Ерекше қабілетті оқушы

« Б Е К І Т Е М І Н » « К Е Л І С І Л Д І »
Мектеп директорының м\а: Тәрбие жөніндегі орынбасары:
. . . . . . . . . . . . . Е. Қ. Біржанов . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Дуанбекова Б. З.
Алматы облысы Ақсу ауданы
«Жансүгіров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жылдық тәрбие жоспар
Сынып жетекші : Жомартова Эльмира Жақсыбекқызы
Сынып: 8 «Ә»
Оқу жылы : 2015-2016
Қ Ы З Ы Л А Ғ А Ш ауылы
1 Кіріспе
Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау.
Тәрбие - дидактикалық жүйе. Сынып жетекшісі күрделі, бірімен - бірі байланысып жатқан тұтас оқиғаларға, оқушылардың әрқилы мінез - құлқына іс - әрекетіне тап болады. Толып жатқан психологиялық толғаныстар кездеседі.
Осы орайда өткен жылы 7 «Ә» сыныбымен біршама жұмыстар атқарылды. Ең алдымен оқушылардың өзін - өзі бақылау дағдысы қалыптасқаны. Бастауыш сыныптан негізгі буынға көшуіне байланысты оқушылармен орталау буынға бейімдеу мақсатында мектеп психологымен бірлесе жұмыс жасалды. Оқушылар өздеріне тапсырылған тапсырмаларды (іс-шаралар, үй тапсырмаларының орындалуы) орындай білуі төмен. Оқу барысында жоспарланған тәрбие жұмыстары өз мәнінде өткізіліп тұрды. Сыныпты барлығы 18 оқушымен аяқтады. Үздік оқушылар Жанатқызы Жансая, екпінділер:Сакенова Мадина, Нұрқанова Назерке, Әнуар Айбота, Сержан Ақерке, Қуатбек Ділназ, Колбасов Темирлан. . Сабақтан себепсіз қалған, тәртіп бұзған оқушылармен жеке жұмыс жүргізілді. Тәрбие жоспарына сай мерекелік әр түрлі іс-шараларжүргізіліп отырды. Сонымен қатар, қоғамдық жұмыстарға белсене араласып, алдыңғы қатардағы сыныптың қатарынан көріне білді.
II. Мақсаты.
Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы шәкірттеріміздің жан - жақты дамыған, ақыл - ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей білетін, адамгершілік қасиеттермен қаруланған жеке тұлға қалыптастыру.
Мектептегі оқу - тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан - жақты дамуына отбасы мен жанұяның, мектептің ынтымақтастығын арттыра отырып, ата - аналарға, оқушыларға оқу - тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін таныстыру.
Балаларға салауатты өмір салтының машықтарын сіңіру және насихаттауға байланысты нақты шараларды жүзеге асыру. Оқушыларды зиянды әдеттерден сақтандыру.
Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, экологиясы нашар аймақтармен таныстыру, жерге деген мейірім мен ықыласын, байлығы мен әсем табиғатын қорғай білуг үйрету.
Оқушылардың шығармашылықпен ойлау қабілетін, санаткерлікжәне жалпы даму көрсеткіші негізінде тілін дамыту. Отаншылдыққа, ұлттық патриотизмге тәрбиелеу.
Оқушылардың экономикалық білім негіздерін толықтыру, ата - ананы құрметтеуге, олардың еңбегін бағалауға тәрбиелеу, Оқушыларды отбасы бюджетін үнемді, ұқыпты, дұрыс жұмсай білуге тәрбиелеу.
Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айта отырып, оқушылардың әдеп әліппесі бойынша ықпал жасау.
Әдет - ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырушы қайырымды ұрпақ тәрбиелеу. Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, адамдармен қарым - қатынас жасау дағдыларын арттыру.
III. Міндеттері
Отанымыздың тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру. Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру.
Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты нығайту
Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру.
Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру, дене еңбегі, психологиялық, әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру.
Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдерінің өзіне-өзі өқызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру.
Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп, қабылдаған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру
Әрбір оқушының өзін өзі бағалау, өзін - өзі реттеу, өзін - өзі іске асыру қабілетін дамыту, өзіне деген сенім қалыптастыру, өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру.
Кәсіби шығармашылық танымын кеңеиту, мамандықты дұрыс таңдауға бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-әрекетіне неіп, бір ізге түсуіне көмек беру.
Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан - жақты дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын тұлға қалыптастыру.
IV. Сыныптың және жеке оқушының
әрекетін ұйымдастыру
р/с
V. Сынып оқушыларының оқудан тыс уақытын және қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды ұйымдастыру
VI. Тәрбие бағыттары бойынша
ұйымдастырылатын жұмыс
Қазақстан Республикасының
Үздіксіз білім беру жүйесіндегі
тәрбие тұжырымдамасында нақтыланған 8 бағыты
бойынша жүргізілетін жұмыс
- Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет .
Еліміздің тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру. Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру.
Нәтижесінде
Оқушылар өз елін сүюге, өз елінің тарихын сыйлауға үйренеді, оқушыларда патриоттық рух пайда болады, құқықтық санасы қалыптасады.
- Рухани адамгершілік тәрбиесі
Осы бағыт бойыша алға қойылған міндет.
Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке, рухани тазалықтарын сақтауға, әр істе сабырлы болуға үйренеді.
- Ұлттық тәрбие
Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет.
Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп, рухани құндылықтары әсемдік арқылы көркем мәдениет арқылы қалыптасады
4. Отбасы тәрбиесі
Осы бағыт бойынша алға қойылған міндет.
Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру.
Нәтижесінде отбасында ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасы нығая түседі.
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz