Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ барысы мұғалім ескертпелері

Аты-жөні: __Тайшина Макпал Турсынбековна___
Еңбек өтілі:__5 жыл___
Жұмыс орны: _КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернаты__
Қызметі: ___информатика пәні мұғалімі___
Категория/деңгей: __категориясыз/үшінші (негізгі) деңгей__

Қысқамерзімдік сабақ жоспары
Қысқамерзімдік сабақ жоспары, пән бойынша оқу бағдарламасы және тізбектелген орта мерзімдік сабақ жоспары негізінде әзірленеді. Жоспарлау, бұл тек кесте ғана емес, тапсырма спектрін, білімді тексеру түрін, бағалау стратегияларын, барлық оқушылардың қажеттілігін ашуды ескереді, әрі мұғалімдердің әдістемелік деңгейі дамиды. Қысқамерзімдік сабақ жоспарын әзірлеу кезінде сабақтың барлық кезеңдерін және білім беру үдерісіне барлық оқушылардың тартылуын ескеру қажет.
А.Ф.Ә.А. және жұмыс орны
Тайшина Макпал Турсынбековна
КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернаты
Пәні:информатика
Сынып: 5 (001А тобы)
Күні: 16.02.2015ж.
Сабақ тақырыбы:
<<Мәтіндерді пішімдеу. Әріптер>>
Мақсат:
(ОМЖ алынады)
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрену;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамыту;
- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастыру
(А) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады;
- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастырады
(В) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;
- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады
(С) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді
Табыс критерииі:
Басқарушылық: проблеманы шеше білуі, тәжірибеден пайдалы мәліметтерді бөліп алуы, өзінің білімінің байланысын ұйымдастыра алуы және реттей алуы, өзіндік оқу әдістерін ұйымдастыра алуы, өз бетімен білім алуы, шешім қабылдай алуы;
Әлеуметтік: ақпаратты ала алуы, түсінік ала алуы, басқа балалардан сұрай алуы, құжаттармен жұмыс жасай алуы;
Коммуникативті: жұппен, топпен жұмыс жасай алуы, келеңсіз әрекет, сөзге келіспеушілікті болдырмауы, топқа кіре алуы және өз үлесін қосуы, жылдам өзгеріске тез бейімделуі, көпшілік алдында сөйлеуі;
Ақпараттық: таным, жобалау, құру, зерттеу, шығармашылық әдістерін қолдана алуы, қазіргі ақпаратты- коммуникативтік технологияларды қолдана алуы
Түйінді идея:
-Шрифті, абзацты пішімдеу параметрлерін, стандартты өлшем және әріп гарнитурасын біледі;
-Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды, абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орнатуды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде рәсімдеуді үйренеді
Оқулық:
(ҚР БҒМ ұсынған)
Е.А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, Б.Қ. Әбенов <<Информатика>>, 5 сынып
Сабақ барысы/мұғалім ескертпелері:
Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Формативті
(ОүБ)
Сумативті
(ОБ)

I кезең: Жинақтау кезеңі (5 мин) Әлеуметтік өзара қарым-қатынасты құру сатысы
3 мин

2 мин

5 мин
- Оқушылармен қоңырау кезінде психологиялық жағымды ахуал туғызу, бүгінгі күнге сәттілік тілеу, шаттық шеңберінде жиналып, кәмпит жеу;
- Топтарға бөлу (үй жұмысы бойынша) - қоңырау соғылып, оқушылар кіре бастаған сәтте әрқайсысының қолына тілім қағаздары таратылады. Әр партада осыған сәйкес ақпарат тұрады:
1-топ. Ауыстыру режиміне көшу: Insert
2-топ. Бас әріппен теру режимі: Caps Lock
3-топ. Курсордың оң жағындағы сөзді жою: Delete
4-топ. Мәтін бойынша жылжу пернесі: Shift
- Көшбасшыны тағайындау. Оқушылардың ішінен топ мүшелерін сайлаймыз. Кімде смайлик жабысып тұр сол оқушы көшбасшы. Әр көшбасшы өз тобында таймкипер, хатшы, бақылаушы тағайындайды.
- Үй жұмысы тексеріледі. Ол үшін балалармен <<карталар калодасы>> ойынын ойнаймыз.

Көңілді әуенмен сабаққа дайындалады

Сол бойынша парталарға барып, 4 оқушыдан отырады

Delete
Delete
Delete
Delete
Insert
Insert
Insert
Insert
Caps Lock
Caps Lock
Caps Lock
Caps Lock
Shift
Shift
Shift
Shift
Ол үшін оқушылар өз орындықтарының артына қарайды.

4 стикерга 2 сұрақ, 2 жауап жазып, сағат тілімен келесі топқа таратады.

Жапондық

Музыка

Тілім қағаздары

Смайлик

Стикер


Қызығушылығын ояту.
2 мин
1) Білімнің өзектілігі
Оқушыларға экраннан 3 сурет беріледі. Сол суреттерді біріктіріп тұрған не нәрсе екенін сұрау арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбы анықталады.
2)Мақсатты тұжырымдау
Тақырыпты анықтап алған соң, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын құрамыз.
Ойланады, жауап береді.

Ойланады, жауап береді.
Миға шабуыл

Слайд
II кезең: Ұғыну кезеңі (30 мин) Мағынаны тану сатысы . Ой толғаныс сатысы
3 мин

Білу:
-оқушылар оқулықпен жұмыс жасауға уақыт беріледі;
- әр топтың таймкиперлері уақытты қадалай отырып, тапсырманы орындайды;
Карусель
Түймедақ

Постер
Маркер
2 мин
Сергіту сәті (АКТ қолдану+ ынтымақтастық атмосфера)

Аты-жөні
сматрфон
1
Адилов Биржан
8 702 514 73 42
2
Алтынмұрат Төлеген
8 775 594 37 11
3
Ануар Ақнұр
8 775 478 07 77
4
Асқар Мағжан
8 700 149 12 70
5
Әбілқайыр Мөлдір
8 705 841 08 42
6
Бейсенов Нұрсат
8 747 919 78 17
7
Габдуллин Қуанышбек
8 775 725 63 54
8
Дяченко Эрик
8 778 675 47 46

Бір-бірлеріне хабарлама жазып, жылы лебіздерін білдіреді. Әр топтан 1 оқушыдан сөйлейді
9
Жанкина Дания
8 700 116 35 24
10
Құралов Мадияр
8 700 071 11 04
11
Маралов Әділет
8 702 469 72 30
12
Марсалиев Ернар
8 775 225 54 77
13
Муратбеков Ақзат
8 702 508 26 32
14
Нұрбай Нұрғиса
8 777 107 20 46
15
Сұлтанбекова Алуа
8 708 914 36 00
16
Тұрсынбекова Дана
8 777 418 47 49

Смартфон
10 мин

Қолдану:
oo Құзыреттілікке бағытталған тапсырма беріледі (ҚБТ)
(Қосымша 1)
Оқушылар компьютерде тапсырманы орындайды. Тапсырма Қосымша 1 көрсетілген.

Бағалау парақтары
АКТ
3 мин
Талдау:
oo Ал, енді оқушылар, орындарымыздан тұрып, сыныптастарыңыздың жұмыстарын қараңыздар, талдаңыздар, пікірлеріңізді білдіріңіздер, ұнаған үлгіні сатып алыңыздар;
ұнаған үлгіні сатып алады;
Жәрменке

Ақша
10 мин
9:30
Жинақтау, бағалау:
Оқушыларға интербелсенді тақтада тапсырмалар беріледі:
1) Инфобілгір пернетақтаны қазақ әріптеріне ауыстыруға ұмытып кетіп, мына мәтінді терді:<>. Ол не жазғысы келді?
2) Кестенің көмегімен сөзді табыңыз. Жауабын бос орынсыз, тыныс белгісіз жазыңыз
3) Төменде көрсетілген қатардан екеуден көп қайталанатын әріптерді сызып тастаңыз. Қалған әріптерден мына сөз шығу керек. Әріптің түрі - ол ............... .
А О С М Л Н У Р Л С А М С И О Л М Т Р О Г
4) Көмекші кесте арқылы сөзді оқыңыз. Осы сөз нені білдіреді?

Оқиды, сұрақтарды тұжырымдайды, жауап береді;

Топпен жауап береді
А) Кегль - әріптің түрі
Б) Кегль - әріптің мөлшері
В) Кегль - әріптің түсі
С) Кегль - әріптің мәнері

Жауап: кириллица


Жауап: гарнитура

Жауап:
а) сөздердің дұрыс айтылуын зерттейтін ғылым
б) өсімдіктерді зерттейтін ғылым
в) ақпаратты компьютердің көмегімен сақтау, өңдеу, іздеу және жіберуді зерттейтін ғылым
г) әуеннің ноталарын зерттейтін ғылым

Топтық жұмыс

Слайд
IІІ. Қорытынды (5мин) Кері байланыс
5мин
Слайдта берілген кері байланыс
Бағалау парағы таратылады
Бағалау критерийлері.
1. Үй тапсырмасын қаншалықты білді;
2. Топтық жұмыста белсенділігі;
3. Компьютермен жұмыс (ҚБТ);
4. Сұрақтарға жауап берудегі тапқырлығы;
Үй жұмысы.
1. Ү тарау. §22.
2. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс. А, В, С деңгейі.
3. Өзіңді тексер. Тест.
Өз пікірлерін білдіреді;
Пікірталасқа түседі;
Алған білімдерін қорытындылайды
Мадақтау сэндвичі

Өзара бағалау

Бағалау парақтары
АКТ

Мұғалім ескертпелері /Рефлексия:
__Ынтымақтастыру атмоферасын құру кезеңі өте сәтті шықты. Оқушылар қатты риза болды. Сабақтың ұғыну кезеңінде оқушылар тапсырмаларын сәтті орындап шықты. Дегенмен, мұғалім тарапынан формативті бағалау болмағанын түсіндім. Ең сапалы деген жұмысты марапаттауым керек еді. Қорытынды бөлімінде тапсырмалар көп болғанын сезіндім. Кейбір сұрақтарды бермеуге тура келді. Сабақ уақытында аяқталды.____
Құзыреттілік тәсілге микросценарий
Жағдай №1. Жаңа тақырыпты жинақтау кезеңінде оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап беріп жатыр. Бір оқушы сұрақ толық оқылмай жатып, қол көтерді. Мұғалім:
oo Көрмей, білмей жатып қол көтермесей,-деді.
Проблема: оқушының кінәлі сезімі пайда болу
Шешу жолдары: мұғалімге олай қатты айтпау керек еді. Оның орнына А.оқушының сабақты өте қатты түсінгендігі жөнінде қошемет сөз айту керек еді.

Мұғалім: Тайшина Макпал Турсынбековна

Ұқсас жұмыстар
Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Гидросфера- жердің су қабығы жайлы ақпарат
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулінің есебі
Мұқағали мақатаев. поэзия, менімен егіз бе едің?
Оқушыларда салауатты өмір салтын қалыптастырудың әлеуметтік педагогикалық технологиясы
Мұғалім ол біздің. 6-сынып
Гидросфера - Жердің су қабығы туралы
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Үйкеліс күші 7 сынып
Пәндер