Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат түбірлер
Ә/б отырысында <<Келісілді>> <<Бекітемін>> қаралды: оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
_________Абдиева Б ______ Ходжахметова С ________Джамалов Д М
<<___>>_________2015ж <<___>>_________2015ж <<___>>_________2015ж
Орта мерзімді жоспары
Пән: алгебра
Сынып: 8
Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалиевна
Барлық сағат саны-102 , аптасына-3 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 7
Тест - 4
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептің 8 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы :А.Әбілқасымова, В.Корчевский, Басылым: Алматы <<Мектеп>>Шыққан жылы: 2012 ж
А.Абдиев, З.Жұмағұлова
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданыл-ған әдебиеттер
Ресурстар
7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. 6 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін пайдалану. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану.Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу.Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтіже: Санды өрнек, әріпті өрнек, санның бөлгіштері мен еселіктері, санды жай көрсеткіштерге жіктеу, жай бөлшек, ондық бөлшек, оң және теріс сандар, рационал сандар және теңдеу туралы түсініктерін пысықтайды
1-6
7-сыныптағы алгебра курсын қайталау.
6
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,С.Жақсымбетова
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
І тарау.Квадрат түбірлер. 23 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептр шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.
Күтілетін нәтіже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.
7-11
§1. Нақты сандар туралы жалпы түсінік
Мақсаты: Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы <<бірмәнді сәйкестік>> ұғымының мағынасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы <<бірмәнді сәйкестік>> ұғымының мағынасын үйренеді.
5
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, топтастыру,топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Қасиеттерді қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Үлестірме тапсырмалар,
слайд
12-17
§2. Квадрат түбірдің анықтамасы. Квадрат түбірдің жуық мәндері
Мақсаты: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептер шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.
Күтілетін нәтиже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.
6
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді
Суреттер, таратпалар,
слайд
18-22
§3Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
Мақсаты: Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысу, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануданып үйрену, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысып, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолданудануға үйренеді, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамытады.
5
СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, <<Ой қозғау>> топтастыру
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева,
Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов
Слайд, есептер жинағы
23
1-бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
Таратпалар
24-25
§4. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Мақсаты: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгеру.
Күтілетін нәтиже: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізуді, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгереді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Графиктердің нүктелерін координаталық жазықтықта белгілей алады
А.Әбілқасымова В.Корчевский А.Абдиев, З.Жұмағұлова С.Төлеубаева,
Г.Жүнісова, Г.Даньяров,
Ә.Шыныбеко
Ж.Қайдасов
Суреттер, сызба, слайд
26
Тест тапсырмалары
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Таратпалар
27-28
§5. y=√x функциясы және оның қасиеттері мен графигі
Мақсаты: y=√x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысу, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: y=√x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысып, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйренеді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Берілген сурет бойынша графиктердің формуласын жаза алады
Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
29
2-бақылау жұмысы
Мақсаты: оқушылардың білім деңгейін тексеру.
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды, нені білетінін болжап нәтиже шығарады
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
таратпалар
ІІ тарау.Квадрат теңдеулер. 31 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Квадрат теңдеу, түрлерін,квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйрену және формулаларды есептер шығаруда қолдануды қалыптастыру . Пәнге қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйренеді және формулаларды есептер шығаруда қолданады
30-33
§6 Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйренеді.
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді.
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.БүкібаеваА.Миразова Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Үлестірмелі тапсырмалар, слайд, таратпалар
34-39
§7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты:келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын, дискриминантты үйрену, формулаларды қолданып есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: келтірілген және толық квадрат теңдеу формулаларын үйреніп, формулаларды қолданып есептер шығарады.
6
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу, <<Білім>> ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, Венн диаграммасы
Терминдерді тиімді пайдалана алады. Теңдеулерді шеше отырып, алған білімдерін пысықтайды
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
40-43
§8 Виет теоремасы.
Мақсаты: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйрену, квадрат теңдеулерді шешуде түбірлердің қасиеттерін қолдану.
Күтілетін нәтиже: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйренеді, квадрат теңдеулерді түбірлердің қасиеттерін қолдану арқылы шешуді үйренеді
4
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Есептер жинағы, слайд, дидак-тикалық материалдар
44
3-бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке-жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада көрсете алады
Таратпалар
45-49
§9 Рационал теңдеу
Мақсаты:рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйрену
Күтілетін нәтиже: рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйренеді
5
СТО үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау, <<Поезд>> ойыны
Ойын арқылы бір-бірімен тығыз байланыста болуды үйренеді, өз ойларын жеткізе алады. Рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Үлестірмелі
таратпалар,
слайд
50-52
§10 Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер.
Мақсаты:Биквадрат теңдеуді және квадрат теңдеуге келтірілетін басқа да теңдеулерді үйрену
Күтілетін нәтиже:квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешуді үйренеді
3
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Слайд,
таратпалар
53-57
§11Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару.
Мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен танысу, есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешуді үйренеді
5
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Есептер жинағы,
слайд,
дидактикалық
материалдар
58
4-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Білімдерін практикада көрсете алады және дәлелдейді
Таратпалар
59
Қосымша сағат: есептер шығару
Мақсаты: Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану, нығайту
Күтілетін нәтиже: өткен сабақтардан алған білімдерін есептер шыығаруда қолданады
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс, Венн диаграмасы
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Таратпалар, есептер жинағы,
60
Тест тапсырмалары.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Таратпалар
ІІІ тарау. Квадраттық функция. 15 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Квадрат үшмүше, квадраттық функция оның ең кіші және ең үлкен мәнін үйрену, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, парабола төбесінің координаталарын табуды және квадраттық функцияның түрлерін, графиктерін білу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу, квадраттық функцияның графиктерін квадрат үшмүшенің толық квадратын айыру арқылы және алгоритм бойынша салу дағдыларын қалыптастырады.
61-64
§12 Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Мақсаты:квадрат үшмүше ұғымын, оның түбірлерін және үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын үйрену
Күтілетін нәтиже: квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын үйренеді және есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
4
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Формулалар, шығармашылық тапсырмалар, слайд
65-68
§13 квадраттық функция. y=ax2+n және y=a(x-m)2 функциялары және оның графиктері.
Мақсаты:квадраттық функция ұғымымен оның дербес түрлерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: квадраттық функция ұғымымен оның дербес түрлерін үйренеді және квадраттық функцияның графигін салуды үйренеді
4
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
69-73
§14 у= ах2+вх+с a!=0 функциясы, оның қасиеттері және графигі
Мақсаты:Квадраттық функция графигінің жалпы түрін және оның графигін салу алгоритмін білу
Күтілетін нәтиже: Квадраттық функция графигінің жалпы түрін және оның графигін салу алгоритмін білетін болады
5
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Құрылған критерий бойынша бағалау, жұптық жұмыс, диалог, сұрақ-жауап, топтастыру
Формулалар дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
74
5-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Өздік жұмысы арқылы жауапкершілікке үйренеді
Таратпалар
75
Қосымша сағат
Тест тапсырмалары
Мақсаты: өткен тақырыптардан алған білімдерін есептер шығаруда қолдану
Күтілетін нәтиже: алған білімдерін есептер шығаруда қолданады
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог, кері байланыс жазу <<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, миға шабуыл
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Кесте, слайд,
дидактикалық материалдар
ІҮ тарау. Теңсіздіктер. 12 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Квадрат теңсіздік ұғымын, квадрат теңсіздікті шешу жолдарын және интервалдар әдісін үйрену. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздікті парабола әдісі және интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
76-79
§15 Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқалы шешу
Мақсаты: Квадрат теңсіздік ұғымын білу, квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздік ұғымын біледі және оны шешу әдістерін үйрену.
4
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Кері байланыс жазу <<Табыс>> ағашына отырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру
Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Рационал бөлшектерді көбейткіштерге жіктей отырып, оларды қысқартуға үйренеді, достық қарыс-қатынас орнайды
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар
80-85
§16 Интервалдар әдісі.
Мақсаты:интервалдар әдісімен танысып, квадрат және бөлшек рационал теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйрену
Күтілетін нәтиже: квадрат және бөлшек рационал теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
6
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап),ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Слайд, дидактикалық материалдар
86
6-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратапалар
87
Қосымша сағат.
Тест тапсырмалары
Мақсаты:оқушылардың білім-біліктерін тексеру
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қолданып тапсырмаларды орындайды.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
<<Эстафета>> ойыны, миға шабуыл, сәйкестендіру, топтық және жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Таратпалар, оқулық, слайд
Ү тарау. Ықтималдық теориясы және математикалық статистикатуралы алғашқы мағлұматтар 5 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Кездейсоқ оқиға, оқиғаның ықтималдығы, ықтималдық теориясы және оқиғаның жиілігі, статистикалық мәліметтерді талдауды үйрену. Есеп шығару дағдысын меңгерту
Күтілетін нәтиже: Оқиғаның ықтималдығын анықтау, статистикалық мәліметтердітоптау мен талдау дағдыларын меңгереді.
88-89
§17 Ықтималдық теориясы және математикалық статистикатуралы түсінік.
Мақса:ты: кездейсоқ оқиға,ықтималдық оқиғаның ықтималдығы, математикалық статистика ұғымдарын үйрену.
Күтілетін нәтиже: кездейсоқ оқиға,ықтималдық оқиғаның ықтималдығы, математикалық статистика ұғымдарын үйренеді.
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
<<Ой қозғау>> стратегиясы, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау,
Топтық, жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, диалог арқылы жуық сандардың абсолюттік қателігін табуға үйреніп дағдыланады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,
Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Есептер жинағы, слайд
90-92
§18 Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау.
Мақсаты:статистикалық мәліметтерге қарапайым топтау және талдау жүргізуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: статистикалық мәліметтерге қарапайым топтау және талдау жүргізуді үйрену.
3
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест
Бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталайды, логикалық қабілеттерін дамиды.
Кестелер, слайд
93-101
8-сыныптағы алгебра курсын қайталау.
Мақсаты:жыл бойы алған білімдерін пысықтау
Күтілетін нәтиже: Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді.
9
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Топтық және жұптық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту,қалай оқу керектігін үйрету, <<Қазынаға саяхат>> ойыны, Венн диаграммасы, топтастыру
Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді. Жауапкершіліктері және сенімділіктері артады
Сызба, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
102
7-қорытынды бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Таратпалар
_________Абдиева Б ______ Ходжахметова С ________Джамалов Д М
<<___>>_________2015ж <<___>>_________2015ж <<___>>_________2015ж
Орта мерзімді жоспары
Пән: алгебра
Сынып: 8
Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалиевна
Барлық сағат саны-102 , аптасына-3 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 7
Тест - 4
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептің 8 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы :А.Әбілқасымова, В.Корчевский, Басылым: Алматы <<Мектеп>>Шыққан жылы: 2012 ж
А.Абдиев, З.Жұмағұлова
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданыл-ған әдебиеттер
Ресурстар
7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. 6 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін пайдалану. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану.Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу.Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтіже: Санды өрнек, әріпті өрнек, санның бөлгіштері мен еселіктері, санды жай көрсеткіштерге жіктеу, жай бөлшек, ондық бөлшек, оң және теріс сандар, рационал сандар және теңдеу туралы түсініктерін пысықтайды
1-6
7-сыныптағы алгебра курсын қайталау.
6
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,С.Жақсымбетова
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
І тарау.Квадрат түбірлер. 23 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептр шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.
Күтілетін нәтіже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.
7-11
§1. Нақты сандар туралы жалпы түсінік
Мақсаты: Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы <<бірмәнді сәйкестік>> ұғымының мағынасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы <<бірмәнді сәйкестік>> ұғымының мағынасын үйренеді.
5
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, топтастыру,топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Қасиеттерді қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Үлестірме тапсырмалар,
слайд
12-17
§2. Квадрат түбірдің анықтамасы. Квадрат түбірдің жуық мәндері
Мақсаты: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептер шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.
Күтілетін нәтиже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.
6
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді
Суреттер, таратпалар,
слайд
18-22
§3Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
Мақсаты: Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысу, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануданып үйрену, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамыту.
Күтілетін нәтиже: Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысып, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолданудануға үйренеді, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамытады.
5
СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, <<Ой қозғау>> топтастыру
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева,
Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов
Слайд, есептер жинағы
23
1-бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
Таратпалар
24-25
§4. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Мақсаты: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгеру.
Күтілетін нәтиже: Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізуді, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгереді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Графиктердің нүктелерін координаталық жазықтықта белгілей алады
А.Әбілқасымова В.Корчевский А.Абдиев, З.Жұмағұлова С.Төлеубаева,
Г.Жүнісова, Г.Даньяров,
Ә.Шыныбеко
Ж.Қайдасов
Суреттер, сызба, слайд
26
Тест тапсырмалары
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Таратпалар
27-28
§5. y=√x функциясы және оның қасиеттері мен графигі
Мақсаты: y=√x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысу, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: y=√x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысып, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйренеді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Берілген сурет бойынша графиктердің формуласын жаза алады
Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
29
2-бақылау жұмысы
Мақсаты: оқушылардың білім деңгейін тексеру.
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды, нені білетінін болжап нәтиже шығарады
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
таратпалар
ІІ тарау.Квадрат теңдеулер. 31 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Квадрат теңдеу, түрлерін,квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйрену және формулаларды есептер шығаруда қолдануды қалыптастыру . Пәнге қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйренеді және формулаларды есептер шығаруда қолданады
30-33
§6 Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйренеді.
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді.
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.БүкібаеваА.Миразова Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Үлестірмелі тапсырмалар, слайд, таратпалар
34-39
§7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты:келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын, дискриминантты үйрену, формулаларды қолданып есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: келтірілген және толық квадрат теңдеу формулаларын үйреніп, формулаларды қолданып есептер шығарады.
6
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу, <<Білім>> ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, Венн диаграммасы
Терминдерді тиімді пайдалана алады. Теңдеулерді шеше отырып, алған білімдерін пысықтайды
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
40-43
§8 Виет теоремасы.
Мақсаты: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйрену, квадрат теңдеулерді шешуде түбірлердің қасиеттерін қолдану.
Күтілетін нәтиже: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйренеді, квадрат теңдеулерді түбірлердің қасиеттерін қолдану арқылы шешуді үйренеді
4
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Есептер жинағы, слайд, дидак-тикалық материалдар
44
3-бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Жеке-жеке жұмыс
Өз білімдерін практикада көрсете алады
Таратпалар
45-49
§9 Рационал теңдеу
Мақсаты:рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйрену
Күтілетін нәтиже: рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйренеді
5
СТО үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау, <<Поезд>> ойыны
Ойын арқылы бір-бірімен тығыз байланыста болуды үйренеді, өз ойларын жеткізе алады. Рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді
Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева А.Миразова, Ж.Юсупов,
С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, А.Абдиев
Үлестірмелі
таратпалар,
слайд
50-52
§10 Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер.
Мақсаты:Биквадрат теңдеуді және квадрат теңдеуге келтірілетін басқа да теңдеулерді үйрену
Күтілетін нәтиже:квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешуді үйренеді
3
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Слайд,
таратпалар
53-57
§11Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару.
Мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен танысу, есептер шығару.
Күтілетін нәтиже: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешуді үйренеді
5
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Есептер жинағы,
слайд,
дидактикалық
материалдар
58
4-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Білімдерін практикада көрсете алады және дәлелдейді
Таратпалар
59
Қосымша сағат: есептер шығару
Мақсаты: Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану, нығайту
Күтілетін нәтиже: өткен сабақтардан алған білімдерін есептер шыығаруда қолданады
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс, Венн диаграмасы
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Таратпалар, есептер жинағы,
60
Тест тапсырмалары.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Таратпалар
ІІІ тарау. Квадраттық функция. 15 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Квадрат үшмүше, квадраттық функция оның ең кіші және ең үлкен мәнін үйрену, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласымен, парабола төбесінің координаталарын табуды және квадраттық функцияның түрлерін, графиктерін білу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу, квадраттық функцияның графиктерін квадрат үшмүшенің толық квадратын айыру арқылы және алгоритм бойынша салу дағдыларын қалыптастырады.
61-64
§12 Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу.
Мақсаты:квадрат үшмүше ұғымын, оның түбірлерін және үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын үйрену
Күтілетін нәтиже: квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласын үйренеді және есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
4
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Формулалар, шығармашылық тапсырмалар, слайд
65-68
§13 квадраттық функция. y=ax2+n және y=a(x-m)2 функциялары және оның графиктері.
Мақсаты:квадраттық функция ұғымымен оның дербес түрлерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: квадраттық функция ұғымымен оның дербес түрлерін үйренеді және квадраттық функцияның графигін салуды үйренеді
4
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,
Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
69-73
§14 у= ах2+вх+с a!=0 функциясы, оның қасиеттері және графигі
Мақсаты:Квадраттық функция графигінің жалпы түрін және оның графигін салу алгоритмін білу
Күтілетін нәтиже: Квадраттық функция графигінің жалпы түрін және оның графигін салу алгоритмін білетін болады
5
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Құрылған критерий бойынша бағалау, жұптық жұмыс, диалог, сұрақ-жауап, топтастыру
Формулалар дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
74
5-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Өздік жұмысы арқылы жауапкершілікке үйренеді
Таратпалар
75
Қосымша сағат
Тест тапсырмалары
Мақсаты: өткен тақырыптардан алған білімдерін есептер шығаруда қолдану
Күтілетін нәтиже: алған білімдерін есептер шығаруда қолданады
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог, кері байланыс жазу <<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, миға шабуыл
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Кесте, слайд,
дидактикалық материалдар
ІҮ тарау. Теңсіздіктер. 12 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Квадрат теңсіздік ұғымын, квадрат теңсіздікті шешу жолдарын және интервалдар әдісін үйрену. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге,тез ойлауға дағдыландыру,өз жетістіктерін бағалай білуге,қарым-қатынасты күшейтуді дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздікті парабола әдісі және интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
76-79
§15 Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқалы шешу
Мақсаты: Квадрат теңсіздік ұғымын білу, квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңсіздік ұғымын біледі және оны шешу әдістерін үйрену.
4
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Кері байланыс жазу <<Табыс>> ағашына отырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру
Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Рационал бөлшектерді көбейткіштерге жіктей отырып, оларды қысқартуға үйренеді, достық қарыс-қатынас орнайды
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар
80-85
§16 Интервалдар әдісі.
Мақсаты:интервалдар әдісімен танысып, квадрат және бөлшек рационал теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйрену
Күтілетін нәтиже: квадрат және бөлшек рационал теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді үйренеді.
6
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап),ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Слайд, дидактикалық материалдар
86
6-бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратапалар
87
Қосымша сағат.
Тест тапсырмалары
Мақсаты:оқушылардың білім-біліктерін тексеру
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қолданып тапсырмаларды орындайды.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
<<Эстафета>> ойыны, миға шабуыл, сәйкестендіру, топтық және жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Таратпалар, оқулық, слайд
Ү тарау. Ықтималдық теориясы және математикалық статистикатуралы алғашқы мағлұматтар 5 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Кездейсоқ оқиға, оқиғаның ықтималдығы, ықтималдық теориясы және оқиғаның жиілігі, статистикалық мәліметтерді талдауды үйрену. Есеп шығару дағдысын меңгерту
Күтілетін нәтиже: Оқиғаның ықтималдығын анықтау, статистикалық мәліметтердітоптау мен талдау дағдыларын меңгереді.
88-89
§17 Ықтималдық теориясы және математикалық статистикатуралы түсінік.
Мақса:ты: кездейсоқ оқиға,ықтималдық оқиғаның ықтималдығы, математикалық статистика ұғымдарын үйрену.
Күтілетін нәтиже: кездейсоқ оқиға,ықтималдық оқиғаның ықтималдығы, математикалық статистика ұғымдарын үйренеді.
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
<<Ой қозғау>> стратегиясы, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау,
Топтық, жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, диалог арқылы жуық сандардың абсолюттік қателігін табуға үйреніп дағдыланады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,
Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Есептер жинағы, слайд
90-92
§18 Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау.
Мақсаты:статистикалық мәліметтерге қарапайым топтау және талдау жүргізуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: статистикалық мәліметтерге қарапайым топтау және талдау жүргізуді үйрену.
3
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест
Бір-біріне сұрақтар қою арқылы ережелерді қайталайды, логикалық қабілеттерін дамиды.
Кестелер, слайд
93-101
8-сыныптағы алгебра курсын қайталау.
Мақсаты:жыл бойы алған білімдерін пысықтау
Күтілетін нәтиже: Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді.
9
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Топтық және жұптық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту,қалай оқу керектігін үйрету, <<Қазынаға саяхат>> ойыны, Венн диаграммасы, топтастыру
Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді. Жауапкершіліктері және сенімділіктері артады
Сызба, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
102
7-қорытынды бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау
Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Таратпалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz