Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару

Математика

Тақырыбы : Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару.

Мақсаты : 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу

құру арқылы шығару;

2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын,

ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-өрістерін

дамыту;

3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің әрқашан

қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа, шапшандыққа,

үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік

қасиеттерін енгізу.

Көрнекіліктері : ребус, слайдтар, карточкалар, оқулық, интерактивті тақта.

Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, әңгімелесу, қорыту.

Түрі : аралас сабақ.

Пәнаралық байланыс : ана тілі, дүниетану, ағылшын тілі

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

  • оқу құралдарын тексеру;
  • психологиялық дайындық: Мен оң қолымды жайып, жүрегімнен

алып сендерге сыйлаймын.

  • Жер бетінде ең ақылды кім?

Сендер де адамсыңдар, сендер ең күшті, ақылды, зерексіңдер. Ендеше, біз өз білімімізге сеніп, сабағымызды «Миға шабуыл» деген кезеңмен бастайық.

Слайдпен жұмыс:

1 м= дм ені 2 см; ұзындығы 4 см Р-?

1 м= см Р =

1 дм= см Р =

1 км= м Р =

S=

Логикалық тапсырмалар:

1) Уақыт бірліктерін салыстыру:

50 мин. *1 сағ. 2 сағ. *46 мин.

45 с. *4 мин. 36 с. *5 мин

3 тәул. *35 сағ. 20 сағ* 2тәул.

1 ғасыр*100 жыл 110 с. *1 мин. 50 с.

2) 5 бұтақты қайында

Бұтақ сайын 5 алма.

Біреуін бер Әділге,

Сонда қалады неше алма?

Аспаз шұжықты 4 рет кесті. Шұжық неше бөлікке бөлінді? (5 бөлікке)

3) Суретте неше үшбұрыш бар?

Амалдарын көрсет:

(126:4+12) :2*3

-аптада неше күн бар?

-заттарды бөліп алуға қандай амал қолданылады?

Математикалық диктант:

-Өрнек түрінде жаз:

А) 760-тың 76-ға бөліндісін 10 есе кеміт;

ә) 240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөд;

б) 18-дің 5-ке көбейтіндісінен 36-ның 4-ке бөліндісін азайт.

Жаңа сабақ:

Жаңа тақырыпқа көшу үшін мына сөзжұмбақты шешейік:

1. қөпбұрыштың қабырғаларының қосындысы;

2. Ереуіл атқа ер салмай,

Егеулі найза қолға алмай,

Еңқу, еңқу жер шалмай . . . деп жырлаған ақынның аты?

3. 2-ші жақ тәуелдік жалғау;

4. ұзындықтың 4 өлшем бірлігі;

5. сандар мен амалдардан құрастырылған жазу;

6. шығыстың жаңа жылы.

-ортасында қандай сөз шықты?

-теңдеу дегеніміз не?

Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.

Сонымен бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты :

Слайд:

Тақырыбы : Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару.

Мақсаты : 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу

құру арқылы шығару;

2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын,

ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-өрістерін

дамыту;

3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің әрқашан

қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа, шапшандыққа,

үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік

қасиеттерін енгізу.

Түсіндірме жұмысы:

Оқушыны тақтаға шығарамын:

Өрнек түрінде жаз:

-10 мен 3-тің көбейтіндісін;

-х пен 3-тің көбейтіндісін;

-47 мен 17-нің айырмасын.

-Неше өрнек жаздық? Олар қандай өрнектер? Осы өрнектердің әрбір екеуін теңдік таңбасымен жалғастырып жаз.

10*3=х*3

Х*3=10*3

Х*3=47-17

47-17=х*3

47-17=10*3

10*3=47-17

-Барлығы неше теңдік жаздық? Оларды неше топқа бөлуге болады?

Санды теңдіктерді бір бағанағ, құрамында әріп бар теңдіктерді екінші бағанға теріп жазыңдар.

-Енді осы теңдіктер тура болып табыла ма, соны тексерейік:

47-17=10*3

10*3=47-17

Теңдіктің екі бөлігіндегі амалдарды орында. Көбейтіндінің мәні неге тең болды? 30. Айырманың мәні ше? 30. Тура теңдік шықты ма? Иә.

30=30 - тура теңдік, оның екі бөлігін де 3-ке бөлейік, сонда 10==10 теңдігі шықты. Бұл да тура теңдік. Оның екі бөлігін де 2-кебөлейік, сонда тағы да 5=5 түріндегі тура теңдік шықты.

-берілген теңдіктерді тура санды теңдікке айналдыратын әріптің мәнін табу керек болса, онда теңдіктердің әрқайсысын теңдеу деп атауға болады.

Теңдеу дегеніміз:

Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.

Оқулықпен жұмыс:

№4 бет-111 (4 оқушы)

Х*10=1600+200

96800:х=5840-5740

Х*5=630

984:х=4

№5 бет-111

Екі қабырғасы 2 см;

Үшінші - х см, 3 есе арттырғанда

Р-? өрнек түрінде жаз

Сергіту сәті:

Ағылшын тілінде:

Оқулықпен жұмыс:

№7 бет-112: қысқаша жаз

Б. - 30м/с

Шешуі: 30-10=20м/с

Л. - ? м/с, 10 м/с артық

Б. -30 м/с

Л. - х+10 м/с


Ұқсас жұмыстар
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Шығармашылық тапсырма
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Теңдеуге есептер шешу
Теңдеулер шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Қандай теңдеу
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Кері тригонометриялық теңдеу, теңсіздіктер
Есетпі теңдеу құру арқылы шығару. 4 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz