Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау

Қысқа мерзімді жоспар
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
- жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
- оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
- оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді. Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа дыбыстар [o] жаңа сөздер
Coke - кола, sugar - шекер, water - су,
Juice - шырын, meat - ет, milk - сүт,
bread - нан, butter-май, hamburger -гамбургер
biscuits -печенье, chips -чипс,
Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
- Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
- Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма «listen and tick» оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.
Track 37. « Sing the song». Ән айтып үйренейік.
«Five little sausages in the pan»
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.
Қысқа мерзімді жоспар
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
- жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
- оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
- оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді. Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа дыбыстар [o] жаңа сөздер
lemonade -лимонад, apple-juice - алма шырыны,
cake -торт, бәліш, tea - шай, chocolate-шоколад,
coffee - кофе, pizza-пицца, sandwiches -сандвич
salad -салат, kymyz - қымыз
Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
- Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
- Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма «listen and tick» оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.
Track 37. « Sing the song». Ән айтып үйренейік.
«Five little sausages in the pan»
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.
Қысқа мерзімді жоспар
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
- жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
- оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
- оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді. Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа сөздер
I am full -мен тоқпын, I`m hungry- менің қарным аш,
I`m on a diet - мен диетадамын, I`m thirsty- мен шөлдедім.
Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
- Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
- Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма «listen and tick» оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.
Track 37. « Sing the song». Ән айтып үйренейік.
«Five little sausages in the pan»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz