Квадрат түбірлер

Ә/б отырысында «Келісілді» «Бекітемін» қаралды : оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры

Абдиева Б Ходжахметова С Джамалов Д М

«___»2015ж «___»2015ж «___»2015ж

Орта мерзімді жоспары

Пән: алгебра

Сынып: 8

Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалиевна

Барлық сағат саны-102, аптасына-3 сағат

Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 7

Тест - 4

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептің 8 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.

Оқулық авторы : А. Әбілқасымова, В. Корчевский, Басылым: Алматы «Мектеп» Шыққан жылы : 2012 ж

А. Абдиев, З. Жұмағұлова

Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданыл-ған әдебиеттер
Ресурстар
№:
№:

7-сыныптағы алгебра курсын қайталау. 6 сағат

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әр түрлі тәсілдерін пайдалану. Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, тереңдету, жіктеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтіже: Санды өрнек, әріпті өрнек, санның бөлгіштері мен еселіктері, санды жай көрсеткіштерге жіктеу, жай бөлшек, ондық бөлшек, оң және теріс сандар, рационал сандар және теңдеу туралы түсініктерін пысықтайды

№: 1-6
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 7-сыныптағы алгебра курсын қайталау.
Сағ: 6
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді

Қолданыл-ған әдебиеттер:

А. Әбілқасымова, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, С. Жақсымбетова

Ресурстар: Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
№:

І тарау. Квадрат түбірлер. 23 сағат

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептр шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.

Күтілетін нәтіже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.

№: 7-11
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§1. Нақты сандар туралы жалпы түсінік

Мақсаты: Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы «бірмәнді сәйкестік» ұғымының мағынасын үйрену.

Күтілетін нәтиже : Нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын, нақты сандар мен координаталық осьтегі нүктелер арасындағы «бірмәнді сәйкестік» ұғымының мағынасын үйренеді.

Сағ: 5
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру әдісі, топтастыру, топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,

сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Қасиеттерді қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді

Қолданыл-ған әдебиеттер:

Үлестірме тапсырмалар,

слайд

№: 12-17
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§2. Квадрат түбірдің анықтамасы. Квадрат түбірдің жуық мәндері

Мақсаты: Санның квадрат түбірі, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйрену. Есептер шығару, ойлау қабілеттерін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Бұл тақырыпты игере отырып, санның квадрат түбірін, арифметикалық квадрат түбір, квадрат түбір белгісін, кез келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табуды, саннан квадрат түбір табуды үйренеді. Ойлау қабілеттерін арттырады.

Сағ: 6
Мерзімі:
Жаңа технология: АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді
Қолданыл-ған әдебиеттер:

Суреттер, таратпалар,

слайд

№: 18-22
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§3Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері

Мақсаты: Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысу, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануданып үйрену, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамыту.

Күтілетін нәтиже : Арифметикалық кварат түбірдің қасиеттерімен танысып, арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолданудануға үйренеді, өрнектерді түрлендіру дағдысын дамытады.

Сағ: 5
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, «Ой қозғау» топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі: Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Қолданыл-ған әдебиеттер:

А. Әбілқасымова, В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева,

Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ә. Шыныбеков, Ж. Қайдасов

Ресурстар: Слайд, есептер жинағы
№: 23
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

1-бақылау жұмысы

Мақсаты : Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.

Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар
№: 24-25
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§4. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Мақсаты : Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгеру.

Күтілетін нәтиже : Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды, көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізуді, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулерді меңгереді.

Сағ: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызу
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Графиктердің нүктелерін координаталық жазықтықта белгілей алады
Қолданыл-ған әдебиеттер:

А. Әбілқасымова В. Корчевский А. Абдиев, З. Жұмағұлова С. Төлеубаева,

Г. Жүнісова, Г. Даньяров,

Ә. Шыныбеко

Ж. Қайдасов

Ресурстар: Суреттер, сызба, слайд
№: 26
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тест тапсырмалары

Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.

Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар
№: 27-28
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§5. y = x y = \sqrt{}x функциясы және оның қасиеттері мен графигі

Мақсаты: y = x y = \sqrt{}x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысу, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйрену.

Күтілетін нәтиже: y = x \ y = \sqrt{}x функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысып, функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйренеді.

Сағ: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Оқып-үйренудің нәтижесі: Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Берілген сурет бойынша графиктердің формуласын жаза алады
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
№: 29
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

2-бақылау жұмысы

Мақсаты: оқушылардың білім деңгейін тексеру.

Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды, нені білетінін болжап нәтиже шығарады

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: таратпалар
№:

ІІ тарау. Квадрат теңдеулер. 31 сағат

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Квадрат теңдеу, түрлерін, квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйрену және формулаларды есептер шығаруда қолдануды қалыптастыру . Пәнге қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын, Виет теоремасын, рационал теңдеуді үйренеді және формулаларды есептер шығаруда қолданады

№: 30-33
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§6 Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.

Мақсаты: Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйрену.

Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеудің анықтамасын, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарын, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын үйренеді.

Сағ: 4
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді.

Қолданыл-ған әдебиеттер:

Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. БүкібаеваА. Миразова Ж. Юсупов,

С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, А. Абдиев

Ресурстар: Үлестірмелі тапсырмалар, слайд, таратпалар
№: 34-39
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Мақсаты :келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын, дискриминантты үйрену, формулаларды қолданып есептер шығару.

Күтілетін нәтиже: келтірілген және толық квадрат теңдеу формулаларын үйреніп, формулаларды қолданып есептер шығарады.

Сағ: 6
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс жазу, «Білім» ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, Венн диаграммасы
Оқып-үйренудің нәтижесі: Терминдерді тиімді пайдалана алады. Теңдеулерді шеше отырып, алған білімдерін пысықтайды
Қолданыл-ған әдебиеттер:

Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов,

С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, А. Абдиев

Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов,

С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, А. Абдиев

Ресурстар: Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
№: 40-43
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§8 Виет теоремасы.

Мақсаты: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйрену, квадрат теңдеулерді шешуде түбірлердің қасиеттерін қолдану.

Күтілетін нәтиже: Виет теоремасы және оған кері теореманы үйренеді, квадрат теңдеулерді түбірлердің қасиеттерін қолдану арқылы шешуді үйренеді

Сағ: 4
Мерзімі:
Жаңа технология: АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Қолданыл-ған әдебиеттер: Есептер жинағы, слайд, дидак-тикалық материалдар
№: 44
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

3- бақылау жұмысы

Мақсаты: Оқушылардың біліктілігін тексеру және мониторинг жасау

Күтілетін нәтиже: тапсырманы орындайды және нәтиже шығарады.

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке-жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз білімдерін практикада көрсете алады
Қолданыл-ған әдебиеттер: Таратпалар
№: 45-49
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§9 Рационал теңдеу

Мақсаты :рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйрену

Күтілетін нәтиже: рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді, бөлшек-рационал теңдеулерді шешуді үйренеді

Сағ: 5
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, құрылған критерий бойынша бағалау, «Поезд» ойыны
Оқып-үйренудің нәтижесі: Ойын арқылы бір-бірімен тығыз байланыста болуды үйренеді, өз ойларын жеткізе алады. Рационал теңдеулер туралы білімдерін кеңейтеді
Қолданыл-ған әдебиеттер:

Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева А. Миразова, Ж. Юсупов,

С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, А. Абдиев

Ресурстар:

Үлестірмелі

таратпалар,

слайд

№: 50-52
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§10 Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер.

Мақсаты: Биквадрат теңдеуді және квадрат теңдеуге келтірілетін басқа да теңдеулерді үйрену

Күтілетін нәтиже: квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді шешуді үйренеді

Сағ: 3
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Қолданыл-ған әдебиеттер:

Слайд,

таратпалар

№: 53-57
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

§11Мәтінді есептерді квадрат теңдеулер арқылы шығару.

Мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен танысу, есептер шығару.

Күтілетін нәтиже: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешуді үйренеді

Сағ: 5
Мерзімі:
Жаңа технология: АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс жазу Білім ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, сұрақ-жауап
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Қолданыл-ған әдебиеттер:

Есептер жинағы,

слайд,

дидактикалық

материалдар

Ресурстар:
№: 58
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

4- бақылау жұмысы.

Мақсаты : Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.

Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Білімдерін практикада көрсете алады және дәлелдейді
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар
№: 59
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Қосымша сағат: есептер шығару

Мақсаты: Алған білімдерін есептер шығаруда қолдану, нығайту

Күтілетін нәтиже: өткен сабақтардан алған білімдерін есептер шыығаруда қолданады

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс, Венн диаграмасы
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар, есептер жинағы,
№: 60
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тест тапсырмалары.

Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.

Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындайды, нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Сағ: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады
Қолданыл-ған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар
№:
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Сағ:

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Виет теоремасы
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат түбірлердің формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын жаз
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Квадрат теңдеу тақырыбы бойынша берілген формулаларды дұрыс қолданып, есеп шығару дағдыларын тексеру
Квадрат түбір тарауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz