Сабақ барысы мұғалім ескертпелері

Аты-жөні: __Тайшина Макпал Турсынбековна___
Еңбек өтілі:__5 жыл___
Жұмыс орны: _КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты__
Қызметі: ___информатика пәні мұғалімі___
Категория/деңгей: __категориясыз/үшінші (негізгі) деңгей__
Қысқамерзімдік сабақ жоспары
Қысқамерзімдік сабақ жоспары , пән бойынша оқу бағдарламасы және тізбектелген орта мерзімдік сабақ жоспары негізінде әзірленеді. Жоспарлау, бұл тек кесте ғана емес, тапсырма спектрін, білімді тексеру түрін, бағалау стратегияларын, барлық оқушылардың қажеттілігін ашуды ескереді, әрі мұғалімдердің әдістемелік деңгейі дамиды. Қысқамерзімдік сабақ жоспары н әзірлеу кезінде сабақтың барлық кезеңдерін және білім беру үдерісіне барлық оқушылардың тартылуын ескеру қажет.
Тайшина Макпал Турсынбековна
КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты
Сынып: 5 (001А тобы)
Күні: 16. 02. 2015ж.
Мақсат:
(ОМЖ алынады)
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрену;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамыту;
- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастыру
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады;
- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастырады
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады
Басқарушылық: проблеманы шеше білуі, тәжірибеден пайдалы мәліметтерді бөліп алуы, өзінің білімінің байланысын ұйымдастыра алуы және реттей алуы, өзіндік оқу әдістерін ұйымдастыра алуы, өз бетімен білім алуы, шешім қабылдай алуы;
Әлеуметтік: ақпаратты ала алуы, түсінік ала алуы, басқа балалардан сұрай алуы, құжаттармен жұмыс жасай алуы;
Коммуникативті: жұппен, топпен жұмыс жасай алуы, келеңсіз әрекет, сөзге келіспеушілікті болдырмауы, топқа кіре алуы және өз үлесін қосуы, жылдам өзгеріске тез бейімделуі, көпшілік алдында сөйлеуі;
Ақпараттық: таным, жобалау, құру, зерттеу, шығармашылық әдістерін қолдана алуы, қазіргі ақпаратты- коммуникативтік технологияларды қолдана алуы
-Шрифті, абзацты пішімдеу параметрлерін, стандартты өлшем және әріп гарнитурасын біледі;
-Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды, абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орнатуды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде рәсімдеуді үйренеді
Оқулық:
(ҚР БҒМ ұсынған)
Сабақ барысы/мұғалім ескертпелері:
Формативті
(ОүБ)
Сумативті
(ОБ)
3 мин
2 мин
5 мин
- Оқушылармен қоңырау кезінде психологиялық жағымды ахуал туғызу, бүгінгі күнге сәттілік тілеу, шаттық шеңберінде жиналып, кәмпит жеу;
- Топтарға бөл у (үй жұмысы бойынша) - қоңырау соғылып, оқушылар кіре бастаған сәтте әрқайсысының қолына тілім қағаздары таратылады. Әр партада осыған сәйкес ақпарат тұрады:
1-топ . Ауыстыру режиміне көшу: Insert
2-топ . Бас әріппен теру режимі: Caps Lock
3-топ. Курсордың оң жағындағы сөзді жою: Delete
4-топ . Мәтін бойынша жылжу пернесі: Shift
- Көшбасшыны тағайындау. Оқушылардың ішінен топ мүшелерін сайлаймыз. Кімде смайлик жабысып тұр сол оқушы көшбасшы. Әр көшбасшы өз тобында таймкипер, хатшы, бақылаушы тағайындайды.
- Үй жұмысы тексеріледі. Ол үшін балалармен «карталар калодасы» ойынын ойнаймыз.
Көңілді әуенмен сабаққа дайындалады
Сол бойынша парталарға барып, 4 оқушыдан отырады
Ол үшін оқушылар өз орындықтарының артына қарайды.
4 стикерга 2 сұрақ, 2 жауап жазып, сағат тілімен келесі топқа таратады.
Музыка
Тілім қағаздары
Смайлик
Стикер
- Білімнің өзектілігі
Оқушыларға экраннан 3 сурет беріледі. Сол суреттерді біріктіріп тұрған не нәрсе екенін сұрау арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбы анықталады.
2) Мақсатты тұжырымдау
Тақырыпты анықтап алған соң, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын құрамыз.
Ойланады, жауап береді.
Ойланады, жауап береді.
Білу:
-оқушылар оқулықпен жұмыс жасауға уақыт беріледі;
Карусель
Түймедақ
Постер
Маркер
Сергіту сәті (АКТ қолдану+ ынтымақтастық атмосфера)
Бір-бірлеріне хабарлама жазып, жылы лебіздерін білдіреді. Әр топтан 1 оқушыдан сөйлейді
Қолдану:
- Құзыреттілікке бағытталған тапсырма беріледі (ҚБТ)
( Қосымша 1)
Талдау:
- Ал, енді оқушылар, орындарымыздан тұрып, сыныптастарыңыздың жұмыстарын қараңыздар, талдаңыздар, пікірлеріңізді білдіріңіздер, ұнаған үлгіні сатып алыңыздар;



10 мин
9:30
Жинақтау, бағалау:
Оқушыларға интербелсенді тақтада тапсырмалар беріледі:
1)
Инфобілгір пернетақтаны қазақ әріптеріне ауыстыруға ұмытып кетіп, мына мәтінді терді:«
Rtukm - 2h3gn34 v-kith3
». Ол не жазғысы келді?
2)
Кестенің көмегімен сөзді табыңыз. Жауабын бос орынсыз, тыныс белгісіз жазыңыз
3) Төменде көрсетілген қатардан екеуден көп қайталанатын әріптерді сызып тастаңыз. Қалған әріптерден мына сөз шығу керек. Әріптің түрі - ол . . .
А О С М Л Н У Р Л С
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz