Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Фосфорға тән физикалық қасиет
Сабақтың тақырыбы:Фосфор және оның қосылыстары.
Мектеп: <<Т.Пенжім орта мектебі м.д.ш.о>>коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:
Мұғалім есімі Омирбекова.Азия
Сынып 9
Фосфор оның атом құрылысы,табиғатта кездесуі, физикалық,химиялық қасиеттері мен оның оттекті қосылыстары ,фосфор қышқылы және химиялық қасиеті туралы оқушылардың түсініктері кеңейеді.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы туралы біледі.Топтық жұмыста ынтымақтастықты қалыптастырады.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар:
Фосфордың табиғатта кездесуі мен оның физикалық,химиялық қасиетін түсінеді.Топтық жұмыс жасайды.
Оқушылардың басым бөлігі:Фосфор қосылыстарын танып біледі. Химиялық қасиетін анықтайтын реакцияны жазады.
Кейбір оқушылар:Фосфор қышқылының химиялық қасиетін танып біледі,реакция теңдеулерін,қосылыстарының қолданылуын біледі.Есептер шығарады.
Алдыңғы оқу:Азот қышқылы және оның тұздары.
Сабақта қолданылатын ресурстар:Химия9сынып.ТЖЖ 9сын.ерігіштік кестесі.химия есептері.СТО.Диалогтік оқыту.
Жоспарланған уақыт 45мин.
Жоспарланған жаттығулар
Басталуы 6мин.
Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып оқушыларын түгендеу.Журналмен жұмыс.Психологиялық ахуал туғызу: Мендегі жақсы үш қасиет ойыны ойнатылады. Стикер арқылы топқа бөлу.
Бағалау критерийлерін тарату.
Ортасы
1.Білу-үй тапсырмасын сұрау.3мин.
Топ болып ізденеді ,жауап береді.
2.Түсіну10мин.
Дәптермен жұмыс.сөздер жазылады.
Мәтінмен жұмыс.тақырыпты екі топ оқып шығады.
3.Қолдану.10мин.Екі топқа тапсырма беріледі.кітаппен жұмыс.дәптерге жазады.
4.Талдау.5мин.Екі топқа бірдей тапсырма.
5.Жинақтау.5мин.
1. Үй тапсырмасы бойынша химиялық диктант алынады.
1. Азот қышқылының формуласы-------
2.Нитраттар ---------қышқылының тұзы.
3.-------------- химия өнеркәсібіндегі------------ өнім.
2.Термин сөздермен жұмыс: учқуч водородлиқ бирикма-ұшқыш сутекті қосылысы,оксидлинип-тотығып, қурутуш-құрғату,минераллиқ оғут-минералды тыңайтқыш,оға-улы.
Жетекші сұрақтар арқылы жаңа тақырыптың мақсатын ашу.
1.Фосфорға тән физикалық қасиет.?
2.Фосфор қышқылының тұздары қалай аталады?
3.Фосфор және фосфор қышқылы қай жерде қолданылады?
4.Фосфаттар қай жерде қолданылады.?
3.1топқа:1, 2,8жат.бет95. 2топқа: 3,4,9жат.бет95.топ болып шығарады.тақтаға жазады.қатесі болса анықталып түзетіледі.
4. Нитраттар мен фосфаттар арасында қандай айырмашылық бар?.
Оқушылар топ болып ізденеді,ой бөліседі ортақ идеяны
Ортаға салады.
5.сабақты шығу парағы бойынша жинақтау.Кестемен жұмыс жасайды және оқиды.
Аяқталуы
Бағалау5мин.
Келесі оқу.Үйге тапсырма 1мин.
Кері рефлексия.Сабақта ұнаған екі нәрсе.стикерге жазып оқиды.
Оқушы өзін-өзі бағалайды бағалау парағы бойынша.
20тақырып.6есеп.бет95.
Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз оқушыға қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың Үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз
Пәнаралық байланыс
АКТ(компетентность-құндылығы
*
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Тексерілді:
Мектеп: <<Т.Пенжім орта мектебі м.д.ш.о>>коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:
Мұғалім есімі Омирбекова.Азия
Сынып 9
Фосфор оның атом құрылысы,табиғатта кездесуі, физикалық,химиялық қасиеттері мен оның оттекті қосылыстары ,фосфор қышқылы және химиялық қасиеті туралы оқушылардың түсініктері кеңейеді.Фосфор және оның қосылыстарының қолданылуы туралы біледі.Топтық жұмыста ынтымақтастықты қалыптастырады.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар:
Фосфордың табиғатта кездесуі мен оның физикалық,химиялық қасиетін түсінеді.Топтық жұмыс жасайды.
Оқушылардың басым бөлігі:Фосфор қосылыстарын танып біледі. Химиялық қасиетін анықтайтын реакцияны жазады.
Кейбір оқушылар:Фосфор қышқылының химиялық қасиетін танып біледі,реакция теңдеулерін,қосылыстарының қолданылуын біледі.Есептер шығарады.
Алдыңғы оқу:Азот қышқылы және оның тұздары.
Сабақта қолданылатын ресурстар:Химия9сынып.ТЖЖ 9сын.ерігіштік кестесі.химия есептері.СТО.Диалогтік оқыту.
Жоспарланған уақыт 45мин.
Жоспарланған жаттығулар
Басталуы 6мин.
Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып оқушыларын түгендеу.Журналмен жұмыс.Психологиялық ахуал туғызу: Мендегі жақсы үш қасиет ойыны ойнатылады. Стикер арқылы топқа бөлу.
Бағалау критерийлерін тарату.
Ортасы
1.Білу-үй тапсырмасын сұрау.3мин.
Топ болып ізденеді ,жауап береді.
2.Түсіну10мин.
Дәптермен жұмыс.сөздер жазылады.
Мәтінмен жұмыс.тақырыпты екі топ оқып шығады.
3.Қолдану.10мин.Екі топқа тапсырма беріледі.кітаппен жұмыс.дәптерге жазады.
4.Талдау.5мин.Екі топқа бірдей тапсырма.
5.Жинақтау.5мин.
1. Үй тапсырмасы бойынша химиялық диктант алынады.
1. Азот қышқылының формуласы-------
2.Нитраттар ---------қышқылының тұзы.
3.-------------- химия өнеркәсібіндегі------------ өнім.
2.Термин сөздермен жұмыс: учқуч водородлиқ бирикма-ұшқыш сутекті қосылысы,оксидлинип-тотығып, қурутуш-құрғату,минераллиқ оғут-минералды тыңайтқыш,оға-улы.
Жетекші сұрақтар арқылы жаңа тақырыптың мақсатын ашу.
1.Фосфорға тән физикалық қасиет.?
2.Фосфор қышқылының тұздары қалай аталады?
3.Фосфор және фосфор қышқылы қай жерде қолданылады?
4.Фосфаттар қай жерде қолданылады.?
3.1топқа:1, 2,8жат.бет95. 2топқа: 3,4,9жат.бет95.топ болып шығарады.тақтаға жазады.қатесі болса анықталып түзетіледі.
4. Нитраттар мен фосфаттар арасында қандай айырмашылық бар?.
Оқушылар топ болып ізденеді,ой бөліседі ортақ идеяны
Ортаға салады.
5.сабақты шығу парағы бойынша жинақтау.Кестемен жұмыс жасайды және оқиды.
Аяқталуы
Бағалау5мин.
Келесі оқу.Үйге тапсырма 1мин.
Кері рефлексия.Сабақта ұнаған екі нәрсе.стикерге жазып оқиды.
Оқушы өзін-өзі бағалайды бағалау парағы бойынша.
20тақырып.6есеп.бет95.
Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз оқушыға қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың Үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз
Пәнаралық байланыс
АКТ(компетентность-құндылығы
*
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Тексерілді:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz