Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару


Математика

Тақырыбы: Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу
арқылы шығару.
Мақсаты: 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу
құру арқылы шығару;

2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу
дағдыларын,
ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-
өрістерін
дамыту;
3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің
әрқашан
қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа,
шапшандыққа,
үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік
қасиеттерін енгізу.
Көрнекіліктері: ребус, слайдтар, карточкалар, оқулық, интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, әңгімелесу, қорыту.
Түрі: аралас сабақ.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, ағылшын тілі

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:
- оқу құралдарын тексеру;
- психологиялық дайындық: Мен оң қолымды жайып, жүрегімнен
алып сендерге сыйлаймын.
- Жер бетінде ең ақылды кім?
Сендер де адамсыңдар, сендер ең күшті, ақылды, зерексіңдер.
Ендеше, біз өз білімімізге сеніп, сабағымызды «Миға шабуыл» деген кезеңмен
бастайық.
Слайдпен жұмыс:
1 м= дм ені 2 см; ұзындығы 4 см Р-?
1 м= см Р =
1 дм= см Р =
1 км= м Р =
S=
Логикалық тапсырмалар:
1) Уақыт бірліктерін салыстыру:
50 мин.*1 сағ. 2 сағ.*46 мин.
45 с.*4 мин. 36 с.*5 мин
3 тәул.*35 сағ. 20 сағ* 2тәул.
1 ғасыр*100 жыл 110 с.*1 мин.50 с.
2) 5 бұтақты қайында
Бұтақ сайын 5 алма.
Біреуін бер Әділге,
Сонда қалады неше алма?
Аспаз шұжықты 4 рет кесті. Шұжық неше бөлікке бөлінді? (5 бөлікке)
3) Суретте неше үшбұрыш бар?

Амалдарын көрсет:
(126:4+12):2*3
-аптада неше күн бар?
-заттарды бөліп алуға қандай амал қолданылады?
Математикалық диктант:
-Өрнек түрінде жаз:
А) 760-тың 76-ға бөліндісін 10 есе кеміт;
ә) 240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөд;
б) 18-дің 5-ке көбейтіндісінен 36-ның 4-ке бөліндісін азайт.
Жаңа сабақ:
Жаңа тақырыпқа көшу үшін мына сөзжұмбақты шешейік:

1.қөпбұрыштың қабырғаларының қосындысы;
2.Ереуіл атқа ер салмай,
Егеулі найза қолға алмай,
Еңқу, еңқу жер шалмай... деп жырлаған ақынның аты?
3.2-ші жақ тәуелдік жалғау;
4.ұзындықтың 4 өлшем бірлігі;
5.сандар мен амалдардан құрастырылған жазу;
6.шығыстың жаңа жылы.
-ортасында қандай сөз шықты?
-теңдеу дегеніміз не?
Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын
теңдік.
Сонымен бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы мен мақсаты:
Слайд:
Тақырыбы: Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу
арқылы шығару.
Мақсаты: 1) теңдеу және оны шешу тәсілдерін қайталау, есептерді теңдеу
құру арқылы шығару;

2) ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу
дағдыларын,
ойын арқылы танымдылық қабілеттерін, логикалық ой-
өрістерін
дамыту;
3) Қазақстанның болашағына деген сенім және білімнің
әрқашан
қымбат екенін тұсіне білуге және тиянақтылыққа,
шапшандыққа,
үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу, Оқушы бойына адамгершілік
қасиеттерін енгізу.
Түсіндірме жұмысы:
Оқушыны тақтаға шығарамын:
Өрнек түрінде жаз:
-10 мен 3-тің көбейтіндісін;
-х пен 3-тің көбейтіндісін;
-47 мен 17-нің айырмасын.
-Неше өрнек жаздық? Олар қандай өрнектер? Осы өрнектердің әрбір екеуін
теңдік таңбасымен жалғастырып жаз.
10*3=х*3
Х*3=10*3
Х*3=47-17
47-17=х*3
47-17=10*3
10*3=47-17
-Барлығы неше теңдік жаздық? Оларды неше топқа бөлуге болады?
Санды теңдіктерді бір бағанағ, құрамында әріп бар теңдіктерді екінші
бағанға теріп жазыңдар.
-Енді осы теңдіктер тура болып табыла ма, соны тексерейік:
47-17=10*3
10*3=47-17
Теңдіктің екі бөлігіндегі амалдарды орында. Көбейтіндінің мәні неге тең
болды? 30. Айырманың мәні ше? 30.Тура теңдік шықты ма? Иә.
30=30 – тура теңдік, оның екі бөлігін де 3-ке бөлейік, сонда 10==10 теңдігі
шықты. Бұл да тура теңдік. Оның екі бөлігін де 2-кебөлейік, сонда тағы да
5=5 түріндегі тура теңдік шықты.
-берілген теңдіктерді тура санды теңдікке айналдыратын әріптің мәнін табу
керек болса, онда теңдіктердің әрқайсысын теңдеу деп атауға болады.
Теңдеу дегеніміз:
Теңдеу дегеніміз құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.
Оқулықпен жұмыс:
№4 бет-111 (4 оқушы)
Х*10=1600+200
96800:х=5840-5740
Х*5=630
984:х=4

№5 бет-111
Екі қабырғасы 2 см;
Үшінші – х см,3 есе арттырғанда
Р-? өрнек түрінде жаз
Сергіту сәті:
Ағылшын тілінде:
Оқулықпен жұмыс:
№7 бет-112: қысқаша жаз
Б.- 30м/с
Шешуі: 30-10=20м/с
Л.- ? м/с,10 м/с артық
Б. -30 м/с
Л. – х+10 м/с
Шешуі:
Х+10=30 х=20
Жауабы: лашынның жылдамдығы 20 м/с
Деңгейлік тапсырмалар:
1-деңгейдегі тапсырмалар:
607 238 820 4
*4 *8

2-деңгейдегі тапсырмалар:
1) амалдарды орында:
(210+90)(60-57) =
2) теңдеуді шешу:
1344:х=543-487
3-деңгейдегі тапсырмалар:
1) теңдеуді шешу:
38600*х=190-90
2) амалдарды орында.
(14084:28-27)*37-12060
3) Р-?
S-?
Ені 6 см; ұзындығы 5 см
Оқулықпен жұмыс:
№9 бет-112
Мозаика құрастыру:

Әр есеп күннің көзі
Қорытынды:
-Балалар, біз бүгін сабақта қандай тақырыппен таныстық, қандай
тапсырмаларды орындадық?
«миға шабуыл», математикалық диктант, теңдеулерді шештік,
деңгейлік тапсырмаларды орындадық, есеп шығардық, мозаика құрастырдық.
Сонымен тақтаға нені құрастырдық?
Күнді.
-Күн жайында не айталамыз?
Бізге жылу береді, шуағын төгеді,
күн – тіршілік көзі.
Аспанды бұлт торламай, әрқашан төбемізде күн жарқырап тұрсын дей
отырып «Әрқашан күн сөнбесін» әнін хормен орындаймыз.
Бағалау:
Үйге тапсырма:
№4; №9 бет 112
Рефлексия:
Қызыл – сабақ өте ұнады
Жасыл – сабақ ұнады
Сары сабақ ұнамады

№3 Смирнов орта мектебі
Смирново селосы
Аққайың ауданы
Солтүстік Қазақстан облысы

Математика

«Теңдеу, оны шешу. Жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы
шығару».

Орындаған:С.С.Мейрамова


Ұқсас жұмыстар
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Шығармашылық тапсырма
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
Теңдеуге есептер шешу
Теңдеулер шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Қандай теңдеу
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Кері тригонометриялық теңдеу, теңсіздіктер
Есетпі теңдеу құру арқылы шығару. 4 сынып
Пәндер