Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тест деңгейлік тапсырма
Пәні : Алгебра Сыныбы. 8 «Б» Күні:
27.11.2013ж
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмакулова Баян Баратқызы
Сабақ тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып
есептер шығару
Сабақтың негізгі мақсаты:Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып
үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана білу.
Міндеттер:
1. Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын
анықтай отырып түбірлердің формулаларын қолданып квадрат теңдеуді шешу;
2. Білім алушылардың ой - өрісін кеңейтіп, қызығушылығы мен белсенділігін
арттырып,
есептеу дағдысын жетілдіре отырып танымдық қызығушылығын дамыту;
3. Өз бетінше есептер шығара білуге, тез ойлап ойын жеткізуге және
ізденуге, математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқыту әдістері: Блум таксономиясы, сұрақ - жауап, өзіңді тексер бәйге,
„Кім жылдам“, тест, есептер шығару.
Өткізу формасы: жеке, топтық, ұжымдық
Қолданылған технология: АКТ, деңгейлеп оқыту. СТО.Бағалау Көшбасшылық
Көрнекіліктер: тест деңгейлік тапсырмалар, кесте парақшасы, слайд,бағалау
парақшасы.
Сабақтың пәнаралық байланысы: инфарматика, экономика,биология т.б.
Сабақтын жоспары:
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: (15 мин)
а) Сәлемдесу,тазалыққа мән беру, оқушыларды түгелдеу; (1 мин)
ә) Психологиялық тілек айту (2 мин)
б) Топқа бөлу теңдеудің түрлеріне қарай түске бөлу арқылы (1 мин)
в) Топбасшы сайлаймыз. (0,5 мин)
г) Сабақтын бағалау критерисімен таныстырам.(0,5 мин)
ғ) мотивация ояту көрілім: Призентация АКТ (2 мин)
№1 Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
д) Өткен тақырыптарға арналған сурақтар айту: Сұрақ-жауап (3 мин)
ІІ. Мағынаны тану бөлімі: (20 мин)
а) №2 Тақырыпқа берілген есептерді шығару „Кім жылдам“
№134,№135 жеке жұмыс
ә) №3 «Бәйге»
ойыны 4 топ бір- біріне тапсырмалар береді; №137,№138
б) №4 Кестедегі бос орынды толтыр
Сергіту сәті: Әсем әуен
ІІІ. Ой толғаныс ( 10 мин)
а) Крассворд шешеді
ә) №5 Тест деңгейлік тапсырма
б) Рефлексия. Топқа бөлгендегі стикерді
пайдаланып
Өзіңді тексер кестесін толтырады
.Стикерлерді жинау.
V. Үйге тапсырма беру:
VІ. Оқушыларды бағалау критерисімен және формативті бағалау
Сабақ барысы: Оқушылармен сәлемдесіп. Бір–бірімізге топтық ұран айту
Алдымызға мақсат қойдық. Біздің ұранымыз сол бұрынғыша қалады:
«Мен не істеу керек екенін білемін. Мен қалай істеу керек екенін
білемін». Оқушыларды түстер арқылы төрт топқа бөлем. Сабақтын бағалау
критерисімен таныстырам. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Квадрат теңдеу
түбірлерінің формулаларына есептер шығару деп жазыңдар
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: мотивациясын ояту (5 мин)
Көрілім: №1 (АКТ)
Сұрақ ; Қара жәшіктің ішінде не жатқаның ойланыңдар және не жатқанын табу
керек. Ол сабаққа қатысты. Бұл затқа мен үш анықтама беремін.
- сөздің өзгермейтін бөлігі;
- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;
- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір)
Жарайсындар енді сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін үй
тапсырмасын көршіңмен жұмыс жасай отырып слайд арқылы тексерейік
Жауаптар кестесі:
Уақыттың тапшылығына
байланысты мәсел есептің шартын құрылған еді енді шешімің жауабы:
50/(х-90)-50/х=4,5 50х+50х+5090=4,9х (х-90)
4500=4,5х2-405х 4,5х2-405х-4500=0 D=164025+810000=245024=4952
Х1=405-495/2*4,5=-90/9=-10
Х2=405+495/9=900/9=100км/саг автомобиль
100-90=10км/саг велосипед Р (х1,2=10:100)
а)Үйге берілген №130,№131
№130.Теңдеуді шешіңдер.
1) 3х2+5х-2=0 А ( х1,2 =-2:1/3) 3) 2х2-х-3=0
Ш (х1,2=1/3)
2) 9х2-6х+1=0 У (х 1,2=-1:3/2 ) 4) 5х2-8х-4=0
А (х1,2=-0.4:2)
№131.Теңдеуді шешіңдер.
1) 5х2-14х+8=0 Н (х1,2 = 4/5: 2 ) 2) 3х2-10х+7=0 Г
(x1.2=2/3:1)
3) 9х2-12х+4=0 (x1.2 =2/3) Ү 4) -4х2-12х+7=0 Л
(x1.2=-0.5:3.5)
|х1,2=10: |х1,2 |х1,2=-1:|х =1/3 |х1,2=-|
|100 |=-2: |3/2 | |0.4 |
| |1/3 | | |:2 |
|А |В |А |Г |А |
Мәсел есеп №2 тест Бхаскара есебі:
Екі топқа бөлініп маймылдар ойнап жүр екен.
Сегізден бірінің квадраты,
Жүр еді ойнап жырада.
Қиқу салып он екісі,
Ойнап жүрді жағада.
Барлығы қанша санап көр,
Маймылдардың тобында?
Шешуі: (х/8)2 +12=х х2/64+х+12=0
х2-64х+768=0 D=1024-768=256=162 х1=32+16=48 х2=32-16=16
Жауабы: 48 және 16
Бағалау. (3мин) Бағалау критерийлері бойынша оқушыларға жиынтық бағаларын
қою.
Үйге тапсырма: №143,№144
Рефлексия. (3мин) Оқушыларға квадрат теңдеу түбірлерінің формулалар
бойынша «Өзіңді тексер» смайлик пайызын жазып белгілейді тапсыру.
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
Тексерген О.і.м: Г.Айтымбетова
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы
шығады.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |Сұрақтар:
1. ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады?
2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?
3. Квадрат теңдеудегі а және в.
4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?
№4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А.15х-5х2=0 Б. 2х2-3х3+5=0 В. 42 - х=0
Г. =0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х2=0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9
Г. 9
В 1. Теңдеуді шеш: -4х2+=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А.0 Б. В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х2-3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163
Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х2+4х-3=0.
А. – 1,5 Б. -0,5 В.
-1,25 Г. -3
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А.15х-5х2=0 Б. 2х2-3х3+5=0 В. 42 - х=0
Г. =0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х2=0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9
Г. 9
В 1. Теңдеуді шеш: -4х2+=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А.0 Б. В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х2-3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163
Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х2+4х-3=0.
А. – 1,5 Б. -0,5 В.
-1,25 Г. -3
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
ІV ТОП
-----------------------
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
х=
ах2 + вх=0
х ( ) =0
х =0 немесе
ах=
х=
в=0
= - с
х =
х =
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
с=0
ах2=0
Х1=0 x2=0
[
ах2 + вх=0
х (ax+b ) =0
х =0 немесе
ах=b
х=b/a
/?
в=0
ах2 + c=0
ax2= - с
х = ±√-c/a
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
с=0
ах2=0
Х1=0 x2=0
[
ах2 + вх=0
х (ax+b ) =0
х =0 немесе
ах=b
х=b/a
/?
в=0
ах2 + c=0
ax2= - с
х = ±√-c/a
х =
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
х=
ах2 + вх=0
х ( ) =0
х =0 немесе
ах=
х=
в=0
= - с
х =
х =
27.11.2013ж
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмакулова Баян Баратқызы
Сабақ тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып
есептер шығару
Сабақтың негізгі мақсаты:Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын оқып
үйреніп, оларды квадрат теңдеуді шешуде қолана білу.
Міндеттер:
1. Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын
анықтай отырып түбірлердің формулаларын қолданып квадрат теңдеуді шешу;
2. Білім алушылардың ой - өрісін кеңейтіп, қызығушылығы мен белсенділігін
арттырып,
есептеу дағдысын жетілдіре отырып танымдық қызығушылығын дамыту;
3. Өз бетінше есептер шығара білуге, тез ойлап ойын жеткізуге және
ізденуге, математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқыту әдістері: Блум таксономиясы, сұрақ - жауап, өзіңді тексер бәйге,
„Кім жылдам“, тест, есептер шығару.
Өткізу формасы: жеке, топтық, ұжымдық
Қолданылған технология: АКТ, деңгейлеп оқыту. СТО.Бағалау Көшбасшылық
Көрнекіліктер: тест деңгейлік тапсырмалар, кесте парақшасы, слайд,бағалау
парақшасы.
Сабақтың пәнаралық байланысы: инфарматика, экономика,биология т.б.
Сабақтын жоспары:
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: (15 мин)
а) Сәлемдесу,тазалыққа мән беру, оқушыларды түгелдеу; (1 мин)
ә) Психологиялық тілек айту (2 мин)
б) Топқа бөлу теңдеудің түрлеріне қарай түске бөлу арқылы (1 мин)
в) Топбасшы сайлаймыз. (0,5 мин)
г) Сабақтын бағалау критерисімен таныстырам.(0,5 мин)
ғ) мотивация ояту көрілім: Призентация АКТ (2 мин)
№1 Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
д) Өткен тақырыптарға арналған сурақтар айту: Сұрақ-жауап (3 мин)
ІІ. Мағынаны тану бөлімі: (20 мин)
а) №2 Тақырыпқа берілген есептерді шығару „Кім жылдам“
№134,№135 жеке жұмыс
ә) №3 «Бәйге»
ойыны 4 топ бір- біріне тапсырмалар береді; №137,№138
б) №4 Кестедегі бос орынды толтыр
Сергіту сәті: Әсем әуен
ІІІ. Ой толғаныс ( 10 мин)
а) Крассворд шешеді
ә) №5 Тест деңгейлік тапсырма
б) Рефлексия. Топқа бөлгендегі стикерді
пайдаланып
Өзіңді тексер кестесін толтырады
.Стикерлерді жинау.
V. Үйге тапсырма беру:
VІ. Оқушыларды бағалау критерисімен және формативті бағалау
Сабақ барысы: Оқушылармен сәлемдесіп. Бір–бірімізге топтық ұран айту
Алдымызға мақсат қойдық. Біздің ұранымыз сол бұрынғыша қалады:
«Мен не істеу керек екенін білемін. Мен қалай істеу керек екенін
білемін». Оқушыларды түстер арқылы төрт топқа бөлем. Сабақтын бағалау
критерисімен таныстырам. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Квадрат теңдеу
түбірлерінің формулаларына есептер шығару деп жазыңдар
І. Қызығушылықты ояту бөлімі: мотивациясын ояту (5 мин)
Көрілім: №1 (АКТ)
Сұрақ ; Қара жәшіктің ішінде не жатқаның ойланыңдар және не жатқанын табу
керек. Ол сабаққа қатысты. Бұл затқа мен үш анықтама беремін.
- сөздің өзгермейтін бөлігі;
- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;
- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір)
Жарайсындар енді сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін үй
тапсырмасын көршіңмен жұмыс жасай отырып слайд арқылы тексерейік
Жауаптар кестесі:
Уақыттың тапшылығына
байланысты мәсел есептің шартын құрылған еді енді шешімің жауабы:
50/(х-90)-50/х=4,5 50х+50х+5090=4,9х (х-90)
4500=4,5х2-405х 4,5х2-405х-4500=0 D=164025+810000=245024=4952
Х1=405-495/2*4,5=-90/9=-10
Х2=405+495/9=900/9=100км/саг автомобиль
100-90=10км/саг велосипед Р (х1,2=10:100)
а)Үйге берілген №130,№131
№130.Теңдеуді шешіңдер.
1) 3х2+5х-2=0 А ( х1,2 =-2:1/3) 3) 2х2-х-3=0
Ш (х1,2=1/3)
2) 9х2-6х+1=0 У (х 1,2=-1:3/2 ) 4) 5х2-8х-4=0
А (х1,2=-0.4:2)
№131.Теңдеуді шешіңдер.
1) 5х2-14х+8=0 Н (х1,2 = 4/5: 2 ) 2) 3х2-10х+7=0 Г
(x1.2=2/3:1)
3) 9х2-12х+4=0 (x1.2 =2/3) Ү 4) -4х2-12х+7=0 Л
(x1.2=-0.5:3.5)
|х1,2=10: |х1,2 |х1,2=-1:|х =1/3 |х1,2=-|
|100 |=-2: |3/2 | |0.4 |
| |1/3 | | |:2 |
|А |В |А |Г |А |
Мәсел есеп №2 тест Бхаскара есебі:
Екі топқа бөлініп маймылдар ойнап жүр екен.
Сегізден бірінің квадраты,
Жүр еді ойнап жырада.
Қиқу салып он екісі,
Ойнап жүрді жағада.
Барлығы қанша санап көр,
Маймылдардың тобында?
Шешуі: (х/8)2 +12=х х2/64+х+12=0
х2-64х+768=0 D=1024-768=256=162 х1=32+16=48 х2=32-16=16
Жауабы: 48 және 16
Бағалау. (3мин) Бағалау критерийлері бойынша оқушыларға жиынтық бағаларын
қою.
Үйге тапсырма: №143,№144
Рефлексия. (3мин) Оқушыларға квадрат теңдеу түбірлерінің формулалар
бойынша «Өзіңді тексер» смайлик пайызын жазып белгілейді тапсыру.
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
Тексерген О.і.м: Г.Айтымбетова
Тапсырма: Егер дұрыс сөздерді тапса, онда француз математигінің фамилиясы
шығады.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |Сұрақтар:
1. ах+вх+с=0, (a=0) теңдеуі қалай аталады?
2. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?
3. Квадрат теңдеудегі а және в.
4. Квадрат теңдеудің дербес түрі?
№4-тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А.15х-5х2=0 Б. 2х2-3х3+5=0 В. 42 - х=0
Г. =0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х2=0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9
Г. 9
В 1. Теңдеуді шеш: -4х2+=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А.0 Б. В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х2-3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163
Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х2+4х-3=0.
А. – 1,5 Б. -0,5 В.
-1,25 Г. -3
ТЕСТ
А 1. Квадрат теңдеу
А.15х-5х2=0 Б. 2х2-3х3+5=0 В. 42 - х=0
Г. =0
А 2. Теңдеудің түбірлері 9х-х2=0
А. нақты түбірлері жоқ Б. 0; -9 В. 0; 9
Г. 9
В 1. Теңдеуді шеш: -4х2+=0. Жауабында түбірлерінің ең үлкенін көрсет:
А.0 Б. В. -
Г. -
В 2. Теңдеудің дискриминантын тап: 10х2-3х+4=0
А. 169 Б. -39 В. 163
Г. -151
С 1. Теңдеудің теріс таңбалы түбірін тап: 4х2+4х-3=0.
А. – 1,5 Б. -0,5 В.
-1,25 Г. -3
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
Бағалау критерийлері:
топ мүшелері |№1 Үй тапсыр масына
1-9 |Талпыныс жақсы іс
1-3 |№2 Кім жылдам
Жеке жұмыс
1-2
|№3 “Бәйге“
1-3
| №4 Ой жарыс
1-4
|№5
Тест
1-7 |Жиынтық | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Жалпы:
10-19 ұпай : қанағаттанарлық, жарайсын
20-24 ұпай: жақсы, тамаша
25-28 ұпай: өте жақсы, керемет
ІV ТОП
-----------------------
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
х=
ах2 + вх=0
х ( ) =0
х =0 немесе
ах=
х=
в=0
= - с
х =
х =
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
с=0
ах2=0
Х1=0 x2=0
[
ах2 + вх=0
х (ax+b ) =0
х =0 немесе
ах=b
х=b/a
/?
в=0
ах2 + c=0
ax2= - с
х = ±√-c/a
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
с=0
ах2=0
Х1=0 x2=0
[
ах2 + вх=0
х (ax+b ) =0
х =0 немесе
ах=b
х=b/a
/?
в=0
ах2 + c=0
ax2= - с
х = ±√-c/a
х =
ах2 + вх +с =0, а > 0
с=0, в=0
х=
ах2 + вх=0
х ( ) =0
х =0 немесе
ах=
х=
в=0
= - с
х =
х =
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz