Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балалар сендер дұрыс айтасыңдар

Білім беру салсы:Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Жапсыру
Тақырыбы:Ұшақ
Мақсаты:көлік және олардың түрлері туралы түсініктерін бекіту;өз беттерінше жапсыру жеке жолдарын ойлап табу дағдыларын қалыптастыру. Ұшақты жапсырып құрастыруда материалды оның бөліктеріне сәйкес таңдап,жасалу ретіне,қарай дұрыс жапсыра білуге үйрету.
Қажетті құрал:Әртүрлі суреттер үлестірмелі материалдары
Сөздік жұмыс:ұшқыш-летчик, ұшақ-самолет, аспан-небо, күн-небо, бұлт-облако, құс-птица, зымыран-ракета, жұлдыз-звезда, ай-луна.

Оқу іс-
әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық
Жылулық шеңбері:
Біз бақытты баламыз
Айтқан тілді аламыз
Достарымды көргенде
Амандасып қаламыз
Сәлем, сәлем, сәлем.......
Тәрбиеші:
-Балалар, мен сендерге бір нәрсе көрсетемін.
-Бұл не деп ойлайсыңдар?

Балалар жылулық шеңберін орындайды.

Қызығушылық көрсетеді, тақпақты тыңдайды.

Ұшақ

Ұйымдастырушылық-ізденістік
Үнтаспада ұшақтың дыбысы естіледі: топқа Дымбілмес кіріп келеді:
-Қалайсыңдар-әй, балалар?
Сен бізге қай жақтан келе жатырсың?
Т: Дымбілмес сен біздің сабаққа қатыс отыр жайғас.
Д: Ұшақ деген не?Балалар маған айтып беріңдерші
-Балалар ұшақты кім ұшырады?
-Балалар,ұшақ қандай көлік ?
Балалар,аспанда не бар?
-Балалар сендер дұрыс айтасыңдар.
Д:Рахмет балалар!Алдағы уақытта ұшақтар туралы біліп жүретін болдым.
Т:Дымбілмес енді біздің балалармен бірге сергіту сәтін жасайық!
-Мен сендерге жұмбақ жасырайын:
Құстан аумайды,
Көкте зулайды /ұшақ/
Т:Балалар енді тақтаға назар назар аударайық.
/Бүгін біз әдемі етіп ұшақ жасайық,
Т: -Балалар, енді мына менің қолымдағы пішінге қараңдаршы!
-Ол қандай пішін?
-Дұрыс, айтасыңдар .
-Ал енді ұшағымыздың қос қанатын жапсырайық.
-Балалар келесі жапсыратын бұрышымыз қандай
-дұрыс айтасыңдарсыңдар!

Сәлеметсіз бе!

-Алыстан
Білмеймін Темір құспен ұшып келдім.

Ол адамдар отыратын көлік,әуеде ұшып адамдарды баратын жеріне жылдам жеткізеді.
-Ұшқыш.
Әуе көлігі

Аспанда Күн бар,
Бұлт,жұлдыз ,ай,
-Құстар, Сопақша

Екі үшбұрышты

Доғал

Рефлексиялық-түзетушілік
Сонымен балалар?
Мынау қандай көлік, қараңдаршы?

Ал, мынау ше?

Әуеде ұшатын көліктің аты қалай деп аталатын болды?

Қортындылау .Мадақтау
<<Ғажайып сәт>>
Енді балалар, көздеріңді жұмыңдар. Қазір мен сендерді бір тамаша жерге апарамын.Одан ары қарай өте алысқа тамаша саяхат жасаймыз.
-Жарайма, балалар?

Бәріміз бірге кеттікпе....
Біз кеттік ендеше
Саяхат ұнадыма, балалар?
Ең жақсы жасалған ұшақтар мадақталады.

Көлік- жолмен жүреді.

Поезд-теміржолмен жүреді.

Ұшақ

Жарайды. Балалардың қызығушылық танытты.
Кеттік.
Бүгінгі күніміз жақсы өтті апай, рахмет сізге.
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: ұшақ түрлері туралы түсініктерді;
Игереді: ұшақ түрлерін бір-бірінен ажыратуды;
Меңгереді: ұшақ бөліктерін өз беттеріншеқ

Бекітемін_________ Келісемін________
КМҚК<<Айналайын>> ясли бақшасының КМҚК<<Айналайын>> ясли бақшасының
меңгерушісі: Шакирова С. М әдіскері: Мушакулова С. Б
20 ақпан айы 2015 жыл 20 ақпан айы 2015 жыл

<<Еркем-ай>> ортаңғы топ

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Шығармашылық
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Ұшақ

Дайындаған:Қозыбақова Ақкенже Орынбайқызы

Құлсары қаласы
2015 жыл

Ұқсас жұмыстар
Балалардың жауаптары
Жыл мезгілдері жайлы ақпарат
Орман іші қандай екен, балалар
Шығарма арқауы
Күн тәртібі жайлы ақпарат
Біздің балабақшада
Күн тәртібі
Кәусар бұлақ МДГ тәрбиешісі
Кеңістікті бағдарлау
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың түрі
Пәндер