Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету

8 сынып ағылшын курсын қайталауға орта мерзімді жоспар

Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы жамбыл жалпы орта білім беретін мектеп - балабақшасы

1. Сабақтың тақырыбы
2. Сабақтың мақсаты
3. Күтілетін нәтиже

4. Оқытуда қолданылатын модулдер мен

әдіс-тәсілдер

5. Тіл тосқауылын жеңу
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз

7. Барлық

оқушыларды сабаққа тарту формасы

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар
9. Бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: I тоқсан
1. Сабақтың тақырыбы:

Module I

Kazakhstan is my motherland

Geography of Kazakhstan

2. Сабақтың мақсаты: “Қазақстанның географиясы туралы алған”білімдерін жүйелеу, тұжырымдайды
3. Күтілетін нәтиже: Ағылшын тілінде Қазақстанның географиясы туралы айта алады
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу: Географияға байланысты жаңа сөздердің айтылуын және тіркестерді қолдануды үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Оқушылармен амандасу

Топқа бөлу әдісі Сынып оқушылары Қазақстанның қалаларының суреттері арқылы топтасады

Жұптық жұмыс

Тренинг

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынған ән Флипчарт,

“Байтерек» электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

Музыка

9. Бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Критериалды бағалау

1. Сабақтың тақырыбы: 2. Astana is a capital of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Астана қаласы туралы ағылшын тілінде айтуға оқушыларға үйрету оқушылардың оқу, жазу дағдыларын дамыту
3. Күтілетін нәтиже: Әр оқушының келесі жылы жазғы демалыстарын- баратын қалалардың суреттерін көресту арқылы жазғы демалыстары туралы ойларын біліп, демалыс тақырыбына байланысты тапсырмалар беру арқылы оқушылардың ағылшын тілінде сөйлем құрып, айта алуы
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Майлин әдісі

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу:

Астана қаласы туралы білімдері тереңдеді, жазғы демалыстары туралы ойларын сөзбен жеткізе білуге дағдыланды.

Астана қаласы туралы ойларын біліп, Астана тақырыбына байланысты тапсырмалар беру арқылы тіл тосқауылын жою

6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Оқушылармен амандасу. Кения

Елінің амандасу дәстүрімен

амандасамын.

Суреттерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді Қалалардың суретін таңдап алу арқылы

(Лондон, Астана, орал)

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Жұппен жұмыс

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Сұрақтар, қосымша материалдар, интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.

Музыка

9. Бағалау:

Формативті бағалау

Саусақ қимылымен

Критериалды бағалау

Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген

1. Сабақтың тақырыбы: 3. Cities of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Созылмалы келер шақтың қолданылуын үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Созылмалы келер шақтың қашан қолданылатынын, басқа шақтардан ажыратып қолдана алады
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрену

Эссе, диалог; ойлан, жұптас, талқыла;

Аукцион ойыны

Венн диаграммасы

5. Тіл тосқауылын жеңу: Созылмалы келер шақты сөйлемдерде дұрыс қолдану үшін диалог құрастыру, эссе жазу
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы: Оқушыларды қалалардың суреттері арқылы топқа бөлу
8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Голицынский Grammar book, Message оқулығы

Интерактивті тақта

Слайд

Музыка

9. Бағалау:

Топ көшбасшысы-ның

Бағалау

Критериалды бағалау

Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген

1. Сабақтың тақырыбы: 4. Traditions and holidays
2. Сабақтың мақсаты: Салт дәстүр мен мейрамдар туралы білімдерін жүйелеуге үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Салт дәстүр мен мейрамдар туралы біледі текстін түсіну және басқа шығармаларын салыстыру арқылы қазақ хандары туралы айта білу
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

сұхбаттасу

инсерт әдісі

Венн диаграммасы

Топтастыру стратегиясы

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу:
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Оқушыларбарлығымен Жеке амандастым

-Good morning, Merei

-Good morning, Mrs Asyl

- Good morning, Dana

-Good morning, Mrs Asyl

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Интерактивті тақта, оқулық, слайд, журналдар

Интернеттен алынғанмейрамдар туралы әндер

9. Бағалау:

Критериалды бағалау

Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген

1. Сабақтың тақырыбы: Political system of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ағылшын тілінде саясат туралы ақпарат беру
3. Күтілетін нәтиже: Ағылшын тілінде саясат туралы айта алады, келер шақты қолдануды біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмы сұхбаттасу

инсерт әдісі

Венн диаграммасы

Топтастыру стратегиясы

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу:

Келер шақта Қазақстаның саясаты туралы айтуға үйренеді

Сыни тұрғыдан ойлап, қорытынды жасауға үйренеді

6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларын топқа бөлу

Тренинг

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

Интерактивті тақта, оқулық, слайд, журналдар

9. Бағалау: Топ басшылары критерий мен топ мүшелерін бағалайды
1. Сабақтың тақырыбы: Famous people of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Қазақстандағы атақты адамдармен ағылшынтілінде таныстыру және ағылшын тіліндеолар туралы айтуға үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Ағылшын тілінде қазақстандағы атақты адамдар туралы айта алады
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

5. Тіл тосқауылын жеңу: Интернет көздерінен алынған тыңдалымдар арқылы жазушылар өмірімен танысып, тілдерін жаттықтырады
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Атақты адамдардың суреттері арқылы топтасады

Тренинг

Ойын

Топтық жұмыстар

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

суреттер

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Ecological problems of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Қазақстандағы экологиялық мәселелер туралы айта біуге үйрету
3. Күтілетін нәтиже:

Қазақстандағы экологиялық мәселелер туралы ағылшын тілінде айта

алады

4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

5. Тіл тосқауылын жеңу: Экологияға байланысты жаңа сөздерді үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар: Сұрақтар, қосымша материалдар, интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.
9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Environmental protection
2. Сабақтың мақсаты: Экологияға қатысты жаңа сөздерді өмірде қолдана білуге үйрету және “ tell” және ‘’say’’ етістіктерінің айырмашылығын үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Экологияға қатысты жаңа сөздерді өмірде қолдана біледі, “ tell” және ‘’say’’ етістіктерінің айырмашылығын айырып, қолдана біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрену

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

сұхбаттасу

инсерт әдісі

5. Тіл тосқауылын жеңу: Экологияға байланысты сөздерді тыңдалымнан тыңдап, қатесіз айтуға дағдыланады. Маршруттық кесте арқылы Интернет көздерінен алынған грамматикалық роликтер арқылы “ tell” және ‘’say’’ етістіктерінің дұрыс қолдануға үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Speaking about Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Ағылшын тілінде Қазақстан туралы айтуға жәнеЕсімше 1 қолданылуын үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Ағылшын тілінде Қазақстан туралы айта алады жәнеЕсімше 1 қолданылуын біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

сұхбаттасу

5. Тіл тосқауылын жеңу: Тыңдалымдар, мәтіндер арқылы тілдерін жаттықтырып, өз елі туралы айтуға үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Голицынский Grammar book, Message оқулығы

Интерактивті тақта

Слайд

Музыка

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы:

Module II Scientific

Scientific and technical progress

2. Сабақтың мақсаты: Ғылымға қатысты жаңа сөздерді өмірде қолдана білуге үйрете отырып, шартты райлы сөйлемдердіде қолдана білуге үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Ғылымға қатысты жаңа сөздерді өмірде, шартты райлы сөйлемдердіде қолдана біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Интервью дісі

5. Тіл тосқауылын жеңу: Интернеттен алынған ақпараттардың көмегі арқылы ғылымға байланысты сөздерді дұрыс айтуға дағдыланады
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Scientific cooperation of Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: Ғылымға қатысты жаңа сөздерді қолдана отырып оқушыларға Қазақстандағы ғылым туралы эссе жазуға үйрету
3. Күтілетін нәтиже:

Оқушылар өткен сабақта алған білімдерін жүйелей алады,

Ғылым туралы эссе жазуға үйренеді

4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрену

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

сұхбаттасу

5. Тіл тосқауылын жеңу: Эссе жазу арқылы ағылшын тілінде сөйлеуге дағдыланады
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Grammar book, Message оқулығы

Интерактивті тақта

Слайд

Музыка

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Science of service to mankind
2. Сабақтың мақсаты: Ғылымдағы адазаттың қызыметі туралы оқушыларға мәлімет береді
3. Күтілетін нәтиже:

Ғылымдағы адазаттың қызыметі туралы оқушылар мәлімет алады

Ағылшын тілінде адамзаттың ғылымдағы қызметі туралы айта алады

4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Оқудағы басқару мен көшбасшылық

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Интервью әдісі

5. Тіл тосқауылын жеңу: Ғылымға қатыстың жаңа сөздермен жұмыстанады Түсіндірмелі сөздікпен жұмыстанады
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Интерненттен алынған мәтіндер

Тыңдалымдар

Мерзімді басылымдар

9. Бағалау:

Топ басшыларын топ мүшелерін бағалайды

Формативті бағалау

1. Сабақтың тақырыбы: Inventions
2. Сабақтың мақсаты: Ғылымдағы ойлап тапқыштар туралы оқушыларға ақпарат бере отырып, олар туралы айта білуге үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Ғылымдағы ойлап тапқыштар туралы оқушылар алған ақпаратты пайдалана отырып, олар туралы айта біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Бес жолды өлең әдісі

5. Тіл тосқауылын жеңу:

Жаңа сөздермен жұмыстанады

Интернеттен алынған тыңдалымдарды тыңдау арқылы сөздерді қатесіз айтуға үйренеді

6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Интерненттен алынған мәтіндер

Тыңдалымдар

Мерзімді басылымдар

9. Бағалау:

Топ басшыларын топ мүшелерін бағалайды

Формативті бағалау

1. Сабақтың тақырыбы: Bill Gates and computer
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Bill Gates туралы мағұлмат беру
3. Күтілетін нәтиже: Оқушылар Bill Gates туралы біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

5. Тіл тосқауылын жеңу: Ақпарат көздерінен алынған мәліметтер арқылы оқушылар Bill Gates туралы айта алады
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілген)

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: The Internet
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
3. Күтілетін нәтиже: Оқушылар интернет туралы ағылшын тілінде айта алады
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Оқудағы басқару мен көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Ыстық орындық

Диалогтық оқыту

5. Тіл тосқауылын жеңу: Мәртебелі сұрақтар қою арқылы оқушылардың сөйлеуге, сөздерді қатесіз айтуға үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.

Музыка

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Isaac Newton
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Isaac Newton туралы ақпарат беру Isaac Newton
3. Күтілетін нәтиже: Isaac Newton туралы біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу: Әртүрлі танымдық ойындар арқылы оқушылардың ағылшын тілінде Isaac Newton туралы айтуға үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Test “Science”
2. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тексеру
3. Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз білімдерінің қай деңгейде екенін біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:
5. Тіл тосқауылын жеңу:
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:
7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:
8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:
9. Бағалау: Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: The road to stars
2. Сабақтың мақсаты: “should” модаль етістігінің қолданылуын үйрету
3. Күтілетін нәтиже: “should” модаль етістігінің қолданылуын біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау

Оқудағы басқару мен көшбасшылық

Талантты және дарынды оқушымен жұмыс

Ыстық орындық

Диалогтық оқыту

5. Тіл тосқауылын жеңу: Әр түрлі грамматикалық жаттығулар жасау арқылы “should” модаль етістігінің қолданылуын үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: II тоқсан
1. Сабақтың тақырыбы:

ModuleIII Education in the USA

Education system in the USA

2. Сабақтың мақсаты: АҚШ-тағы білім беру жүйесі туралы ақпарат беру
3. Күтілетін нәтиже: АҚШ-тағы білім беру жүйесі туралы біледі
4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу: Электронды оқулықтардағы тыңдалымдар арқылыбілімге байланысты жаңа сөздерді дұрыс айтуды үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.

Музыка

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Types of schools
2. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға АҚШ-тағы мектептер туралы өз ойларын айта білуге үйрете отырып, Ырықсыз етістің қолданылыуын білдіру
3. Күтілетін нәтиже:

Оқушылар өз ойын айта білуге үйренеді

Ырықсыз етістің қолданылуын біледі

4. Оқытуда қолданылатын модулдер менәдіс-тәсілдер:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу

Сұхбаттасу

Инсерт әдісі

Тренинг

5. Тіл тосқауылын жеңу: Грамматикалық жаттығуларды орындау арқылы ағылшын тілінде қатесіз жазуға, оқуға үйренеді
6. Оқушының оқып үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз:

Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

(сабақ жоспарында көрсетілге

7. Барлықоқушыларды сабаққа тарту формасы:

Сынып оқушыларымен амандасу

Топқа бөлу

Сергіту жаттығулары

8. Негігі дерек көздері, құрал жабдықтар:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Яндекстен алынғанақпараттар

электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар

9. Бағалау: Формативті. Критериалды бағалау
1. Сабақтың тақырыбы: Comparing system of educational system in the USA and in Kazakhstan
2. Сабақтың мақсаты: АҚШ-тағы және Қазақстандағы білім жүйесін салыстыра айта білуге оқушыларды үйрету
3. Күтілетін

Ұқсас жұмыстар
Суммативті бағалау
Етістіктің жасалуы
Сандық әріптер тапсырмасы
Шетел тілі пәні мұғалімі
Қажетті әдіс
Қазақстанның жануарлар дүниесі
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Food and drink жайлы ақпарат
Ағылшын тілінде сөйлейтін елдер
Сөздер ағылшын тілінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz