Жапондық бағалау

C:\Documents and Settings\Айым\Рабочий стол\Салтанат\IMG_1810.JPG Сәтбаев қаласы «№16 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі С. К. Сурауханова

Сынып: 2 «Ә» Пән: дүниетану күні 17. 02. 2014ж

Тақырыбы Жабайы және үй жануарлары

Қолданылған модульдер

  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
  • Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,
  • Талантты және дарынды оқушыларды оқыту,
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық,
  • Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану

Сабақтың мақсаты

Мақсаты: жабай және үй жануараларының ерекшеліктерін сипаттау.

Міндеттері:

Тіршілігі мен қоректенуінің басты ерекшеліктерін ашу;

-сыни тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың айырмашылықтарын табу;

-топтық жұмыста ұжымдық қарым-қатынас орнату.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

«Ыстық алақан»,

« Жануралар»

«Сұрақ бізден, жауап сізден»

«Экологиялық есептер » «Би билейік, балалар» «Оқып толықтыр », «Шағын эссе» «+, -, қызықыты».

Сабақ кезеңдері Уақыты
Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?
Сабақ кезеңдері Уақыты: Кіріспе
Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру

Психологиялық ықпал.

Шаттық шеңбері

Мақсаты: сабаққа дайындықтарын білу.

« Ыстық алақан » тренингі

Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.

« Жануарлар»

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, көңіл-күйлерін, сабаққа дайындықтарын, үй тапсырмасын орындаудағы кедергілер жайлы сұрау

Ойларын тыңдау, суреттерге қарай топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау,

Оқушының іс-әрекеті::

« Шаттық шеңбері арқылы мұғалім мен оқушы арасындағы жылылық пен сенімділік орнату арқылы, барлық бала сабаққа белсенділік пен қатысады.

Топтасып жұмыс істеу барысында өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз сыныптастарына көмектеседі. (ЖАДА)

.

Бағалау: Өте жақсы
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:

Топ ұстанымы

Топ аттары жазылған қағаздар

Қиынды қағаздар

Сабақ кезеңдері Уақыты: Тұсау кесер
Жоспар мазмұны:

«Сұрақ бізден, жауап сізден»

Мақсаты: Өткен сабақта алған білімдерін тиянақтайды

«Топты таныстыр»

Мақсаты: жаңа сабаққа дайындық жасау

Балалар биі »сергіту сәті

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Өткенді еске түсіру мақсатын айтамын (слайд

Тарапта қағазын таратамын, постер құрастыру керектігін түсіндіремін

Музыка қойып, оқушылармен қосыла билеу

Оқушының іс-әрекеті::

Берілген сұрақтарға, топта ақылдаса отырып жауап беру

Өз топтарын таныстыру үшін, постер құрайды және қорғайды

Бағалау:

Жапондық бағалау

Жапондық бағалау

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:

Кағаз, стикер, бояулар

Интербелсенді тақта

Сабақ кезеңдері Уақыты: негізгі бөлім
Жоспар мазмұны:

« Оқып толықтыр »

Мақсаты: мәтінді оқып, алдыңғы білімді толықтыру

«Қосу, алу

қызықты», Мақсаты : ой тұжырымдау

«Венн диаграммасы»

«Экология

лық есептер »

« Шағын эссе »

мақсаты: сабақ барысында түсінгенін жинақтау

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

.

Оқулықпен жұмыс екенін ескертемін

Сабақта түсінгендері бойынша шағын эссе жазу керектігін түсіндіремін

Оқушының іс-әрекеті::

Оқулықпен жұмыс 95-96 бет оқу, постерді стикермен толықтыру

Үй жануралары мен жабайы жануарларды салыстыра отырып, Венн диаграмасын толтырады

Таратпа материалдарында

1. Бір илеудің құмырсқалары 1тәулікте 20мың зиянкес жәндіктерді құртады. Ал үш тәулікте қанша зиянкестерді құртады?

2. Егер бір борсық бір күнде 1кг жәндіктер мен тышқандарды жейтін болса, 1 аптада қанша зиянкестерді жей алады?

3. Бұлан қыс уақытында тәулігіне 12кг шөп жейді екен. 2 бұланға тәулігіне неше кг шөп керек?

4. Ең ірі тоқылдақтың денесінің ұзындығы 50см. Осындай 3 тоқылдақ денесінің ұзындығы қанша болады?

5. Ақ аюдың дене тұрқы 3м, салмағы 1000кг дейін жетеді. . Осындай 2 аюдың салмағы қанша болады?

6. Тоқалтістер аязды күндері ұйықтайды. Сондықтан олар қоректі көп жинайды. Кейбір індерде 4кг дейін дән жиналады. Осындай 3 інде неше кг дән болады?

5 мин шағын эссе жазу

Бағалау:

Талқылау барысын

да топ ішінде бағалау

Мұғалімнің бағалауы (топтық жұмысты)

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:
Сабақ кезеңдері Уақыты: Қорытынды
Жоспар мазмұны:

«Өзің бағала»

.

+. -, қызықты

Мақсаты:

сабақты өзіндік бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?:

Жаңа білімді бекіту.

Топтық жұмыс жасауды бақылаймын

Өзіндік бағалауды талдау

Мұғалім бағасы кері байланыс парағын таратады

Оқушының іс-әрекеті:: Сабақтан алған әсерлерін жазады
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:

стикерлер

Стикерге жазып, жапсырмалау

Сабақ кезеңдері Уақыты:
Жоспар мазмұны: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті:Не істеймін?: сұрақтарға жауап беру. Ғаламтордан қызықты мәлімет табу жануарлар жайлы
Оқушының іс-әрекеті:: Үй тапсырмасымен танысады.
Бағалау:
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т. б қажет?:

Ұқсас жұмыстар
Төрт сөзден
Жұмбақ ел Жапония
Абай Қыс өлеңі
Шамалардың арасындағы тәуелділік
Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Жүк пен жолаушыны тасымалдайтын көліктің шанағы
Автомобиль кузовы мен қаңқасы
Махамбет өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы. 9-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz