Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жапондық бағалау

Сәтбаев қаласы <<№16 жалпы орта білім беретін мектебі>>КММ
Бастауыш сынып мұғалімі С.К.Сурауханова
Сынып: 2 <<Ә>> Пән: дүниетану күні 17.02.2014ж

Тақырыбы Жабайы және үй жануарлары
Қолданылған модульдер
* Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
* Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
* Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
* Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу,
* Талантты және дарынды оқушыларды оқыту,
* Оқытуды басқару және көшбасшылық,
* Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
Сабақтың мақсаты
Мақсаты: жабай және үй жануараларының ерекшеліктерін сипаттау.
Міндеттері:
Тіршілігі мен қоректенуінің басты ерекшеліктерін ашу;
-сыни тұрғыдан ойлау арқылы жануарлардың айырмашылықтарын табу;
-топтық жұмыста ұжымдық қарым-қатынас орнату.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
<<Ыстық алақан>>,
<< Жануралар>>
<<Сұрақ бізден,жауап сізден>>
<<Экологиялық есептер >> <<Би билейік,балалар>> <<Оқып толықтыр >>, <<Шағын эссе>> <<+,-,қызықыты>>.

Сабақ кезеңдері Уақыты

Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Не істеймін?
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т.б қажет?
Кіріспе

Ұйымдастыру
Психологиялық ықпал.
Шаттық шеңбері
Мақсаты: сабаққа дайындықтарын білу.
<<Ыстық алақан >> тренингі
Мақсаты: бір-біріне жылы лебіздерін, тілектерін айту.
<< Жануарлар>>
Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, көңіл-күйлерін, сабаққа дайындықтарын, үй тапсырмасын орындаудағы кедергілер жайлы сұрау

Ойларын тыңдау, суреттерге қарай топтарға бөліп отырғызамын, топ басшыларын сайлау,
<< Шаттық шеңбері арқылы мұғалім мен оқушы арасындағы жылылық пен сенімділік орнату арқылы, барлық бала сабаққа белсенділік пен қатысады.

Топтасып жұмыс істеу барысында өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз сыныптастарына көмектеседі.(ЖАДА)

.

Өте жақсы

Топ ұстанымы
Топ аттары жазылған қағаздар

Қиынды қағаздар

Тұсау кесер

<<Сұрақ бізден,жауап сізден>>
Мақсаты: Өткен сабақта алған білімдерін тиянақтайды
<<Топты таныстыр>>
Мақсаты: жаңа сабаққа дайындық жасау
Балалар биі >>сергіту сәті

Өткенді еске түсіру мақсатын айтамын (слайд

Тарапта қағазын таратамын,постер құрастыру керектігін түсіндіремін

Музыка қойып,оқушылармен қосыла билеу
Берілген сұрақтарға ,топта ақылдаса отырып жауап беру

Өз топтарын таныстыру үшін ,постер құрайды және қорғайды


Жапондық бағалау

Жапондық бағалау

Кағаз,стикер,бояулар

Интербелсенді тақта

негізгі бөлім
<< Оқып толықтыр >>
Мақсаты: мәтінді оқып,алдыңғы білімді толықтыру
<<Қосу,алу
қызықты>>, Мақсаты: ой тұжырымдау
<<Венн диаграммасы>>

<<Экология
лық есептер >>

<<Шағын эссе>>
мақсаты: сабақ барысында түсінгенін жинақтау
.


Оқулықпен жұмыс екенін ескертемін

Сабақта түсінгендері бойынша шағын эссе жазу керектігін түсіндіремін

Оқулықпен жұмыс 95-96 бет оқу ,постерді стикермен толықтыру

Үй жануралары мен жабайы жануарларды салыстыра отырып,Венн диаграмасын толтырады

Таратпа материалдарында
1.Бір илеудің құмырсқалары 1тәулікте 20мың зиянкес жәндіктерді құртады. Ал үш тәулікте қанша зиянкестерді құртады?
2. Егер бір борсық бір күнде 1кг жәндіктер мен тышқандарды жейтін болса, 1 аптада қанша зиянкестерді жей алады?
3.Бұлан қыс уақытында тәулігіне 12кг шөп жейді екен. 2 бұланға тәулігіне неше кг шөп керек?
4.Ең ірі тоқылдақтың денесінің ұзындығы 50см. Осындай 3 тоқылдақ денесінің ұзындығы қанша болады?
5.Ақ аюдың дене тұрқы 3м, салмағы 1000кг дейін жетеді..Осындай 2 аюдың салмағы қанша болады?
6.Тоқалтістер аязды күндері ұйықтайды. Сондықтан олар қоректі көп жинайды. Кейбір індерде 4кг дейін дән жиналады. Осындай 3 інде неше кг дән болады?

5 мин шағын эссе жазу

Талқылау барысын
да топ ішінде бағалау

Мұғалімнің бағалауы (топтық жұмысты)


Қорытынды
<<Өзің бағала>>
.
+.-,қызықты
Мақсаты:
сабақты өзіндік бағалау
Жаңа білімді бекіту.
Топтық жұмыс жасауды бақылаймын

Өзіндік бағалауды талдау

Мұғалім бағасы кері байланыс парағын таратады

Сабақтан алған әсерлерін жазады

стикерлер

Стикерге жазып ,жапсырмалау

Үйге тапсырма

сұрақтарға жауап беру. Ғаламтордан қызықты мәлімет табу жануарлар жайлы
Үй тапсырмасымен танысады.

Ұқсас жұмыстар
Төрт сөзден
Жұмбақ ел Жапония
Абай Қыс өлеңі
Шамалардың арасындағы тәуелділік
Оқушылардың пікір алмасуында топтық әңгіменің ролі
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Жүк пен жолаушыны тасымалдайтын көліктің шанағы
Автомобиль кузовы мен қаңқасы
Махамбет өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы. 9-сынып
Пәндер