Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу

Бейнеу ауданы «Совет Одағының Батыры М. Бегенов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» ММ бастауыш сынып мұғалімі Акшаева Гулжанның Ана тілі пәнінен «Шығыс шынары» тақырыбына арнаған қысқа мерзімді жоспары. 4 сынып

Р/с
Мақсаты

Белсенді

әдіс-тәсілдер

Оқудың нәтижелері
Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

(оқыту үшін бағалау)

Дереккөздер
Р/с: 1
Мақсаты: 1. Жаңа тақырып бастамас бұрын отты жылдары ерлермен бірге от кешкен аруларды еске түсірді.
2. Соғыс туралы ойларын айтты.
Белсендіәдіс-тәсілдер:

Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу.

(фикус, камелия, циперус)

Бейнекөріністен суреттер көрсету. «Әлия» әнін таспадан тыңдату.

ОмОЖТ, СТО, диалог

Оқудың нәтижелері:

Топқа бөлу

арқылы өздері білмейтін гүлдердің аттары мен түрлерін білді.

Сыныптағы өзара әрекеттестік: Топпен жұмыс жасауға бейімделді.
Бағалау(оқыту үшін бағалау): мадақтау
Дереккөздер: интернет
Р/с: 2
Мақсаты: Мәтіннің авторы Әзиза Нұрмахановамен танысты.
Белсендіәдіс-тәсілдер: АКТ арқылы қысқаша мағлұмат беру.
Оқудың нәтижелері: Ә. Нұрмаханова туралы мағлұмат алды.
Сыныптағы өзара әрекеттестік: Бір-бірімен ынтымақтасады, тыңдауды үйренеді.
Бағалау(оқыту үшін бағалау): мадақтау
Дереккөздер: интернет
Р/с: 3
Мақсаты:

Жаңа терминдермен танысты.

Герань - көпжылдық шөптесін өсімдік, фикус қыл. жапырақты өсімдік, оленадр - ежелгі сәндік өсімдік, камелия - мәңгі жасыл орманды өсімдік, циперус - мәңгі жасыл өсімдік, Артек - балалардың демалыс орыны.

Белсендіәдіс-тәсілдер:

АКТ, СТО

Гүлдер туралы

мәлімет беру.

Оқудың нәтижелері: Жаңа терминдер, оның ішінде гүлдердің аты мен олардың маңызын білді. Сөздік жұмысты дәптерге жазды.
Сыныптағы өзара әрекеттестік: Өз бойларында сұлулық сезімдерін қалыптастырады.
Бағалау(оқыту үшін бағалау): мадақтау
Дереккөздер:

интернет

Қазақ тілі. Энциклопедия., 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3

Р/с: 4
Мақсаты: Мәтінмен танысты, мәнерлеп оқуды үйренді.
Мәтінді тізбектей оқып, мазмұнын қалай түсінгенін айтты.
Белсендіәдіс-тәсілдер:

СТО, диалог, ОүБОүБ

І топ: Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап іздеу.
ІІ топ: Әлия жөнінде айтылған ұстаз пікірі
ІІІ топ: Әлия ұстаздарының сенімін қалай ақтады?

Оқудың нәтижелері: Топта талқылады, бір оқушы шығып жауап берді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік: Сыни тұрғыдан ойлауын дамытады.
Бағалау(оқыту үшін бағалау): Формативті
Дереккөздер:

Оқулық

ана тілі

Р/с: 5
Мақсаты: Қосымша ақпарат 10, 11, 12, 13 слайдтар
Белсендіәдіс-тәсілдер:

СТО, диалог, ОүБОүБ, ОБжК

Кестемен жұмыс

(кесте толтыру)

І топ: Әлия есімі берілген мектептер мен көшесі бар қалалар

ІІ топ: Әлияға арнап орнатылған ескерткіштер

ІІІ топ: Әлияға арналған суреттер.

Оқудың нәтижелері: Топпен жұмыс жасап, кесте толтырды.
Сыныптағы өзара әрекеттестік: Есте сақтау қабілеттерін арттырды, сыни тұрғыдан ойлауын дамытты.
Бағалау(оқыту үшін бағалау): Формативті
Дереккөздер: Қазақ тілі. Энциклопедия. Алматы: Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігі, Қазақстан даму институты, 1998 ж., 509 бет. ISBN 5-7667-2616-3
Р/с: 6
Мақсаты: Кейінгі тапсырма : Мәтінге сүйене отырып кейіпкерге жазбаша мінездеме жазды.
Белсендіәдіс-тәсілдер:

СТО

Әлияға жазбаша мінездеме беру

Оқудың нәтижелері: Мінездеме жазуды үйренді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік: Оқушы ойланады, көркем, таза жазуды үйренді.
Бағалау(оқыту үшін бағалау):
Дереккөздер: Ана тілі оқулығы

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің жазбасы
Ана тілі 4-сынып "бала мәншүк"
Бүршік. Б.Әдет Жетісу суреттері. І.Жансүгіров
Қазақтың батыр қыздары (тәрбие сағаты)
Жеңіс келді алақай
Ұлы даланың батыр қыздары. хиуаз доспанова
"Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі."
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Тәуелсіз елім Қазақстаным!
Ұшқыны Ұлы Жеңістің
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz