Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұр қоян

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Көжекпен ойналық
Мақсаты: а) Сөйлемді толық құрауға,етістік сөздерді қолдана білуге үйрету,дыбысты анық айтуға дағдыландыру.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жануарларға деген сүйспеншілік оятуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс:қоян..
Қолданылатын көрнекі құралдар: с презентация,сұр түсті қоян жұмсақ ойыншық,,тіл дамыту дәптері.
Мотивациялық-қозғаушылық :
Ғажайып сәт: ойыншық сұр қоянды қонақ ретінде таныстыру.(Балалар қызығушылық танытады.)
Негізгі бөлім: Сұрақ-жауап:
-Балалар бұл не? (қоян)
-Кәне,қайталаймыз.
(Қ дыбысын буын ішінде келтіріп қайталату арқылы жаттығуды орындату.)
Презентеция : Балаларға суреттерді көрсетіп қ дыбысының дауыссыз дыбыс екендігін,ауыз қуысынан шығатындығын айтқызу арқылы ажырату.(Суреттерге қарап сөзін қайталау арқылы, <<қ>>дыбысын анық айтуға тырысады.)
Қо-қо-қо-қоян,
Құ-құ-құ-құлақ
Қа-қа-қа-қалам.
Қы-қы-қы-қылыш.
Қу-қу-қу-қулық.
Қоянға сипаттама беру:
-Қоянның түсі қандай?(қоянның түсі сұр.)
-Оның жүні қандай?(оның жүні жұмсақ,мамық,үлпілдек.)
-Қоянның құлағы қандай?(қоянның құлағы ұзын.)
Ұзын ба,әлде қысқа ма?
-Неше құлағы бар?(оның екі құлағы бар және оның екі көзі ,тұмсығы,аузы,мұрттары,төрт аяғы,кішкентай құйрығы бар.)
Сергіту жаттығуы: <<Сұр қоян>>.
Ұзын құлақ,сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына ,
Қиығын сап көзінің,
Келе жатқан томпандап,
Көжегі екен өзінің. (балалар орындарынан тұрып,жаттығуды орындайды.)
(сергіту жаттығуын қимыл-қозғалыс арқылы орындайды.)
-Балалар көжек деген не?(көжек-қоянның баласы)
(К дыбысын буын ішінде келтіріп қайталату арқылы жаттығуды орындату.)
Кө-кө-кө-көжек.
Кө-кө-кө-көже.
Кө-кө-кө-көкек.
Кө-кө-кө-көрпе.
-Балалар көжек қандай болады?(көжек кішкентай,жүндері жұп-жұмсақ және сүп-сүйкімді болады.)
Дидактикалық ойын: <<Көжекпен ойыналық>>
Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыту және жылдамдылыққа үйрету.
Ойын шарты: тіл дамыту дәптермен орындалады,Көжектің сәбізге дейінгі жолын сызып көрсет.
-Қоян жүзеді ме?Әлде ұшады ма?(жоқ,қоян секіріп жүгіреді)
-Ол қандай жабайы аңдардан қорқады?(қоян әсіресе түлкіден қатты қорқады)
-Жабайы аңдарға нелер жатады?(жабайы аңдарға түлкі,қасқыр,аю т.б. жатады)
Мақалдың мағынасын түсіндіру.
Малжуасы-қой.
Аң жуасы-қоян.
-Балалар,қой-үй жануары,ал қоян-жабайы аң немесе жабайы жануар деп те айтуға болады.
(Балаларды мақал-мәтелді жаттап үйрету.)
Мақал-мәтелді <<Үш дауыс>> әдісімен жаттау.
Әдістің қолданылуы:
Бірінші жоғары дауыспен;
Екінші ортаңғы дауыспен;
Үшінші төмен дауыспен қайталанылады.
Рефлексия: дыбыстарды анық айтуға ұсыныс білдіру,қорытындылап мадақтау.(дыбысты анық айтуға тырысу.Балалар қоянға ризашылығын білдіреп көштасады.)

Ұқсас жұмыстар
Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі
М.дулатов. «қоян»
Орман іші қандай екен, балалар
"үйшік" орыс халық ертегісі
Балаларға жабайы аңдар жайында түсінік беру
Бізге қонаққа ұзын құлақ, сотқар қоян келді
Түлкі мен қасқыр
Қоянның үйі
Қояндарда жүннің қара түсі доминантты белгі
Көжекпен ойналық
Пәндер