Қараңғы түнде тау қалғып

«Келісемін »:
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
«___» қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А. Құнанбаев
«Қараңғы түнде тау қалғып»
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
- Өлеңнен көрінетін ақын көңіл- күйінің көріністерін сезіну;
- Абайдың аудармашылық шеберлігін тану.
Б ) Барлық оқушылар :
- мәнерлеп оқи алады;
- автор туралы біледі.
Ә) Оқушылардың басым бөлігі :
- Өлең мазмұнын түсінеді;
- Өлең құрылысына талдайды.
А) Кейбір оқушылар :
- Ақынның аудармашылық шеберлігін таниды;
- Өлеңнен көрінетін ақын көңіл- күйін сезеді.
Оқушылар :
- Өлең мағынасын түсініп, өлеңнің құрылысына талдай алады;
- Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қараңғы, тау, түн, дала.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Абай «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңін кімнен аударған.
Талқылауға арналған тармақтар :
-Абайдың табиғат сұлулығына арнаған қандай өлеңдерін білесіңдер?
-Өлеңнің соңғы жолдары саған қандай әсер қалдырды?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Өлең ішінен етістіктерді тауып жаз.
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
5мин
6мин
Сыныппен сәлемдесу.
Сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу: «Өз жұбыңды тап» әдісі арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау:
«Ыстық орындық» әдісі
(сұрақ-жауап)
- Аңға шығудың сыры мен қырын қалай түсіндіңдер?
- Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем суреттерді аңғардыңдар?
- Абай атамыздың қандай өлеңдерін білесіңдер?
- Өлеңдегі аңшы, қағушы, оның достарының көңіл күйі, сезімі қай жолдар арқылы беріледі және оны сен қалай түсіндірер едің?
4мин
3мин
18мин
Интербелсенді тақтадан Гете, Лермонтов және Абайдың портреттерін көрсетемін. Портреттерді қарап отырып, түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.
-Бұл портреттерде кімдерді көріп тұрсыңдар?
-Қай ақынның шығармаларымен таныстыңыздар?
-Лермонтов қай халықтың ақыны?
«Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңін үнтаспадан тыңдау.
Абайдың аудармашылық ерекшелігін таныту.
(интербелсенді тақтадан «топтастыру» стратегиясы арқылы)
Әр топқа тапсырма:
1-топ: Венн диаграммасын сызу.
(Абай мен Лермонтов шығармаларын салыстыру) ;
2-топ:Өлеңнің тақырыбы мен идеясын түсіндіру
3-топ: Өледі өлең құрылысына талдау;
4-топ: «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі.
Оқушылар өлеңдегі қатты әсер еткен тұстары мен сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады.
Үйге тапсырма:
Ақынның аудармаларынан бір өлеңді жатқа айту. «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңін жаттау.
.
Қол шапалақтау
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі
Мен бүгін білдім . . .
Мен бүгін сезіндім . . .
Мен келесі сабақта білгім келеді . . .
Мен қиналдым . . .
Үйге тапсырма:
«Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңін жаттау.
Абайдың аудармаларын оқып келу.
Қосымша ақпарат
Ғаламтор материалдарын дайындау
Б: Өлеңнен етістіктерді табу;
Ә: Ақынның аудармашылық ерекшелігін тану;
А: Табиғат сұлулығына өлең шығару.
Табыс критериі
(«5»- Жеттім: «5»
«4»-Жеттім -«4»
«3»-Жеттім -«3»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz