Сабақ барысы мұғалім ескертпелері

Аты-жөні: __Тайшина Макпал Турсынбековна___

Еңбек өтілі:__5 жыл___

Жұмыс орны: _КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты__

Қызметі: ___информатика пәні мұғалімі___

Категория/деңгей: __категориясыз/үшінші (негізгі) деңгей__

Қысқамерзімдік сабақ жоспары

Қысқамерзімдік сабақ жоспары , пән бойынша оқу бағдарламасы және тізбектелген орта мерзімдік сабақ жоспары негізінде әзірленеді. Жоспарлау, бұл тек кесте ғана емес, тапсырма спектрін, білімді тексеру түрін, бағалау стратегияларын, барлық оқушылардың қажеттілігін ашуды ескереді, әрі мұғалімдердің әдістемелік деңгейі дамиды. Қысқамерзімдік сабақ жоспары н әзірлеу кезінде сабақтың барлық кезеңдерін және білім беру үдерісіне барлық оқушылардың тартылуын ескеру қажет.

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны

Тайшина Макпал Турсынбековна

КММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты

Пәні:информатика

Сынып: 5 (001А тобы)

Күні: 16. 02. 2015ж.

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: Сабақ тақырыбы:
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты: «Мәтіндерді пішімдеу. Әріптер»
А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны:

Мақсат:

(ОМЖ алынады)

Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты:

- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрену;

- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамыту;

- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастыру

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: (А) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты:

- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;

- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады;

- Қабылданған ақпаратқа талдау және сын көзбен бағалау дағдыларын қалыптастырады

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: (В) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты:

- Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді;

- Оқу және практикалық іс-әрекетте коммуникативтік құзыреттілік пен ақпараттық мәдениетін дамытады

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: (С) оқушылар үшін оқыту нәтижесі
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты: - Берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйренеді
А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: Табыс критерииі:
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты:

Басқарушылық: проблеманы шеше білуі, тәжірибеден пайдалы мәліметтерді бөліп алуы, өзінің білімінің байланысын ұйымдастыра алуы және реттей алуы, өзіндік оқу әдістерін ұйымдастыра алуы, өз бетімен білім алуы, шешім қабылдай алуы;

Әлеуметтік: ақпаратты ала алуы, түсінік ала алуы, басқа балалардан сұрай алуы, құжаттармен жұмыс жасай алуы;

Коммуникативті: жұппен, топпен жұмыс жасай алуы, келеңсіз әрекет, сөзге келіспеушілікті болдырмауы, топқа кіре алуы және өз үлесін қосуы, жылдам өзгеріске тез бейімделуі, көпшілік алдында сөйлеуі;

Ақпараттық: таным, жобалау, құру, зерттеу, шығармашылық әдістерін қолдана алуы, қазіргі ақпаратты- коммуникативтік технологияларды қолдана алуы

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны: Түйінді идея:
Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты:

-Шрифті, абзацты пішімдеу параметрлерін, стандартты өлшем және әріп гарнитурасын біледі;

-Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды, абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орнатуды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде рәсімдеуді үйренеді

А. Ф. Ә. А. және жұмыс орны:

Оқулық:

(ҚР БҒМ ұсынған)

Тайшина Макпал ТурсынбековнаКММ Қарағанды облыстық мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты: Е. А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов «Информатика», 5 сынып

Сабақ барысы/мұғалім ескертпелері:

Уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Формативті

(ОүБ)

Сумативті

(ОБ)

Уақыт: I кезең: Жинақтау кезеңі (5 мин) Әлеуметтік өзара қарым-қатынасты құру сатысы
Уақыт:

3 мин

2 мин

5 мин

Мұғалім әрекеті:

- Оқушылармен қоңырау кезінде психологиялық жағымды ахуал туғызу, бүгінгі күнге сәттілік тілеу, шаттық шеңберінде жиналып, кәмпит жеу;

- Топтарға бөл у (үй жұмысы бойынша) - қоңырау соғылып, оқушылар кіре бастаған сәтте әрқайсысының қолына тілім қағаздары таратылады. Әр партада осыған сәйкес ақпарат тұрады:

1-топ . Ауыстыру режиміне көшу: Insert

2-топ . Бас әріппен теру режимі: Caps Lock

3-топ. Курсордың оң жағындағы сөзді жою: Delete

4-топ . Мәтін бойынша жылжу пернесі: Shift

- Көшбасшыны тағайындау. Оқушылардың ішінен топ мүшелерін сайлаймыз. Кімде смайлик жабысып тұр сол оқушы көшбасшы. Әр көшбасшы өз тобында таймкипер, хатшы, бақылаушы тағайындайды.

- Үй жұмысы тексеріледі. Ол үшін балалармен «карталар калодасы» ойынын ойнаймыз.

Оқушы әрекеті:

Көңілді әуенмен сабаққа дайындалады

Сол бойынша парталарға барып, 4 оқушыдан отырады

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ол үшін оқушылар өз орындықтарының артына қарайды.

4 стикерга 2 сұрақ, 2 жауап жазып, сағат тілімен келесі топқа таратады.

Бағалау: Delete
Ресурстар: Delete
Delete
Delete
Insert
Insert
Insert
Insert
Caps Lock
Caps Lock
Caps Lock
Caps Lock
Shift
Shift
Shift
Shift
Жапондық

Музыка

Тілім қағаздары

Смайлик

Стикер

http://www.designcouncil.org.uk/DCImages/About%20Design/Business%20Essentials/Invention/Post-It%20notes%20LRG.jpg

Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Бағалау:
Уақыт: Қызығушылығын ояту.
Уақыт: 2 мин
Мұғалім әрекеті:
  1. Білімнің өзектілігі

Оқушыларға экраннан 3 сурет беріледі. Сол суреттерді біріктіріп тұрған не нәрсе екенін сұрау арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбы анықталады.

2) Мақсатты тұжырымдау

Тақырыпты анықтап алған соң, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын құрамыз.

Оқушы әрекеті:

Ойланады, жауап береді.

Ойланады, жауап береді.

Бағалау: Миға шабуыл
Ресурстар:
Слайд
Уақыт: II кезең: Ұғыну кезеңі (30 мин) Мағынаны тану сатысы . Ой толғаныс сатысы
Уақыт: 3 мин
Мұғалім әрекеті:

Білу:

-оқушылар оқулықпен жұмыс жасауға уақыт беріледі;

Оқушы әрекеті: - әр топтың таймкиперлері уақытты қадалай отырып, тапсырманы орындайды;
Бағалау:

Карусель

Түймедақ

Ресурстар:

Постер

Маркер

Уақыт: 2 мин
Мұғалім әрекеті:

Сергіту сәті (АКТ қолдану+ ынтымақтастық атмосфера)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы әрекеті:
Бағалау: Аты-жөні
Ресурстар: сматрфон
1
Адилов Биржан
8 702 514 73 42
2
Алтынмұрат Төлеген
8 775 594 37 11
3
Ануар Ақнұр
8 775 478 07 77
4
Асқар Мағжан
8 700 149 12 70
5
Әбілқайыр Мөлдір
8 705 841 08 42
6
Бейсенов Нұрсат
8 747 919 78 17
7
Габдуллин Қуанышбек
8 775 725 63 54
8
Дяченко Эрик
8 778 675 47 46

Бір-бірлеріне хабарлама жазып, жылы лебіздерін білдіреді. Әр топтан 1 оқушыдан сөйлейді

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
9
Жанкина Дания
8 700 116 35 24
10
Құралов Мадияр
8 700 071 11 04
11
Маралов Әділет
8 702 469 72 30
12
Марсалиев Ернар
8 775 225 54 77
13
Муратбеков Ақзат
8 702 508 26 32
14
Нұрбай Нұрғиса
8 777 107 20 46
15
Сұлтанбекова Алуа
8 708 914 36 00
16
Тұрсынбекова Дана
8 777 418 47 49
Смартфон
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Уақыт: 10 мин
Мұғалім әрекеті:

Қолдану:

  • Құзыреттілікке бағытталған тапсырма беріледі (ҚБТ)

( Қосымша 1)

Оқушы әрекеті: Оқушылар компьютерде тапсырманы орындайды. Тапсырма Қосымша 1 көрсетілген.
Бағалау:
Ресурстар: Бағалау парақтары
АКТ
Уақыт: 3 мин
Мұғалім әрекеті:

Талдау:

  • Ал, енді оқушылар, орындарымыздан тұрып, сыныптастарыңыздың жұмыстарын қараңыздар, талдаңыздар, пікірлеріңізді білдіріңіздер, ұнаған үлгіні сатып алыңыздар;
Оқушы әрекеті: http://www.banknotenews.com/files/page0_blog_entry174_7.jpg http://ts4.mm.bing.net/th?id=HN.608042102557443375&pid=15.1&H=160&W=160 http://ts4.mm.bing.net/th?id=HN.608022826749723303&pid=15.1&H=160&W=160 ұнаған үлгіні сатып алады;
Бағалау: Жәрменке
Ресурстар:
Ақша
Уақыт:

10 мин

9:30

Мұғалім әрекеті:

Жинақтау, бағалау:

Оқушыларға интербелсенді тақтада тапсырмалар беріледі:

1) Инфобілгір пернетақтаны қазақ әріптеріне ауыстыруға ұмытып кетіп, мына мәтінді терді:« Rtukm - 2h3gn34 v-kith3 ». Ол не жазғысы келді?

2) Кестенің көмегімен сөзді табыңыз. Жауабын бос орынсыз, тыныс белгісіз жазыңыз

3) Төменде көрсетілген қатардан екеуден көп қайталанатын әріптерді сызып тастаңыз. Қалған әріптерден мына сөз шығу керек. Әріптің түрі - ол . . .

А О С М Л Н У Р Л С


Ұқсас жұмыстар
Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Гидросфера- жердің су қабығы жайлы ақпарат
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулінің есебі
Мұқағали мақатаев. поэзия, менімен егіз бе едің?
Оқушыларда салауатты өмір салтын қалыптастырудың әлеуметтік педагогикалық технологиясы
Мұғалім ол біздің. 6-сынып
Гидросфера - Жердің су қабығы туралы
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Үйкеліс күші 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz