Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Стандартты минут программалар
|Уақыты: 25.01.2013 |
|Сабақтың тақырыбы: Стандартты программалар |
|Мақсаты: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламалары: WordPad, Paint, |
|Блокнот, Калькулятор жайлы түсінік беру, таныстыру; |
|Оқыту нәтижесі: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламаларының |
|міндеттерін біледі, тәжірибеде қолдану тиімділігімен танысады, өз тәжірибесінде |
|қолдана алады. |
|Уақыты| |Ресур|Сабақтың мазмұны |
| |Стратегия|стар | |
| |лар | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ұйымдас-т| |I Кіріспе |Сурет салуға арналған |
|3 |ыру сәті | |Әр түрлі стикерлер арқылы топқа |құралдар жиынтығы - Paint |
|минут | | |бөлу. |тобына, мәтін-мен жұмыс |
| | | |1-ші топ - WordPad, |барысында қолданыла-тын |
| | | |2- топ-Paint атауы беріледі. |пернелер - WordPad тобына |
| | | | |бөлінеді. |
| | |Интер|ІІ Өткен тақырып бойынша қайталау.|Оқушылар алдымен топта |
| | |актив| |құрас-тырып, интерактивті |
|5 |«Домино» |ті | |тақтада әрі топ өз |
|минут |құрастыру|тақта| |белсенділіктерін көрсетеді.|
| | |мен | | |
| | |жұмыс| | |
| | |Интер|ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру | |
| | |актив|Стандартты программалар мәзірі |Оқушылар жаңа тақырыпты |
| | |ті |ПУСК батырмасын басу арқылы |тыңдап, өз ойлары мен |
| | |тақта|жұмысқа қосылады «Пуск» батырмасын|бөлісіп отырады, «түртіп |
| | |мен |басқан соң «Программы» жолын |алу» әдісі арқылы жаңа |
| | |жұмыс|таңдау керек, сонан соң пайда |ақпаратты жазып алады. |
|10 | | |болған бағыныңқы мәзірден | |
|минут | | |«Стандартные» жолы таңдалады. | |
| | | |Стандартты программалар тізімінен | |
| | | |қажетісін таңдау керек. | |
| | | |Windows XP-дің негізгі cтандартты| |
| | | |программалары: | |
| | | | | |
|2 |Сергіту | | |Экрандағы әуенмен берілген |
|минут | | |Сергіту сәтін ұйымдастырады. |фигуралардың қозғалысымен |
| | | | |көз жаттығуларды |
| | | | |қайталайды. |
| |Жеке |Интер|IV. Оқушылардың жаңа тақырып | |
| |жұмыс |актив|бойынша білімдерін қолданып, |Оқушылар жаңа тақырып |
| | |ті |практикалық шеберлікті дамыту, |бойынша стандарттық |
|3 | |тақта|дербес компьютермен жұмыс |бағдар-ламаны дербес |
|минут | | |1 – тапсырма. Кім шапшаң? Әр |компьютерде жүктеп |
| | | |топтан бір оқушы шығып, өздеріне |көрсетеді. |
| | | |берілген стандарттық бағдарламаны | |
| | | |дербес компьютерде жүктеп көрсетуі| |
| | | |керек. | |
| |Топтық |Компь|2 – тапсырма. | |
| |жұмыс |терме|Блокнот бағдарламасы бойынша |Әр топқа стандарттық |
| | |н |тапсырма: WordPad тобына |бағдарла-малар бойынша |
| | |жұмыс|Блокнот бағдарламасын жүктеу. |тапсырмалар беріледі, ол |
| | | |Ашылған терезеде берілген мәтінді |тапсырманы топ оқушылары |
| | | |теру керек: |орындайды. Топтың бағалануы|
| | | |Әсемпаз болма әрнеге |тапсыр-маның орындалу |
| | | |Өнерпаз болсаң, арқалан |шапшаңды-ғына, қатесіз |
| | | |Сен де бір кірпіш дүниеге, |терілген, мәтінге, құжатты |
| | | |Кетігін тап та бар қалан! |сақтау жолдарына байланысты|
|12 | | |Қайрат пен ақыл жол табар |беріледі. |
|минут | | |Қашқанға да, қуғанға, | |
| | | |Әділет, шапағат кімде бар, | |
| | | |Сол жарасар туғанға. | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
| | | |WordPad бағдарламасы бойынша | |
| | | |тапсырма: Paint тобына | |
| | | |WordPad бағдарламасын жүктеу. | |
| | | |Ашылған терезеде төмендегі мәтінді| |
| | | |теру қажет: | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Қатардан артта қалып қоймайық, | |
| | | |Белсенді болайық ортада | |
| | | |Уақытты тектен-текке жоймайық. | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Білімділік көрсетейік, сынайық, | |
| | | |Жеңсең де, жеңбесең де, ренішсіз | |
| | | |болайық, | |
| | | |Қаймықпай көңілді болып тарайық! | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
|3 |«Ассоциа-| |3 – тапсырма.– «Стандартты |Оқушылар интерактивті тақта|
|минут |ция» | |программа-лар» сөзіне интерактивті|орындайды. |
| |әдісі | |тақтада ассоцация құрады. | |
| |Кестемен |Интер|V Қорытынды бөлім | Оқушылар интерактивті |
|5 |жұмыс |актив|Жаңа тақырып бойынша білімдерін |тақтада кестедегі |
|минут | |т |жинақтау, бекіту мақсатында |мәліметтерді өзара |
| | |тақта|«Жалғастыр» әдісі орындалады. |жалғастырып, |
| | |мен | |байланыстырады. |
| | |жұмыс| | |
|2 | | |Үй тапсырмасы. Стандартты | |
|минут | | |программалар. | |
| | | |«Үш шапалақ» әдісімен топтарға | |
| | | |бағалау | |
|Сабақт|Не сәтті өтті? |Оқушылар «Домино құрастыру» ойынын аса қызығушылықпен |
|ы | |орындады. |
|талдау| | |
| |Не сәтсіз өтті?|Кейбір оқушылардың сұраққа жауаптарында нақтылық болмады. |
| |Болашақта нені |Оқушыларды дербес компьютерде мәтінді тез, сауатты жазуға |
| |өзгертер едің? |үйрету керек. Уақыттарын үнемді пайдалануға дағдыландыру |
| | |керек. |
|Сабақтың тақырыбы: Стандартты программалар |
|Мақсаты: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламалары: WordPad, Paint, |
|Блокнот, Калькулятор жайлы түсінік беру, таныстыру; |
|Оқыту нәтижесі: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламаларының |
|міндеттерін біледі, тәжірибеде қолдану тиімділігімен танысады, өз тәжірибесінде |
|қолдана алады. |
|Уақыты| |Ресур|Сабақтың мазмұны |
| |Стратегия|стар | |
| |лар | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ұйымдас-т| |I Кіріспе |Сурет салуға арналған |
|3 |ыру сәті | |Әр түрлі стикерлер арқылы топқа |құралдар жиынтығы - Paint |
|минут | | |бөлу. |тобына, мәтін-мен жұмыс |
| | | |1-ші топ - WordPad, |барысында қолданыла-тын |
| | | |2- топ-Paint атауы беріледі. |пернелер - WordPad тобына |
| | | | |бөлінеді. |
| | |Интер|ІІ Өткен тақырып бойынша қайталау.|Оқушылар алдымен топта |
| | |актив| |құрас-тырып, интерактивті |
|5 |«Домино» |ті | |тақтада әрі топ өз |
|минут |құрастыру|тақта| |белсенділіктерін көрсетеді.|
| | |мен | | |
| | |жұмыс| | |
| | |Интер|ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру | |
| | |актив|Стандартты программалар мәзірі |Оқушылар жаңа тақырыпты |
| | |ті |ПУСК батырмасын басу арқылы |тыңдап, өз ойлары мен |
| | |тақта|жұмысқа қосылады «Пуск» батырмасын|бөлісіп отырады, «түртіп |
| | |мен |басқан соң «Программы» жолын |алу» әдісі арқылы жаңа |
| | |жұмыс|таңдау керек, сонан соң пайда |ақпаратты жазып алады. |
|10 | | |болған бағыныңқы мәзірден | |
|минут | | |«Стандартные» жолы таңдалады. | |
| | | |Стандартты программалар тізімінен | |
| | | |қажетісін таңдау керек. | |
| | | |Windows XP-дің негізгі cтандартты| |
| | | |программалары: | |
| | | | | |
|2 |Сергіту | | |Экрандағы әуенмен берілген |
|минут | | |Сергіту сәтін ұйымдастырады. |фигуралардың қозғалысымен |
| | | | |көз жаттығуларды |
| | | | |қайталайды. |
| |Жеке |Интер|IV. Оқушылардың жаңа тақырып | |
| |жұмыс |актив|бойынша білімдерін қолданып, |Оқушылар жаңа тақырып |
| | |ті |практикалық шеберлікті дамыту, |бойынша стандарттық |
|3 | |тақта|дербес компьютермен жұмыс |бағдар-ламаны дербес |
|минут | | |1 – тапсырма. Кім шапшаң? Әр |компьютерде жүктеп |
| | | |топтан бір оқушы шығып, өздеріне |көрсетеді. |
| | | |берілген стандарттық бағдарламаны | |
| | | |дербес компьютерде жүктеп көрсетуі| |
| | | |керек. | |
| |Топтық |Компь|2 – тапсырма. | |
| |жұмыс |терме|Блокнот бағдарламасы бойынша |Әр топқа стандарттық |
| | |н |тапсырма: WordPad тобына |бағдарла-малар бойынша |
| | |жұмыс|Блокнот бағдарламасын жүктеу. |тапсырмалар беріледі, ол |
| | | |Ашылған терезеде берілген мәтінді |тапсырманы топ оқушылары |
| | | |теру керек: |орындайды. Топтың бағалануы|
| | | |Әсемпаз болма әрнеге |тапсыр-маның орындалу |
| | | |Өнерпаз болсаң, арқалан |шапшаңды-ғына, қатесіз |
| | | |Сен де бір кірпіш дүниеге, |терілген, мәтінге, құжатты |
| | | |Кетігін тап та бар қалан! |сақтау жолдарына байланысты|
|12 | | |Қайрат пен ақыл жол табар |беріледі. |
|минут | | |Қашқанға да, қуғанға, | |
| | | |Әділет, шапағат кімде бар, | |
| | | |Сол жарасар туғанға. | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
| | | |WordPad бағдарламасы бойынша | |
| | | |тапсырма: Paint тобына | |
| | | |WordPad бағдарламасын жүктеу. | |
| | | |Ашылған терезеде төмендегі мәтінді| |
| | | |теру қажет: | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Қатардан артта қалып қоймайық, | |
| | | |Белсенді болайық ортада | |
| | | |Уақытты тектен-текке жоймайық. | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Білімділік көрсетейік, сынайық, | |
| | | |Жеңсең де, жеңбесең де, ренішсіз | |
| | | |болайық, | |
| | | |Қаймықпай көңілді болып тарайық! | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
|3 |«Ассоциа-| |3 – тапсырма.– «Стандартты |Оқушылар интерактивті тақта|
|минут |ция» | |программа-лар» сөзіне интерактивті|орындайды. |
| |әдісі | |тақтада ассоцация құрады. | |
| |Кестемен |Интер|V Қорытынды бөлім | Оқушылар интерактивті |
|5 |жұмыс |актив|Жаңа тақырып бойынша білімдерін |тақтада кестедегі |
|минут | |т |жинақтау, бекіту мақсатында |мәліметтерді өзара |
| | |тақта|«Жалғастыр» әдісі орындалады. |жалғастырып, |
| | |мен | |байланыстырады. |
| | |жұмыс| | |
|2 | | |Үй тапсырмасы. Стандартты | |
|минут | | |программалар. | |
| | | |«Үш шапалақ» әдісімен топтарға | |
| | | |бағалау | |
|Сабақт|Не сәтті өтті? |Оқушылар «Домино құрастыру» ойынын аса қызығушылықпен |
|ы | |орындады. |
|талдау| | |
| |Не сәтсіз өтті?|Кейбір оқушылардың сұраққа жауаптарында нақтылық болмады. |
| |Болашақта нені |Оқушыларды дербес компьютерде мәтінді тез, сауатты жазуға |
| |өзгертер едің? |үйрету керек. Уақыттарын үнемді пайдалануға дағдыландыру |
| | |керек. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz