Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қылау әңгімесі

Сайын Мұратбеков "Қылау"
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы
Сайын Мұратбеков "Қылау"
Сабақтың
танымдық мақсаты
Оқушыларға әңгіменің негізгі идеясын түсіндіре отырып, кейіпкерлер бейнесіне жан- жақты талдау жасау.
Дереккөздер мен жабдықтар
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер
Күтілетін нәтиже
1. Әңгіме мазмұнын еске түсіреді.
2. Кейіпкерлер бейнесін жан- жақты ажырату, саралау, салыстыру арқылы талдау жасай алады.
3. Кейіпкерлердің іс- әрекетіне тұжырым жасау жасай алады.
4. Әңгімені бағалайды.
Кезеңдері
Уақы-
ты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Бастапқы кезең /10 мин/
2 мин
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.

2 мин
Оқушыларды шеңбер бойына шақырып, Сынып оқушыларын түрлі лента таңдату арқылы 3 топқа бөліп, топ басшысын тағайындау .
Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді.

3 мин
Бүгінгі сабақ барысында орындалатын тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесін дайындап, топ басшыларына беру.
Топтар бірігіп топтың ережесін шығарып, қабылдайды.
Топқа бөлу
Топтың ережесін шығару.

Мадақтау, марапаттау

3 мин

Оқушыларға тапсырманы түсіндіріп, бағыт- бағдар беремін

Оқушылар қағазды шиыршықтап, әр шиыршыққа өткен тақырып бойынша 1-2 топқа С.М туралы 2 сұрақтан. 3-топ <<Қылау>>әң-н қысқаша мазмұндау
(Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай)
"Миға шабуыл"
/үй жұмысын тексеру/
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.

Операциялық кезең

15 мин
5 мин
Оқушыларға тақырып бойынша тапсырмалар жазылған үлестірмелі ресурстар таратамын.

Үш оқушы ортаға шығып, бір оқушы әңгіме бойынша сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді, ал үшінші оқушы ойды түйіндейді.

<<Үш қадамдық сұхбат >> әдісі.
(жаңа сабаққа шолу)

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.

5 мин
Оқушыларға постер қорғау үшін флипчарттар таратамын.
І Концептуалдық кесте ІІ <<Талқылау>> кестесін толтырады
ІІІ топ кейіпкерлерге мінездеме береді.
.
Талдау- табыс кілті. І топ (кейіпкерге баға беру) ІІ топ кестесін толтырады ІІІ топ Мінездеме берушілер

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.

5 минут
Оқушыларға тапсырманың қалай орындалуы жөнінде бағыт беремін.
Шығармашылық тапсырманың орындалу бағытын түсіндіріп, соған сәйкес флипчарттар таратамын.

І топ. Әңгіме құрылысына талдау жасайды. 2 топ сатылай кешенді талдау жасау 3 топ Венн диаграммасы .

Талдау, сатылай талдау,салыстыру

Рефлексиялық кезең 15 мин
5 мин

3 топ та
"Достық алтынна қымбат" тақырыбына Сатайға хат жазу.

.
"Шығармашылық шыңы" Кейіпкерге хат
Топтық жұмыс
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.

3 мин
Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.

Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды.
Бірін- бірі бағалау

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды.

4 мин
Оқушыларға стикер таратып, кері байланыс сұраймын.

Оқушылар сабақ бойынша ұсыныстары мен пікірлерін жазып қалдырады.

Кері байланыс жасау.
1.<<Табыс ағашы>>

Үй тапсырмасы
5 мин
достық туралы өлең құрастыру.

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбеков
"Қылау" әңгімесі

Өткізген: Бакыт Амангул



Бозанбай орта мектебі 2014-2015 оұу жылы

Ұқсас жұмыстар
Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесін талдау
С.Мұратбековтың Қылау әңгімесі
Дос туралы жыр
Сайын Мұратбеков қылау әңгімесі жайлы ақпарат
Оқу тапсырмасы
Шағын жанрды шығармаға сыйдырған талант - с.мұратбеков
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Аян қай шығарманың кейіпкері
6 сыныптар арасында "гимназия мергендері" атты ашық сайыс. сыныптан тыс іс шара
Пәндер