Тіктөртбұрыштың периметрі, формуласы

Темиргалиева Роза Мерхановна

Пятимар жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәнінің

І санатты мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 8
Пәні: Геометрия
Сыныбы 8: Тақырыбы
Пәні: Геометрия: Тіктөртбұрыштың ауданы
Сыныбы 8: Мақсаты
Пәні: Геометрия: Тіктөртбұрыштың және квадраттың ауданының формуласын қолданып, есептер шығаруды үйрену
Сыныбы 8: Күтілетін нәтиже
Пәні: Геометрия: А . Формуланы қолданып, фигуралардың ауданы мен периметрін есептей біледі;
Сыныбы 8: В. Теореманы дәлелдей алады, қабырғаларын есе арттыру және кеміту арқылы аудан мен периметрдің өзгерулерін ажырата алады;
Сыныбы 8: С . Қабырғалары шексіз ондық бөлшекпен өрнектелсе ауданының формуласының дұрыс болатындығын тұжырымдайды.
Сыныбы 8:

Дереккөздер,

құрал-жабдықтар

Пәні: Геометрия: Оқулық, АКТ, интербелсенді тақта, дидактикалық материал.
Сыныбы 8: Сабақтың барысы
Пәні: Геометрия: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы 8: Кіріспе
Пәні: Геометрия:

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру: «Тайпаның көсемін табу» тренингі (2 мин)

Топқа бөлу (1 мин. )

Бағалау критерийісін бекітіп алу

Балалар, өткен сабақтағы есімізге түсіріп көрейікші.

Үй тапсырмасын тексеру (8 мин. ) .

А) 1. Квадраттың ауданы, формуласы.

2. е шамасы рені білдіреді?

3. . Тіктөртбұрыштың периметрі, формуласы.

4. Квадраттың периметрі, формуласы.

В) 1. е 2 шамасын қалай түсінесің және оны қандай шамамен алмастыруға болады?

2. Тіктөртбұрыштың ауданы туралы теореманың бір жағдайын дәлелдеу.

С) 1. Егер тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары шектелген ондық бөлшектермен өрнектелсе, ауданы натурал санмен өрнектелуі мүмкін бе? Жауабыңды мысалмен түсіндір.

Үйге берілген есепті

тексеру /№206, 208/(5 мин)

Мұғаліммен амандасады

Барлығы көсемнің қимылын қайталап тұрады, бөгде ада көсемнің кім екенін табу керек.

Топқа бөлінеді

Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, жауап береді.

"Ыстық отырғыш" арқылы бір оқушы жауап берді.

Оқушылар жұптасып бір- бірінің үй жұмысын тексереді

Өткен сабақты түсінгендіктерін "бағдаршам" арқылы бағалайды

Сыныбы 8: Тұсаукесер
Пәні: Геометрия:

Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындап алу (5 мин. )

1. Фигураның ауданын табу жолдарын анықтау арқылы есептер шығаруға бағыттау

12см

4см

10см

2. Ауданы 3\4см, қабырғасы 5\6см 2 тіктөртбұрыштың екінші қабырғасы нешеге тең? Берілген шамалар қандай санмен берілгенін анықтау арқылы сандар жиыныне еске түсіру.

Оқушылар бүгінгі сабақтың

логикалық ойлау мен тиімді тәсіл арқылы есептер шығаратынындарын түсінеді, мақсатын ұғынады.

Сыныбы 8: Негізгі бөлім
Пәні: Геометрия:

Сыныпта №210(1), №216 (10 мин. )

Сергіту сәті: Қаңқалар сергітуі жіберіледі.

"Ойлан-бірік-бөліс" әдісімен /есептер шығару/ жауап береді
Сыныбы 8: Қорытынды
Пәні: Геометрия:

Деңгейлік тапсырмалардан құрылған өзіндік жұмыс екі нұсқада берілед (12 мин. )

Рефлекция(2 мин. )

Үйге тапсырма: №210(2),

23-теореманы дәлелдеу

Сабақ барысындағы барлық жұмыстарын оқушылар өздері бағалау критерийісі арқылы бағалап, жұптасып тексереді, "екі жұлдыз бір тілек" айтады.

1. Не оңай болды?

2. Не қиын болды?

3. Мен нені білдім?

Сыныбы 8: Сабақтың талдауы
Пәні: Геометрия:
Сыныбы 8: Сабақ бойынша өзгертулер
Пәні: Геометрия:

Өзіндік жұмыс

І нұсқа

1. Бір қабырғасы 28дм, ауданы 48, 96м 2 -ге тең тіктөртбұрыштың екінші қабырғасын табыңдар.

2. 1-суретте бейнеленген фигураның ауданын табыңдар

3см

4см

9см

3. Өлшемі 6м*5. 5м болатын бөлменің еденін әрқайсысының өлшемі 30см*5см тіктөртбұрыш пішіндес паркетпен жабу керек. Еденді жабу үшін осындай қанша паркет тақтай керек?

ІІ нүсқа

1. Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы 1⅓м, ауданы 7⅔ м 2 -ге тең екінші қабырғасын табыңдар.

2. 2-суретте бейнеленген фигураның ауданын табыңдар

7см

3см 5см

4см

3. Тіктөртбұрыш пішіндес жер телімінің периметрі 1228м. Оның бір қабырғасы екіншісінен 240м ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м 2 жер керек болса, берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болатынын есептеңдер.

Қайталау сұрақтары:

А) 1. Квадраттың ауданы, формуласы.

2. е шамасы рені білдіреді?

3. . Тіктөртбұрыштың периметрі, формуласы.

4. Квадраттың периметрі, формуласы.

В) 1. е 2 шамасын қалай түсінесің және оны қандай шамамен алмастыруға болады?

2. Тіктөртбұрыштың ауданы туралы теореманың бір жағдайын дәлелдеу.

С) 1. Егер тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары шектелген ондық бөлшектермен өрнектелсе, ауданы натурал санмен өрнектелуі мүмкін бе? Жауабыңды мысалмен түсіндір.

Тұсаукесер:

1. Фигураның ауданын табу жолдарын анықтау арқылы есептер шығаруға бағыттау

12см

4см

10см

2. Ауданы 3\4см, қабырғасы 5\6см 2 тіктөртбұрыштың екінші қабырғасы нешеге тең? Берілген шамалар қандай санмен берілгенін анықтау арқылы сандар жиыныне еске түсіру.

Бағалау кестесі

Оқушының аты-жөні:

Қайталау сұрақтары
Үй тапсырмасы
Сынып жұмысы
Өзіндік жұмыс
Қорытынды
Қайталау сұрақтары: 1
Үй тапсырмасы:

2

Сынып жұмысы:

3

Өзіндік жұмыс:

4

Қорытынды:

5

6

7

№206

№208

№210(1)

№216

1

2

3

Қайталау сұрақтары:
Үй тапсырмасы:
Сынып жұмысы:
Өзіндік жұмыс:
Қорытынды:

Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштың периметрінің формуласы
Барлық қабырғасы тең үшбұрыш
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
Математикалық ойын-сабақ. 5-сынып
Тіктөртбұрыштың периметрін есептеу. математика пәні, 3 сынып
АВСД тіктөртбұрыш
Мәтінді есептерді шығару
Қарама қарсы бұрыштары
Тіктөртбұрыш тобына 216 есеп
Параллелограмның ауданы. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz