Қазақ хандығының әлсіреуі

«Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі»КК
Қазақстан тарихынан 6, 7 сыныптарға арналған
Орта мерзімді жоспарлау
Құрастырушы: Исмагулова Г. Ж- І деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі
Түсінік хат
Қазақстан тарихынан 6 сыныптарға арналған орта мерзімді жоспарлау барысында ҚР Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізге алынды. Оқушыларға Қазақстан тарихы бойынша маңызды оқиғалар мен үдерiстер және олардың өзара байланысы мен хронологиялық сабақтастығы жөнiнде жүйелi бiлiмдi меңгерту, тарихи қалыптасқан мәдени, дiни және ұлттық салт-дәстүрлермен танысу барысында құндылық бағыт-бағдарды қалыптастыру, алған тарихи бiлiмiн күнделiктi өмiрде қолдана бiлу дағдысын қалыптастыру, оқушылардың тарихи даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіне отырып, қоғам дамуындағы өзінің бағыт-бағдарын, көзқарастары мен ұстанымдарын айқындау қабілетін дамыту, дүниежүзі халықтарының тарихын тығыз байланыста қарастыра отырып оқушыларды халықтар арасындағы өзара түсінушілікке, бір-біріне құрметпен қарауға, толеранттылыққа, адам құқығы мен еркiндiгiн, демократиялық ұстанымдарын құрметтеуге тәрбиелеу, тарихи танымның бастапқы әдiс-тәсiлдерiн меңгерту, әртүрлi дерек көздерiмен өз бетімен жұмыс iстеуге үйрету, оқушыларды дүниежүзілік мәдени жетістіктерге құрметпен қарауға тәрбиелеу, қазіргі кезеңдегі саяси, әлеуметтік-экономикалық және халықаралық проблемаларды талдауға тарихи білімін қолдана алу қабілетін жетілдіру мақсаттары, сондай-ақ күтілетін нәтижелер айқындалған. ҚР 2011ж бері қолданылып отырған деңгейлік оқыту бағдарламасының талаптары ескерілген. Оқытуда қолдануға болатын әдіс-тәсілдер, бағалау ұсынылады.
Қазақстан тарихы. 6 сынып.
Бірінші тарау. Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар /9сағ/
Тараудың негізгі мақсаты:
Палеолит, мезолит дәуірлері, осы дәуірлерде өмір сүрген алғашқы адамдардың өмірі туралы толық мағлұмат беру.
Күтілетін нәтиже:
- Тас дәуірлерінің хронологиялық шеңберін есте сақтайды
- Палеолит дәуірі кезеңдері, мезолиттің екрекшеліктерін ажыратады
- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады
- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді
СТО: топтастыру, БББ кестесі
АКТ: флипчарт, презентация
ББЖӘТ: диалогтік әдіс
Формативті
бағалау
рефлексия
Карта
Флипчарт
Слайд
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап
АКТ: смартфон арқылы қосымша мәлімет жинақтау
СТО: Венн диаграммасы, БББ кестесі
Инклюз. оқыту: суретке қарап әңгіме құру
Формативтібағалау
рефлексия
Слайд
Флипчарт
кесте
ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс
АКТ: интерактивті түсіндірілім (Lsm. nci. kz)
СТО: Венн диаграммасы, кесте құру
Өзара бағалау /крите
риалды бағалау/
Слайд
Кесте
Бағалау
парағы
Орта тас ғасыры
(мезолит)
ББЖӘТ: «20 минут»әдісі әдісі, топтық, постермен жұмыс
АКТ: Lsm. nci. kz- интерактивті түсіндірілім
ДБЖ: презентациялау
Өзара критериал
ды бағалау
Карта
Интер
активті таныстырылым
Тест
Семант карта
Баға. пар
Екінші тарау. Егіншілік пен мал шаруашылығының пайда болуы. Еңбек бөлінісі /9сағ/
Тараудың негізгі мақсаты:
Неолит, энеолитдәуірлерінің ерекшеліктері, егіншілік пен малшаруашылығының пайдаболуы туралытолық түсінік беру
Күтілетін нәтиже:
- Неолит дәуіріндег іжаңалықтар мен энеолиттегі ерекшеліктерді бір- бірінен айыруға үйренеді
- Егіншілік пен мал шаруашылығының қалыптасу жолдарын түсіндіре алады
-топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады
- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді
СТО: Кесте құру
АКТ:, презентация
ББЖӘТ: диалогтік әдіс
«Мюнстенберг» әдісі
Формативтібағалау
рефлексия
Ватман
Маркер
кесте
ББЖӘТ:диалогтік әңгіме
СТО: « Өнімді шаруашылыққа өту жолдары» сызба дайындау
Инклюзив. оқыту: қыш құмыраның суретін салу, оны түсіндіру
Формативті бағалау
рефлексия
Ватман
Маркер
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «сиқырлы әріптер»
АКТ: интербелсенді түсіндірілім(интернет)
Көшбасшылық: топты басқарады, презентация
Форм ативті бағалау
рефлексия
Слайд
Кесте
топшамалар
ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс, «қисынды ойлау. . . »
АКТ: интерактивті түсіндірілім
СТО: Венн диаграммасы
Критериал
ды бағалау
Слайд
Кесте
Ватман
маркер
ББЖӘТ:диалогтік әңгіме
Инкюзив. оқыту:деңгейлік тапсырма
Деңгейлік тест тапсырма
лары
Үшінщі тарау. Қола дәуіріндегі Қазақстан /7сағ/
Тараудың негізгі мақсаты:
Дәуірдің сипаты, ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
- Қола дәуірінің ерекшелігін анықтай алады
-Металл өндірісінің адамзаттың прогресті дамуына әсерін түсіндіре алады
- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанады, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады
- сыни ойлануға үйреніп, өз пікірлерін білдіреді
СТО: топтастыру
«вассерман» әдісі
АКТ: флипчарт, презентация
ББЖӘТ: диалогтік әдіс
Формативтібағалау
рефлексия
Флипчарт
Бейнеролик
карта
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап
АКТ:интербелсенді түсіндірілім
СТО: Венн диаграммасы, Инкюзив. оқыту: «қола дәуіріндегілердің баспанасы» әңгіме құру
Формативтібағалау
рефлексия
Карта
Слайд
сурет
ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс
АКТ:инетрбелсенді тапсырма орындау
СТО: салыстыру: «келісемін», «келіспеймін»
БББ кестесі
Карта
Слайд
Ватман
Маркер
кесте
ББЖӘТ: «артықтүсінікті тап!», бейне сұрақ, «сиқырлы сан» әдісі, жұптық жұмыс
ДБЖ: презентациялау
Карта
Ватман
Маркер
топшамалар
Төртінші тарау. Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан /9сағ/
Тараудың негізгі мақсаты:
Ерте темір дәуірі туралы толық білім қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
- Темір дәуірінің ерекшеліктерінажырата алады
-Сақтардыңтәуелсіздік соғыс жүргізуінің себептерін ашаалады
- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастыру
- өзіндік пікір қалыптастыру
СТО: топтастыру,
АКТ: флипчарт, презентация
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «вассерман» әдісі
Формативтібағалау
рефлексия
Карта
Флипчарт
Бейнеролик
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, сұрақ-жауап
АКТ: презентация
СТО:эссе, БББ кестесі,
ДБЖ:презентация жасап, қорғау
Формативтібағалау
рефлексия
Карта
Слайд
Флипчарт
кесте
ББЖӘТ: «шынжыр» әдісі
АКТ: интернеттен қосымша ақпарат алу
СТО:Блум таксономиясы
Инклюзив. оқыту: топшамамен жұмыс
Формативтібағалау
рефлексия
Карта
Ватман
Маркер
ББЖӘТ: «Ақылды үшбұрыш»әдісі
СТО: Сызба жасау
Инклюз. оқыту:топтастыру
Карта
флипчарт
ББЖӘТ: топтық жұмыс, постермен жұмыс
АКТ: интерактивті түсіндірілім
СТО: әңгіме, эссе
Карта
Ватман
Маркер
кесте
ББЖӘТ: ДЖИГСО
АКТ: презентация
Инклюз. оқыту:суретке қарап әңгіме құру
Өзара критериал
ды бағалау
Карта
ермексаз
бағалау парағы
Бесінші тарау. Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан аймақтары (7сағ)
Тараудың негізгі мақсаты:
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан аймақтарындағы тайпалар, олардың тұрмысы мен шаруашылығы, олардан қалған ескерткіштер туралы мағлұмат алады
Күтілетін нәтиже :
-Ерте темір дәуірінің Қазақстан аймақтарындағы ескерткіштерін ажырата алады
- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастыру
- Пікірін ашық және жүйелеп айтуға үйрету
СТО: топтастыру,
АКТ: Деректі фильмдерден үзінді
ББЖӘТ: диалогтік әдіс,
ДБЖ:«аргументпен жұмыс» әдісі
Формативтібағалау
рефлексия
Карта
Деректі
фильм
ББЖӘТ: диалогтік әдіс, «ыстық орындық», сұрақ-жауап
АКТ: презентация
СТО:Венн диаграммасы ДБЖ:интервью
Критериал
ды бағалау
Карта
Слайд
Флипчарт
кесте
ББЖӘТ: диалогтік әңгіме, топтық жұмыс, постермен жұмыс
АКТ: интерактивті түсіндірілім
СТО: сызбаға әңгіме құру
Формативті бағалау/
рефлексия
Карта
Ватман
Маркер
кесте
ББЖӘТ: диалогтік әңгіме
АКТ: интреактивті тапсырмалар орындау
Көшбасшылық: топты ұйымдастыру
СТО:кесте құру
Карта
сызба
СТО:
ДБЖ: «Навигатор-пилот»
АКТ: флипчарт
Инклюз. оқыту:
топшамамен жұмыс
Карта
Топшама
тест
Алтыншы тарау. Қазақстан аумағындағы ерте темір дәуіріндеөмір сүрген тайпалар (15сағ)
Тараудың негізгі мақсаты:
- Ерте темір дәуірінде Қазақстанда өмір сүрген тайпалар туралы толық түсінік беру
Күтілетін нәтиже:
-Үйсін, қаңлы, ғұн, сармат тайпаларының өмір сүрген аймақтары мен қоғамдық өміріндегі ерекшеліктерін ажырата алады
- топтық жұмыс арқылы ізденіспен жұмыстанып,, ынтымақты оқу ортасын қалыптастырады
- Пікірін айтуға үйренеді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz