Инновациялық технология элементтерін тарих сабағында пайдалану арқылы оқушының ынтасын арттыру

Инновациялық технология элементтерін тарих сабағында пайдалану арқылы оқушының ынтасын арттыру
Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасып келеді. Білім берудегі ескі мазмұнның орнына жаңасы келуде. Заман талабына сай оқыту үшін инновациялық технологиялардың ролі өте зор.
«Технология»- грек сөзі, бізше «өнер, шеберлік» дегенге келеді. «Педогогикалық технология дегеніміз-оқушы мен мұғалім үшін барлық жағынан өте қолайлы жағдайлар жасай отырып, оқыту үрдісін жобалау, ұйымдастырудың, өткізудің ақырына дейін ойластырылған, әрі бірлесіп жүзеге асырылатын педогогикалық қызметтің моделі»(В. Монохов)
Педогогикалық технологиялар-білімнің мақсаты мен әдістемелерінің оқу-тәрбие үрдісінде өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттері мен формалары. Жоспарланған нәтижеге жетудің басты шарты-оқылатын материалдың мақсатын дәл әрі нақты анықтау. Сондай-ақ оқыту әдіс-тәсілдерін техникалық құралдарды барынша тиімді іріктеу өте қажет. Бүгінгі таңда В. В. Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы, Шаталовтың тірек сызба арқылы оқыту технологиясы, И. А. Амоношвилидің ізгілікті-тұлғалық технологиясы, Г. К. Селевко мен В. П. Беспальконың сын тұрғысынан ойлау технологиясы, Я. А. Каменскийдің сыныптық-сабақтық жүйесі, ақпараттық технологиялар, мультимедиялық оқыту, электронды оқытулар кеңінен танымал болып отыр.
Қазақстанда М. Жанпейісованың модульдік технологиясы, Оразақынованың сатылай кешенді талдау, Қараевтың үш өлшемді оқыту технологиялары мектептерде кеңінен қолданылуда.
Тарихты бүгінгі заманның талабына сай оқытудағы басты талап-дүние жүзілік дамудағы адамзаттың орны, ол жасаған құндылықтардан хабардар, жан-жақты жетілген, өз тарихының өткеніне көз жүгіртетін, қоғамның даму үрдісіне өзінше баға бере алатын, белсенді, ұлтжанды, патриот азаматты қалыптастыру. Тарих пәнін оқыту, ұлттық идеологиямен сусындаған азаматтар тәрбиелеу, ашық қоғам орнатуға ат салысатын патриот болуға ықпал ету үшін қаншама шығармашылық ізденіс қажет.
Сабақ түрі жаңа заман талаптарына сай өзгеріп, жаңарып отырса, болашақ ұрпаққа әсері мен ықпалы ерекше болады. Шәкірттерімнің танымдық қызығушылығын, белсенділігін арттыру үшін, төменгі сыныптарда ойын сабақтарын, жоғарғы сыныптарда дебат, конференция сабақтарын өткізіп тұрамын. Осы инновациялық әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділігіне тоқтала отырып, бірнеше сабақ үлгілерін ұсынамын.
Мысалы: 5-сыныпта «Тың игеру» тақырыбын оқытқанда оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту үшін төмендегі кестені толтыртамын. Сыни ойлау технологиясы -алған білімін өмірде қолдана алатын, өзін дамыта, таныта білетін жеке тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндік береді. Оқушы проблеманы ойлау, пайымдау, дәлелдеу, еркін, ашық пікір білдіру мүмкіндігіне ие болады.
Венн диаграммасын қолдану да оқушының сын тұрғысынан ойлауына мүмкіндік береді.
Жаңа сабақты түсіндіргенде ауызша лекциядан гөрі тірек сызба арқылы түсіндірсе оқушы жақсы қабылдайды деп ойлаймын. 6-сыныпта Үйсіндер тақырыбын оқытқанда мына тірек сызбаны пайдаланамын.
Немесе топтау арқылы түсіндіру, мысалы: 8-сыныптағы Ш. Уалиханов тақырыбын оқытқанда, осылайша Шоқанның әр қырынан танытуға болады.
саяхатшы
ғалым
зерттеуші
Шоқан
этнограф Уалиханов географ
әдебиетші полиглот
барлаушы
Оқушының сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында, өз сабақтарымда түрлі ойын элементтерін пайдаланғанды ұнатамын.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz