Көшбасшы мұғалім

«Бекітемін»

Мектеп директоры: А. Ниязов

Шымкент қаласы №111 М. Маметова атынағы жалпы орта мектебі мұғалімі Махмуджан Хакимжанов

Мектепті дамыту жоспары

14. 09-23. 10. 2015 оқу жылы

Міндеттер: Оқу үдерісінде орта буын оқушыларының белсенділігін арттыру үшін диалогтік оқытуды тиімді қолдану

Басымдықтар : Сабақтарда диалогтік оқытуды түрлерінен тиімді пайдалану

Мақсаттар: Сабақтарда диалогтік оқыту әдісінен тиімді пайдалану арқылы оқушылардың белсенділігі артады, ынталанады және танымдық қабілеттері дамиды

Іс-әрекеттер
Мақсаты
Мерзімі
Жауапты
Ресурстар
Табыс критерийлері
Мониторинг ж/е бағалау
№:
Іс-әрекеттер: 1-кезең: Жаңа цикл туралы ақпарат жинау
№: 1
Іс-әрекеттер:

Мектеп директорымен

кездесу

Мақсаты: Деңгейлік бағдарламалармен таныстыру
Мерзімі:

1-апта 1-күн

14-қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім
Ресурстар: Мектеп әкімшілігі, деңгейлі мұғалімдер
Табыс критерийлері: Мектеп директоры қолдау
Мониторинг ж/е бағалау: Мектептің даму жоспары мен танысу, өткен оқу жылына талдауын зерделеу
№: 2
Іс-әрекеттер:

Ұжыммен кездесу- «Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?» тақырыбында

«Шебер сынып» өткізу

Мақсаты:

ХХІ-ғасыр талап етілетін дағдылардың мәнін тұжырымдау

Топ мүшелерін іріктеу

Мерзімі:

1-апта 1-күн

14-қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім
Ресурстар: Мектеп әкімшілігі, пән бірлестігі жетекшілері, мектеп ұжымы, МАН, РowerРoint, бейнефильмдер, Видеопроектор
Табыс критерийлері: Басымдылықтың түйінді идеясымен танысады.
Мониторинг ж/е бағалау: Кері байланыс, коуч пен тәлімалушы мұғалімдердің анықталуы
№: 3
Іс-әрекеттер: Бірлескен оқу ортасын құрып, мектептің даму жоспары жөнінде сұхбаттасу
Мақсаты: Әлемдік білім беру жүйелерінде жүріп жатқан реформалау үдерістері туралы ақпараттар-мен ой бөлісу. Мектепті дамыту жоспарының басымдылығын анықтау
Мерзімі:

1-апта 2-күн

15-қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім
Ресурстар:

Мектеп көшбасшылары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Слайдтар

Үйлестірме материалдар

Табыс критерийлері: Мектеп көшбасшылары диалогтік оқытуға қатысты заманауи тәжірибелердің өзектілігін нақтылайды.
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспар
№: 4
Іс-әрекеттер: Өткен оқу жылына талдауы құжаттарын зерделеу, сабақтарды бақылау
Мақсаты: Мұғалімдер мен оқушылардың қазіргі деңгейін анықтау
Мерзімі:

1-апта 2-күн

15 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім
Ресурстар: Мектеп әкімшілігі, құжаттар
Табыс критерийлері: Мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы арасындағы қарым-қатынас, оқушылар белсенділігі
Мониторинг ж/е бағалау: Бақылау парағы, талдау, оқушы үні
№:
Іс-әрекеттер: 2-кезең: Басымдықтарды белгілеу, іс-шараларды жоспарлау және үдерісті басқару
№: 5
Іс-әрекеттер: Мұғалімдер, оқушылар мен ата-аналардан сауалнама, сұхбат алу
Мақсаты: Мектептің алғашқы жағдайын анықтау
Мерзімі:

1-апта 3-күн

16 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Ресурстар: Мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі, оқушылар, ата-аналар, сауалнама нұсқалары, сауалнама жоспары
Табыс критерийлері: Мектептің басымдықтарын анықтау
Мониторинг ж/е бағалау: Сұхбат, сауалнама нәтижелерін талдау
№: 6
Іс-әрекеттер: Мектепте мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құру, аймақ мектептерінің «Сайрам» желілік қауымдастығына ену.
Мақсаты: Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы тәжірибе, пікір алмасу, көмек қолын созу.
Мерзімі:

1-апта 4-5-күн

17-18 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Ресурстар: Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері, психологтар, оқу әдістемелік құралдар, мұғалімдер
Табыс критерийлері: Желілік қауымдастық мүшелері ортасында пікір алмасу, жаңа әдіс-тәсілдерімен танысу, ой бөлісу.
Мониторинг ж/е бағалау: Кәсіби қоғамдастық құру
№:
Іс-әрекеттер: 3-кезең: Іске асыру және мониторинг.
№: 7
Іс-әрекеттер: Коуч пен бірге коучинг жоспарлау
Мақсаты: Коучке әдіс-тәсілдер қарастыру және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:

2-апта 1-күн

21 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері: Коучинг жоспары жасалынады
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспарлау, талдау
№: 8
Іс-әрекеттер: №1коучинг сессия. Мектеп ұжымына «Оқу үдерісінде диалогтік оқыту әдісін қолданудың маңыздылығы».
Мақсаты: Сабақтарда диалогтік оқытудан тиімді пайдаланып, оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту
Мерзімі:

2-апта 2-күн

22 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер, слайдттар, көрсетілімдер
Табыс критерийлері:

Өзара қарым-қатынаста пікір алмасынады

Өзін пікірін бағалайды және басқалардың идеяларын бағалайды

Сенімділік, бәсекелестік, белсенділік, тапқырлық қабілеттері қалыптасады

Мониторинг ж/е бағалау: Коучинг, кәсіби әнгіме
№: 9
Іс-әрекеттер: Коуч мұғаліммен кәсіби әнгіме жүргізу
Мақсаты:

Коучингке SWOT

талдау жасау

Мерзімі:

2-апта 2-күн

22 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:

Бейнежазба, сұрақтар,

Коучингде жиналған материалдар

Табыс критерийлері: Келесі коучингке жоспар түзіледі
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспарлау, талдау
№: 10
Іс-әрекеттер: Тәлім алушының сабағына ену
Мақсаты: Дәстүрлі сабақта оқушылар белсенділігіні көру
Мерзімі:

2-апта 5-күн

25 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Ресурстар: Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері: коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау: Кәсіби талқылау
№: 11
Іс-әрекеттер: №2 коучинг-сессия «Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі».
Мақсаты: Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды
Мерзімі:

3-апта 2-күн

29 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер, слайдттар, көрсетілімдер
Табыс критерийлері:

Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.

Бір-бірін тыңдай алады.

Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.

Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады

Мониторинг ж/е бағалау: Коучинг, кәсіби әнгіме
№: 12
Іс-әрекеттер: Коуч мұғаліммен кәсіби әңгіме жүргізу.
Мақсаты:

Коучингке SWOT

талдау жасау

Мерзімі:

3-апта 2-күн

29 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:

Бейнежазба, сұрақтар,

Коучингде жиналған материалдар

Табыс критерийлері: Келесі коучингке жоспар түзіледі
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспарлау, талдау
№: 13
Іс-әрекеттер: Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (1) Тәлім алушының сабағына ену.
Мақсаты: Таңдап алынған мұғалімдерге ОМЖ, ҚМЖ жасауды үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді әріптестердің тәжірибесіне ықпалдастыруға көмектесу.
Мерзімі:

3-апта 3-күн

30 қыркүйек

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Ресурстар: Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
Табыс критерийлері: SMART жоспар жасайды. Сабақтарды жоспарлауда жеті модульді тиімді пайдаланады, дағдылар қалыптасады
Мониторинг ж/е бағалау: Рефлекциялық есеп жазу, бақылау, талдау, кәсіби әнгіме
№: 14
Іс-әрекеттер: Мектептегі әріптестердің кәсіби қоғамдастығы аясында келесі күннің жұмысын жоспарлау
Мақсаты: Сенімге, ынтымақтастыққа негізделген қарым-қатынас арқылы атқарылған іс-шараларды талдап, қорыту
Мерзімі:

3-апта 4-күн

1 қазан

Жауапты: Көшбасшы, Кәсіби қоғамдастық мүшелері
Ресурстар: Жиналған деректер
Табыс критерийлері: Рефлексия
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспар
№: 15
Іс-әрекеттер: Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (2) Тәлім алушының сабағына ену.
Мақсаты: «А», «В», «С» оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
Мерзімі:

3-апта 5-күн

2 қазан

Жауапты: Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Ресурстар: Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
Табыс критерийлері: коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау: Кәсіби талқылау
№: 16
Іс-әрекеттер: Сабақты зерттеу(1)
Мақсаты: Тәжірибелік дағдыларды білу, жақсартуды ұсыну
Мерзімі:

3-апта 5-күн

2 қазан

Жауапты: Команда мүшелері, көшбасшы
Ресурстар: Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері: Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Мониторинг ж/е бағалау: Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
№: 17
Іс-әрекеттер: Коуч пен бірге 3-коучингті жоспарлау
Мақсаты: Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:

4-апта 1-күн

5 қазан

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері: Коучинг жоспары жасалынады
Мониторинг ж/е бағалау: Жоспарлау, талдау
№: 18
Іс-әрекеттер: № 3 коучинг сессия «Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі»
Мақсаты: Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей алады
Мерзімі:

4-апта 2-күн

6 қазан

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: Бағдарлама, нұсқаулық, мектеп мұғалімдері, үлестірме материалдар, интернет желісі
Табыс критерийлері:

Ашық сұрақтарды қоя алады.

Әңгіме түрлері туралі біледі.

Өз идеясын дәлелдейді.

Сабақта белсенділік танытады.

Мониторинг ж/е бағалау: Коучинг, кәсіби әнгіме
№: 19
Іс-әрекеттер: Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (3) Тәлім алушының сабағына ену
Мақсаты: «А», «В», «С» оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкін-діктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
Мерзімі:

4-апта 5-күн

9 қазан

Жауапты: Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Ресурстар: Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ Оқулық, постер, маркер, А4 формат, сөздер жазылған карточкалар.
Табыс критерийлері: коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау: Кәсіби талқылау
№: 20
Іс-әрекеттер: Сабақты зерттеу(2)
Мақсаты:

Тәжірибелік дағдыларды білу

Жақсартуды ұсыну

Мерзімі:

4-апта 5-күн

9 қазан

Жауапты: Команда мүшелері, көшбасшы
Ресурстар: Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері: Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Мониторинг ж/е бағалау: Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
№: 21
Іс-әрекеттер: Коуч пен бірге 4-коучингті жоспарлау
Мақсаты: Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:

5-апта 1-күн

12 қазан

Жауапты: Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар: МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері: Коучинг

Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы жоспары
Бірініші сенім - өзіне деген сенім
Көшбасшылық қасиет
Коучинг тақырыбы
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Мұғалімдер ойларын тыңдау
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Сабақтың қасиеттері
Көшбасшылық және басқарушылық
Жоғары ұпай
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz