№
Іс-әрекеттер
Мақсаты
Мерзімі
Жауапты
Ресурстар
Табыс критерийлері
Мониторинг ж/е бағалау
№:
Іс-әрекеттер:
1-кезең: Жаңа цикл туралы ақпарат жинау
№:
1
Іс-әрекеттер:
Мектеп директорымен
кездесу
Мақсаты:
Деңгейлік бағдарламалармен таныстыру
Мерзімі:
1-апта 1-күн
14-қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім
Ресурстар:
Мектеп әкімшілігі, деңгейлі мұғалімдер
Табыс критерийлері:
Мектеп директоры қолдау
Мониторинг ж/е бағалау:
Мектептің даму жоспары мен танысу, өткен оқу жылына талдауын зерделеу
№:
2
Іс-әрекеттер:
Ұжыммен кездесу- «Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?» тақырыбында
«Шебер сынып» өткізу
Мақсаты:
ХХІ-ғасыр талап етілетін дағдылардың мәнін тұжырымдау
Топ мүшелерін іріктеу
Мерзімі:
1-апта 1-күн
14-қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім
Ресурстар:
Мектеп әкімшілігі, пән бірлестігі жетекшілері, мектеп ұжымы, МАН, РowerРoint, бейнефильмдер, Видеопроектор
Табыс критерийлері:
Басымдылықтың түйінді идеясымен танысады.
Мониторинг ж/е бағалау:
Кері байланыс, коуч пен тәлімалушы мұғалімдердің анықталуы
№:
3
Іс-әрекеттер:
Бірлескен оқу ортасын құрып, мектептің даму жоспары жөнінде сұхбаттасу
Мақсаты:
Әлемдік білім беру жүйелерінде жүріп жатқан реформалау үдерістері туралы ақпараттар-мен ой бөлісу. Мектепті дамыту жоспарының басымдылығын анықтау
Мерзімі:
1-апта 2-күн
15-қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім
Ресурстар:
Мектеп көшбасшылары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Слайдтар
Үйлестірме материалдар
Табыс критерийлері:
Мектеп көшбасшылары диалогтік оқытуға қатысты заманауи тәжірибелердің өзектілігін нақтылайды.
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспар
№:
4
Іс-әрекеттер:
Өткен оқу жылына талдауы құжаттарын зерделеу, сабақтарды бақылау
Мақсаты:
Мұғалімдер мен оқушылардың қазіргі деңгейін анықтау
Мерзімі:
1-апта 2-күн
15 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім
Ресурстар:
Мектеп әкімшілігі, құжаттар
Табыс критерийлері:
Мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы арасындағы қарым-қатынас, оқушылар белсенділігі
Мониторинг ж/е бағалау:
Бақылау парағы, талдау, оқушы үні
№:
Іс-әрекеттер:
2-кезең: Басымдықтарды белгілеу, іс-шараларды жоспарлау және үдерісті басқару
№:
5
Іс-әрекеттер:
Мұғалімдер, оқушылар мен ата-аналардан сауалнама, сұхбат алу
Мақсаты:
Мектептің алғашқы жағдайын анықтау
Мерзімі:
1-апта 3-күн
16 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Ресурстар:
Мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі, оқушылар, ата-аналар, сауалнама нұсқалары, сауалнама жоспары
Табыс критерийлері:
Мектептің басымдықтарын анықтау
Мониторинг ж/е бағалау:
Сұхбат, сауалнама нәтижелерін талдау
№:
6
Іс-әрекеттер:
Мектепте мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құру, аймақ мектептерінің «Сайрам» желілік қауымдастығына ену.
Мақсаты:
Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы тәжірибе, пікір алмасу, көмек қолын созу.
Мерзімі:
1-апта 4-5-күн
17-18 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Ресурстар:
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері, психологтар, оқу әдістемелік құралдар, мұғалімдер
Табыс критерийлері:
Желілік қауымдастық мүшелері ортасында пікір алмасу, жаңа әдіс-тәсілдерімен танысу, ой бөлісу.
Мониторинг ж/е бағалау:
Кәсіби қоғамдастық құру
№:
Іс-әрекеттер:
3-кезең: Іске асыру және мониторинг.
№:
7
Іс-әрекеттер:
Коуч пен бірге коучинг жоспарлау
Мақсаты:
Коучке әдіс-тәсілдер қарастыру және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:
2-апта 1-күн
21 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері:
Коучинг жоспары жасалынады
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспарлау, талдау
№:
8
Іс-әрекеттер:
№1коучинг сессия. Мектеп ұжымына «Оқу үдерісінде диалогтік оқыту әдісін қолданудың маңыздылығы».
Мақсаты:
Сабақтарда диалогтік оқытудан тиімді пайдаланып, оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту
Мерзімі:
2-апта 2-күн
22 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер, слайдттар, көрсетілімдер
Табыс критерийлері:
Өзара қарым-қатынаста пікір алмасынады
Өзін пікірін бағалайды және басқалардың идеяларын бағалайды
Сенімділік, бәсекелестік, белсенділік, тапқырлық қабілеттері қалыптасады
Мониторинг ж/е бағалау:
Коучинг, кәсіби әнгіме
№:
9
Іс-әрекеттер:
Коуч мұғаліммен кәсіби әнгіме жүргізу
Мақсаты:
Коучингке SWOT
талдау жасау
Мерзімі:
2-апта 2-күн
22 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
Бейнежазба, сұрақтар,
Коучингде жиналған материалдар
Табыс критерийлері:
Келесі коучингке жоспар түзіледі
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспарлау, талдау
№:
10
Іс-әрекеттер:
Тәлім алушының сабағына ену
Мақсаты:
Дәстүрлі сабақта оқушылар белсенділігіні көру
Мерзімі:
2-апта 5-күн
25 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Ресурстар:
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері:
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау:
Кәсіби талқылау
№:
11
Іс-әрекеттер:
№2 коучинг-сессия «Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі».
Мақсаты:
Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды
Мерзімі:
3-апта 2-күн
29 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер, слайдттар, көрсетілімдер
Табыс критерийлері:
Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.
Бір-бірін тыңдай алады.
Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.
Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады
Мониторинг ж/е бағалау:
Коучинг, кәсіби әнгіме
№:
12
Іс-әрекеттер:
Коуч мұғаліммен кәсіби әңгіме жүргізу.
Мақсаты:
Коучингке SWOT
талдау жасау
Мерзімі:
3-апта 2-күн
29 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
Бейнежазба, сұрақтар,
Коучингде жиналған материалдар
Табыс критерийлері:
Келесі коучингке жоспар түзіледі
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспарлау, талдау
№:
13
Іс-әрекеттер:
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (1) Тәлім алушының сабағына ену.
Мақсаты:
Таңдап алынған мұғалімдерге ОМЖ, ҚМЖ жасауды үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді әріптестердің тәжірибесіне ықпалдастыруға көмектесу.
Мерзімі:
3-апта 3-күн
30 қыркүйек
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Ресурстар:
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
Табыс критерийлері:
SMART жоспар жасайды. Сабақтарды жоспарлауда жеті модульді тиімді пайдаланады, дағдылар қалыптасады
Мониторинг ж/е бағалау:
Рефлекциялық есеп жазу, бақылау, талдау, кәсіби әнгіме
№:
14
Іс-әрекеттер:
Мектептегі әріптестердің кәсіби қоғамдастығы аясында келесі күннің жұмысын жоспарлау
Мақсаты:
Сенімге, ынтымақтастыққа негізделген қарым-қатынас арқылы атқарылған іс-шараларды талдап, қорыту
Мерзімі:
3-апта 4-күн
1 қазан
Жауапты:
Көшбасшы, Кәсіби қоғамдастық мүшелері
Ресурстар:
Жиналған деректер
Табыс критерийлері:
Рефлексия
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспар
№:
15
Іс-әрекеттер:
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (2) Тәлім алушының сабағына ену.
Мақсаты:
«А», «В», «С» оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
Мерзімі:
3-апта 5-күн
2 қазан
Жауапты:
Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Ресурстар:
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
Табыс критерийлері:
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау:
Кәсіби талқылау
№:
16
Іс-әрекеттер:
Сабақты зерттеу(1)
Мақсаты:
Тәжірибелік дағдыларды білу, жақсартуды ұсыну
Мерзімі:
3-апта 5-күн
2 қазан
Жауапты:
Команда мүшелері, көшбасшы
Ресурстар:
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері:
Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Мониторинг ж/е бағалау:
Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
№:
17
Іс-әрекеттер:
Коуч пен бірге 3-коучингті жоспарлау
Мақсаты:
Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:
4-апта 1-күн
5 қазан
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері:
Коучинг жоспары жасалынады
Мониторинг ж/е бағалау:
Жоспарлау, талдау
№:
18
Іс-әрекеттер:
№ 3 коучинг сессия «Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі»
Мақсаты:
Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей алады
Мерзімі:
4-апта 2-күн
6 қазан
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
Бағдарлама, нұсқаулық, мектеп мұғалімдері, үлестірме материалдар, интернет желісі
Табыс критерийлері:
Ашық сұрақтарды қоя алады.
Әңгіме түрлері туралі біледі.
Өз идеясын дәлелдейді.
Сабақта белсенділік танытады.
Мониторинг ж/е бағалау:
Коучинг, кәсіби әнгіме
№:
19
Іс-әрекеттер:
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (3) Тәлім алушының сабағына ену
Мақсаты:
«А», «В», «С» оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкін-діктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
Мерзімі:
4-апта 5-күн
9 қазан
Жауапты:
Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Ресурстар:
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ Оқулық, постер, маркер, А4 формат, сөздер жазылған карточкалар.
Табыс критерийлері:
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Мониторинг ж/е бағалау:
Кәсіби талқылау
№:
20
Іс-әрекеттер:
Сабақты зерттеу(2)
Мақсаты:
Тәжірибелік дағдыларды білу
Жақсартуды ұсыну
Мерзімі:
4-апта 5-күн
9 қазан
Жауапты:
Команда мүшелері, көшбасшы
Ресурстар:
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Табыс критерийлері:
Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Мониторинг ж/е бағалау:
Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
№:
21
Іс-әрекеттер:
Коуч пен бірге 4-коучингті жоспарлау
Мақсаты:
Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
Мерзімі:
5-апта 1-күн
12 қазан
Жауапты:
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Ресурстар:
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Табыс критерийлері:
Коучинг