Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Жемістер жайлы ақпарат


ШҚО,Семей қаласы,
нашар еститін балаларға арналған №4 мектеп-интернатының
қазақ тілі пәні мұғалімі, дефектолог
Каримова Маржан Жұмабекқызы

Сабақтың тақырыбы: Жемістер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды жеміс түрлерімен таныстыра отырып, фонетикалық
тұрғыдан білімдерін толықтыру, мысалдармен бекіту.
Дамытушылық: 1) ойлау, есте сақтау, есту мен көру қабілеттерін дамыту
2) сөздік және ауызекі сөйлеу дағдыларын
байыту
3) пәнге деген қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу
Коррекциялық: ауызекі сөйлеу кезінде тіл кемістігін түзету
қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтылуын
қадағалау
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Табиғаттану
Сабақтың амал-тәсілдері: 1) баяндау
2) сұрақ-жауап
3) қайталау
4) түсіндірме
5) аударма
6) пысықтау
Сабақтың көрнекі құралдары: 1) жемістердің муляжі
2) себеттер
макеті
3) сусындардың
суреті
4) тапсырмалар
тізбегі
Сабақтың оқу құралдары: 1)Дыбыс күшейткіш аппараттары
2)Экран
3)Тірек кестелері
4)«Ө» дыбысына
фонетикалық жаттығу сызбасы Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сыныппен сәлемдесу
- Сыныпты кезекші арқылы түгендеу (экран арқылы)
- Дыбыс күшейткіш аппараттары тексеріледі (сұрақ-жауап арқылы)
- Андрей, қазір жылдың қай мезгілі?
- Мөлдір, жыл мезгілдерін ата
- Ира, ай аттарын ата
- Вадим, апта күндерін ата
ІІ. Фонетикалық жаттығу: Кезекші дыбыс «Ө» дыбысы
Мақсаты: ауызекі сөйлеу кезінде қазақ тіліне тән «ө» дыбысын дұрыс, таза
айтылуын қадағалау
Пысықтау сұрақтары: (тірек кестелері)
- Біз не істейміз ?
- Біз оқимыз
БӨ-МӨ-КӨ-КӨЗ (глаза)
ӨК-ӨТ-ӨР-ӨРТ (огонь)
Оқыту түрі: топпен
жұппен
тізбектеп
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Сусындар»
Сусындардың суретін пайдалана отырып, сусындардың қазақша атауларын сұрау.
Сусындар атауларын қолданып, ауызша сөйлемдер құру.
ІV. Жалаңаш құлаққа жаттығу:
Қолданатын сөздер : айран, сүт, қатық, шұбат, қымыз, шай, шырын
Мақсаты: нашар еститін оқушының есту дәрежесін анықтау, есту қабілетін
қалыптастыру мақсатында құлақты жаттықтыру.
V. Жаңа тақырыпты меңгерту: «Жемістер»
Меңгерілетін сөздер: Алма-яблоко
Алмұрт-груша
Шие-вишня
Жүзім-виноград
Өрік-слива
Дәмді-вкусный
Тәтті-сладкий
Қызыл-красный
Сары- желтый
Меңгерілетін сөздермен жүргізілетін жұмыс түрлері:
Оқыту түрі:
1) Мұғалім дауыстап оқиды
2) Оқушылар топпен оқиды
3) Оқушылар жұппен оқиды
4) Оқушылар тізбектеп оқиды
5) Жемістердің суретімен танысып, қазақша атауларын қайталайды
Пысықтау сұрақтары: (тірек кестелері)
- Біз не істедік ?
- Біз жаңа сөздермен таныстық
Фонетикалық тапсырмалар:
1) Жаңа сөздерді жуан және жіңішке сөздерге бөлу
2) Аталған сөздерді буынға бөліп айту, неше буыннан тұратынын анықтау
Меңгерген сөздерді пысықтау үшін «Не артық ?» ойынын жүргіземін.
Мақсаты: нашар еститін оқушылардың есте сақтау, ойлау, есту мен көру
қабілеттерін дамыту.
Алмұрт Дәптер
Қызыл
Шие Өрік
Дәмді
Қалам Алма
Тақта
Жүзім Алмұрт
Тәтті
Тақтамен жұмыс:
№1 тапсырма: Сөйлемді жалғастыр, орыс тіліне аудар.
- Мынау не ?
- Мынау алмұрт
- Алмұрт қандай ?
- Алмұрт ............
Пысықтау сұрақтары: (тірек кестелері)
- Біз не істедік ?
- Біз тақтаға сөйлемдер жаздық. аудардық.
№2 тапсырма: Көп нүктенің орнына тиісті дыбысты қойып жаз.
Алм...рт, өр...к, ж.....зім, ш...е, а...ма, қ....зыл, д...мді, т...тті,
сар..
Тақырыпты бекіту: «Базарда» атты ойынын жүргізу
Мақсаты: Меңгерген сөздермен сөйлемдер құрай білу, ауызекі сөйлеу мен
тілдік қорларын байыту.
Сатып алушы: Мынау не ?
Сатушы: Мынау-алма
Сатып алушы: Мынау қандай алма?
Сатушы: Мынау- дәмді алма
Сатып алушы: Мынау қандай шие?
Сатушы: Мынау- тәтті шие
Сабақты бекіту:
1) Біз қандай жеміс атауларын білдік?
2) Жемістерді атап, орыс тілііне аударып, себетке салыңдар
VІ.Үй тапсырмасын беру: Сөздіктерді жаттау, жемістерге байланысты екі
сөйлем құру, жемістерге қатысты жұмбақ жаттау
VІ І. Білімдерін бағалау


Ұқсас жұмыстар
Топтық жұмыстың тиімсіздігі
Топтық жұмыстың тиімділігі мен маңызы
Күздің кереметі. Ә. Табылдиев
Ж. қашқынов. ұнатам күзді мен
Жеміс ағашы
Ж. Жабаев Алатау
Жемістер, көкөністер
Тақырып - Жемістер
Құрғақ жемістер
Сабақ құрылымы
Пәндер