Тест деңгейлік тапсырма

Пәні : Алгебра Сыныбы. 8 «Б» Күні : 27. 11. 2013ж
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмакулова Баян Баратқызы
Сабақ тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығару
Сабақтың негізгі мақсаты :Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана білу.
Міндеттер
:
1. Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтай отырып түбірлердің формулаларын қолданып квадрат теңдеуді шешу;
2. Білім алушылардың ой - өрісін кеңейтіп, қызығушылығы мен белсенділігін арттырып,
есептеу дағдысын жетілдіре отырып танымдық қызығушылығын дамыту;
3. Өз бетінше есептер шығара білуге, тез ойлап ойын жеткізуге және ізденуге, математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқыту әдістері : Блум таксономиясы, сұрақ - жауап, өзіңді тексер бәйге, „Кім жылдам“, тест, есептер шығару.
Өткізу формасы : жеке, топтық, ұжымдық
Қолданылған технология : АКТ, деңгейлеп оқыту. СТО. Бағалау Көшбасшылық
Көрнекіліктер: тест деңгейлік тапсырмалар, кесте парақшасы, слайд, бағалау парақшасы.
Сабақтың пәнаралық байланысы: инфарматика, экономика, биология т. б.
Сабақтын жоспары:
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: (15 мин)
а ) Сәлемдесу, тазалыққа мән беру, оқушыларды түгелдеу; (1 мин)
ә) Психологиялық тілек айту (2 мин)
б) Топқа бөлу теңдеудің түрлеріне қарай түске бөлу арқылы (1 мин)
в) Топбасшы сайлаймыз. (0, 5 мин)
г) Сабақтын бағалау критерисімен таныстырам. (0, 5 мин)
ғ) мотивация ояту көрілім: Призентация АКТ (2 мин)
№1 Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
д) Өткен тақырыптарға арналған сурақтар айту: Сұрақ-жауап (3 мин)
ІІ. Мағынаны тану бөлімі: (20 мин)
а) №2 Тақырыпқа берілген есептерді шығару „Кім жылдам“
№134, №135 жеке жұмыс ә) №3 «Бәйге» ойыны 4 топ бір- біріне тапсырмалар береді; №137, №138
б) №4 Кестедегі бос орынды толтыр
Сергіту сәті: Әсем әуен
ІІІ . Ой толғаныс ( 10 мин)
а) Крассворд шешеді
ә) №5 Тест деңгейлік тапсырма
б) Рефлексия. Топқа бөлгендегі стикерді пайдаланып
Өзіңді тексер кестесін толтырады . Стикерлерді жинау.
V. Үйге тапсырма беру:
VІ. Оқушыларды бағалау критерисімен және формативті бағалау
Сабақ барысы: Оқушылармен сәлемдесіп. Бір-бірімізге топтық ұран айту Алдымызға мақсат қойдық. Біздің ұранымыз сол бұрынғыша қалады: «Мен не істеу керек екенін білемін. Мен қалай істеу керек екенін білемін». Оқушыларды түстер арқылы төрт топқа бөлем. Сабақтын бағалау критерисімен таныстырам. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару деп жазыңдар
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: мотивациясын ояту (5 мин) Көрілім : №1 (АКТ)
Сұрақ ; Қара жәшіктің ішінде не жатқаның ойланыңдар және не жатқанын табу керек . Ол сабаққа қатысты. Бұл затқа мен үш анықтама беремін.
- сөздің өзгермейтін бөлігі;
- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;
- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір)
Жарайсындар енді сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін үй тапсырмасын көршіңмен жұмыс жасай отырып слайд арқылы тексерейік
Жауаптар кестесі: Уақыттың тапшылығына байланысты мәсел есептің шартын құрылған еді енді шешімің жауабы:
50/(х-90) -50/х=4, 5 50х+50х+5090=4, 9х (х-90)
4500=4, 5х2-405х 4, 5х2-405х-4500=0 D=164025+81=245024=4952
Х1=405-495/2*4, 5=-90/9=-10
Х2=405+495/9=900/9=100км/саг автомобиль
100-90=10км/саг велосипед Р (х
1, 2
=10:100)
а) Үйге берілген №130, №131
№130. Теңдеуді шешіңдер.
1) 3х 2 +5х-2=0 А ( х 1, 2 =-2:1/3) 3) 2х 2 -х-3=0 Ш (х 1, 2 =1/3)
2) 9х 2 -6х+1=0 У (х 1, 2 =-1:3/2 ) 4) 5х 2 -8х-4=0 А (х 1, 2 =-0. 4:2)
№131. Теңдеуді шешіңдер.
1) 5х 2 -14х+8=0 Н (х 1, 2 = 4/5: 2 ) 2) 3х 2 -10х+7=0 Г (x 1. 2 =2/3:1)
3) 9х 2 -12х+4=0 (x 1. 2 =2/3) Ү 4) -4х 2 -12х+7=0 Л (x 1. 2 =-0. 5:3. 5)
Дұрыс жауап: Раушан гул. Қара жәшіктің ішінде раушан гүлінің түбірін шығарам. Жарайсыңдар балалар енді халқымызда « Өткенді білмей, келешекке көз жүгірту қиын»- деп жатады бізде өтілген тақырыпқа шолу жасайық. Мен сұрақ қоямын, сендер шапшаң жауап беруге тырысыңдар: Сұрақ-Жауап
- Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
- Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
- Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
- Бөлшектің бөлімін иррацаналдықтан бостау дегеніміз не?
- Теңдеуді шешу дегеніміз не?
- а мен с қандай болғанда ах2+с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады?
- Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?
- Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?
- y=√x функциясының анықталу облысы және графигі ?
- Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?
Өте жақсы.
ІІ. Мағынаны тану бөлімі: «Кім жылдам» ойынын кіріселік ол үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №134 №135
І топ: № 135 1) 2) (х+4) 2 =4x 2 +5;
ІІ топ: 3) (x-5) 2 =3x 2 -x+14 4) 9x(4x-1) =3x-1
ІІІ топ: №136 1) 1. 3x+0. 2=0. 7x 2 2) 0. 09-4x 2 =1. 6x
IV топ. 3) 9x 2 +2x-1/3=0 4) 0. 1x 2 -14=-0. 4x
Дұрыс шешімі:
І топ: № 135 1) х 1, 2 = 2; -2/7 2) х 1, 2 =-0. 45; 0. 05;
ІІ топ: 3) х 1, 2 = -1/3; 1/9 4) х =-2
ІІІ топ: №136 1) х 1, 2 =11/3; -2 2) х 1, 2 =1; 15/4
IV топ. 3) x 1. 2 =-3; 8 4) x 1. 2 = 20/3; -5
«Бәйге» жарысына қош келдіңдер. Жарыстын шараты төрт топтан көшбасшы болып 4 оқушы шығады топтың басқа мүшелері де шығарады ен бірінші дұрыс әрі жылдам шығарған топ мүшесі өз тобына бағалау парақшасында көрсетілген ұпайды ұтады.
№137 1 топ 1есеп х 2 /5-2х/3=x-5/3 x 1 =2. 5; x 2 =5/3
№137 2 топ 2 есеп
-1=
-
x
1
=100; x
2
=-7/5
№138 3 топ 1 есеп
-
=
x
1
=1; x
2
=-14/3
№138 4 топ 2 есеп
-
=
x
1
=31/22; x
2
=-1
Қалған топ мүшелері өздеріне ұпай санын жинақтау, мақсатында топ болып кестені толтырады
№4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр
Жақсы әр топтын кестесін бір-біріне алмастыра отырып Слайдтағы дұрыс жауабымен тексереміз, топ басшысы кестені толтыруда ұтымды пікір білдірген оқушыларды бағалау парақшасына бағалайды.
№4-тапсырманың дұрыс шешімі.
-
Сергіту сәті: Әсем Ән «Көк тудың желбірегені »
Толғаныс: Крассворд шешеді.
Тапсырма : Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.
Сұрақтар:
ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады? (квадрат) Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек? (дискриминант) Квадрат теңдеудегі а және в. (коэффициент) Квадрат теңдеудің дербес түрі? (толымсыз)
№5 тапсырма Тест
А 1. Квадрат теңдеу
А. 15х-5х
2
=0 Б. 2х
2
-3х
3
+5=0 В. 4
2
- х=0 Г.
=0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х 2 =0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9 Г. 9
В 1.
Теңдеуді шеш: -4х
2
+
=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А. 0 Б.
В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х 2 -3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163 Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х 2 +4х-3=0.
А. - 1, 5 Б. -0, 5 В. -1, 25 Г. -3
Жауабы:
Мәсел есеп №2 тест Бхаскара есебі:
Екі топқа бөлініп маймылдар ойнап жүр екен.
Сегізден бірінің квадраты,
Жүр еді ойнап жырада.
Қиқу салып он екісі,
Ойнап жүрді жағада.
Барлығы қанша санап көр,
Маймылдардың тобында?
Шешуі: (х/8) 2 +12=х х2/64+х+12=0
х2-64х+768=0 D=1024-768=256=162 х1=32+16=48 х2=32-16=16
Жауабы: 48 және 16
Бағалау. (3мин) Бағалау критерийлері бойынша оқушыларға жиынтық бағаларын қою.
Үйге тапсырма: №143, №144
Рефлексия. (3мин) Оқушыларға квадрат теңдеу түбірлерінің формулалар бойынша «Өзіңді тексер» смайлик пайызын жазып белгілейді тапсыру.
Бағалау критерийлері:
№1 Үй тапсыр масына
1-9
Талпыныс жақсы іс
1-3
№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
№3 “Бәйге“
1-3
№4 Ой жарыс
1-4
№5
Тест
1-7
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
Тексерген О. і. м: Г. Айтымбетова
Тапсырма : Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы шығады.
Сұрақтар:
ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады?Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?Квадрат теңдеудегі а және в. Квадрат теңдеудің дербес түрі?
№4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А. 15х-5х
2
=0 Б. 2х
2
-3х
3
+5=0 В. 4
2
- х=0 Г.
=0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х 2 =0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9 Г. 9
В 1.
Теңдеуді шеш: -4х
2
+
=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А. 0 Б.
В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х 2 -3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163 Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х 2 +4х-3=0.
А. - 1, 5 Б. -0, 5 В. -1, 25 Г. -3
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А. 15х-5х
2
=0 Б. 2х
2
-3х
3
+5=0 В. 4
2
- х=0 Г.
=0
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz