Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ жетекшісінің бағалауы
Бекітілді: Оқу ісінің меңгерушісі
Қазақстан тарихы
7 сынып
Сабақтың тақырыбы
§10. Қарахан мемлекеті
Сабақтың мақсаты
1.Қазақстан жерінде өмір сүрген-Қарахан мемлекетін оқи отыра мемлекеттің орналасуымен тарихи дамуымен мәдениетімен танысу.
Оқу нәтижелері
* Топтық, жеке зерттеу жұмыстары арқылы шығармашылықпен айналысады.
* Тарихи деректерді пайдалана отырып, мәтінге талдау жасайды, талқылайды.
* . Қосымша материалдармен жұмыстанады
oo Тарихи фактілерді салыстыра отырып, шығармашылық ізденісте болады,
Тапсырмалар
Постер қорғау, өзбеттік тапсырма, топтық жұмыс шығармашылық ізденіс.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ресурстар
1. Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын анықтау.
көңіл- күйін білу
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді,топқа бөлу
Смайликтер арқылы
Сынып, оқушылар, оқу құралдары
2. Үй тапсырмасын тексеру
I аялдамамыз.- Білім жолы.
Топқа берілген сұрақ арқылы жауап беру
Өткен тақырыптарды сұрақтар арқылы жауап береді
.
Оқулық, мультимедия, интерактивті тақта, оқушылар шығармашылығы.
3. Жаңа сабақ
Сабақтың тақырыбымен, мақсатын түсіндіреді видео көреді.
Оқушыларға берілетін тапсырма:
1) Топ-Қарахан мемелекетінің құрылуы
2) Топ-Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы
3) Топ-Қарахан мемлекетінің мәдени-шаруашылық өмірі
1. Оқулықпен, қосымша материалдарды пайдаланып, ой түйіндейді, материалды игереді.
2. Диалогтік оқытуға араласып сұрақ - жауап дайындайды.
3. Картамен жұмыс жасайды
4. Шығармашылық ізденісте болады
Оқушылар, мультимедия, интерактивті тақта, қосымша оқулықтар, материалдар, карта
Сергіту
Қимыл көрсету
4. Сабақты бекіту
"Сен маған-мен саған"
(Шығармашылық жұмыс)
Оқушылар шығармашылықпен айналысады
Оқушылар, мультимедия
5. Қорытынды-жинақтау
<<Кезбе тілші, <<Менің елім >>
Оқушылардың тақырыпты қалай түсінгеніне қорытынды жасауы
Оқушылар
өз жұмыстарының
нәтижесін біледі өз еліне тілек білдіреді
Оқушылар, интерактивті тақта, бағалау бетшесі, түрлі түсті қағаз
6. Бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы.
Критериалды бағалау:
20 - 25 ұпай - "5"
15 - 19 ұпай - "4"
5 - 14 ұпай - "3"
1-4 ұпай - "әзірлену
қажет"
Оқушылар өзін - өзі бағалайды және топ
Оқушылар, түрлі түсті қағаз, оқушыны
7.Рефлексия
* Бағдаршам
Қызыл түс-түсінбедім
* Сары түс-толықтыру қажет
* Жасыл түс-мен жақсы түсіндім
Сыныпта қанша оқушы сабақты түсінгені туралы оқушымен кері байланыс жүргізу
Туған жерді сүю - парыз
Сүю үшін білу - парыз
Қасиетін ұғу - парыз
Күзетіне тұру - парыз
Пайдамыз тиіп Отанға,
Риза болсын халқымыз
Ақыл,ғылым, бақыт
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір-бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті. Сарапшылар оларға былай депті: Бірінші Бақытқа: сен, тұрақсыз, опасызсың, орныңды таңдамай қонасың, қонғаныңды ісінтесің, тасытасың, ақырында бір күні лақтырып тастап кетесің. Ақылмен тізе қос, сонда көп жасайсың, - депті. Екінші Ғылымға: дүниеде сенен күшті нәрсе жоқ, қара тасты қайнатасың, дүние жүзін жайнатасың, сақауды сайратасың, жоқты бар, бардан жоқ жасайсың, бар ғаламды өзіңе бағындырғың келеді, бағынбағанды демде әлек қыласың. Түзеу де, бұзу да сенен шығады. Ақылмен бірік, сонда абыроймен ұзақ жасайсың, - депті. Үшінші Ақылға: дүниеде адамзатқа сенен артық дос жоқ, бірақ Ашу үстіңе кіріп келгенде, орныңды беріп шығасың да кетесің. Ашу бүлдіріп-бүлдіріп кеткен соң, кіресің де ашудың бүлдіргенін оңдайсың. Әуелден орныңнан тұрмай отырсаң, Ашу сенің үстіңе кірмеген болар еді.
- Барыңдар, Ақыл, сен адам бол, Ғылым, сен ат бол, Бақыт сен қамшы бол. Үшеуің біріксең ешбір мұңмұқтаждарың болмайды, - депті.
Қазағым , елім!
Талайлы тағдыр, тәнтімін саған,
Осындай Отан сыйладың маған.
Осында туып, осында өскен,
Әулие әжем, баһадүр бабам.
Жәннаттан артық, ғажабым менің-
Мәңгілік мақтан Қазағым елім.
Дариядай тасыр дәулетің ертең,
Шұғыладай жайнар сәулетің көркем.
Тебіренте жүрек терімді төгем,
Болардай ырза әулетің ертең!
Жәннаттан артық ғажабым менің-
Мәңгілік мақтан Қазағым елім! ( М.Әлімбай)
Қазақстан тарихы
7 сынып
Сабақтың тақырыбы
§10. Қарахан мемлекеті
Сабақтың мақсаты
1.Қазақстан жерінде өмір сүрген-Қарахан мемлекетін оқи отыра мемлекеттің орналасуымен тарихи дамуымен мәдениетімен танысу.
Оқу нәтижелері
* Топтық, жеке зерттеу жұмыстары арқылы шығармашылықпен айналысады.
* Тарихи деректерді пайдалана отырып, мәтінге талдау жасайды, талқылайды.
* . Қосымша материалдармен жұмыстанады
oo Тарихи фактілерді салыстыра отырып, шығармашылық ізденісте болады,
Тапсырмалар
Постер қорғау, өзбеттік тапсырма, топтық жұмыс шығармашылық ізденіс.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ресурстар
1. Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын анықтау.
көңіл- күйін білу
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді,топқа бөлу
Смайликтер арқылы
Сынып, оқушылар, оқу құралдары
2. Үй тапсырмасын тексеру
I аялдамамыз.- Білім жолы.
Топқа берілген сұрақ арқылы жауап беру
Өткен тақырыптарды сұрақтар арқылы жауап береді
.
Оқулық, мультимедия, интерактивті тақта, оқушылар шығармашылығы.
3. Жаңа сабақ
Сабақтың тақырыбымен, мақсатын түсіндіреді видео көреді.
Оқушыларға берілетін тапсырма:
1) Топ-Қарахан мемелекетінің құрылуы
2) Топ-Қарахан мемлекетінің саяси жағдайы
3) Топ-Қарахан мемлекетінің мәдени-шаруашылық өмірі
1. Оқулықпен, қосымша материалдарды пайдаланып, ой түйіндейді, материалды игереді.
2. Диалогтік оқытуға араласып сұрақ - жауап дайындайды.
3. Картамен жұмыс жасайды
4. Шығармашылық ізденісте болады
Оқушылар, мультимедия, интерактивті тақта, қосымша оқулықтар, материалдар, карта
Сергіту
Қимыл көрсету
4. Сабақты бекіту
"Сен маған-мен саған"
(Шығармашылық жұмыс)
Оқушылар шығармашылықпен айналысады
Оқушылар, мультимедия
5. Қорытынды-жинақтау
<<Кезбе тілші, <<Менің елім >>
Оқушылардың тақырыпты қалай түсінгеніне қорытынды жасауы
Оқушылар
өз жұмыстарының
нәтижесін біледі өз еліне тілек білдіреді
Оқушылар, интерактивті тақта, бағалау бетшесі, түрлі түсті қағаз
6. Бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы.
Критериалды бағалау:
20 - 25 ұпай - "5"
15 - 19 ұпай - "4"
5 - 14 ұпай - "3"
1-4 ұпай - "әзірлену
қажет"
Оқушылар өзін - өзі бағалайды және топ
Оқушылар, түрлі түсті қағаз, оқушыны
7.Рефлексия
* Бағдаршам
Қызыл түс-түсінбедім
* Сары түс-толықтыру қажет
* Жасыл түс-мен жақсы түсіндім
Сыныпта қанша оқушы сабақты түсінгені туралы оқушымен кері байланыс жүргізу
Туған жерді сүю - парыз
Сүю үшін білу - парыз
Қасиетін ұғу - парыз
Күзетіне тұру - парыз
Пайдамыз тиіп Отанға,
Риза болсын халқымыз
Ақыл,ғылым, бақыт
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір-бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті. Сарапшылар оларға былай депті: Бірінші Бақытқа: сен, тұрақсыз, опасызсың, орныңды таңдамай қонасың, қонғаныңды ісінтесің, тасытасың, ақырында бір күні лақтырып тастап кетесің. Ақылмен тізе қос, сонда көп жасайсың, - депті. Екінші Ғылымға: дүниеде сенен күшті нәрсе жоқ, қара тасты қайнатасың, дүние жүзін жайнатасың, сақауды сайратасың, жоқты бар, бардан жоқ жасайсың, бар ғаламды өзіңе бағындырғың келеді, бағынбағанды демде әлек қыласың. Түзеу де, бұзу да сенен шығады. Ақылмен бірік, сонда абыроймен ұзақ жасайсың, - депті. Үшінші Ақылға: дүниеде адамзатқа сенен артық дос жоқ, бірақ Ашу үстіңе кіріп келгенде, орныңды беріп шығасың да кетесің. Ашу бүлдіріп-бүлдіріп кеткен соң, кіресің де ашудың бүлдіргенін оңдайсың. Әуелден орныңнан тұрмай отырсаң, Ашу сенің үстіңе кірмеген болар еді.
- Барыңдар, Ақыл, сен адам бол, Ғылым, сен ат бол, Бақыт сен қамшы бол. Үшеуің біріксең ешбір мұңмұқтаждарың болмайды, - депті.
Қазағым , елім!
Талайлы тағдыр, тәнтімін саған,
Осындай Отан сыйладың маған.
Осында туып, осында өскен,
Әулие әжем, баһадүр бабам.
Жәннаттан артық, ғажабым менің-
Мәңгілік мақтан Қазағым елім.
Дариядай тасыр дәулетің ертең,
Шұғыладай жайнар сәулетің көркем.
Тебіренте жүрек терімді төгем,
Болардай ырза әулетің ертең!
Жәннаттан артық ғажабым менің-
Мәңгілік мақтан Қазағым елім! ( М.Әлімбай)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz