып диалогтік оқытуды дамыту
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Word мәтіндік редакторында практикалық жұмыс
Атам мен әжем. 2 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz