Стандартты минут программалар

|Уақыты: 25.01.2013 |
|Сабақтың тақырыбы: Стандартты программалар |
|Мақсаты: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламалары: WordPad, Paint, |
|Блокнот, Калькулятор жайлы түсінік беру, таныстыру; |
|Оқыту нәтижесі: Windows операциялық жүйесінің стандартты бағдарламаларының |
|міндеттерін біледі, тәжірибеде қолдану тиімділігімен танысады, өз тәжірибесінде |
|қолдана алады. |
|Уақыты| |Ресур|Сабақтың мазмұны |
| |Стратегия|стар | |
| |лар | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс - әрекеті |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ұйымдас-т| |I Кіріспе |Сурет салуға арналған |
|3 |ыру сәті | |Әр түрлі стикерлер арқылы топқа |құралдар жиынтығы - Paint |
|минут | | |бөлу. |тобына, мәтін-мен жұмыс |
| | | |1-ші топ - WordPad, |барысында қолданыла-тын |
| | | |2- топ-Paint атауы беріледі. |пернелер - WordPad тобына |
| | | | |бөлінеді. |
| | |Интер|ІІ Өткен тақырып бойынша қайталау.|Оқушылар алдымен топта |
| | |актив| |құрас-тырып, интерактивті |
|5 |«Домино» |ті | |тақтада әрі топ өз |
|минут |құрастыру|тақта| |белсенділіктерін көрсетеді.|
| | |мен | | |
| | |жұмыс| | |
| | |Интер|ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру | |
| | |актив|Стандартты программалар мәзірі |Оқушылар жаңа тақырыпты |
| | |ті |ПУСК батырмасын басу арқылы |тыңдап, өз ойлары мен |
| | |тақта|жұмысқа қосылады «Пуск» батырмасын|бөлісіп отырады, «түртіп |
| | |мен |басқан соң «Программы» жолын |алу» әдісі арқылы жаңа |
| | |жұмыс|таңдау керек, сонан соң пайда |ақпаратты жазып алады. |
|10 | | |болған бағыныңқы мәзірден | |
|минут | | |«Стандартные» жолы таңдалады. | |
| | | |Стандартты программалар тізімінен | |
| | | |қажетісін таңдау керек. | |
| | | |Windows XP-дің негізгі cтандартты| |
| | | |программалары: | |
| | | | | |
|2 |Сергіту | | |Экрандағы әуенмен берілген |
|минут | | |Сергіту сәтін ұйымдастырады. |фигуралардың қозғалысымен |
| | | | |көз жаттығуларды |
| | | | |қайталайды. |
| |Жеке |Интер|IV. Оқушылардың жаңа тақырып | |
| |жұмыс |актив|бойынша білімдерін қолданып, |Оқушылар жаңа тақырып |
| | |ті |практикалық шеберлікті дамыту, |бойынша стандарттық |
|3 | |тақта|дербес компьютермен жұмыс |бағдар-ламаны дербес |
|минут | | |1 – тапсырма. Кім шапшаң? Әр |компьютерде жүктеп |
| | | |топтан бір оқушы шығып, өздеріне |көрсетеді. |
| | | |берілген стандарттық бағдарламаны | |
| | | |дербес компьютерде жүктеп көрсетуі| |
| | | |керек. | |
| |Топтық |Компь|2 – тапсырма. | |
| |жұмыс |терме|Блокнот бағдарламасы бойынша |Әр топқа стандарттық |
| | |н |тапсырма: WordPad тобына |бағдарла-малар бойынша |
| | |жұмыс|Блокнот бағдарламасын жүктеу. |тапсырмалар беріледі, ол |
| | | |Ашылған терезеде берілген мәтінді |тапсырманы топ оқушылары |
| | | |теру керек: |орындайды. Топтың бағалануы|
| | | |Әсемпаз болма әрнеге |тапсыр-маның орындалу |
| | | |Өнерпаз болсаң, арқалан |шапшаңды-ғына, қатесіз |
| | | |Сен де бір кірпіш дүниеге, |терілген, мәтінге, құжатты |
| | | |Кетігін тап та бар қалан! |сақтау жолдарына байланысты|
|12 | | |Қайрат пен ақыл жол табар |беріледі. |
|минут | | |Қашқанға да, қуғанға, | |
| | | |Әділет, шапағат кімде бар, | |
| | | |Сол жарасар туғанға. | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
| | | |WordPad бағдарламасы бойынша | |
| | | |тапсырма: Paint тобына | |
| | | |WordPad бағдарламасын жүктеу. | |
| | | |Ашылған терезеде төмендегі мәтінді| |
| | | |теру қажет: | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Қатардан артта қалып қоймайық, | |
| | | |Белсенді болайық ортада | |
| | | |Уақытты тектен-текке жоймайық. | |
| | | |Ойнайық, ойлайық та ойнайық! | |
| | | |Білімділік көрсетейік, сынайық, | |
| | | |Жеңсең де, жеңбесең де, ренішсіз | |
| | | |болайық, | |
| | | |Қаймықпай көңілді болып тарайық! | |
| | | |Мәтінді «Тақпақ» деген атаумен | |
| | | |сақта. | |
|3 |«Ассоциа-| |3 – тапсырма.– «Стандартты |Оқушылар интерактивті тақта|
|минут |ция» | |программа-лар» сөзіне интерактивті|орындайды. |
| |әдісі | |тақтада ассоцация құрады. | |
| |Кестемен |Интер|V Қорытынды бөлім | Оқушылар интерактивті |
|5 |жұмыс |актив|Жаңа тақырып бойынша білімдерін |тақтада кестедегі |
|минут | |т |жинақтау, бекіту мақсатында |мәліметтерді өзара |
| | |тақта|«Жалғастыр» әдісі орындалады. |жалғастырып, |
| | |мен | |байланыстырады. |
| | |жұмыс| | |
|2 | | |Үй тапсырмасы. Стандартты | |
|минут | | |программалар. | |
| | | |«Үш шапалақ» әдісімен топтарға | |
| | | |бағалау | |
|Сабақт|Не сәтті өтті? |Оқушылар «Домино құрастыру» ойынын аса қызығушылықпен |
|ы | |орындады. |
|талдау| | |
| |Не сәтсіз өтті?|Кейбір оқушылардың сұраққа жауаптарында нақтылық болмады. |
| |Болашақта нені |Оқушыларды дербес компьютерде мәтінді тез, сауатты жазуға |
| |өзгертер едің? |үйрету керек. Уақыттарын үнемді пайдалануға дағдыландыру |
| | |керек. |

Ұқсас жұмыстар
Негізгі объектілері
Стандарттық бағдарламалар
Обьектілерді дискке көшіру
Графикалық редактор терезесі
Түстер палитрасы
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграммамен жұмыс
Кестені баспаға дайындау
Paint графикалық редакторын іске қосу
Компьютер тілін меңгеру
Кестелер. кестелерді құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz