Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бекіту кезеңі
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктердің жүйесі
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін білу, оның шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілей және жаза білу дағдыларын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: Өз беттерімен, бірлесе жұмыс істеуге, тез есептеуге, ойлануға дағдыландыру;
3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу. Достарының пікірін тыңдауға, өз ойын айтуға үйрету, достық қарым-қатынастарын нығайту;
Сабақтың түрі: өткен тақырыпты бекіту сабағы
Сабақтың әдістері: топпен жұмыс, жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, карточкалар
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
1)Бір айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі.
2)Функцияның анықталу облысы
3)Үй тапсырмасының орындалуын тексеру, сұрақтарына жауап беру
ІІІ Бекіту кезеңі.
1) Жеке жұмыс: әр оқушыға беріледі.
1)21x2+39x-6<0x>0 2) x2-144<0x-3<0
3)4x2+5x-6>0x>0 4)x2+x<0x+7>0
5)x2+x-6<0-x2-2x+3>0 6)x2+4x-5>0x2-2x-8<0
7)x2-3x-4<03x-12>0 8) x2+7x+10<04x+12>0
Топтық жұмыс орындалып жатқан кезде тексеріледі.
2) Топтық жұмыс: оқушыларды топқа бөлу, топ басшысын сайлау.
Қатесін тауып көрсету:
1-мысал: Теңсіздікті шеш:
25x2-30x+9>0
D=-302-4∙25∙9=0
x12=302∙25=35
Төбесі ОХ осінің бойында жататын, тармағы жоғары қараған порабола саламыз:
Олай болса теңсіздік шешімі: -infinity;infinity болады
Жауабы: -infinity;infinity
2-мысал: Теңсіздікті шеш: -3x2+2x+5<=0
D=22-4∙-3∙5=64
x1/2=-1; 123
ОХ осімен -1; 123 нүктелерінде қиылысатын, тармағы төмен қараған порабола саламыз
Олай болса теңсіздік шешімі: -1; 123 кесіндісі болады.
Жауабы: -1; 123
3) Топтық жұмыс: (топ мүшелерін ауыстырғаннан кейін):
1нұсқа у=х2-5х+45х
2нұсқа у=3х2-5х-2х2
3 нұсқа у=3-5х-2х2х
4 нұсқа у=2х2+9х+713х
4) Жұптық жұмыс: №96 (оқулықпен жұмыс)
5) Сабақты қорытындылау:
а) есеп шешуде қандай білімге қол жеткіздің?
б) топпен жұмыс жасау қиын ба?
с) саған сабақта не ұнамады? Қолыңнан не келмеді?
д) топ мүшелерінің мықты жақтарын және кемшіліктерін айтып кет.
РЕФЛЕКСИЯ:
Тұжырым
Мен ....................................................................................................
............................................................................................................
..........................................................................................түсіндім
Мен тапсырмаларды оңай орындай аламын (алмаймын)-астын сызып көрсет
Менде..................................................................................................
..................................................................қиындықтар болды
Мен......................................................................................................
..............................................................................................................
................................................................қате жібердім.
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін білу, оның шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілей және жаза білу дағдыларын қалыптастыру.
2.Дамытушылық: Өз беттерімен, бірлесе жұмыс істеуге, тез есептеуге, ойлануға дағдыландыру;
3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу. Достарының пікірін тыңдауға, өз ойын айтуға үйрету, достық қарым-қатынастарын нығайту;
Сабақтың түрі: өткен тақырыпты бекіту сабағы
Сабақтың әдістері: топпен жұмыс, жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, карточкалар
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
1)Бір айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі.
2)Функцияның анықталу облысы
3)Үй тапсырмасының орындалуын тексеру, сұрақтарына жауап беру
ІІІ Бекіту кезеңі.
1) Жеке жұмыс: әр оқушыға беріледі.
1)21x2+39x-6<0x>0 2) x2-144<0x-3<0
3)4x2+5x-6>0x>0 4)x2+x<0x+7>0
5)x2+x-6<0-x2-2x+3>0 6)x2+4x-5>0x2-2x-8<0
7)x2-3x-4<03x-12>0 8) x2+7x+10<04x+12>0
Топтық жұмыс орындалып жатқан кезде тексеріледі.
2) Топтық жұмыс: оқушыларды топқа бөлу, топ басшысын сайлау.
Қатесін тауып көрсету:
1-мысал: Теңсіздікті шеш:
25x2-30x+9>0
D=-302-4∙25∙9=0
x12=302∙25=35
Төбесі ОХ осінің бойында жататын, тармағы жоғары қараған порабола саламыз:
Олай болса теңсіздік шешімі: -infinity;infinity болады
Жауабы: -infinity;infinity
2-мысал: Теңсіздікті шеш: -3x2+2x+5<=0
D=22-4∙-3∙5=64
x1/2=-1; 123
ОХ осімен -1; 123 нүктелерінде қиылысатын, тармағы төмен қараған порабола саламыз
Олай болса теңсіздік шешімі: -1; 123 кесіндісі болады.
Жауабы: -1; 123
3) Топтық жұмыс: (топ мүшелерін ауыстырғаннан кейін):
1нұсқа у=х2-5х+45х
2нұсқа у=3х2-5х-2х2
3 нұсқа у=3-5х-2х2х
4 нұсқа у=2х2+9х+713х
4) Жұптық жұмыс: №96 (оқулықпен жұмыс)
5) Сабақты қорытындылау:
а) есеп шешуде қандай білімге қол жеткіздің?
б) топпен жұмыс жасау қиын ба?
с) саған сабақта не ұнамады? Қолыңнан не келмеді?
д) топ мүшелерінің мықты жақтарын және кемшіліктерін айтып кет.
РЕФЛЕКСИЯ:
Тұжырым
Мен ....................................................................................................
............................................................................................................
..........................................................................................түсіндім
Мен тапсырмаларды оңай орындай аламын (алмаймын)-астын сызып көрсет
Менде..................................................................................................
..................................................................қиындықтар болды
Мен......................................................................................................
..............................................................................................................
................................................................қате жібердім.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz