Қазақ хандығының әлсіреуі

«Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі»КК

Қазақстан тарихынан 6, 7 сыныптарға арналған

Орта мерзімді жоспарлау

Құрастырушы: Исмагулова Г. Ж- І деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі

Түсінік хат

Қазақстан тарихынан 6 сыныптарға арналған орта мерзімді жоспарлау барысында ҚР Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізге алынды. Оқушыларға Қазақстан тарихы бойынша маңызды оқиғалар мен үдерiстер және олардың өзара байланысы мен хронологиялық сабақтастығы жөнiнде жүйелi бiлiмдi меңгерту, тарихи қалыптасқан мәдени, дiни және ұлттық салт-дәстүрлермен танысу барысында құндылық бағыт-бағдарды қалыптастыру, алған тарихи бiлiмiн күнделiктi өмiрде қолдана бiлу дағдысын қалыптастыру, оқушылардың тарихи даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіне отырып, қоғам дамуындағы өзінің бағыт-бағдарын, көзқарастары мен ұстанымдарын айқындау қабілетін дамыту, дүниежүзі халықтарының тарихын тығыз байланыста қарастыра отырып оқушыларды халықтар арасындағы өзара түсінушілікке, бір-біріне құрметпен қарауға, толеранттылыққа, адам құқығы мен еркiндiгiн, демократиялық ұстанымдарын құрметтеуге тәрбиелеу, тарихи танымның бастапқы әдiс-тәсiлдерiн меңгерту, әртүрлi дерек көздерiмен өз бетімен жұмыс iстеуге үйрету, оқушыларды дүниежүзілік мәдени жетістіктерге құрметпен қарауға тәрбиелеу, қазіргі кезеңдегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және халықаралық проблемаларды талдауға тарихи білімін қолдана алу қабілетін жетілдіру мақсаттары, сондай-ақ күтілетін нәтижелер айқындалған. ҚР 2011ж бері қолданылып отырған деңгейлік оқыту бағдарламасының талаптары ескерілген. Оқытуда қолдануға болатын әдіс-тәсілдер, бағалау ұсынылады.

Қазақстан тарихы. 6 сынып.

Бірінші тарау. Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар /9сағ/

Тараудың негізгі мақсаты:

Палеолит, мезолит дәуірлері, осы дәуірлерде өмір сүрген алғашқы адамдардың өмірі туралы толық мағлұмат беру.

Күтілетін нәтиже:

- Тас дәуірлерінің хронологиялық шеңберін есте сақтайды

- Палеолит дәуірі кезеңдері, мезолиттің екрекшеліктерін ажыратады

- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады

- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді

Тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау
Ресурс
№: 1
: 1-2
Тақырыбы: Ерте палеолит
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ерте палеолит дәуіріндегі адамзат баласының шығуы, олардың кәсібі туралы, осы дәуірдегі Қазақстанның климаттық жағдайын анықтап, алғашқы адамдардың қазақ жерінде өмір сүргендігін анықтауға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: топтастыру, БББ кестесі

АКТ: флипчарт, презентация

ББЖӘТ: диалогтік әдіс

Оқып-үйренудің нәтижесі: Ерте палеолит дәуіріндегі адамзат баласының шығуы, олардың кәсібі туралы, осы дәуірдегі Қазақстанның климаттық жағдайын анықтап, алғашқы адамдардың қазақжерінде өмір сүргендігін дәлелдейді
Бағалау:

Формативті

бағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Флипчарт

Слайд

№: 2
: 3-4
Тақырыбы: Ерте палеолит (мустье)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ерте палеолиттің мустье кезеңіне тән ерекшеліктерді ажыратуға, дәуірдің өткен кезеңімен салыстыруға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап

АКТ: смартфон арқылы қосымша мәлімет жинақтау

СТО: Венн диаграммасы, БББ кестесі

Инклюз. оқыту: суретке қарап әңгіме құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Ерте палеолиттің мустье кезеңіне тән ерекшеліктерді ажыратады, оны ерте палеолиттің алғашқы кезеңімен салыстырады
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Слайд

Флипчарт

кесте

№: 3
: 5-6
Тақырыбы: Кейінгі палеолит
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Кейінгі палеолиттің негізгі ерекшелігі- «саналы адамның» қалыптасуы туралы мағлұмат ала отырып, оның ерекшелігін анықтауға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс

АКТ: интерактивті түсіндірілім (Lsm. nci. kz)

СТО: Венн диаграммасы, кесте құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Кейінгі палеолиттің негізгі ерекшелігі- «саналы адамның» қалыптасуы туралы мағлұмат ала отырып, оның ерекшелігін анықтайды
Бағалау:

Өзара бағалау /крите

риалды бағалау/

Ресурс:

Слайд

Кесте

Бағалау

парағы

№: 4
: 7-8
Тақырыбы:

Орта тас ғасыры

(мезолит)

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Орта тас ғасырына тән ерекшеліктермен таныса отырып, мұз басу дәуірінің салдарын анықтай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: «20 минут»әдісі әдісі, топтық, постермен жұмыс

АКТ: Lsm. nci. kz- интерактивті түсіндірілім

ДБЖ: презентациялау

Оқып-үйренудің нәтижесі: Орта тас ғасырына тән ерекшеліктермен таныса отырып, мұз басу дәуірінің салдарын анықтайды
Бағалау:

Өзара критериал

ды бағалау

Ресурс:

Карта

Интер

активті таныстырылым

№: 5
: 9
Тақырыбы: Қорытындылау
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Палеолит, мезолит дәуірлері және олар дың ерекшеліктері туралы білім дерін есте сақтауға, толықтыруға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО: топтастыру, салыстыру, «аргументпен жұмыс», семантикалық карта
Оқып-үйренудің нәтижесі: Палеолит, мезолит дәуірлері және олардың ерекшеліктері туралы білімдерін есте сақтайды толықтырады
Бағалау: Суммативті бағалау
Ресурс:

Тест

Семант карта

Баға. пар

Екінші тарау. Егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы. Еңбек бөлінісі /9сағ/

Тараудың негізгі мақсаты:

Неолит, энеолитдәуірлерінің ерекшеліктері, егіншілік пен малшаруашылығының пайдаболуы туралытолық түсінік беру

Күтілетін нәтиже:

- Неолит дәуіріндег іжаңалықтар мен энеолиттегі ерекшеліктерді бір- бірінен айыруға үйренеді

- Егіншілік пен мал шаруашылығының қалыптасу жолдарын түсіндіре алады

-топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады

- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді

Тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау
Ресурс
№: 8
: 1-2
Тақырыбы: Жаңа тас ғасыры (неолит)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Неолит дәуірінің тарихишеңбері, оның ерекшеліктерін ажыратуға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: Кесте құру

АКТ:, презентация

ББЖӘТ: диалогтік әдіс

«Мюнстенберг» әдісі

Оқып-үйренудің нәтижесі: Екі мәдениеттің өзара әсері туралы түсінік қалыптастыра отырып, олардың ерекшеліктерін ажыратады
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Ватман

Маркер

кесте

№: 9
: 3
Тақырыбы: Өндіргіш шаруашылыққа көшу
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Неолит дәуіріндегі өнімді еңбекке өту жолдарын айыра алады, оны түсіндіреді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ:диалогтік әңгіме

СТО: « Өнімді шаруашылыққа өту жолдары» сызба дайындау

Инклюзив. оқыту: қыш құмыраның суретін салу, оны түсіндіру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Неолит дәуіріндегі өнімд іеңбекке өту жолдарын айырып, оны түсіндіреді
Бағалау:

Формативті бағалау

рефлексия

Ресурс:

Ватман

Маркер

№: 10
: 4-5
Тақырыбы: Мыс-тас ғасыры (энеолит)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Мыс-тас ғасырының (энеолит) ерекшелігін, металл өндірудің басталуы туралы түсініп, оның маңызын ашып көрсетуге үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «сиқырлы әріптер»

АКТ: интербелсенді түсіндірілім(интернет)

Көшбасшылық: топты басқарады, презентация

Оқып-үйренудің нәтижесі: Мыс-тас ғасырының (энеолит) ерекшелігін, металл өндірудің басталуы туралы түсініп, оның маңызын ашып көрсетеді
Бағалау:

Форм ативті бағалау

рефлексия

Ресурс:

Слайд

Кесте

топшамалар

№: 11
: 6-8
Тақырыбы: Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ежелг і адамдардың наным-сенімдері туралы біле отырып, оны бүгінгі сенім түрлерімен салыстыра алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс, «қисынды ойлау. . . »

АКТ: интерактивті түсіндірілім

СТО: Венн диаграммасы

Оқып-үйренудің нәтижесі: . Ежелгі адамдардың наным-сенімдері туралы біле отырып, оны бүгінгі сенім түрлерімен салыстырады
Бағалау:

Критериал

ды бағалау

Ресурс:

Слайд

Кесте

Ватман

маркер

№: 12
: 9
Тақырыбы: Қорытындылау
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Алған білімдерін көрсете алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ:диалогтік әңгіме

Инкюзив. оқыту:деңгейлік тапсырма

Оқып-үйренудің нәтижесі: Алған білімдерін көрсетіп, тест тапсырмаларын өз деңгейлерінде орындайды
Бағалау: Суммативтібағалау
Ресурс:

Деңгейлік тест тапсырма

лары

Үшінщі тарау. Қола дәуіріндегі Қазақстан /7сағ/

Тараудың негізгі мақсаты:

Дәуірдің сипаты, ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:

- Қола дәуірінің ерекшелігін анықтай алады

-Металл өндірісінің адамзаттың прогресті дамуына әсерін түсіндіре алады

- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады

- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді

Тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау
Ресурс
№: 13
: 1-2
Тақырыбы: Дәуірдің негізгі сипаты
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Дәуірдің сипатын нақтылайотырып, қоланы қалай өндіргендігі жөнінде түсіндіре алады, Қазақстандағы қола дәуірінің ескерткіштерін есте сақтай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: топтастыру

«вассерман» әдісі

АКТ: флипчарт, презентация

ББЖӘТ: диалогтік әдіс

Оқып-үйренудің нәтижесі: Дәуірдің сипатын нақтылайотырып, қоланы қалай өндіргендігі жөнінде түсіндіре алады, Қазақстандағы қола дәуірінің ескерткіштерін есте сақтайды
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Флипчарт

Бейнеролик

карта

№: 14
: 3-4
Тақырыбы: Қола дәуірінің тұғындарының шаруашылығы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қола дәуіріндегі адамдардың шаруашылығы, тұрмысы, кәсібі туралы түсініп, әңгімелей алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап

АКТ:интербелсенді түсіндірілім

СТО: Венн диаграммасы, Инкюзив. оқыту: «қола дәуіріндегілердің баспанасы» әңгіме құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қола дәуіріндегі адамдардың шаруашылығы, тұрмысы, кәсібі туралы түсініп, әңгімелейді
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Слайд

сурет

№: 15
: 5-6
Тақырыбы: Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі туралытүсіне отырып, жеке меншіктің пайда болуының жағымды және жағымсыз тұстарын анықтай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс

АКТ:инетрбелсенді тапсырма орындау

СТО: салыстыру: «келісемін», «келіспеймін»

БББ кестесі

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қола дәуірі тұрғындарының қоғамдық және мәдени өмірі туралытүсіне отырып, жеке меншіктің пайда болуының жағымды және жағымсыз тұстарын анықтап, өз пікірінбілдіреді
Бағалау: Формативті бағалау/ рефлексия
Ресурс:

Карта

Слайд

Ватман

Маркер

кесте

№: 16
: 7
Тақырыбы: Қорытындылау
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: «Дәуір білгірі» сайысына қатысып, тарау бойынша алған білімін көрсетету
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: «артықтүсінікті тап!», бейне сұрақ, «сиқырлы сан» әдісі, жұптық жұмыс

ДБЖ: презентациялау

Оқып-үйренудің нәтижесі: «Дәуір білгірі» сайысына қатысып, тарау бойынша алған білімін көрсетеді
Бағалау: суммативтібағалау
Ресурс:

Карта

Ватман

Маркер

топшамалар

Төртінші тарау. Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан /9сағ/

Тараудың негізгі мақсаты:

Ерте темір дәуірі туралы толық білім қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:

- Темір дәуірінің ерекшеліктерінажырата алады

-Сақтардыңтәуелсіздік соғыс жүргізуінің себептерін ашаалады

- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастыру

- өзіндік пікір қалыптастыру

Тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау
Ресурс
№: 17
: 1
Тақырыбы: Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Темір дәуірінің ерекшеліктерін ажырата алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: топтастыру,

АКТ: флипчарт, презентация

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «вассерман» әдісі

Оқып-үйренудің нәтижесі: Темір дәуірінің ерекшеліктерін ажырата алады
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Флипчарт

Бейнеролик

№: 18
: 2
Тақырыбы: Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен дамуы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Көшпелі ма лшаруашылығының пайда болу себептерін ашып, әңгімелей алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, сұрақ-жауап

АКТ: презентация

СТО:эссе, БББ кестесі,

ДБЖ:презентация жасап, қорғау

Оқып-үйренудің нәтижесі: Көшпелі ма лшаруашылығының пайда болу себептерін ашып, әңгімелейді
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Слайд

Флипчарт

кесте

№: 19
: 3
Тақырыбы: Көшпелі-бақташылық шаруашылықтың негізгі түрлері
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Көшпелі бақташылық шаруашылық түрелрін ажыратып, көшпелілердің өмір дағдылары туралы әңгімелей алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: «шынжыр» әдісі

АКТ: интернеттен қосымша ақпарат алу

СТО:Блум таксономиясы

Инклюзив. оқыту: топшамамен жұмыс

Оқып-үйренудің нәтижесі: Көшпелі бақташылық шаруашылық түрелрін ажыратып, көшпелілердің өмір дағдылары туралы әңгімелей алады
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Ватман

Маркер

№: 20
: 4
Тақырыбы: Сақтардың мекендеген жері, Сақ қоғамы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сақтар, олардың мекендеген жері, сақ қоғамы туралы түсінік ала отырып, қазақ тарихындағы сақтардың орны туралы өз пікірлерін айта алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: «Ақылды үшбұрыш»әдісі

СТО: Сызба жасау

Инклюз. оқыту:топтастыру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сақтар, олардың мекендеген жері, сақ қоғамы туралы түсінік ала отырып, қазақ тарихындағы сақтардың орны туралы өз пікірлерін айтады
Бағалау: формативтібағалау
Ресурс:

Карта

флипчарт

№: 21
: 5-6
Тақырыбы: Сақтардың тұрмысы сен шаруашылығы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сақтардың қалай өмір сүргендігі туралы түсініп, әңгімелей алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс

АКТ: интерактивті түсіндірілім

СТО: әңгіме, эссе

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сақтардың қалай өмір сүргендігі туралы түсініп, әңгімелеп, өзпікірлерін айтады
Бағалау: Формативті бағалау/
Ресурс:

Карта

Ватман

Маркер

кесте

№: 22
: 7-8
Тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сақтардың тәуелсіздік соғыстарын жүргізу себептерін аша алады, ерліктері туралы әңгімелейді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: ДЖИГСО

АКТ: презентация

Инклюз. оқыту:суретке қарап әңгіме құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сақтардың тәуелсіздік соғыс тарының себептерін ашып, ерліктері туралы әңгімелейді.
Бағалау:

Өзара критериал

ды бағалау

Ресурс:

Карта

ермексаз

бағалау парағы

Бесінші тарау. Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан аймақтары (7сағ)

Тараудың негізгі мақсаты:

Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан аймақтарындағы тайпалар, олардың тұрмысы мен шаруашылығы, олардан қалған ескерткіштер туралы мағлұмат алады

Күтілетін нәтиже :

-Ерте темір дәуірінің Қазақстан аймақтарындағы ескерткіштерін ажырата алады

- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастыру

- Пікірін ашық және жүйелеп айтуға үйрету

Тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Бағалау
Ресурс
№: 28
: 1-2
Тақырыбы: Шығыс Қазақстан
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Шығыс Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіштері -Шілікті және Берел қорымдарының бір-бірінен ерекшеліктерін ажырата алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО: топтастыру,

АКТ: Деректі фильмдерден үзінді

ББЖӘТ: диалогтік әдіс,

ДБЖ:«аргументпен жұмыс» әдісі

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығыс Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіштері -Шілікті және Берел қорымдарының бір-бірінен ерекшеліктерін ажыратып, айырмашылықтарын көрсетеді.
Бағалау:

Формативтібағалау

рефлексия

Ресурс:

Карта

Деректі

фильм

№: 29
: 3-4
Тақырыбы: Оңтүстік Қазақстан және Жетісу өңірі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оңтүстік Қазақстан және Жетісудағы темір дәуірінің ескерткіштері-Бесшатыр қорымы мен Есік қорғаны туралы түсінік ала отырып, олардың ерекшеліктерін ажырата алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап

АКТ: презентация

СТО:Венн диаграммасы ДБЖ:интервью

Оқып-үйренудің нәтижесі: Оңтүстік Қазақстан және Жетісудағы темір дәуірінің ескерткіштері-Бесшатыр қорымы мен Есік қорғаны туралы түсінік ала отырып, олардың ерекшеліктерін ажыратады
Бағалау:

Критериал

ды бағалау

Ресурс:

Карта

Слайд

Флипчарт

кесте

№: 30
: 5
Тақырыбы: Орталық Қазақстан
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Орталық Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіші-Тасмола мәдениетінің ерекшелігін анықтай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әңгіме, топтық жұмыс, постермен жұмыс

АКТ: интерактивті түсіндірілім

СТО: сызбаға әңгіме құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Орталық Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіші-Тасмола мәдениетінің ерекшелігін анықтайды
Бағалау:

Формативті бағалау/

рефлексия

Ресурс:

Карта

Ватман

Маркер

кесте

№: 31
: 6
Тақырыбы: Солтүстік Қазақстан
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Солтүстік Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіштерінің өзіндік ерекшеліктерін табуға үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

ББЖӘТ: диалогтік әңгіме

АКТ: интреактивті тапсырмалар орындау

Көшбасшылық: топты ұйымдастыру

СТО:кесте құру

Оқып-үйренудің нәтижесі: Солтүстік Қазақстандағы темір дәуірінің ескерткіштерінің өзіндік ерекшеліктерін табады
Бағалау: Дәстүрлі бағалау
Ресурс:

Карта

сызба

№: 32
: 7
Тақырыбы: Қорытындылау
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Тарау бойынша алған білімдерін есте сақтап, қорытындылай алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

СТО:

ДБЖ: «Навигатор-пилот»

АКТ: флипчарт

Инклюз. оқыту:

топшамамен жұмыс

Оқып-үйренудің нәтижесі: Тарау бойынша алған білімдерін есте сақтап, берілген тапсырмаларды орындайды
Бағалау: Суммативті бағалау
Ресурс:

Карта

Топшама

тест

Алтыншы тарау. Қазақстан аумағындағы ерте темір дәуіріндеөмір сүрген тайпалар (15сағ)

Тараудың негізгі мақсаты:

- Ерте темір дәуірінде Қазақстанда өмір сүрген тайпалар туралы толық түсінік беру

Күтілетін нәтиже:

-Үйсін, қаңлы, ғұн, сармат тайпаларының өмір сүрген аймақтары мен қоғамдық өміріндегі ерекшеліктерін ажырата алады

- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады

- Пікірін айтуға үйренеді


Ұқсас жұмыстар
Қазақ хандығының ішкі сыртқы жағдайы. 7 сынып. Қазақстан тарихы
Тұйық етістіктің емлесі. Тұйық етістіктің емілесін қайталау
Тақырып - Әбілқайыр хандығы
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Жоңғар хандығы
Әмір Темір Моғолстан жеріне алғашқы жорығы
Хүііі ғасырдағы сауданың дамуы
Ноғай ордасы. сібір хандығы
Әбілқайыр хандығы
Құрылтайдың қазақ халқының саяси өміріндегі рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz