Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару

Математика
Тақырыбы : Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару.
Мақсаты : 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу
құру арқылы шығару;
2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын,
ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-өрістерін
дамыту;
3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің әрқашан
қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа, шапшандыққа,
үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік
қасиеттерін енгізу.
Көрнекіліктері : ребус, слайдтар, карточкалар, оқулық, интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, әңгімелесу, қорыту.
Түрі : аралас сабақ.
Пәнаралық байланыс : ана тілі, дүниетану, ағылшын тілі
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
- оқу құралдарын тексеру;
- психологиялық дайындық: Мен оң қолымды жайып, жүрегімнен
алып сендерге сыйлаймын.
- Жер бетінде ең ақылды кім?
Сендер де адамсыңдар, сендер ең күшті, ақылды, зерексіңдер. Ендеше, біз өз білімімізге сеніп, сабағымызды «Миға шабуыл» деген кезеңмен бастайық.
Слайдпен жұмыс:
1 м= дм ені 2 см; ұзындығы 4 см Р-?
1 м= см Р =
1 дм= см Р =
1 км= м Р =
S=
Логикалық тапсырмалар:
1) Уақыт бірліктерін салыстыру:
50 мин. *1 сағ. 2 сағ. *46 мин.
45 с. *4 мин. 36 с. *5 мин
3 тәул. *35 сағ. 20 сағ* 2тәул.
1 ғасыр*100 жыл 110 с. *1 мин. 50 с.
2) 5 бұтақты қайында
Бұтақ сайын 5 алма.
Біреуін бер Әділге,
Сонда қалады неше алма?
Аспаз шұжықты 4 рет кесті. Шұжық неше бөлікке бөлінді? (5 бөлікке)
3) Суретте неше үшбұрыш бар?
Амалдарын көрсет:
(126:4+12) :2*3
-аптада неше күн бар?
-заттарды бөліп алуға қандай амал қолданылады?
Математикалық диктант:
-Өрнек түрінде жаз:
А) 760-тың 76-ға бөліндісін 10 есе кеміт;
ә) 240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөд;
б) 18-дің 5-ке көбейтіндісінен 36-ның 4-ке бөліндісін азайт.
Жаңа сабақ:
Жаңа тақырыпқа көшу үшін мына сөзжұмбақты шешейік:
1. қөпбұрыштың қабырғаларының қосындысы;
2. Ереуіл атқа ер салмай,
Егеулі найза қолға алмай,
Еңқу, еңқу жер шалмай . . . деп жырлаған ақынның аты?
3. 2-ші жақ тәуелдік жалғау;
4. ұзындықтың 4 өлшем бірлігі;
5. сандар мен амалдардан құрастырылған жазу;
6. шығыстың жаңа жылы.
-ортасында қандай сөз шықты?
-теңдеу дегеніміз не?
Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.
Сонымен бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты :
Слайд:
Тақырыбы : Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару.
Мақсаты : 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу
құру арқылы шығару;
2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын,
ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-өрістерін
дамыту;
3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің әрқашан
қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа, шапшандыққа,
үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік
қасиеттерін енгізу.
Түсіндірме жұмысы:
Оқушыны тақтаға шығарамын:
Өрнек түрінде жаз:
-10 мен 3-тің көбейтіндісін;
-х пен 3-тің көбейтіндісін;
-47 мен 17-нің айырмасын.
-Неше өрнек жаздық? Олар қандай өрнектер? Осы өрнектердің әрбір екеуін теңдік таңбасымен жалғастырып жаз.
10*3=х*3
Х*3=10*3
Х*3=47-17
47-17=х*3
47-17=10*3
10*3=47-17
-Барлығы неше теңдік жаздық? Оларды неше топқа бөлуге болады?
Санды теңдіктерді бір бағанағ, құрамында әріп бар теңдіктерді екінші бағанға теріп жазыңдар.
-Енді осы теңдіктер тура болып табыла ма, соны тексерейік:
47-17=10*3
10*3=47-17
Теңдіктің екі бөлігіндегі амалдарды орында. Көбейтіндінің мәні неге тең болды? 30. Айырманың мәні ше? 30. Тура теңдік шықты ма? Иә.
30=30 - тура теңдік, оның екі бөлігін де 3-ке бөлейік, сонда 10==10 теңдігі шықты. Бұл да тура теңдік. Оның екі бөлігін де 2-кебөлейік, сонда тағы да 5=5 түріндегі тура теңдік шықты.
-берілген теңдіктерді тура санды теңдікке айналдыратын әріптің мәнін табу керек болса, онда теңдіктердің әрқайсысын теңдеу деп атауға болады.
Теңдеу дегеніміз:
Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.
Оқулықпен жұмыс:
№4 бет-111 (4 оқушы)
Х*10=1600+200
96800:х=5840-5740
Х*5=630
984:х=4
№5 бет-111
Екі қабырғасы 2 см;
Үшінші - х см, 3 есе арттырғанда
Р-? өрнек түрінде жаз
Сергіту сәті:
Ағылшын тілінде:
Оқулықпен жұмыс:
№7 бет-112: қысқаша жаз
Б. - 30м/с
Шешуі: 30-10=20м/с
Л. - ? м/с, 10 м/с артық
Б. -30 м/с
Л. - х+10 м/с
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz