Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көшбасшы мұғалім

<<Бекітемін>>
Мектеп директоры: А. Ниязов

Шымкент қаласы №111 М. Маметова атынағы жалпы орта мектебі мұғалімі Махмуджан Хакимжанов
Мектепті дамыту жоспары
14.09-23.10.2015 оқу жылы
Міндеттер: Оқу үдерісінде орта буын оқушыларының белсенділігін арттыру үшін диалогтік оқытуды тиімді қолдану
Басымдықтар : Сабақтарда диалогтік оқытуды түрлерінен тиімді пайдалану
Мақсаттар: Сабақтарда диалогтік оқыту әдісінен тиімді пайдалану арқылы оқушылардың белсенділігі артады, ынталанады және танымдық қабілеттері дамиды

Іс-әрекеттер
Мақсаты
Мерзімі
Жауапты
Ресурстар
Табыс критерийлері
Мониторинг ж/е бағалау

1-кезең: Жаңа цикл туралы ақпарат жинау
1
Мектеп директорымен
кездесу

Деңгейлік бағдарламалармен таныстыру
1-апта 1-күн
14-қыркүйек
Көшбасшы мұғалім
Мектеп әкімшілігі, деңгейлі мұғалімдер
Мектеп директоры қолдау
Мектептің даму жоспары мен танысу, өткен оқу жылына талдауын зерделеу
2
Ұжыммен кездесу- <<Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?>> тақырыбында
<<Шебер сынып>> өткізу
ХХІ-ғасыр талап етілетін дағдылардың мәнін тұжырымдау
Топ мүшелерін іріктеу
1-апта 1-күн
14-қыркүйек
Көшбасшы мұғалім
Мектеп әкімшілігі, пән бірлестігі жетекшілері, мектеп ұжымы, МАН, РowerРoint, бейнефильмдер, Видеопроектор
Басымдылықтың түйінді идеясымен танысады.

Кері байланыс, коуч пен тәлімалушы мұғалімдердің анықталуы
3
Бірлескен оқу ортасын құрып, мектептің даму жоспары жөнінде сұхбаттасу
Әлемдік білім беру жүйелерінде жүріп жатқан реформалау үдерістері туралы ақпараттар-мен ой бөлісу. Мектепті дамыту жоспарының басымдылығын анықтау
1-апта 2-күн
15-қыркүйек
Көшбасшы мұғалім
Мектеп көшбасшылары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Слайдтар
Үйлестірме материалдар
Мектеп көшбасшылары диалогтік оқытуға қатысты заманауи тәжірибелердің өзектілігін нақтылайды.
Жоспар
4
Өткен оқу жылына талдауы құжаттарын зерделеу, сабақтарды бақылау
Мұғалімдер мен оқушылардың қазіргі деңгейін анықтау
1-апта 2-күн
15 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім
Мектеп әкімшілігі, құжаттар
Мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы арасындағы қарым-қатынас, оқушылар белсенділігі
Бақылау парағы, талдау, оқушы үні

2-кезең: Басымдықтарды белгілеу, іс-шараларды жоспарлау және үдерісті басқару
5
Мұғалімдер, оқушылар мен ата-аналардан сауалнама, сұхбат алу
Мектептің алғашқы жағдайын анықтау
1-апта 3-күн
16 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Мектеп мұғалімдері, мектеп әкімшілігі, оқушылар, ата-аналар, сауалнама нұсқалары, сауалнама жоспары

Мектептің басымдықтарын анықтау
Сұхбат, сауалнама нәтижелерін талдау
6
Мектепте мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құру, аймақ мектептерінің <<Сайрам>> желілік қауымдастығына ену.
Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы тәжірибе, пікір алмасу, көмек қолын созу.
1-апта 4-5-күн
17-18 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері
Көшбасшы мұғалім және команда мүшелері, психологтар, оқу әдістемелік құралдар, мұғалімдер
Желілік қауымдастық мүшелері ортасында пікір алмасу, жаңа әдіс-тәсілдерімен танысу, ой бөлісу.
Кәсіби қоғамдастық құру

3-кезең: Іске асыру және мониторинг.
7
Коуч пен бірге коучинг жоспарлау
Коучке әдіс-тәсілдер қарастыру және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
2-апта 1-күн
21 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Коучинг жоспары жасалынады
Жоспарлау, талдау
8
№1коучинг сессия. Мектеп ұжымына <<Оқу үдерісінде диалогтік оқыту әдісін қолданудың маңыздылығы>>.

Сабақтарда диалогтік оқытудан тиімді пайдаланып, оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту
2-апта 2-күн
22 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер , слайдттар, көрсетілімдер
Өзара қарым-қатынаста пікір алмасынады
Өзін пікірін бағалайды және басқалардың идеяларын бағалайды
Сенімділік,бәсекелестік,белсенділік,тапқырлық қабілеттері қалыптасады

Коучинг, кәсіби әнгіме
9
Коуч мұғаліммен кәсіби әнгіме жүргізу
Коучингке SWOT
талдау жасау
2-апта 2-күн
22 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Бейнежазба, сұрақтар,
Коучингде жиналған материалдар
Келесі коучингке жоспар түзіледі
Жоспарлау, талдау
10
Тәлім алушының сабағына ену
Дәстүрлі сабақта оқушылар белсенділігіні көру
2-апта 5-күн
25 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Кәсіби талқылау
11
№2 коучинг-сессия <<Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі>>.

Оқу үдерісінде топтық жұмыс жүргізу дағдылары дамиды
3-апта 2-күн
29 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Тәлім алушы және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер, слайдттар , көрсетілімдер
Әр түрлі әңгіме туралы бір-біріне айта алады.
Бір-бірін тыңдай алады.
Жақсы шешенның бір қатар қасіеттерін айта алады.
Жақсы тыңдаушының бір қатар қасіеттерін айта алады
Коучинг, кәсіби әнгіме
12
Коуч мұғаліммен кәсіби әңгіме жүргізу.
Коучингке SWOT
талдау жасау
3-апта 2-күн
29 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Бейнежазба, сұрақтар,
Коучингде жиналған материалдар
Келесі коучингке жоспар түзіледі
Жоспарлау, талдау
13
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (1) Тәлім алушының сабағына ену.
Таңдап алынған мұғалімдерге ОМЖ, ҚМЖ жасауды үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді әріптестердің тәжірибесіне ықпалдастыруға көмектесу.
3-апта 3-күн
30 қыркүйек
Көшбасшы мұғалім және Т2 мұғалім
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
SMART жоспар жасайды. Сабақтарды жоспарлауда жеті модульді тиімді пайдаланады, дағдылар қалыптасады
Рефлекциялық есеп жазу, бақылау, талдау, кәсіби әнгіме
14
Мектептегі әріптестердің кәсіби қоғамдастығы аясында келесі күннің жұмысын жоспарлау

Сенімге, ынтымақтастыққа негізделген қарым-қатынас арқылы атқарылған іс-шараларды талдап, қорыту
3-апта 4-күн
1 қазан

Көшбасшы, Кәсіби қоғамдастық мүшелері
Жиналған деректер
Рефлексия

Жоспар
15
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (2) Тәлім алушының сабағына ену.
<<А>>, <<В>>, <<С>> оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкіндіктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
3-апта 5-күн
2 қазан

Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Кәсіби талқылау
16
Сабақты зерттеу(1)
Тәжірибелік дағдыларды білу, жақсартуды ұсыну

3-апта 5-күн
2 қазан

Команда мүшелері, көшбасшы
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
17
Коуч пен бірге 3-коучингті жоспарлау
Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
4-апта 1-күн
5 қазан
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Коучинг жоспары жасалынады
Жоспарлау, талдау
18
№ 3 коучинг сессия <<Оқушылардың сұрақ қою дағдыларын қалыптастыру барысында зерттеушілік әңгіменің тиімділігі>>
Оқу үдерісінде зерттеушілік әңгіменен пайдалану арқылы оқушылардың ашық сурақтарды қою дағдылары дамиды, өз идеяларын дәлелдей алады
4-апта 2-күн
6 қазан
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Бағдарлама, нұсқаулық, мектеп мұғалімдері, үлестірме материалдар, интернет желісі
Ашық сұрақтарды қоя алады.
Әңгіме түрлері туралі біледі.
Өз идеясын дәлелдейді.
Сабақта белсенділік танытады.
Коучинг, кәсіби әнгіме
19
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (3) Тәлім алушының сабағына ену
<<А>>, <<В>>, <<С>> оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкін-діктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
4-апта 5-күн
9 қазан
Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ Оқулық, постер, маркер, А4 формат, сөздер жазылған карточкалар.
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Кәсіби талқылау
20
Сабақты зерттеу(2)
Тәжірибелік дағдыларды білу
Жақсартуды ұсыну
4-апта 5-күн
9 қазан
Команда мүшелері, көшбасшы
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау
21
Коуч пен бірге 4-коучингті жоспарлау
Қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер және оның ұйымдастыру құрылымын түсінуге ұмтылу
5-апта 1-күн
12 қазан
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
МАН, интернет желісі, презентациялар, бейнематериалдар
Коучинг жоспары жасалынады
Жоспарлау, талдау
22
№ 4 коучинг сессия <<Оқушыларда бәсекелестік дағдыларын дамытудағы әңгіме-дебаттың ролі>>
Әңгіме дебат арқылы оқушыларда бәсекелестік, болжамдарын ұсыну, талқылау дағдылары қалыптасады
5-апта 2-күн
13 қазан
Көшбасшы мұғалім және коуч мұғалім
Тәлім алушылар және мұғалімдер, кестелер, үлестірмелер , слайдттар
Бәсекелестік қабілеттері қалыптасады.
Болжамдарын еркін ұсынады.
Өзінің және басқалардың пікірін талқылау дағдылары қалыптасады.
Пән мұғалімдерін бірлестіріп,А,В,С деңгейіндегі оқушыларды зерттеу арқылы кәсіби дамуына ықпал ету, кәсіби әнгіме
23
Тізбектелген сабақтар топтамасын жүзеге асыру. (4) Тәлім алушының сабағына ену.

<<А>>, <<В>>, <<С>> оқушыларының оқуын жақсарту үшін мүмкін-діктерін тиімді пайдалануға және зерделенген негізге сәйкес келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу
5-апта 3-күн
14 қазан

Коуч, тәлімгер, тәлім алушы
Сабаққа қатысты материалдар, ОМЖ, ҚМЖ
коучинг жоспарына сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану
Рефлекциялық есеп жазу, бақылау, талдау, кәсіби әнгіме
24
Сабақты зерттеу(3)
Оқушы үнін алу.
Тәжірибелік дағдыларды білу

5-апта 3-күн
14 қазан

Команда мүшелері, көшбасшы
Тәлімгер, тәлім алушы, оқушылар
Әдіс-тәсілдерді меңгеру деңгейі анықталады
Оқушы үнін алу, Кәсіби талқылау

4-кезең: Бақылау
25
Мектеп жөнінде соңғы деректерді жинау. Алынған мәліметтер бойынша мониторинг жасау
Атқарылған жұмыстарға кері байланыс жасалады
6-апта
19-22 қазан
Көшбасшы, мектеп әкімшілігі, тәлімгер, тәлім алушы
Бейнематериалда, жоспарлар,
Әріптестер рефлексиясы
Іс-тәжірибе кезіндегі жұмыстарға сараптама жасау
Өзгеріс болдыма?, болса қалай? Сұрағына жауап алу
26
Іс-тәжірибенің нәтижелерін талдау негізінде рефлексия жасау, Мектептегі әріптестердің кәсіби қоғамдастығы аясында
14.09-23.10 аралығындағы жұмысты қорытындылау
7 модульді ықпалдастыра отырып, бағалау жүргізу арқылы жеткен нәтижені айқындау
6-апта 5-күн
23 қазан
Көшбасшы мұғалім
Мектеп әкімшілігі, мектеп мұғалімдері
Әріптестердің пікірін білу, алдағы жұмыстарды талдау
Есеп, таныстырылым

Орындаған: М.М.Хакимжанов

Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы жоспары
Бірініші сенім - өзіне деген сенім
Көшбасшылық қасиет
Коучинг тақырыбы
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Мұғалімдер ойларын тыңдау
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Сабақтың қасиеттері
Көшбасшылық және басқарушылық
Жоғары ұпай
Пәндер