Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Квадрат теңдеуді шешуді үйрету

<<Бекітемін>> <<Келісемін>> Ә/б отырысында
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: қаралды: № хаттама
Джамалов Д М Ходжахметова С Абдиева Б
_______________ _______________ _______________
<<___>>__________2014 <<___>>_________2014 <<___>>________2014

Орта мерзімді сабақ жоспары
Пән: алгебра

Сынып: 9А,Ә,Б,В,Д,Е

Мұғалім: Сындирбаев Төлеген Төрегалыевич

Барлық сағат саны-102 , аптасына-3 сағат

Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 6
Тест - 4

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептің 9 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.

Оқулық авторы : Шыныбеков А.Н. Басылым: Алматы <<Атамұра>> Шыққан жылы: 2013 ж

Жаңаөзен қаласы №18 мектеп

2014-2015 оқу жылы

р/с
Тақырыбы:
Негізгі мақсаттар және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтардың жиынын аяқтағанда оқушы бойында қалыптасатын білім, білік, дағды
Мерзімі
Белсенді жұмыс түрлері (жеке, жұппен, топпен) АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері
Оқыту үшін бағалаудың қолданылуы

Сабақ барысында сынып оқушылардың қамтылуы Оқытуды жақсарту үшін (дарынды және талантты, СТО )
Жоспарланған және күтілген нәтиженің оқушылардан анықталуы

7-8 сыныптардағы алгебра курсын қайталау. 6 сағат
Мақсаты: 1. Квадрат теңдеудің анықтамасы мен квадрат теңдеудің түрлерін таныстыру. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1. Квадрат теңдеудің анықтамасы мен квад -рат теңдеудің түрлерін ажырата біледі. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйренеді.
1-сабақ

Тақырыбы: Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:1. Квадрат теңдеудің анықтамасы мен квадрат теңдеудің түрлерін таныстыру. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1. Квадрат теңдеудің анықтамасы мен квад -рат теңдеудің түрлерін ажырата біледі. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйренеді.

Сұрақ-жауап, топтатыру әдісі қолданылады.
Әндер бойынша топтарға бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосфе-расын құрады. Мәлімет-терді алып топтық тап-сырмаларды орындаған-нан соң үлкен топқа қайтып орналастырады.

Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйрене-ді.Сабақ үстінде ау-ызша сыни көзбен қарауға дағдылана-ды. Оқушыларға критерийлер шығ-арту.Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.

ах2=0, ах2+bx=0 және ах2+c=0 квадрат теңдеулерді неліктен <<толымсыз квадрат теңдеу>> деп аталады?
В мен с-ның қандай мәндерінде ах2+bx=0 және ах2+c=0 теңдеу-лерінің саны бірдей болады?

№3,№4, №5,№6 және №8

Үй жұмысы№11 Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

2-сабақ
Тақырыбы: Есептер шығару.
Мақсаты: Квадрат теңдеуді шешуді үйрету.Келтірілген квадрат теңдеуді шешу жолдар-ын үйрету.
Күтілетін нәтиже: Квадрат теңдеуді шешуді үйренеді. Келтірілген квадрат теңдеуді шешу жолдарын біледі

Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылауды үйрене-ді.Интербелсенді тақтадан сурет бойынша ой қозғайды.

Формативтік бағалау (критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)

ах2+bx+с=0 мұндағы а!=0,а!=1 толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай алуға болады?
№12,№13,№14
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
Үй жұмысы№18

3-сабақ
Тақырыбы: Есептер шығару.
Мақсаты:Екімүшені толық кв-адратын айыру арқылы квад-рат теңдеуді шешуді үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1 Екімүшені толық квадратын айыру арқы-лы квадрат теңдеуді шешуді үйрету. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйренеді.

Жеке ойын, жұппен, топ-тық жұмыстарда талқы-лауды үйренеді. Интер-белсенді тақтадан сурет бойынша ой қозғайды.

Оқушыларға крите-рийлер шығарту. Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.
Толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеу-дің айырмашылығы неде?
№20, №21, №22.
Үй жұмысы№26
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
4-сабақ
Тақырыбы: Есептер шығару.
Мақсаты:Теңдеудің сол жақ бөлігін топтау тәсілімен көбе-йткіштерге жіктеу арқылы шешуді үйрету.
Күтілетін нәтиже: 1.Теңдеудің сол жақ бөлігін топтау тәсілі-мен көбейткіштерге жіктеу арқылы шешуді біледі. 2.Толымсыз квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйренеді.

Түрлі фигуралар таңдату арқылы топтарға бөлінеді.
Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылайды.
Топ ішінде өз ойын сыни түрде айтады.

Формативтік бағалау (критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)

ах2=0, ах2+bx=0 және ах2+c=0 квадрат теңдеулерді неліктен <<толымсыз квадрат теңдеу>> деп аталады?
В мен с-ның қандай мәндерінде ах2+bx=0 және ах2+c=0 теңдеулерінің саны бірдей болады?
№30,№31,№32 және №34
Үй жұмысы№38 Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

5-сабақ
Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары.
Мақсаты:Толық квадрат тең-деудің және келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын үйрету.
Күтілетін нәтиже: Толық квад-рат теңдеудің және келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын қолданып квадрат теңдеуді шешу жолдарын үйренеді.

Түрлі фигуралар таңдату арқылы топтарға бөлінеді.
Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылайды.
Топ ішінде өз ойын сыни түрде айтады.

Оқушыларға крите-рийлер шығарту. Критерий бойынша өз-өзін бағалайды. №42 (1,2,3,4,5,6)
x=-b+-b2-4ac2a ; x1=-p2 - p-4q4 x2=-p2 + p-4q4 ; D=b2 - 4ac D=0 ;D>0;D<0
1.Келтірілген квадрат теңдеу түб-ірлері формуласынан жалпы түр-дегі квадрат теңдеу түбірлерінің формуласынан қандай айырмашылығы бар?

Квадрат теңдеудің қанша түбірлері болатынын қалай табамыз?
Үй жұмысы №44. Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

6-сабақ
Тақырыбы: Есептер шығару.
Мақсаты: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын қол-данып есептер шығаруды үйрету.
Күтілетін нәтиже: Квадрат тең-деудің түбірлерінің формуласын қолданып есептер шығаруды үйренеді.

Түрлі фигуралар таңдату арқылы топтарға бөлінеді.
Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылайды.
Топ ішінде өз ойын сыни түрде айтады.

Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйренеді.
Сабақ үстінде ауыз-ша сыни көзбен қарауға дағдылана-ды.Оқушыларға критерийлер шығ-арту.Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.
D=b2 - 4ac D=0 болғанда квадрат теңдеудің бір түбірі болады.
X= -b2a ;D>0 болғанда квадрат теңдеудің екі түбірі болады.
х1,2= -b+-b2-4ac2a ;D<0 болғанда квадрат теңдеудің нақты түбірі болмайды.№49,№61
Кез келген квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін
х1,2= -b+-b2-4ac2a формуласын қолдануға бола ма?
Үй жұмысы№63.

І тарау.Теңдеулер,теңсіздіктер және олардың жүйелері.25 сағат
Мақсаты:Екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер,екінші дәрежелі теңдеулер және жүйелері анықтамасын білуді үйрету. Екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер,екінші дәрежелі теңдеулер және олардың жүйелерін шешуді үйрету.
Күтілетін нәтиже: Екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер,екінші дәрежелі теңдеулер және жүйелері анықтамасын біледі. Екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулер,екінші дәрежелі теңдеулер және олардың жүйелерін шешуді үйренеді.
7-8 сабақ
Тақырыбы:Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.
Мақсаты: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуді үйренеді.

Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылауды үйрене-ді.Интербелсенді тақтадан сурет бойынша ой қозғайды.

Сабақ үстінде ауыз-ша ойын жеткізуге, сыни көзбен қарауға дағдылана-ды.
1.Қандай теңдеулерді бірнеше айнымалысы бар теңдеулер деп атайды?
65-70 есептерді шығару.
2.Екі айнымалылы теңдеулердің геометриялық мағынасы қандай? Шешімі деп нені түсінесіңдер?
71-79 есептерді шығару.
1.Үй жұмысы №68
2.Үй жұмысы №80
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
9-10 сабақ

Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу.
Мақсаты: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу анықтамасын үйрену. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу анықтамасын және есептер шығаруды үйренеді.

Топпен жұмыста тең-деудің түбірлерін калькулятордың көмегімен тексеруді өздеріне тапсыру.
Формативтік бағалау(критерий-лері алдын ала оқушылармен бір-ге талқыланады)

Үй жұмысын әр түрлі жауабы шығатын тапсыр-малар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Теңдеуді шешіңдер: 75-77-есептерді шығару.
81-85 есептерді шығару.
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
Үй жұмысы №82.
Үй жұмысы №85.
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
11-13 сабақ

Тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі.
Мақсаты: Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуді және есептер шығаруды үйрету.
Күтілетін нәтиже: Екі айныма-лысы бар теңдеулер жүйесін шешуді және есептер шығару-ды үйренеді.

Жеке ойын, жұппен, топ-тық жұмыстарда талқы-лауды үйренеді. Интер-белсенді тақтадан сурет бойынша ой қозғайды.
Теңдеулер жүйесін шешу-де қолданылатын алмастыру және алгебра-лық қосу тәсілдерінің мәні қандай?
Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйрен-еді.Сабақ үстінде ауызша, сыни көз-бен қарауға дағды-ланады. Оқушылар-ға критерийлер шығарту.Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.

Үй жұмысын әр түрлі жауабы шығатын тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Есептер шығару.87-90
Есептер шығару.91-95 Есептер шығару.96-99
Қандай теңдеулер жүйесін екінші дәрежелі теңдеулер жүйесі деп атайды?
Үй жұмысы №90
Үй жұмысы №93
Үй жұмысы №99
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
14-17 сабақ
Тақырыбы: Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шығару.
Мақсаты: Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шығаруды үйрету.
Күтілетін нәтиже:Теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шығаруды , шешуді үйренеді.

ИТ - дан тест тапсыр-маларын жеке-жеке беру арқылы ынтымақтасып, белсенді жұмысқа жұмылдыру
Сабақ үстінде ауыз-ша өз ойын жеткі-зуге, сыни көзбен қарауға дағдылана-ды.
Квадрат теңдеудің түбір-лерінің формуласын қалай дәлелдейміз?
1. 107-112 есептер шығару. 2.113-118 есептер шығару. 3.119-124 есептер шығару. 4. 125-130 есептер шығару.
Үй жұмысы №112.
Үй жұмысы №118.
Үй жұмысы №124.
Үй жұмысы №130.
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
18-сабақ
Тақырыбы: Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін,нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.

Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
х1+х2= - p; х1*х2 = q Виет теоремасы және кері теоре-маны қашан қолдануға бо-лады? Виет теоремасы және кері тереоманы толымсыз квадрат теңдеуге қолдану-ға болады ма?
Жазба жұмыстарды тексеру және кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

19-21 сабақ
Тақырыбы:Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесі.
Мақсаты: Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесін шешу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесін шешу тәсілдерін үйренеді.

Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылауды үйренеді.

Топ ішінде өз-өзін бағалауды үйрене-ді.Сабақ үстінде ауызша, сыни көз-бен қарауға дағды-ланады.Оқушылар-ға критерийлер шы-ғарту.Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.

Виет теоремасы және кері теоре-маны қашан қолда-нуға болады? Үй жұмысын әр түрлі жауабы шығатын тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. .(Оқыту нұсқауы стратегиясы)
131-134 есептер шығару.
135-138 есептер шығару.
139-142 есептер шығару.

Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
Үй жұмысы №134
Үй жұмысы №138
Үй жұмысы №142
22-23 сабақ
Тақырыбы:Екі айнымалысы бар теңсіздіктер.
Мақсаты: Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Екі айны-малысы бар теңсіздіктерді шешуді үйренеді.

Тапсырмалар беремін және оқушы-лардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стра-тегиясы)

Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)

Жаңа білімдерді қолдана-ды. Берілгендер бойынша есептер шығарады. Оқушы-лар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағытталған оқу стратегиясы)
143-146 есептер шығару
147-150 есептер шығару.
Үй жұмысы №146
Үй жұмысы №150
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

24-26 сабақ
Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесі.
Мақсаты: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздік-тер жүйесін шешу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу тәсілдерін үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.
Өз ойларын ортаға салып пікірлерін жеткізе отырып өзін-өзі бағалайды.
Жұппен бағалау.
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)

Виет теоремасы және кері теореманы қашан қолдануға болады?Үй жұмысы№163. Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
27-28 сабақ
Тақырыбы:Теңсіздіктерді дәлелдеу.
Мақсаты: Теңсіздіктерді дәл-елдеуде қолдануға болатын лог-икалық талдау және оны дәлел-деу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Теңсіздік-терді дәлелдеуде қолдануға болатын логикалық талдауды үйренеді.

12.11- 9-в,ғ
13.11- 9-а,ә,б,г

Оқушыларды жұппен отырғызып жеке-жеке тапсырмалар беру.
Жазба жұмыстарын тексеру арқылы бағалау.

Виет теоремасы және кері теореманы қашан қолдануға болады? Квадрат теңдеудің қанша түбірлері болатынын қалай табамыз?
Қайталау §6-8 Үй жұмысы№169. Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
29-сабақ
Тақырыбы: Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
3.11-9аәбвгғ

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.

Жаңа білімдерді қолдана-ды. Берілгендер бойынша есептер шығарады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №172. Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
30-сабақ
Тақырыбы:Тест тапсырма-лары.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
17.11-
Жеке ойын, жұппен, топтық жұмыстарда талқылауды үйренеді.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге талқы-ланады)
Жаңа білімдерді қолдана-ды. Берілгендер бойынша есептер шығарады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау. Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
31-сабақ
Тақырыбы:Есептер шығару
Мақсаты: Теңсіздіктерді дәл-елдеуде қолдануға болатын лог-икалық талдау және оны дәлел-деу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Теңсіздік-терді дәлелдеуде қолдануға болатын логикалық талдауды үйренеді.

Оқушыларды жұппен отырғызып жеке-жеке тапсырмалар беру.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы.№174 Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
ІІ тарау. Сандар тізбегі. 22 сағат.
Мақсаты:Сандар тізбегі, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері, шекті және шексіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер туралы ұғымдармен таныстыру. Арифметикалық және геометриялық прогрессияның алғашқы п- мүшесінің формуласы және қосындысын табуды үйрету.
Күтілетін нәтиже: Сандар тізбегі, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері, шекті және шексіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер туралы ұғымдармен танысады. Арифметикалық және геометриялық прогрессияның алғашқы п- мүшесінің формуласы және қосындысын табуды үйренеді.
32-33 сабақ
Тақырыбы:Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері
Мақсаты: Сандар тізбегі, тіз-бектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері, шекті және шексіз тізбектер, өспелі және кемі-мелі тізбектер туралы ұғым-дармен таныстыру.
Күтілетін нәтиже: Сандар тіз-бегі, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері, шекті және шексіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер туралы ұғымдармен танысады.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.

Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Үй жұмысын әр түрлі жауабы шығатын тапсыр-малар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді.(Оқыту нұсқауы стратегиясы)

Үй жұмысы №181.
Үй жұмысы №187
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
34-35 сабақ
Тақырыбы:Математикалық индукция әдісі.
Мақсаты: Математикалық индукция әдісімен танысу және осы әдісті қолданып дәлелдеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Математи-калық индукция әдісімен таны-сады және осы әдісті қолданып дәлелдеуді үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №196
Үй жұмысы №201
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
36-38 сабақ

Тақырыбы:Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы.
Мақсаты: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы мен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессия-ның п-ші мүшесінің формула-сы мен танысады және есептер шығаруды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №210
Үй жұмысы №217
Үй жұмысы №222
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
39-41 сабақ

Тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.
Мақсаты: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-
мүшесінің қосындысының формуласы мен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Арифмети-калық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласымен танысады және есептер шығарып үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №255
Үй жұмысы №264
Үй жұмысы №276
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
42-сабақ

Тақырыбы:Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Жаңа білімдерді қолдана-ды. Берілгендер бойынша есептер шығарады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
43-45 сабақ
Тақырыбы:Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесі-нің формуласы.
Мақсаты: Геометриялық про-грессия. Геометриялық прогрес-сияның п-ші мүшесінің форму-ласымен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Геометрия-лық прогрессия. Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласымен танысады және есептер шығарып үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №235
Үй жұмысы №243
Үй жұмысы №249
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
46-48 сабақ

Тақырыбы: Геометриялық прогрессияның алғашқы п-ші мүшесінің қосындысының формуласы.
Мақсаты: Геометриялық про-грессияның алғашқы п-ші мүшесінің қосындысының формуласымен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Геометрия-лық прогрессияның алғашқы п-ші мүшесінің қосындысының формуласымен танысады және есептер шығаруды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №254
Үй жұмысы №265
Үй жұмысы №272
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
49-50 сабақ

Тақырыбы:Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерінің қосындысының формуласы.
Мақсаты: Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерінің қосындысының формуласымен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Шексіз ке-мімелі геометриялық прогрес-сия мүшелерінің қосындысы-ның формуласымен танысады және есептер шығаруды үйре-неді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы№282 п.6-7 59-64
Үй жұмысы№298.п.8.66-74б
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
51-сабақ

Тақырыбы:Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
9аәбг-15.01
9-в-16.01
9-ғ-17.01
Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Жаңа білімдерді қолдана-ды. Берілгендер бойынша есептер шығарады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
52-сабақ

Тақырыбы:Қосымша сағат
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №305
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
53-сабақ

Тақырыбы:Есептер шығару.
Мақсаты: Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерінің қосындысының формуласымен танысу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Шексіз ке-мімелі геометриялық прогрес-сия мүшелерінің қосындысы-ның формуласымен танысады және есептер шығаруды үйре-неді.
9аәбг-17.01
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №320
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
ІІІ тарау.Тригонометрия элементтері. 32 сағат
Мақсаты: Оң және теріс бұрыштардың анықтамаларымен танысу, бұрыштың радиандық өлшемін табу,бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасын-дағы қатынастарды есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Оң және теріс бұрыштардың анықтамала-рымен танысады, бұрыштың радиандық өлшемін табуды,бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасындағы қатынастарды есептер шығаруда қолдануды үйренеді.

54-сабақ

Тақырыбы:Бұрыш пен доға-ның градустық және радиандық өлшемдері.
Мақсаты:Оң және теріс бұрыш-тардың анықтамаларымен танысу, бұрыштың радиандық өлшемін табу,бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерінің арасын-дағы қатынастарды есептер шыға-руда қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Оң және теріс бұрыштардың анықтамала-рымен танысады, бұрыштың ради-андық өлшемін табуды,бұрыштың градустық және радиандық өлшем-дерінің арасындағы қатынастарды есептер шығаруда қолдануды үйренеді.
9аәбвгғ -19.01
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №348
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
55-56 сабақ

Тақырыбы:Кез келген бұр-ыштың тригонометриялық функциялары.
Мақсаты:Санды шеңбер,кез кел-ген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсімен таны-су. Тригонометриялық функция-ның анықталу облысы ұғымын меңгеру.
Күтілетін нәтиже: Санды шең-бер,кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котанген-сімен танысады. Тригонометрия-лық функцияның анықталу облы-сы ұғымын меңгереді.
9 - вғ 21.01 9аәбг-22.01
9-в-23.01
9-аәбг 24.01
9-ғ-24.01
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №368
Үй жұмысы №374
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
57-58 сабақ

Тақырыбы:Тригонометрия-лық функциялардың қасиет-тері.
Мақсаты:Әрбір координаталық ширектегі тригонометриялық фун-кциялардың таңбалары, периодты-лығы,жұптылығы мен тақтылығы-мен танысу.
Күтілетін нәтиже: Әрбір коор-динаталық ширектегі тригономет-риялық функциялардың таңбала-ры, периодтылығы,жұптылығы мен тақтылығымен танысады.
9аәбвгғ 26.01
9 - вғ 28.01 9аәбг-29.01
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №384
Үй жұмысы №388
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
59-60 сабақ

Тақырыбы:Негізгі тригоно-метриялық тепе-теңдіктер.
Мақсаты:Негізгі тригонометр-иялық тепе-теңдіктердің шығу жолымен танысу,бір тригонометр-иялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есеп-тер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Негізгі три-гонометриялық тепе-теңдіктердің шығу жолымен танысады,бір три-гонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есептер шығаруды үйренеді.

9-в-30.01
9аәбгғ 31.01
9аәбвгғ 2.02
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №392
Үй жұмысы №402
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
61-64 сабақ

Тақырыбы:Келтіру формула-лары.
Мақсаты:Сүйір бұрыштың три-гонометриялық функциясының әр-бір бұрышындағы синустың,коси-нусы, тангенсі, котангенстің келті-ру формулаларымен танысу.Осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есе-птер шығаруда қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Сүйір бұр-ыштың тригонометриялық функц-иясының әрбір бұрышындағы си-нустың,косинусы, тангенсі, котан-генстің келтіру формулаларымен танысады.Осы формулаларды три-гонометриялық өрнектерді түрлен-діруде және есептер шығаруда қол-дануды үйренеді.
9-вғ-4.02
9аәбг 5.02
9-в-6.02
9аәбгғ-7.02
9-аәбвгғ-9.02
9-вғ-11.02
9аәбг 12.02

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №410
Үй жұмысы №414
Үй жұмысы №417
Үй жұмысы №420
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
65-сабақ

Тақырыбы:Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.
9-в-13.02
9аәбгғ-14.02
Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
66-68 сабақ

Тақырыбы:Тригонометрия-лық өрнектерді түрлендіру және теңбе-теңдіктерді дәлелдеу.
Мақсаты: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді және тепе- теңдіктерді дәлелдеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тригономет-риялық өрнектерді түрлендіруді және тепе- теңдіктерді дәлелдеуді үйренеді.
9-аәб вгғ-16.02
9-вғ-18.02
9аәбг 19.02
9-в-20.02
9аәбгғ21.02
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №424
Үй жұмысы №429
Үй жұмысы №434
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
69-71 сабақ

Тақырыбы:Қосу формулалары.
Мақсаты:Екі бұрыштың қосын-дысы мен айырымындағы триго-нометриялық функциялардың фор-мулаларын білу және қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже:Екі бұрыш-тың қосындысы мен айырымын-дағы тригонометриялық функция-лардың формулаларын біледі және қолдануды үйренеді.
9-аәб вгғ-23.02
9-вғ-25.02
9аәбг 26.02
9-в-27.02
9аәбгғ28.02
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №445
Үй жұмысы №450
Үй жұмысы №455
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
72-74
сабақ
Тақырыбы:Тригонометрия-лық функциялардың қосбұ-рышы және жарты бұрыш-тың формулалары.
Мақсаты: Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулаларын білу және тепе-теңдіктерді түрлен-діру кезінде қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тригономет-риялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формула-ларын біледі және тепе-теңдіктерді түрлендіру кезінде қолдануды үйренеді.
9аәбвгғ2.03
9вғ-4.03
9аәбг -5.03
9-в-6.03
9аәбгғ7.03
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы № 460
Үй жұмысы № 465
Үй жұмысы № 471
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
75-76 сабақ
Тақырыбы:Тригонометрия-лық функциялардың қосын-дысы мен айырымын көбей-тіндіге түрлендіру формула-лары.
Мақсаты: Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрленді-ру формулаларын білу және тепе-теңдіктерді түрлендіру кезінде қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тригономет-риялық функциялардың қосынды-сы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі және тепе-теңдіктерді түрлендіру кезінде қолдануды үйренеді.
11.03
9вғ-12.03
9аәбг -13.03
9-в-14.03
9аәбгғ
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы № 475
Үй жұмысы № 480
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
77-78 сабақ
Тақырыбы:Тригонометрия-лық функциялардың көбей-тіндісін қосынды мен айыр-ымға түрлендіру формула-лары.
Мақсаты: Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды мен айырымына түрлен-діру формулаларын білу және тепе-теңдіктерді түрлендіру кезінде қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тригономет-риялық функциялардың көбейтін-дісін қосынды мен айырымына түрлендіру формулаларын біледі және тепе-теңдіктерді түрлендіру кезінде қолдануды үйренеді.
16.03-9аәбвгғ
18.03-9вғ
19.03
9аәбг
АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №485
Үй жұмысы №490
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
79-82 сабақ
Тақырыбы:Құрамында три-гонометриялық функцияла-ры бар өрнектерді түрлен-діру.
Мақсаты: Құрамында тригоно-метриялық функциялары бар өр-нектерді түрлендіре білу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіре біледі және есептер шығаруды үйренеді.
20.03-9в

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №494
Үй жұмысы №498
Үй жұмысы №502
Үй жұмысы №512
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
83- сабақ
Тақырыбы:Бақылау жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
84- сабақ
Тақырыбы:Қосымша сағат. Мақсаты: Құрамында тригоно-метриялық функциялары бар өр-нектерді түрлендіре білу және есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіре біледі және есептер шығаруды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №516
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
85- сабақ
Тақырыбы:Тест тапсырмалары.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
ІҮ тарау.Ықтималдықтар теориясының элементері және математикалық статистика. 6 сағат
Мақсаты: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика, ықтималдықтың түрлері, ықтималдықты табудың тәсілдері, статистикалық мәліметтерді кескіндеу және статистикалық мәліметтердің сандық сипаттамаларымен танысу, есептер шығаруда қолдану.
Күтілетін нәтиже: Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика, ықтималдықтың түрлері, ықтималдықты табудың тәсілдері, статистикалық мәліметтерді кескіндеу және статистикалық мәліметтердің сандық сипаттамаларымен танысады, есептер шығаруда қолданады.
86- сабақ
Тақырыбы:1Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымда-ры және математикалық ста-тистика.
Мақсаты:Ықтималдықтар теор-иясымен, статистика, бас жиын-тық, іріктеме, статистикалық қор-ытынды ұғымдарымен танысу.
Күтілетін нәтиже: Ықтимал-дықтар теориясымен, статистика, бас жиынтық, іріктеме, статисти-калық қорытынды ұғымдарымен танысады.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы № 522 §1-2
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
87-88 сабақ
Тақырыбы:Ықтималдықтың түрлері.Ықтималдықты табудың тәсілдері.
Мақсаты: Статистикалық ықти-малдық,классикалық ықтималдық және геометриялық ықтималдық ұғымдарымен танысу,оқиғаның ықтималдығын табуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Статистика-лық ықтималдық, классикалық ықтималдық және геометриялық ықтималдық ұғымдарымен таны-сады, оқиғаның ықтималдығын табуды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы № 528 §3-4
Үй жұмысы №534
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
89-90 сабақ
Тақырыбы:Статистикалық мәліметтерді кескіндеу. Мақсаты: Нүктелік, сызықтық және бағанды диаграммалар салу үшін қажетті білімдерді кеңейту, гистограмманы білу,оны салу және кесте құруды үйрену.
Күтілетін нәтиже:Нүктелік,сыз-ықтық және бағанды диаграмма-лар салу үшін қажетті білімдерді кеңейтеді, гистограмманы біледі, оны салады және кесте құруды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №557 §5
Үй жұмысы №568
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
91- сабақ
Тақырыбы: Статистикалық мәліметтердің сандық сипат-тамалары.
Мақсаты:Сандардың арифмети-калық ортасының мәндері, мода, медиана және статистикалық мәлі-меттердің ауытқуы туралы білім-дерді кеңейту. Арифметикалық ортаны, моданы, медиананы және едәуір күрделі статистикалық мәл-іметтердің ауытқуын анықтауды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Сандардың арифметикалық ортасының мән-дері, мода, медиана және статисти-калық мәліметтердің ауытқуы ту-ралы білімдерді кеңейтеді. Ариф-метикалық ортаны, моданы, медиа-наны және едәуір күрделі статис-тикалық мәліметтердің ауытқуын анықтауды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №581 §6
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
7-9 сыныптардағы математика курсын қайталау.11 сағат
Мақсаты: Қайталау арқылы ақпараттарды еске түсіру және білімдерді нығайту.
Күтілетін нәтиже: Қайталау арқылы ақпараттарды еске түсіреді және білімдерді нығайтады.
92- сабақ
Тақырыбы:Натурал және бүтін сандар.
Мақсаты:Натурал және бүтін сандар үстінде амалдардың орын-далуы,сандардың бөлінгіштігі жә-не қасиеттерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Натурал жә-не бүтін сандар үстінде амалдар-дың орындалуы, сандардың бөлін-гіштігі және қасиеттерін үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №696
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
93- сабақ
Тақырыбы:Рационал және иррационал сандар.
Мақсаты: Рационал және иррац-ионал сандар үстінде амалдардың орындалуы және қасиеттерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Рационал және иррационал сандар үстінде амалдардың орындалуын және қасиеттерін үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №703
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
94- сабақ
Тақырыбы: Қысқаша көбей-ту формулалары.
Мақсаты: Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдануды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №710
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
95- сабақ
Тақырыбы:Квадрат теңдеу.
Мақсаты: Квадрат теңдеуді шешуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Квадрат тең-деуді шешуді үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №718
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
96- сабақ
Тақырыбы: Бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың алған білім-біліктерін тексеру және мониторингін жасау.
Күтілетін нәтиже: Тапсырма-ларды орындайды,нені үйрен-генін, нені білетінін болжап нәтиже шығарады.

Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өз білім-біліктерін жазбаша дәлелдейді.
Орындалған тап-сырмалардан нені үйренгенін, нені білетінін болжап нәтижесін жазба-ша тексеру арқы-лы бағаланады.
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы: Қайталау.
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
97- сабақ
Тақырыбы:Көпмүшелер және олардың түбірлері.
Мақсаты: Көпмүшелерді көбей-ткіштерге жіктеуді және олардың түбірлерін табуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Көпмүшелер-ді көбейткіштерге жіктеуді және олардың түбірлерін табуды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №728
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
98- сабақ
Тақырыбы:Теңдеулер және теңдеулер жүйесі.
Мақсаты: Теңдеулер және тең-деулер жүйесінің шешімін табуды және шешу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Теңдеулер және теңдеулер жүйесінің шешім-ін табуды және шешу тәсілдерін үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №734
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
99- сабақ
Тақырыбы:Теңсіздіктерді дәлелдеу.
Мақсаты: Теңсіздіктерді дәлел-деу тәсілін және есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Теңсіздіктер-ді дәлелдеу тәсілін және есептер шығаруда қолдануды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №738
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
100- сабақ
Тақырыбы:Теңсіздіктерді шешу.
Мақсаты: Теңсіздіктерді шешу тәсілдерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Теңсіздіктер-ді шешу тәсілдерін үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы №745
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
101- сабақ
Тақырыбы:Сан тізбегі.
Мақсаты: Сан тізбегі туралы ұғ-ымдарды қайталау арқылы есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Сан тізбегі туралы ұғымдарды қайталау арқы-лы есептер шығаруды үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Тапсырмалар беремін және оқушылардың өздері ИТ-дан тексереді. (Оқыту нұсқауы стратегиясы)
Үй жұмысы №761
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.
102- сабақ
Тақырыбы:Тригонометрия-лық өрнектер.
Мақсаты: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруді үйренеді.

АКТ: компьютер. Жаңа тәсілдер, топтастыру, жеке, жұптық жұмыс. СТО стратегиялары.Санды өрнектердің мәндерін есептеуде калкуляторды қолдану.
Формативтік баға-лау(критерийлері алдын ала оқушы-лармен бірге тал-қыланады)
Оқушылар өздері ережеге талқылаулар жүргізеді. Өз пікірлерін айтады. (Бағыт-талған оқу стратегиясы)
Үй жұмысы:Қайталау
9-сынып
Кері байланыс сұрақтарға жауап беру арқылы күтілетін нәтижені анықтаймын.

Ұқсас жұмыстар
Теңдеуді шеш
Теңдеудің түбірлерін табыңдар
Квадрат түбірлер
Квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығру
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Виет теоремасы жайлы ақпарат
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Пәндер