Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Бейнеу ауданы <<Совет Одағының Батыры М.Бегенов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп>> ММ бастауыш сынып мұғалімі Акшаева Гулжанның Ана тілі пәнінен <<Шығыс шынары>> тақырыбына арнаған қысқа мерзімді жоспары. 4 сынып
Р/с
Мақсаты
Белсенді
әдіс-тәсілдер
Оқудың нәтижелері
Сыныптағы өзара әрекеттестік
Бағалау
(оқыту үшін бағалау)
Дереккөздер
1
1. Жаңа тақырып бастамас бұрын отты жылдары ерлермен бірге от кешкен аруларды еске түсірді.
2.Соғыс туралы ойларын айтты.
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу.
(фикус,камелия,циперус)
Бейнекөріністен суреттер көрсету. <<Әлия>> әнін таспадан тыңдату.
ОмОЖТ, СТО, диалог
Топқа бөлу
арқылы өздері білмейтін гүлдердің аттары мен түрлерін білді.
Топпен жұмыс жасауға бейімделді.
мадақтау
интернет
2
Мәтіннің авторы Әзиза Нұрмахановамен танысты.
АКТ арқылы қысқаша мағлұмат беру.
Ә.Нұрмаханова туралы мағлұмат алды.
Бір-бірімен ынтымақтасады, тыңдауды үйренеді.
мадақтау
интернет
3
Жаңа терминдермен танысты.
Герань - көпжылдық шөптесін өсімдік, фикус қыл.жапырақты өсімдік,оленадр - ежелгі сәндік өсімдік,камелия - мәңгі жасыл орманды өсімдік,циперус - мәңгі жасыл өсімдік, Артек - балалардың демалыс орыны.
АКТ,СТО
Гүлдер туралы
мәлімет беру.
Жаңа терминдер, оның ішінде гүлдердің аты мен олардың маңызын білді. Сөздік жұмысты дәптерге жазды.
Өз бойларында сұлулық сезімдерін қалыптастырады.
мадақтау
интернет
Қазақ тілі. Энциклопедия., 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3
4
Мәтінмен танысты, мәнерлеп оқуды үйренді.
Мәтінді тізбектей оқып, мазмұнын қалай түсінгенін айтты.
СТО, диалог, ОүБОүБ
І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу.
ІІ топ: Әлия жөнінде айтылған ұстаз пікірі
ІІІ топ: Әлия ұстаздарының сенімін қалай ақтады?
Топта талқылады, бір оқушы шығып жауап берді.
Сыни тұрғыдан ойлауын дамытады.
Формативті
Оқулық
ана тілі
5
Қосымша ақпарат 10,11,12,13 слайдтар
СТО, диалог, ОүБОүБ,ОБжК
Кестемен жұмыс
(кесте толтыру)
І топ: Әлия есімі берілген мектептер мен көшесі бар қалалар
ІІ топ: Әлияға арнап орнатылған ескерткіштер
ІІІ топ: Әлияға арналған суреттер.
Топпен жұмыс жасап, кесте толтырды.
Есте сақтау қабілеттерін арттырды, сыни тұрғыдан ойлауын дамытты.
Формативті
Қазақ тілі. Энциклопедия. Алматы: Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігі, Қазақстан даму институты, 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3
6
Кейінгі тапсырма: Мәтінге сүйене отырып кейіпкерге жазбаша мінездеме жазды.
СТО
Әлияға жазбаша мінездеме беру
Мінездеме жазуды үйренді.
Оқушы ойланады, көркем, таза жазуды үйренді.
Ана тілі оқулығы
Р/с
Мақсаты
Белсенді
әдіс-тәсілдер
Оқудың нәтижелері
Сыныптағы өзара әрекеттестік
Бағалау
(оқыту үшін бағалау)
Дереккөздер
1
1. Жаңа тақырып бастамас бұрын отты жылдары ерлермен бірге от кешкен аруларды еске түсірді.
2.Соғыс туралы ойларын айтты.
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу.
(фикус,камелия,циперус)
Бейнекөріністен суреттер көрсету. <<Әлия>> әнін таспадан тыңдату.
ОмОЖТ, СТО, диалог
Топқа бөлу
арқылы өздері білмейтін гүлдердің аттары мен түрлерін білді.
Топпен жұмыс жасауға бейімделді.
мадақтау
интернет
2
Мәтіннің авторы Әзиза Нұрмахановамен танысты.
АКТ арқылы қысқаша мағлұмат беру.
Ә.Нұрмаханова туралы мағлұмат алды.
Бір-бірімен ынтымақтасады, тыңдауды үйренеді.
мадақтау
интернет
3
Жаңа терминдермен танысты.
Герань - көпжылдық шөптесін өсімдік, фикус қыл.жапырақты өсімдік,оленадр - ежелгі сәндік өсімдік,камелия - мәңгі жасыл орманды өсімдік,циперус - мәңгі жасыл өсімдік, Артек - балалардың демалыс орыны.
АКТ,СТО
Гүлдер туралы
мәлімет беру.
Жаңа терминдер, оның ішінде гүлдердің аты мен олардың маңызын білді. Сөздік жұмысты дәптерге жазды.
Өз бойларында сұлулық сезімдерін қалыптастырады.
мадақтау
интернет
Қазақ тілі. Энциклопедия., 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3
4
Мәтінмен танысты, мәнерлеп оқуды үйренді.
Мәтінді тізбектей оқып, мазмұнын қалай түсінгенін айтты.
СТО, диалог, ОүБОүБ
І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу.
ІІ топ: Әлия жөнінде айтылған ұстаз пікірі
ІІІ топ: Әлия ұстаздарының сенімін қалай ақтады?
Топта талқылады, бір оқушы шығып жауап берді.
Сыни тұрғыдан ойлауын дамытады.
Формативті
Оқулық
ана тілі
5
Қосымша ақпарат 10,11,12,13 слайдтар
СТО, диалог, ОүБОүБ,ОБжК
Кестемен жұмыс
(кесте толтыру)
І топ: Әлия есімі берілген мектептер мен көшесі бар қалалар
ІІ топ: Әлияға арнап орнатылған ескерткіштер
ІІІ топ: Әлияға арналған суреттер.
Топпен жұмыс жасап, кесте толтырды.
Есте сақтау қабілеттерін арттырды, сыни тұрғыдан ойлауын дамытты.
Формативті
Қазақ тілі. Энциклопедия. Алматы: Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігі, Қазақстан даму институты, 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3
6
Кейінгі тапсырма: Мәтінге сүйене отырып кейіпкерге жазбаша мінездеме жазды.
СТО
Әлияға жазбаша мінездеме беру
Мінездеме жазуды үйренді.
Оқушы ойланады, көркем, таза жазуды үйренді.
Ана тілі оқулығы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz