Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Неше ондық



Сүлейменова Нұргүл Амандосқызы
М.Горький атындағы №16 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Математика

Тақырыбы: Қосу және азайту 3+56, 30+24

Мақсаты: 1. Оқушыларды қосуға және азайтуға негізделген есептеу
тәсілдерімен
таныстыру.
2. Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім
қабылдап,
қорытынды ой-пікірлер білдіруін, белсенділігін,
танымдық қабілетін
дамыту.
3. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде
қолдана білуге
өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге асыруына,
сыйластыққа,
ізеттілікке тәрбиелеу, баулау.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентация
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Түсіндіру, үйрету, сұрақ-жауап, ой қозғау әдісі.

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі:

Өзін-өзі тану бағдарламасы бойынша амандасады.
«Қайырлы күн» деп айтамыз
Бір болып кеште қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
- Балалар біз құралдарымызды алып бері қарайық.
- Сабақта түгелміз ғой? Я
- Математика оқулығы бізге сәттілік тілейді.
- Ендеше қай топ атына сай болар екен, атсалысып отырамыз.

«Білгірлер», «Зеректер», «Алғырлар».

II. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар үйге не берілді?
7 мысал, 57-бет.
Алғырлар тобынан оқи ғой, 10+5=15
Зеректер тобынан оқи ғой, 15-5=10
Білгірлер тобынан оқи ғой, 15-10=5

III.Үй тапсырмасын бекіту.

-Балалар сандар арқылы жасырып берілген сұрақтарға жауап берейік.
Жауап берейік.
Алғырлар тобы нешені таңдаймыз?
Білгірлер тобы нешені таңдайсыздар?
Зеректер тобы сендер нешені таңдайсыздар?
Кезек-кезек сұрақтарға жауап береді.

IV. Ой қозғау әдісі. Жұмбақ жасыру.
-Балалар жұмбаққа назар аударайық.
1) Есепке де кіремін
Әріпте боп жүремін.
(3).
-Дұрыс айтасыңдар 3 саны, қандай әріп «З» дауыссыз, ұяң.
-З саны - неше таңбалы? Бір таңбалы.
-Қай кластарға жатқызамыз? Бірліктер класына
-Келесі жұмбақтарға назар аударайық.
2) Әріп десең, бүйірі тоқ
Сан десең салмағы жоқ.
(0)
О саны - неше таңбалы? Бір таңбалы. Қандай әріп? «О» дауысты, жуан
-бастағы З цифрының қасына О цифрын қоятын болсақ, неше болады? ЗО
ЗО –неше таңбалы сан? 2 таңбалы.
Қай кластарға жатады? Ондықтар класына.
Неше ондық? Неше білік? 3 ондық, 0 бірлік
-Дұрыс айтасыңдар. Енді жаңа сабаққа назар аударайық.

V.Жаңа сабақ 3+56, 30+24 қосу және азайту.
-дәптерлерін аштырып, бүгінгі күнді жаздыру.
3+56= 50+(3+6)=59
-3 қандай сан? 1 таңбалы, бірліктер класына жатады.
-Екінші қосылғыш 56 санын разрядтарға жіктейік.
-Неше мен нешенің қосындысы? 50-6
-50 неше таңбалы сан? Екі.Неше ондыққа тең? 5 ондық
-6 неше таңбалы сан? Бір. Неше бірлікке тең? 6 бірлікке
-Амалды орындау үшін нелерді біріктіреміз? Бірліктерді.
3+6 жазуы нені білдіреді? Бірліктерге, бірліктерді қосуды білдіреді?
30+24=
-Бұл жерде 30 бен 24 сандарының қосындысы берілген.
-Бұл неше таңбалы сандардан құралған? Екі таңбалы.
-Бұл жерде нелерді біріктіреміз? Ондықтарды.
-24 санын разрядтарға жіктейік? Нешемен нешенің қосындысы?
20+4, 20 неше ондық? 2 ондық
4 неше бірлік? 4 бірлік
4 есеп. Қайсысы есеп? Оны шығар.
а) Шарты: ә)
Сатып алынған – 15 кг.
Алма – 13 кг. ? кг Жіберілгені
– 10 кг.
Алмұрт – 5кг
Қалғаны - ? кг.
Шешуі: 1+5=18 Шешуі:
15-10=5
5 мысал.
72,71,70,69,68
70+2; 70+1; 70+0; 60+9; 60+8;

VI. Шығармашылық жұмыс.
-Балалар мынау сендердің үйлерің
-Ендеше кім нешінші үйде тұрады екен? Тауып көрейік.
-Қане кім қай үйдікін тапты?
1) 94, 2) 64, 3) 85, 4) 60, 5) 6, 6) 14, 7)58.

VII.Қорытындылау.
-Балалар біз бүгін не үйрендік?
-Қосу және азайтудың тиімді орындалу жолдарын.
-Яғни, бірліктерге бірліктерді қосу, азайту.
-Оныдықтардан ондықтарды азайту, қосу.

VIII. Бағалау.

Алғырлар тобынан
Зергерлер тобынан кім қаншалықты бағаланғанын
геометриялық фигуралар
Білгірлер тобынан тарату арқылы бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Бөлшек санның ондық жазылуына есептер шығару
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
Сандарды дөңгелектеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Балалардың есімдері
Қызыл карточка
Тақырып Ондық бөлшектерді қосу
Пәндер