Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
Do you want some Pepsi?
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Ас - адамның арқауы>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа дыбыстар [o] жаңа сөздер
Coke - кола, sugar - шекер, water - су,
Juice - шырын, meat - ет, milk - сүт,
bread - нан, butter-май, hamburger -гамбургер
biscuits - печенье,chips -чипс,

Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 37. <>. Ән айтып үйренейік.
<>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар спорттың түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
Would you like some juice?
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Ас - адамның арқауы>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа дыбыстар [o] жаңа сөздер
lemonade -лимонад, apple-juice - алма шырыны,
cake - торт, бәліш, tea - шай, chocolate-шоколад,
coffee - кофе, pizza-пицца, sandwiches -сандвич
salad - салат, kymyz - қымыз

Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 37. <>. Ән айтып үйренейік.
<>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар спорттың түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
Would you like to order?
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Ас - адамның арқауы>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа сөздер
I am full - мен тоқпын, I`m hungry- менің қарным аш,
I`m on a diet - мен диетадамын, I`m thirsty- мен шөлдедім.

Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 37. <>. Ән айтып үйренейік.
<>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар спорттың түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
What do you eat for breakfast?
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Тағамның түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Ас - адамның арқауы>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Тағамдардың суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі тағамның түрін құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа сөздер
weight - салмақ, equal-тең,
beef - сиыр еті, pork- шошқа еті,
veal-бұзау еті, mutton- жылқы еті

Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 38. <>. Ән айтып үйренейік.
<>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар спорттың түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
Whose T-shirt is this?
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде тағамның түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Киімнің түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Адам - көркі шүберек>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Киімдердің суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден ер бала мен қыз баланың киімдерін бөліп құрастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан киімдердің суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа сөздер
T-shirt - футболка, jacket- жейде,
dress- көйлек, socks - шұлық,
trousers- шалбар,tie -галстук.

Суретпен жұмыс: оқушылар киімнің түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 37. <>. Ән айтып үйренейік.
<you have red cap,
she has red blouse
he has blue jeans>>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар спорттың түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы
Shopping
Сыныбы
5th forms
Күні

Пән мұғалімі
Тлеулина Айгүл Рзаевна
Мақсаты
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде киімнің түрлері туралы және олардың атауларын үйрету арқылы сөздік қорларын молайту. Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету.
Міндеттері
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;сауда жасауға ағылшын тілінде <>
оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру;
оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі.
Киімнің түрлеріне байланысты жаңа сөздерді үйренеді.
Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.
Түйінді ой
<<Адам - көркі шүберек>>
Ресурстар
Д.Аяпова, Т. Укбаевава, А. Ағылшын тілі, 5 сынып, Атамұра, 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,карточкалар бағалау парақтары.
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу. Киімдердің суреттері бейнеленген карточкалар таратылады. Оқушылар солар арқылы топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу үшін әр топқа берілген суреттерден белгілі дүкен сөресіне түріне қарай орналастыру. Бұлардың барлығы қандай тақырыпқа сай келеді. Жаңа тақырып ашылады.

Тұсаукесер
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Плакаттан тағамдардың суреттері көрсетіліп, ағылшын тіліндегі айтылуын бірнеше рет қайталанады. Оқушылар өзара қайталайды.
Жаңа сөздер
sweater - жемпір, shirt- ер адам көйлегі,
shoes-туфли, ролик- roller skates, hat- қалпақ
jeance - джинс, blouse- блузка.

Суретпен жұмыс: оқушылар тағамның түрлерінің жазылуы мен суретін тауып сәйкесінше қасына орналастырады. Қайсы топ алғашқы болып аяқтаса, жеңімпаз сол топ болады. Топ мүшелері смайлдар арқылы бағаланады.
Негізгі бөлім
1. Оқулықпен жұмыс. Жаттығуда берілген суреттерге сәйкес келетін сөздерді тауып орналастыру. Жаңа сөздерді табу, аудару.
Сәйкестендіру тапсырмасын топ ішінде орындау. Тапсырманы дұрыс және жылдам орындаған топ 3 шапалақ арқылы бағаланады.
2. Дәптермен жұмыс.
Жаттығуда берілген тапсырма <> оқушылар тыңдайды және дұрыс жауабын белгілейді. Бұл тапсырманы дұрыс әрі жылдам орындаған оқушылар смайл арқылы бағаланады.
Келесі жаттығуда берілген мереке кейіпкерлерін өз орындарына сай орналастырады. Топтық жұмыс 3 шапалақ арқылы бағаланады.

Сергіту сәті
Track 38. <>. Ән айтып үйренейік.
<>

Қортынды
Жаттығуда берілген тапсырмаға сай оқушылар киімнің түрлерін табады. Дұрыс әрі жылдам тапқан оқушылар смайлдармен бағаланады.
Бағалау
3 шапалақ және смайлдар арқылы бағалау түрлері қолданылады.
Рефлексия
Оқушылыр стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайлдың тұсына жапсырады.
Үй тапсырмасы
5 жаттығу қолдарын жаттықтырып ағылшын сөздерін жазады.
Жаңа сөздерді қайталап жаттайды.

Не сәтті ?

Не сәтсіз ?

Ұқсас жұмыстар
География омж 9-сынып
Моторлар мен датчиктер
Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу
Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы
Ауызша есептеулер
Тірек тапсырмалары
Өсімдік тану
Сөздер банкісі
Мұғаліммен амандасу
Программалау тілдері
Пәндер
since 2008 © stud.kz Stud.kz | 0.006