Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Present Simple осы шақ

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Тақырыбы:
The Earth
Мақсаты:
Жер және күн жүйесіндегі ғаламшарлармен таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, <> ағылшын тілінде осы шақта қалай қолданылатынын үйрету.
Грамматикалық материал:
Лексикалық материал:
Present Simple осы шақ
The Universe, planets, solar system
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.
-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.
- Осы шақта берілген сөйлемдерді мәтіннен таба біледі.
- Осы шақта қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.
-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.
-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Ресурстар
Интерактивті тақта, карточкалар, тақырыптық тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдас тыру
Тұсау
Кесер

ББ көшбасшылық модулі
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
2.Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.
Топқа бөлу: 1,2 санау арқылы бәлінеді.
Балалар клипқа қарап билейді.
Топқа бөлініп отырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
5-жаттығу.KEY EXPRESTIONS.

Оқу, аударады.
Негізгі бөлім.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке , жұптық,топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:
Өкіл әдісі.

Мәтінмен жұмыс ұсынады.
1.Мәтінді оқып шығу.
2. Сөздікпен жұмыс.
3.Мәтінді толық аудару.
Сөз тіркестерін ұсынады.

4.Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.
5.Сұрақ қою ретін түсіндіреді.Мәтінмен жұмыс жасайды.

-З-жаттығу.103 - бет.Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады.Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.
-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 4-жаттығу ды орындауға береді.
1.Мәтәнді оқып шығады.Бірінен кейін-бірі.Оқылу ережесін сақтау қажет.
2.Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.
3.Мәтінді өз беттерімен толық аударады.Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады..
4.Мәтінге сүрақ қояды.
5.Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап , топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.
-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады.Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде ырықсыз етіс қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.
-Жаттығуды жұппен орындайды.Топта тексереді.
Қорытын
ды.
СТО модулі.
-Синквейн.

1.1зат есім.
2. 2 сын есім.
3. 3-етістік.
4. 2 синоним
5-сөзден тұратын ырықсыз етістегі сөйлем құрауға тапсырма береді.
Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.

Үйге тапсырма

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
1.6-жаттығу.103-бет. Жазбаша орындау.10-балл.
2.Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.
Әр мақал 2 балл.
Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау

Балаларды сабақ басында, алдын -ала таратылған критерийлермен бағалайды.
Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Кері байланыс
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді.
Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді.

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Тақырыбы:
The Living world
Мақсаты:
Жер және жер бетіндегі тіршілік иелерінің ағылшынша атауларымен таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, <> ағылшын тілінде осы шақта қалай қолданылатынын үйрету.
Грамматикалық материал:
Лексикалық материал:
Present Simple осы шақ
Plants, animals, trees
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.
-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.
- Осы шақта берілген сөйлемдерді мәтіннен таба біледі.
- Осы шақта қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.
-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.
-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Ресурстар
Интерактивті тақта, карточкалар, тақырыптық тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдас тыру
Тұсау
Кесер

ББ көшбасшылық модулі
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
2.Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.
Топқа бөлу: тақырыптық карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
Балалар клипқа қарап билейді.
Топқа бөлініп отырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
7-жаттығу.KEY EXPRESTIONS.

Оқиды, аударады.
Негізгі бөлім.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке , жұптық,топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:
Өкіл әдісі.

Мәтінмен жұмыс ұсынады.
1.Мәтінді оқып шығу.
2. Сөздікпен жұмыс.
3.Мәтінді толық аудару.
Сөз тіркестерін ұсынады.

4.Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.
5.Сұрақ қою ретін түсіндіреді.Мәтінмен жұмыс жасайды.

8-жаттығу.113 - бет.Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады.Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.
-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 4-жаттығу ды орындауға береді.
1.Мәтінді оқып шығады.Бірінен кейін-бірі. Оқылу ережесін сақтау қажет.
2.Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.
3.Мәтінді өз беттерімен толық аударады.Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады..
4.Мәтінге сұрақ қояды.
5.Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап , топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.
-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады.Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде ырықсыз етіс қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.
-Жаттығуды жұппен орындайды.Топта тексереді.
Қорытын
ды.
СТО модулі.
-Синквейн.

5-сөзден тұратын осы шақтағы сөйлем құрауға тапсырма береді.
Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.

Үйге тапсырма

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
1.9-жаттығу.114-бет. Жазбаша орындау.10-балл.
2.Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.
Әр мақал 2 балл.
Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау

Балаларды сабақ басында бір-бірін бағалау үшін алдын-ала таратылған смайликтердің санымен бағалайды.
Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Кері байланыс
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Балалар сабақ туралы өз ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді. Сабақтан алған әсерлерін стикерге түсіреді.
Түсінбеген сұрақтары болса стикерге жазып жібереді.

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Тақырыбы:
Water
Мақсаты:
Жер және жер бетіндегі өзен, көлдер, теңіздер мен мұхиттар туралы таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, <> ағылшын тілінде осы шақты және модальді етістіктерді қалай қолданылатынын үйрету.
Грамматикалық материал:
Лексикалық материал:
Present Simple осы шақ
Sea world, modal verbs
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.
-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.
- Осы шақта берілген сөйлемдерді және модальді етістіктерді мәтіннен таба біледі.
- Осы шақтағы етістіктерді және модальді етістіктерді қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.
-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.
-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Ресурстар
Интерактивті тақта, карточкалар, тақырыптық тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдас тыру
Тұсау
Кесер

ББ көшбасшылық модулі
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
2.Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.
Топқа бөлу: жануарлардың аттары арқылы бәлінеді.
Балалар клипқа қарап билейді.
Жануарлардың аттары арқылы жабайы және үй жануарларымен топқа бөлінеді.Топқа бөлініп орналасып отырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
6-жаттығу.KEY EXPRESTIONS.

Оқу, аударады.
Негізгі бөлім.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке , жұптық,топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:
Өкіл әдісі.

Мәтінмен жұмыс ұсынады.
1.Мәтінді оқып шығу.
2. Сөздікпен жұмыс.
3.Мәтінді толық аудару.
Сөз тіркестерін ұсынады.

4.Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.
5.Сұрақ қою ретін түсіндіреді.Мәтінмен жұмыс жасайды.

8-жаттығу.123 - бет.Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады.Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.
-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 10-жаттығу ды орындауға береді.
1.Мәтәнді оқып шығады.Бірінен кейін-бірі.Оқылу ережесін сақтау қажет.
2.Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.
3.Мәтінді өз беттерімен толық аударады.Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады..
4.Мәтінге сүрақ қояды.
5.Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап , топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.
-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады.Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде осы шақтағы етістіктерінің қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.
-Жаттығуды жұппен орындайды.Топта тексереді.
Қорытын
ды.
СТО модулі.
-Синквейн.

1.1зат есім.
2. 2 сын есім.
3. 3-етістік
5-сөзден тұратын ырықсыз етістегі сөйлем құрауға тапсырма береді.
Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.

Үйге тапсырма

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
1.11-жаттығу.124-бет. Жазбаша орындау.10-балл.
2.Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.
Әр мақал 2 балл.
Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау

Балаларды сабақ басында, алдын -ала таратылған критерийлермен бағалайды.
Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Кері байланыс
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді.
Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді.

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Тақырыбы:
Soil
Мақсаты:
Жер және оның ластануына байланысты сөздермен таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, <> ағылшын тілінде осы шақтардың қалай қолданылатынын үйрету.
Грамматикалық материал:
Лексикалық материал:
Present Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuos
Words connected with pollution
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.
-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.
- Осы шақтар берілген сөйлемдерді мәтіннен таба біледі.
- Осы шақтарды қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.
-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.
-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Ресурстар
Интерактивті тақта, карточкалар, тақырыптық тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдас тыру
Тұсау
Кесер

ББ көшбасшылық модулі
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
2.Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.
Топқа бөлу: ағаштар мен өсімдіктер арқылы бөлінеді.
Балалар клипқа қарап билейді.
Топқа бөлініп отырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
5-жаттығу.KEY EXPRESTIONS.

Оқу, аударады.
Негізгі бөлім.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке , жұптық,топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:
Өкіл әдісі.

Мәтінмен жұмыс ұсынады.
1.Мәтінді оқып шығу.
2. Сөздікпен жұмыс.
3.Мәтінді толық аудару.
Сөз тіркестерін ұсынады.

4.Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.
5.Сұрақ қою ретін түсіндіреді. Мәтінмен жұмыс жасайды.
6-жаттығу.126 - бет.Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады.Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.
-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 7-жаттығу ды орындауға береді.
1.Мәтінді оқып шығады.Бірінен кейін-бірі.Оқылу ережесін сақтау қажет.
2.Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.
3.Мәтінді өз беттерімен толық аударады. Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады..
4.Мәтінге сүрақ қояды.
5.Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап , топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.
-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады.Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде ырықсыз етіс қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.
-Жаттығуды жұппен орындайды.Топта тексереді.
Қорытын
ды.
СТО модулі.
-Синквейн.

1.1зат есім.
2. 2 сын есім.
3. 3-етістік.
4. 2 синоним
5-сөзден тұратын ырықсыз етістегі сөйлем құрауға тапсырма береді.
Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.

Үйге тапсырма

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
1.8-жаттығу.127-бет. Жазбаша орындау.10-балл.
2.Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.
Әр мақал 2 балл.
Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау

Балаларды сабақ басында, алдын -ала таратылған критерийлермен бағалайды.
Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Кері байланыс
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді.
Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді.

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Тақырыбы:
Plants in Kazakhstan
Мақсаты:
Қазақстан жеріндегі тіршілік иелері мен өсімдіктерінің ағылшынша атауларымен таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, <> ағылшын тілінде осы шақта қалай қолданылатынын үйрету.
Грамматикалық материал:
Лексикалық материал:
Present Simple осы шақ
Plants, animals, trees names of trees, plants and flowers.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.
-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.
- Осы шақта берілген сөйлемдерді мәтіннен таба біледі.
- Осы шақта қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.
-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.
-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Ресурстар
Интерактивті тақта, карточкалар, тақырыптық тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
7 модуль;
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдас тыру
Тұсау
Кесер

ББ көшбасшылық модулі
1.Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Амандасады.Сабаққа дайындалады.Күннің жадын тақтаға жазады.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
2.Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.
Топқа бөлу: тақырыптық карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
Балалар клипқа қарап билейді.
Топқа бөлініп отырады.

Үй тапсырмасын тексеру.
7-жаттығу.KEY EXPRESTIONS.

Оқиды, аударады.
Негізгі бөлім.

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке , жұптық,топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:
Өкіл әдісі.

Мәтінмен жұмыс ұсынады.
1.Мәтінді оқып шығу.
2. Сөздікпен жұмыс.
3.Мәтінді толық аудару.
Сөз тіркестерін ұсынады.

4.Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.
5.Сұрақ қою ретін түсіндіреді.Мәтінмен жұмыс жасайды.

8-жаттығу.128 - бет.Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады.Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.
-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 4-жаттығу ды орындауға береді.
1.Мәтінді оқып шығады.Бірінен кейін-бірі. Оқылу ережесін сақтау қажет.
2.Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.
3.Мәтінді өз беттерімен толық аударады.Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады..
4.Мәтінге сұрақ қояды.
5.Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап , топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.
-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады.Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде ырықсыз етіс қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.
-Жаттығуды жұппен орындайды.Топта тексереді.
Қорытын
ды.
СТО модулі.
-Синквейн.

5-сөзден тұратын осы шақтағы сөйлем құрауға тапсырма береді.
Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.

Үйге тапсырма

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
1.9-жаттығу.129-бет. Жазбаша орындау.10-балл.
2.Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.
Әр мақал 2 балл.
Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:
-формативті бағалау

Балаларды сабақ басында бір-бірін бағалау үшін алдын-ала таратылған смайликтердің санымен бағалайды.
Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Кері байланыс
ББмБА жаңа тәсілдер модулі:
-рефлексия әдісі
Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Балалар сабақ туралы өз ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді. Сабақтан алған әсерлерін стикерге түсіреді.
Түсінбеген сұрақтары болса стикерге жазып жібереді.

Ұқсас жұмыстар
Етістіктің түрлері
Етістіктің жасалуы
Созылыңқы өткен шақты меңгерту сөйлем құрлымы, жасалу жолы
ОМОЖТ диалогті оқыту
Топтарға тапсырма беру. Сабақты бағалау
Hobbies
Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"
My day
"Интеллектуалды олимпиада"
First Conditional
Пәндер