Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету

8 сынып ағылшын курсын қайталауға орта мерзімді жоспар
Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы жамбыл жалпы орта білім беретін мектеп - балабақшасы
4. Оқытуда қолданылатын модулдер мен
әдіс-тәсілдер
7. Барлық
оқушыларды сабаққа тарту формасы
Module I
Kazakhstan is my motherland
Geography of Kazakhstan
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Тренинг
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Оқушылармен амандасу
Топқа бөлу әдісі Сынып оқушылары Қазақстанның қалаларының суреттері арқылы топтасады
Жұптық жұмыс
Тренинг
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынған ән Флипчарт,
“Байтерек» электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
Музыка
Формативті бағалау
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Критериалды бағалау
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Майлин әдісі
Тренинг
Астана қаласы туралы білімдері тереңдеді, жазғы демалыстары туралы ойларын сөзбен жеткізе білуге дағдыланды.
Астана қаласы туралы ойларын біліп, Астана тақырыбына байланысты тапсырмалар беру арқылы тіл тосқауылын жою
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Оқушылармен амандасу. Кения
Елінің амандасу дәстүрімен
амандасамын.
Суреттерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді Қалалардың суретін таңдап алу арқылы
(Лондон, Астана, орал)
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Жұппен жұмыс
Сұрақтар, қосымша материалдар, интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.
Музыка
Формативті бағалау
Саусақ қимылымен
Критериалды бағалау
Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Қалай оқу керектігін үйрену
Эссе, диалог; ойлан, жұптас, талқыла;
Аукцион ойыны
Венн диаграммасы
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Голицынский Grammar book, Message оқулығы
Интерактивті тақта
Слайд
Музыка
Топ көшбасшысы-ның
Бағалау
Критериалды бағалау
Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
сұхбаттасу
инсерт әдісі
Венн диаграммасы
Топтастыру стратегиясы
Тренинг
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Оқушыларбарлығымен Жеке амандастым
-Good morning, Merei
-Good morning, Mrs Asyl
- Good morning, Dana
-Good morning, Mrs Asyl
Интерактивті тақта, оқулық, слайд, журналдар
Интернеттен алынғанмейрамдар туралы әндер
Критериалды бағалау
Сабақ жоспарында дескрипторлары мен берілген
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмы сұхбаттасу
инсерт әдісі
Венн диаграммасы
Топтастыру стратегиясы
Тренинг
Келер шақта Қазақстаның саясаты туралы айтуға үйренеді
Сыни тұрғыдан ойлап, қорытынды жасауға үйренеді
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларын топқа бөлу
Тренинг
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
Интерактивті тақта, оқулық, слайд, журналдар
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Атақты адамдардың суреттері арқылы топтасады
Тренинг
Ойын
Топтық жұмыстар
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
суреттер
Қазақстандағы экологиялық мәселелер туралы ағылшын тілінде айта
алады
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Қалай оқу керектігін үйрену
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
сұхбаттасу
инсерт әдісі
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
сұхбаттасу
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Голицынский Grammar book, Message оқулығы
Интерактивті тақта
Слайд
Музыка
Module II Scientific
Scientific and technical progress
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Интервью дісі
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
Оқушылар өткен сабақта алған білімдерін жүйелей алады,
Ғылым туралы эссе жазуға үйренеді
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Қалай оқу керектігін үйрену
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
сұхбаттасу
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Grammar book, Message оқулығы
Интерактивті тақта
Слайд
Музыка
Ғылымдағы адазаттың қызыметі туралы оқушылар мәлімет алады
Ағылшын тілінде адамзаттың ғылымдағы қызметі туралы айта алады
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
Оқудағы басқару мен көшбасшылық
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Интервью әдісі
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Интерненттен алынған мәтіндер
Тыңдалымдар
Мерзімді басылымдар
Топ басшыларын топ мүшелерін бағалайды
Формативті бағалау
Оқыту мен оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Бес жолды өлең әдісі
Жаңа сөздермен жұмыстанады
Интернеттен алынған тыңдалымдарды тыңдау арқылы сөздерді қатесіз айтуға үйренеді
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Интерненттен алынған мәтіндер
Тыңдалымдар
Мерзімді басылымдар
Топ басшыларын топ мүшелерін бағалайды
Формативті бағалау
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілген)
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
Оқудағы басқару мен көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Ыстық орындық
Диалогтық оқыту
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.
Музыка
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Тренинг
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
кітап, мерзімді басылымдар
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау
Оқудағы басқару мен көшбасшылық
Талантты және дарынды оқушымен жұмыс
Ыстық орындық
Диалогтық оқыту
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
ModuleIII Education in the USA
Education system in the USA
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Тренинг
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
интерактивті тақта, флипчарт, ағылшын тілі пәнінен электрондық оқулық, маркер, постер, ватман, карандаш, компьютер.
Музыка
Оқушылар өз ойын айта білуге үйренеді
Ырықсыз етістің қолданылуын біледі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту мен оқуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды қолдану
Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Сұхбаттасу
Инсерт әдісі
Тренинг
Блум таксономиясы бойынша оқушыларды сабаққа ұйымдастыру
(сабақ жоспарында көрсетілге
Сынып оқушыларымен амандасу
Топқа бөлу
Сергіту жаттығулары
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Яндекстен алынғанақпараттар
электронды оқулық, кітап, мерзімді басылымдар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz