Сабақ қорытындысы

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары

Мерзімі: 19. 09. 2015 Уақыты:

Сынып: 2 ә, б

Сабақтың тақырыбы: Happy birthday

Сабақтың мақсаты:

Оқушылармен таныса отырып, өзі және отбасы жайлы айтуға үйрету. My name is…… mother, father, brother, sister сөздерін меңгерту.

Күтілетін нәтиже: Өзін таныстыра алады, отбасының мүшелерін атауды үйренеді. Ағылшын алфабитімен танысу, дыбыстардың аталуымен танысады. Happy birthday әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі,

Дереккөздер: Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу.

Оқушының іс-әрекеті: Дөңгелек болып отырып, өзара жақсы тілектер айтады.
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды мектеп құралдарын пайдаланып, топтарға бөлу. Қаламсаптарын алып, 5-5-тен әр тартаға тастаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Қаламсаптарының қай партаға қойылғанына байланысты топтарға бөлінеді.
Ресурстар:

жануарлар суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сабақтың тұсаукесері.

Оқушыларға «Менің отбасым» тақырыбында сурет салуды тапсырамын және отбасы мүшелерінің ағылшынша қалай аталатынын бірлесе отырып қайталауды тапсырамын

Оқушының іс-әрекеті:

Өз отбасыларының мүшелерінің суретін салады.

Әке-father, mother, brother, sister, me, grandmother, grandfather

Ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: суреттер
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Hello, Hi, ……… What’s your name? Where are you from? How are you? Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:
Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан алфабит әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: Алфабит әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Келесі оқылымға отбасының мүшелерінің суретін салуды тапсырамын.
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырмаға отбасының мүшелерінің суретін салады.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бағдаршам » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Жасыл түс - барлығы түсінікті, сары түс - түсінікті, қызыл түс-мүлдем түсінбедім
Ресурстар:

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 б

Мерзімі: 17. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Professions

Сабақтың тақырыбы: Professions

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға жүргізуші, дәрігер, ұшқыш, аспаз мамандықтарының аттарын есте сақтату және осы сөздерді қолданып, сөйлем құрастыруға үйрету. Клоун, сатушы, мұғалім, пианист, таксист мамандықтарының атын қолданып, сөйлем құрастыру

Күтілетін нәтиже: Осы мамандық атаулары жөнінде айта отырып, сөздік қайталайды, үйренеді. I want to be pilot әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу.

Оқушының іс-әрекеті: Дөңгелек болып отырып, өзара жақсы тілектер айтады.
Ресурстар:

Оқулық

Ағылшын тілі

«Алматыкітап»

Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: A pilot, a doctor, a cook, a driver секілді мамандыққа қатысты сөздерді меңгертуге тырысамын. Суреттерді таратып беріп, бұл суреттердің нені білдіретінін сұраймын.
Оқушының іс-әрекеті: Суреттер жөнінде сыни тұрғыдан ойланады. Мамандыққа қатысты екенін айтады. Заттардың атын естерінде сақтау үшін бір-біріне қайталап айтып береді.
Ресурстар:

Мамандық

суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мамандық тақырыбына байланысты атауларды бірге қайталаймыз. A pilot, a doctor, a cook, a driver және менің әкем . . . Менің анам . . . құрылымымен сөйлемдер құрастырамыз
Оқушының іс-әрекеті: Мамандық атауларын бірге қайталай отырып, трак 5 ән айтады.
Ресурстар:

Косымша диск

Сөздік жазылған парақшалар

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: ноутбук
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: This is my father. He is a teacher. This is my mother . She is a cook. Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:

суреттер

Жұмыс кітабы

Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан “Hello” әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: “Hello” әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бағдаршам » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Жасыл түс - барлығы түсінікті, сары түс - түсінікті, қызыл түс-мүлдем түсінбедім
Ресурстар: Бағдаршам түстес парақшалар

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: К. Бекетова

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 b

Мерзімі: 21. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Professions

Сабақтың тақырыбы: Professions

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға жүргізуші, дәрігер, ұшқыш, аспаз мамандықтарының аттарын есте сақтату және осы сөздерді қолданып, сөйлем құрастыруға үйрету. Клоун, сатушы, мұғалім, пианист, таксист мамандықтарының атын қолданып, сөйлем құрастыру

Күтілетін нәтиже: Осы мамандық атаулары жөнінде айта отырып, сөздік қайталайды, үйренеді. I want to be pilot әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасады.

Good morning teacher! -I’m fine thanks, and you?

Ресурстар:

Оқулық

Ағылшын тілі

«Алматыкітап»

Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

A pilot, a doctor, a cook, a driver секілді мамандытың атаулары қайталатамын. Мамандыққа байланысты мәтінді оқытамын. Balloon- [бәлун] шар

Spoon- [спун] қасық Book-[бук] кітап

Cook-[кук] аспаз Goodbye - [гуд бай] сау бол Cake-[кейк] торт

Present-[пресент] сыйлық

Flower-[флауэ] гүл Clown-[клаун] клаун

Cow-[кау] сиыр How-[хау] қалай

Rubbish-[рабиш] қоқыс

Big-[биг] үлкен Plane-[плейн] ұшақ

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мәтінді кезектесе оқиды, сөздердің мағынасын ажыратады. School-[скул] мектеп

Cleaner-[клинэ] тазалаушы

Work-[уорк] жұмыс істеу

Like-[лайк] жақсы көру

Help-[хелп] көмектесу

Play-[плей] ойнау

Look-[лук] қарау

Rubbish[рабиш] - қоқыс

Shoes-[шуз] аяқ киім

Shelf-[шелф] сөре

T-shirt-[ти-шөт] футболка

Sheep[шип] қой

Ресурстар:

Мамандық

суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мамандық тақырыбына байланысты атауларды бірге қайталаймыз. A pilot, a doctor, a cook, a driver және менің әкем . . . Менің анам . . . құрылымымен сөйлемдер құрастырамыз
Оқушының іс-әрекеті: Мамандық атауларын бірге қайталай отырып, трак 5 ән айтады.
Ресурстар:

Косымша диск

Сөздік жазылған парақшалар

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: ноутбук
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: This is my father. He is a teacher. This is my mother . She is a cook. Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:

суреттер

Жұмыс кітабы

Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан “Hello” әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: “Hello” әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бас бармақ » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бас бармақ арқылы көрсетеді.
Ресурстар: Бағдаршам түстес парақшалар

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: К. Бекетова

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 ә

Мерзімі: 30. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Let’s play

Сабақтың тақырыбы: Let’s play

Сабақтың мақсаты:Тоқсан бойынша өтілген материалдарға жалпы қайталау жасау, білімдерін тексеру, жинақтау

Күтілетін нәтиже: Оқушылар ойын түрінде алған білімдерін жинақтап, қорытындылайды.

Негізгі идея: оқушылардың білім деңгейін анықтау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып мұғалімдері
7.1.Процент
Пікірталас .11-сынып
Қан мен тер. қмж
Үздік информатик
Галогендердің атомдық
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Квадрат теңсіздіктер
Апталық шығын кестесі
Физика біліктілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz