Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Координатаның белгіленуі
Тақырыбы: Координаталық жазықтық.
Мақсаты: білімділік: координатлық жазықтықта координаталары берілген
нүктелерді сала білуге, координаталық жазықтықта берілген нүктелердің
координаталарын таба білуге үйрету;
Дамытушылық: тақырыпты екі топтың сайысы арқылы олардың қызығушылығын
арттыра отырып, оқушылрдың санасына теренірек қалыптастыру;
Тәрбиелік: оқушылардың математикалық мәдениеттілігін, салауаттылығын
есептер шығару барысында қалыптастыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың әдісі : түсіндіру, ойын
Көрнекілігі: интерактивті тақта, қобдиша,суректер
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті
І. Ұйымдастыру: -оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
- оқушылардың зейінің сабаққа аудару.
Сабақтың барысы:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жаңа сабақ.
Оқушыларды алдын-ала екі топқа бөліп әр топ кеңесшілеріне өз
топтарының сабаққа қатынасуына көңіл бөлуін ескертемін. Ол үшін балаларға
мына жайды түсіндіремін.
-Балалар ,бір қарт кісі өз баласына мынадай хат қалдырыпты.
-Балам, менің саған деп қалдырған қазынам бір жерде тығулы жатыр,ал
оны тауып алғың келсе үйден (жоғары қарай) қораға дейін 3 қадам, ал сонан
соң (оңға қарай) 4 қадам жүрсең, ал үйден (оңға қарай) құдыққа қарай 4
қадам сонан соң жоғары қарай 3 қадам жүрсен бір жерде түйісесің. Сол жерде
менің саған деген қазына байлығым жатыр,- деп аяқтайды.
Перпендикуляр түзулер жүргізіп қиылысу нүктесіне үйді орналасайық.
Горизанталь түзу бойына )ораны бейнелейік. Енді қорадан оңға қарай 4
қадам, құдықтан жоғары қарай 3 қадам, жүрсек бір нүктеде тоғысады. Осы
нүктені Қ деп белгілейік.
Координатаның белгіленуі: Қ (4;3)
ІІІ Есептер шығару (оқулықпен жұмыс)
№ 1
А(0;0), В(-1;1), С(-3;1), Д(-2;3), Е(-3;3); К(-4;6); М(0;8); Н(2;5);
Л(2;11); У(6;10). О(3;9)
№2
Б(4;5), Ж(3;0), Т(2;0), Ф(1;-7), Г(3;-8), У(0;8) , А(0;0)
ІҮ Нысана көздеу ойыны.
Енді біз балалар нысана көздеп ойнаймыз. Кім координаталық жазықтықта
ілулі тұрған аңдардың координаталарын дұрыс тапса сол бала сол аңды атып
алады.
Ү. Үйге тапсырма.
Координаталық жазықтықта сурет, фигуралар салып, сол фигуралардың
төбелерінің координаталарын табу.
ҮІ Бағалау
ҮІІ Қорытынды
№1
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
(0;1), (4;1), (6;2), (8;0), (8;-4), (5;-6), (4;-4), (4;-8), (3;-9), (2;-9),
(0;-9), (0;-8), (2;-8), (3;-7), (1;-5), (0;-5), (-1;-4), (-2;-6), (-5;-4),
(-6;-1), (-2;2),
(-10;-2), (-13;-4), (-14;-7), (-16;-9), (-13;-7), (-12;-10),
(-13;-14), (-10;-14), (-9;-13), (-10;-9), (-5;-9),
(-5;-15), (-2;-15), (-2;-10), (-1;-10), (-1;-11), (-2;-13), (0;-15), (2;-
11). Глаза: (0;-2), (4;-2).
№2
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(-
1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (-
1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
№3
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0).
2) көзі: (5; 2).
Мақсаты: білімділік: координатлық жазықтықта координаталары берілген
нүктелерді сала білуге, координаталық жазықтықта берілген нүктелердің
координаталарын таба білуге үйрету;
Дамытушылық: тақырыпты екі топтың сайысы арқылы олардың қызығушылығын
арттыра отырып, оқушылрдың санасына теренірек қалыптастыру;
Тәрбиелік: оқушылардың математикалық мәдениеттілігін, салауаттылығын
есептер шығару барысында қалыптастыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Сабақтың әдісі : түсіндіру, ойын
Көрнекілігі: интерактивті тақта, қобдиша,суректер
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті
І. Ұйымдастыру: -оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
- оқушылардың зейінің сабаққа аудару.
Сабақтың барысы:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жаңа сабақ.
Оқушыларды алдын-ала екі топқа бөліп әр топ кеңесшілеріне өз
топтарының сабаққа қатынасуына көңіл бөлуін ескертемін. Ол үшін балаларға
мына жайды түсіндіремін.
-Балалар ,бір қарт кісі өз баласына мынадай хат қалдырыпты.
-Балам, менің саған деп қалдырған қазынам бір жерде тығулы жатыр,ал
оны тауып алғың келсе үйден (жоғары қарай) қораға дейін 3 қадам, ал сонан
соң (оңға қарай) 4 қадам жүрсең, ал үйден (оңға қарай) құдыққа қарай 4
қадам сонан соң жоғары қарай 3 қадам жүрсен бір жерде түйісесің. Сол жерде
менің саған деген қазына байлығым жатыр,- деп аяқтайды.
Перпендикуляр түзулер жүргізіп қиылысу нүктесіне үйді орналасайық.
Горизанталь түзу бойына )ораны бейнелейік. Енді қорадан оңға қарай 4
қадам, құдықтан жоғары қарай 3 қадам, жүрсек бір нүктеде тоғысады. Осы
нүктені Қ деп белгілейік.
Координатаның белгіленуі: Қ (4;3)
ІІІ Есептер шығару (оқулықпен жұмыс)
№ 1
А(0;0), В(-1;1), С(-3;1), Д(-2;3), Е(-3;3); К(-4;6); М(0;8); Н(2;5);
Л(2;11); У(6;10). О(3;9)
№2
Б(4;5), Ж(3;0), Т(2;0), Ф(1;-7), Г(3;-8), У(0;8) , А(0;0)
ІҮ Нысана көздеу ойыны.
Енді біз балалар нысана көздеп ойнаймыз. Кім координаталық жазықтықта
ілулі тұрған аңдардың координаталарын дұрыс тапса сол бала сол аңды атып
алады.
Ү. Үйге тапсырма.
Координаталық жазықтықта сурет, фигуралар салып, сол фигуралардың
төбелерінің координаталарын табу.
ҮІ Бағалау
ҮІІ Қорытынды
№1
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
(0;1), (4;1), (6;2), (8;0), (8;-4), (5;-6), (4;-4), (4;-8), (3;-9), (2;-9),
(0;-9), (0;-8), (2;-8), (3;-7), (1;-5), (0;-5), (-1;-4), (-2;-6), (-5;-4),
(-6;-1), (-2;2),
(-10;-2), (-13;-4), (-14;-7), (-16;-9), (-13;-7), (-12;-10),
(-13;-14), (-10;-14), (-9;-13), (-10;-9), (-5;-9),
(-5;-15), (-2;-15), (-2;-10), (-1;-10), (-1;-11), (-2;-13), (0;-15), (2;-
11). Глаза: (0;-2), (4;-2).
№2
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(-
1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (-
1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
№3
Координаталық жазықтықта нүктелерді салып, сурет құрастыр.
1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0).
2) көзі: (5; 2).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz