Шешуіндегі сөзге сөйлем құра

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:

Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна

1 кезең. Төмендегі «Көпір» тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

«Көпір»

Тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгертуге негіз болатын қайталау тапсырмалары.

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

Үйден «ң», «н» әріптері бар сөздерге суреттер тауып келу, солар арқылы суретті диктант жүргізіледі.

Формирование основ здорового образа жизни Логопед и дети лыжи детские 120 см rossignol продам Горные лыжи, Лыжи (Россия) барахолка Катуха Не за горами школьная пора Восточная и народная медицина. Диагностика и лечение. * Здоровые советы Государственные символы здоровье Записи с меткой здоровье Дневник Димитрия Полякова : LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-Дневников Хлеб белый Скачать широкоформатные обои река фото обои для рабочего стола, красивые картинки на рабочий стол

Диктантта қандай әріпті жазу қиын болды?

Ж: Н мен Ң.

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау; а) оқушылар төмендегі «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне тапсырмаларды өздері орындайды(10 минут) ; ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды(10 минут) .
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Білу»

(тақырып мазмұны бойынша

Кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек. )

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

Балалар, біз бүгін дауыссыз «н» мен «ң» дыбыстарының емлесін оқып, танысамыз.

Сөздерді оқып, мағынасын айт.
Он - оң тон - тоң
Шын - шың мен - мең
Күн - күң сен - сең

Не өзгерді? Н мен Ң қандай дыбыс қандай әріп.

Ой тұжырымдамасы:
«Н» мен «ң» дыбыстары өзгергенде сөз мағынасы да өзгереді.
«Н» мен «ң» екеуі екі басқа әріп, екі басқа дыбыс.
«Н»- тіл ұшы дыбысы
«Ң» - тіл арты дыбысы

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Түсіну»

(неге? неліктен? себебі? не үшін? сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарын тереңдету үшін қойылады )

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

1. Ң дыбысты сөздер жаз

Не? Не істеді? Қандай?
. ң /аң/ . . . /шаңдатты/ Те . . . біл
. . ң /соң/ . . . / тоңды/ Бойша . . .
. . . ң /қолаң/ . . . / жеңді/ Күре . . .

Өлеңді мәнерлеп оқы.
Қаңбақ, жаңғақ, аң, шың, жең,
Жаңбыр, қайың, таң, тың, сең -

Ң - нан сөз жоқ басталған -
Ң - үлестен бос қалған.

Өлең мазмұнынан ң дыбысы туралы қорытынды жаса.

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Талдау»

1. Салыстыр

2. Айырмашылығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

Н Ң

Тіл арты дыбысы.

Сөздің басында жазылмайды

Тіл ұшы дыбысы.

Сөздің барлық жерінде жазылады

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Жинақтау»

( қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны, сөзжұмбақты толтыр немесе өзің құрастыр тағы с. с басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғарыдағы «тақырыптың басты идеясына» жазған жауабына қойылады)

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

1. Ребусты шеш

‘’’

Ң Газета "Караван" / Куплю рога. сайгачьи Фотогалерея Запуск голубей в Мурманске Голуби на свадьбу Мурманские голуби Голуби в Мурманске Клуб Мурманские голуби

‘ ‘ “

””

Шешуіндегі сөзге сөйлем құра.

2. Ол туралы не білесің?

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: Оқулықпен жұмыс (5 минут) : төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мзмұнына «Баға беру» тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлексия жасауға, эссе жазуға арналған, практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады . Нәтижесі ауызша марапатталады.
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Практикасы: «Қолдану»

(қарапайым тапсырмалар)

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.: 131-жаттығу. Ңғ, нг, ңг әріптерінің тиістісін қойып жаз.
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсың? не істер едің?)
1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

Сен қалай ойлайсың:

Ша . . . ғы, қоя . . . , қа . . . бақ, тиі . . . сөздерінде ң мен н әріптерінің қайсысы қойылады?

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: ІІІ кезең ( кері байланыс-бағалау кезеңі ) : Жеке жұмыс(15 минут) .
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: І деңгей
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Білу»

(тақырып мазмұны бойынша

Кім? не? қандай? қалай? нені? қашан? не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктелінуі керек. )

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

1. Сөздерді тиісті бағанға апар:

қант, орындық, түңдік, шаңырақ, қарындас.

Н Ң

2. 133-жаттығу. Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір.

3. Өлең ұйқастыр.

Кен.

Кең.

Жер асты толған кен.

Даламыз неткен кең.

4. Өлеңді жатқа жаз

Маң-маң басқан, маң басқан,

Шудаларын шаң басқан.

Төрт аяғын тең басқан,

Екі өркешін қом басқан.

Бұл не?

Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Практикасы: «Қолдану»

(қарапайым тапсырмалар)

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.: 132-жаттығу. Жауынгер, таңғы, әңгіме сөздерін қатыстырып сөйлемдер құра.
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна: ІІ деңгей
Оң жақ бағанадағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдер есіне:Қазақ тілі 2-сынып. Қарасаева Бижамал Давлетбаевна:

Теориясы: «Түсіну»

(неге? неліктен? себебі? не үшін? сұрақтары оқушының жоғарыда берілген жауаптарын тереңдету үшін қойылады )

1 кезең.Төмендегі«Көпір»тапсырмаларын үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді(5-7минут) . а) ұйымдастыру сәті; ә) үй тапсырмасын; б) «Көпір» тапсырмасын тексереді.:

1. Суреттегі заттардың атауын төмендегі сөздермен сәйкестендіріп, бірнеше сөйлем құрастыр. Шины, авто шины - тесты, новинки, новости. Автошины - каталоги, производители Vincast.ru - запчасти Капчагай - Гигантский сом на Капчагае!

Не за горами школьная пора simply miu - Зайки

орғыды соғылды жүзді дөңгеледі

2. Қате жазылған сөзді ата.
Жәңдік, бәтеңке, үңгір, шанғышы, кең, терең

3. Ойын: «Жасырынған сөз» Берілген сөздердің кез - келген буынын алып, жаңа сөз құра.
Қа-йың


Ұқсас жұмыстар
Оқушының деңгейі
Сан есім. 4 сынып
Сан есім. 3 сынып
Көрсетілген тыныс белгілеріне сөйлем құрап жаз
Бастауыш сыныпта оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
Қарсы мәндес сын есім
Сұраулы сөйлем туралы
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Жалпы есім және жалқы есім
Сабақ тақырыбы. Сабақ мақсаттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz