2-сыныпқа арналған ағылшын тілі бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарлары (2015)

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары

Мерзімі: 19. 09. 2015 Уақыты:

Сынып: 2 ә, б

Сабақтың тақырыбы: Happy birthday

Сабақтың мақсаты:

Оқушылармен таныса отырып, өзі және отбасы жайлы айтуға үйрету. My name is…… mother, father, brother, sister сөздерін меңгерту.

Күтілетін нәтиже: Өзін таныстыра алады, отбасының мүшелерін атауды үйренеді. Ағылшын алфабитімен танысу, дыбыстардың аталуымен танысады. Happy birthday әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі,

Дереккөздер: Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу.

Оқушының іс-әрекеті: Дөңгелек болып отырып, өзара жақсы тілектер айтады.
Ресурстар: Оқулық
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды мектеп құралдарын пайдаланып, топтарға бөлу. Қаламсаптарын алып, 5-5-тен әр тартаға тастаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Қаламсаптарының қай партаға қойылғанына байланысты топтарға бөлінеді.
Ресурстар:

жануарлар суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа сабақтың тұсаукесері.

Оқушыларға «Менің отбасым» тақырыбында сурет салуды тапсырамын және отбасы мүшелерінің ағылшынша қалай аталатынын бірлесе отырып қайталауды тапсырамын

Оқушының іс-әрекеті:

Өз отбасыларының мүшелерінің суретін салады.

Әке-father, mother, brother, sister, me, grandmother, grandfather

Ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: суреттер
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Hello, Hi, ……… What’s your name? Where are you from? How are you? Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:
Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан алфабит әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: Алфабит әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Келесі оқылымға отбасының мүшелерінің суретін салуды тапсырамын.
Оқушының іс-әрекеті: Үйге тапсырмаға отбасының мүшелерінің суретін салады.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бағдаршам » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Жасыл түс - барлығы түсінікті, сары түс - түсінікті, қызыл түс-мүлдем түсінбедім
Ресурстар:

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 б

Мерзімі: 17. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Professions

Сабақтың тақырыбы: Professions

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға жүргізуші, дәрігер, ұшқыш, аспаз мамандықтарының аттарын есте сақтату және осы сөздерді қолданып, сөйлем құрастыруға үйрету. Клоун, сатушы, мұғалім, пианист, таксист мамандықтарының атын қолданып, сөйлем құрастыру

Күтілетін нәтиже: Осы мамандық атаулары жөнінде айта отырып, сөздік қайталайды, үйренеді. I want to be pilot әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырып, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу.

Оқушының іс-әрекеті: Дөңгелек болып отырып, өзара жақсы тілектер айтады.
Ресурстар:

Оқулық

Ағылшын тілі

«Алматыкітап»

Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: A pilot, a doctor, a cook, a driver секілді мамандыққа қатысты сөздерді меңгертуге тырысамын. Суреттерді таратып беріп, бұл суреттердің нені білдіретінін сұраймын.
Оқушының іс-әрекеті: Суреттер жөнінде сыни тұрғыдан ойланады. Мамандыққа қатысты екенін айтады. Заттардың атын естерінде сақтау үшін бір-біріне қайталап айтып береді.
Ресурстар:

Мамандық

суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мамандық тақырыбына байланысты атауларды бірге қайталаймыз. A pilot, a doctor, a cook, a driver және менің әкем . . . Менің анам . . . құрылымымен сөйлемдер құрастырамыз
Оқушының іс-әрекеті: Мамандық атауларын бірге қайталай отырып, трак 5 ән айтады.
Ресурстар:

Косымша диск

Сөздік жазылған парақшалар

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: ноутбук
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: This is my father. He is a teacher. This is my mother . She is a cook. Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:

суреттер

Жұмыс кітабы

Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан “Hello” әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: “Hello” әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бағдаршам » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Жасыл түс - барлығы түсінікті, сары түс - түсінікті, қызыл түс-мүлдем түсінбедім
Ресурстар: Бағдаршам түстес парақшалар

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: К. Бекетова

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 b

Мерзімі: 21. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Professions

Сабақтың тақырыбы: Professions

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға жүргізуші, дәрігер, ұшқыш, аспаз мамандықтарының аттарын есте сақтату және осы сөздерді қолданып, сөйлем құрастыруға үйрету. Клоун, сатушы, мұғалім, пианист, таксист мамандықтарының атын қолданып, сөйлем құрастыру

Күтілетін нәтиже: Осы мамандық атаулары жөнінде айта отырып, сөздік қайталайды, үйренеді. I want to be pilot әнін үйренеді.

Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер, маркер, карта

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кіріспе

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасады.

Good morning teacher! -I’m fine thanks, and you?

Ресурстар:

Оқулық

Ағылшын тілі

«Алматыкітап»

Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

A pilot, a doctor, a cook, a driver секілді мамандытың атаулары қайталатамын. Мамандыққа байланысты мәтінді оқытамын. Balloon- [бәлун] шар

Spoon- [спун] қасық Book-[бук] кітап

Cook-[кук] аспаз Goodbye - [гуд бай] сау бол Cake-[кейк] торт

Present-[пресент] сыйлық

Flower-[флауэ] гүл Clown-[клаун] клаун

Cow-[кау] сиыр How-[хау] қалай

Rubbish-[рабиш] қоқыс

Big-[биг] үлкен Plane-[плейн] ұшақ

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мәтінді кезектесе оқиды, сөздердің мағынасын ажыратады. School-[скул] мектеп

Cleaner-[клинэ] тазалаушы

Work-[уорк] жұмыс істеу

Like-[лайк] жақсы көру

Help-[хелп] көмектесу

Play-[плей] ойнау

Look-[лук] қарау

Rubbish[рабиш] - қоқыс

Shoes-[шуз] аяқ киім

Shelf-[шелф] сөре

T-shirt-[ти-шөт] футболка

Sheep[шип] қой

Ресурстар:

Мамандық

суреттері арқылы

таратпа қағаз

Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мамандық тақырыбына байланысты атауларды бірге қайталаймыз. A pilot, a doctor, a cook, a driver және менің әкем . . . Менің анам . . . құрылымымен сөйлемдер құрастырамыз
Оқушының іс-әрекеті: Мамандық атауларын бірге қайталай отырып, трак 5 ән айтады.
Ресурстар:

Косымша диск

Сөздік жазылған парақшалар

Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті

Оқушылармен бірлесе отырып, жаттығу жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: Stand up Hands up hands down And sit down Stand up Hands up Clap, clap, clap Hands down And sit down
Ресурстар: ноутбук
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ролдік ойын.

Жаттығумен жұмыс. Оқушыларға тапсырманы түсіндіремін. Көмек қажет болғандарға жеке жұмыс жасаймын.

Оқушының іс-әрекеті: This is my father. He is a teacher. This is my mother . She is a cook. Cұрақтарын бір-біріне бағыттай отырып, ролдік ойын ойнайды. Дәптерге тапсырманы орындайды
Ресурстар:

суреттер

Жұмыс кітабы

Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту сәті. Ноутбуктан “Hello” әнін қоямын, оқушылардың бірге қайталауын өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: “Hello” әнін тыңдайды, ілесе отырып, қайталайды.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау. Сабақ барысында мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.
Оқушының іс-әрекеті: Бір-бірін қолдауды, бағалауды үйренеді.
Ресурстар:
Уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылау және рефлексия

«Бас бармақ » әдісі арқылы рефлексия жасауды тапсырамын.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бас бармақ арқылы көрсетеді.
Ресурстар: Бағдаршам түстес парақшалар

Сабақ қорытындысы:

Сабақтың жағымды жағы :

Сабақта жіберілген кемшіліктер:

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: К. Бекетова

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары Сынып: 2 ә

Мерзімі: 30. 10. 2015 Уақыты:

The theme of the lesson: Let’s play

Сабақтың тақырыбы: Let’s play

Сабақтың мақсаты:Тоқсан бойынша өтілген материалдарға жалпы қайталау жасау, білімдерін тексеру, жинақтау

Күтілетін нәтиже: Оқушылар ойын түрінде алған білімдерін жинақтап, қорытындылайды.

Негізгі идея: оқушылардың білім деңгейін анықтау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдері: «сөйле, тыңда, қайтала» әдісі, «сұрақтар бұрқасыны»

Дереккөздер: Оқулық, ноутбук, стикерлер


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі: 6-10 сыныптарға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары (14-15 қазан 2015)
5-сыныпқа арналған ағылшын тілі: тағам және киім тақырыптары бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
2-10 сыныптарға арналған ағылшын тілі қысқа мерзімді сабақ жоспарлары: жануарлар, мамандықтар, би, тағам, грамматика және туризм
8-сыныпқа арналған ағылшын тілі: Тағам тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Лондон тақырыбы бойынша 9-сыныпқа арналған ағылшын тілі қысқа мерзімді сабақ жоспары
Are you fit? тақырыбы бойынша 9-сыныпқа арналған ағылшын тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
2014-2015 оқу жылы 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді сабақ жоспарлары
2-сыныпқа арналған Қазақ тілі пәні: Мұхитарал тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
2-сынып ана тілі: Наурыз тақырыптары мен Үйшік ертегісіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
10-сыныпқа арналған дене шынықтыру: волейбол бойынша қысқа және орта мерзімді сабақ жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz