Модульдік сабақ: Қазақ сахарасының жұлдыздары - Абай, Ыбырай, Шоқанның өмірі мен мұрасы

Модульдік сабақ

Тақырыбы : Қазақ сахарасының жұлдыздары

Сабақтың мақсаты : оқушылардың сөздік қорын кеңейту, байланыстырып сөйлеуге жаттықтыру, оқушылардың ой-өрісін, тілін дамыту, алған білімді жинақтау, батырлыққа, ерлікке, елін сүюге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: сөздіктер кітапшалары және мақал-мәтел кітапшалары, модульдік кесте, жеке сөздер (қазақ, сахара, жұлдыздар), ақын-жазушылардың суреттері, «Педагогика тағылымы» кітабынан Абайдың аталы сөздері, интерактивтік тақта, слайдтар.

Сабақтың түрі : модульдік (қайталау) сабағы

Әдіс : ұжымдык, топпен, оқыту әдісі

Сабақтың барысы :

Ұйымдастыру кезеңі

1-2 минут керекті құралдарын, орындарын тексеру.

Психологиялық дайындығы :

Слайд

Үй тапсырмасын тексеру :

Үйге 9 сұраққа жауап іздеу беріледі. Сұрақтарды 4 топқа бөліп қоямын. Әр топ өзінше жауапты ауызша береді. Бағалаушы бағалау парағымен бағалап отырады. Слайд

Сұрақтар:

-19 ғасырдың екінші жартысында қазақ жерінен шыққан қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?

-Абай кім? Ыбырай кім? Шоқан кім болған?

-олардың халқына сіңірген еңбегі?

-Шоқан қай жерде, қай қалада оқыған?

-Ыбырай қай жерде оқыған?

-Ыбырайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?

-Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?

-Абай қай жерде оқыған?

-Мектеп ашқан адам?

Тақырып бойынша жұмыс:Жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Сөздік жұмысы:

Әр топқа бір-бір сөзден беріп, оған қорытынды немесе ереже шығару. Слайд

1 топ: «қазақ»

2 топ: «сахара»

3 топ: «жұлдыздар»

4 топ: сөз тіркесі

«Қазақ сахарасының жұлдыздары»

Бір оқушы әр топтан жауап беріп отырады

1 топ

қазақ

Қазіргі кезде: Қазақ

Ереже: Қазақ дегеніміз - өзінің ұлты, тілі, мәдениеті, жері мен шежіресі бар халық.

2 топ:

Ереже: Сахара дегеніміз - ұшы-қиыры жоқ, ауасы ыстық, әр шөлді қазақ халқының жайлаған жері

3 топ:

Ереже: Жұлдыздар - аспандағы жарық жұлдыздай оқыған, білімді, көзі ашық адамдар.

4 топ:

Ереже : Қазақ сахарасының жұлдыздары дегеніміз - қазақ халқының ұшы-қиыры жоқ жерінен шыққан, тарихи шежіресі бар, жарық сәулелі, оқыған, білімді адамдар.

Слайд. Абай, Ыбырай, Шоқан

Тапсырма: Әр топ осы ақын-жазушыларға байланысты кітаптан жазылған әңгімелердің мазмұнын айтуға жаттығады:

1 топ : Шоқан Уәлихановтың «Қырдың жас түлегі» әңгімесін оқып, әңгімені 5-ке бөліп, мазмұнын айтады.

2 топ : Ыбырай Алтынсарин туралы жазылған «Сәулелі жұлдыз іздеген адам» әңгімесін 4 бөлікке бөліп айтады.

3 топ : Абай Құнанбаев туралы жазылған «Әке арманы» тексін бөліп, мазмұнын айтады.

4 топ : «Педагогика тағылымы» деген кітаптан әр оқушы екі-екіден Абайдың даналы нақыл сөздерін тауып, дәптерлеріне көшіріп, оның түсіндірмесін дайындайды.

Сергіту сәті :

Ағылшын тілінде

Тақтамен жұмыс және дәптермен жұмыс :

«Қазақ сахарасының жұлдыздары»

Әлементтері
Шоқан
Ыбырай
Абай
Әлементтері: Функциясы
Шоқан: Зерттеуші, саяхатшы, этнограф
Ыбырай: Педагог, жазушы, инспектор
Абай: Ақын, жазушы, композитор, аудармашы
Әлементтері: Байланысы
Шоқан:
Әлементтері: Функциясы
Шоқан: Халықты білімге шақыру, елінің тарихын зерттеу
Әлементтері:

Жүйе

Функциясы

Шоқан: Өз халқының ақыл-ой сезімін ояту, халықтың көзін ашу
Әлементтері: Байланыс нормасы
Шоқан: Елінің заңдылықтары, орыстармен қатынас, оқу-білім заңдылығын сақтау
Әлементтері: Байланыс әдісі
Шоқан: Зерттеу, саяхат жасау әдісі
Ыбырай: Ұйымдастыру, оқытудың әдістері
Абай: Тәрбиелеу әдістері, үгіт-насихат
Әлементтері: Нәтижесі
Шоқан: Елінің тарихын, салтын зерттеді
Ыбырай: Мектеп салып балаларды оқытты, кітап жазды
Абай: Өлең, тақпақ, қара сөздер жазды, ел билеу ісіне араласты

Бұл таблицаны құрастыруда әр топтан 1 оқушы шығып кестенің екі жолын толтырады.

Бекіту: слайд

Сұрақтар:

  1. Шоқан кім?
  2. Ыбырай кім?
  3. Абай кім?
  4. Олардың халқына тигізген пайдасы?

Слайд:

Мақал: «Білімдіден шыққан сөз, талаптыға болсын кез» (Абай) - осы мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?

Қорытынды:слайд

Оқушылар өздері сабақтане істегендерін, қандай нәтижеген жеткендерін айтады.

Жаңа проблема туындады: Абайдан кейінгі жазушылар кімдер?

Үйге тапсырма: слайд

Абайдан кейінгі қазақ даласынан шыққан ақындар мен жазушыларды іздестіруге, соның ішінде С. Торайғыров туралы мәліметтер жинау.

Бағалау: слайд


Ұқсас жұмыстар
Қазақ сахарасының жұлдыздары: Абай, Ыбырай және Шоқан туралы қайталау сабағы
Қазақ сахарасының жұлдыздары: сөздік қорын кеңейту және сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған модульдік қайталау сабағы
Ыбырай Алтынсарин: өмірі, шығармашылығы және педагогикалық мұрасы
Ыбырай Алтынсарин және Абай Құнанбайұлы: ағартушылық қызметі мен әдеби-тарихи мұрасы
Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми-мәдени мұрасы
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен ағартушылық қызметі: аралас сабақ жоспары
5-сыныптың қазақ әдебиеті сабағы: Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы
Ыбырай Алтынсарин: қазақ балалар әдебиетінің атасы және педагогикалық мұрасы
Шоқан Уәлиханов: өмірі мен көпсалалы ғылыми мұрасы
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz