Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қылау әңгімесі
Сайын Мұратбеков "Қылау"
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Сайын Мұратбеков "Қылау"
Сабақтың
танымдық мақсаты
Оқушыларға әңгіменің негізгі идеясын түсіндіре отырып, кейіпкерлер бейнесіне жан- жақты талдау жасау.
Дереккөздер мен жабдықтар
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер
Күтілетін нәтиже
1. Әңгіме мазмұнын еске түсіреді.
2. Кейіпкерлер бейнесін жан- жақты ажырату, саралау, салыстыру арқылы талдау жасай алады.
3. Кейіпкерлердің іс- әрекетіне тұжырым жасау жасай алады.
4. Әңгімені бағалайды.
Кезеңдері
Уақы-
ты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Бастапқы кезең /10 мин/
2 мин
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.
2 мин
Оқушыларды шеңбер бойына шақырып, Сынып оқушыларын түрлі лента таңдату арқылы 3 топқа бөліп, топ басшысын тағайындау .
Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді.
3 мин
Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.
Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды.
Топқа бөлу
Топтың ережесін шығару.
Мадақтау, марапаттау
3 мин
Оқушыларға тапсырманы түсіндіріп, бағыт- бағдар беремін
Оқушылар қағазды шиыршықтап, әр шиыршыққа өткен тақырып бойынша 1-2 топқа С.М туралы 2 сұрақтан. 3-топ <<Қылау>>әң-н қысқаша мазмұндау
(Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай)
"Миға шабуыл"
/үй жұмысын тексеру/
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Операциялық кезең
15 мин
5 мин
Оқушыларға тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.
Үш оқушы ортаға шығып, бір оқушы әңгіме бойынша сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді, ал үшінші оқушы ойды түйіндейді.
<<Үш қадамдық сұхбат >> әдісі.
(жаңа сабаққа шолу)
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
5 мин
Оқушыларға постер қорғау үшін флипчарттар таратамын.
І Концептуалдық кесте ІІ <<Талқылау>> кестесін толтырады
ІІІ топ кейіпкерлерге мінездеме береді.
.
Талдау- табыс кілті. І топ (кейіпкерге баға беру) ІІ топ кестесін толтырады ІІІ топ Мінездеме берушілер
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
5 минут
Оқушыларға тапсырманың қалай орындалуы жөнінде бағыт беремін.
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.
І топ. Әңгіме құрылысына талдау жасайды. 2 топ сатылай кешенді талдау жасау 3 топ Венн диаграммасы .
Талдау, сатылай талдау,салыстыру
Рефлексиялық кезең 15 мин
5 мин
3 топ та
"Достық алтынна қымбат" тақырыбына Сатайға хат жазу.
.
"Шығармашылық шыңы" Кейіпкерге хат
Топтық жұмыс
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
3 мин
Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды.
Бірін- бірі бағалау
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
4 мин
Оқушыларға стикер таратып, кері байланыс сұраймын.
Оқушылар сабақ бойынша ұсыныстары мен пікірлерін жазып қалдырады.
Кері байланыс жасау.
1.<<Табыс ағашы>>
Үй тапсырмасы
5 мин
достық туралы өлең құрастыру.
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбеков
"Қылау" әңгімесі
Өткізген: Бакыт Амангул
Бозанбай орта мектебі 2014-2015 оұу жылы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Сайын Мұратбеков "Қылау"
Сабақтың
танымдық мақсаты
Оқушыларға әңгіменің негізгі идеясын түсіндіре отырып, кейіпкерлер бейнесіне жан- жақты талдау жасау.
Дереккөздер мен жабдықтар
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер
Күтілетін нәтиже
1. Әңгіме мазмұнын еске түсіреді.
2. Кейіпкерлер бейнесін жан- жақты ажырату, саралау, салыстыру арқылы талдау жасай алады.
3. Кейіпкерлердің іс- әрекетіне тұжырым жасау жасай алады.
4. Әңгімені бағалайды.
Кезеңдері
Уақы-
ты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Бастапқы кезең /10 мин/
2 мин
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.
2 мин
Оқушыларды шеңбер бойына шақырып, Сынып оқушыларын түрлі лента таңдату арқылы 3 топқа бөліп, топ басшысын тағайындау .
Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді.
3 мин
Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.
Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды.
Топқа бөлу
Топтың ережесін шығару.
Мадақтау, марапаттау
3 мин
Оқушыларға тапсырманы түсіндіріп, бағыт- бағдар беремін
Оқушылар қағазды шиыршықтап, әр шиыршыққа өткен тақырып бойынша 1-2 топқа С.М туралы 2 сұрақтан. 3-топ <<Қылау>>әң-н қысқаша мазмұндау
(Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай)
"Миға шабуыл"
/үй жұмысын тексеру/
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
Операциялық кезең
15 мин
5 мин
Оқушыларға тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.
Үш оқушы ортаға шығып, бір оқушы әңгіме бойынша сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді, ал үшінші оқушы ойды түйіндейді.
<<Үш қадамдық сұхбат >> әдісі.
(жаңа сабаққа шолу)
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
5 мин
Оқушыларға постер қорғау үшін флипчарттар таратамын.
І Концептуалдық кесте ІІ <<Талқылау>> кестесін толтырады
ІІІ топ кейіпкерлерге мінездеме береді.
.
Талдау- табыс кілті. І топ (кейіпкерге баға беру) ІІ топ кестесін толтырады ІІІ топ Мінездеме берушілер
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
5 минут
Оқушыларға тапсырманың қалай орындалуы жөнінде бағыт беремін.
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.
І топ. Әңгіме құрылысына талдау жасайды. 2 топ сатылай кешенді талдау жасау 3 топ Венн диаграммасы .
Талдау, сатылай талдау,салыстыру
Рефлексиялық кезең 15 мин
5 мин
3 топ та
"Достық алтынна қымбат" тақырыбына Сатайға хат жазу.
.
"Шығармашылық шыңы" Кейіпкерге хат
Топтық жұмыс
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
3 мин
Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды.
Бірін- бірі бағалау
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.
4 мин
Оқушыларға стикер таратып, кері байланыс сұраймын.
Оқушылар сабақ бойынша ұсыныстары мен пікірлерін жазып қалдырады.
Кері байланыс жасау.
1.<<Табыс ағашы>>
Үй тапсырмасы
5 мин
достық туралы өлең құрастыру.
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбеков
"Қылау" әңгімесі
Өткізген: Бакыт Амангул
Бозанбай орта мектебі 2014-2015 оұу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz