Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
Сабақтың тақырыбы
Алтын Орда
Сабақтың жалпы мақсаты
Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда - Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.
Әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы, кейс - стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс
Күтілетін нәтижесі
Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой - өрісін дамытып, өзіне деген сенімін арттырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Түйінді идея
Орта ғасырдағы мемлекеттердің тарихын елестете отырып,болашаққа қадам басады.
№
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
Дерек көздер, көрнекіліктер
1
2 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтады
Стикерлер,
плакат
2
2 мин
Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау
Домбыра.Қобыз.Қамшы. кескіндері арқылы топқа бөлу.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
3
1 мин
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
№
Аты-жөні
білу
түсіну
қолдану
талдау
жинақтау
бағалау
1 ұпай
4 ұпай
4 ұпай
3 ұпай
1 ұпай
2 ұпай
Слайд электронды оқулық
4
5 мин
Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі?
. <<Тарихқа саяхат>> ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау
- Жылдар
- Терминдер
Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,
өмірмен байланыстырады.
Үлестірме қағаздар таратылады.
Слайд
5
5 мин
ІІ. Түсіну.
Мағына тану. Жұптық жұмыс.
<<Құндылықтар спекторы>> әдісін қолдану.
Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.
6.
5 мин
ІІІ. Қолдану.
Әр топқа таратылған кесте қағаздары бойынша жұмыс:
І топ: Алтын Орданың құрылуы.
ІІ топ. Алтын Орданың күшеюі
ІІІ топ. Алтын Орданың әлсіреуі.
Топтық жұмыс
Әр топ<<Мәдени мұра>> бағдарламасына қоңырау шалу арқылы диалог.
Плакаттар.
Маркерлер.
2 мин
Сергіту сәті
<<Кел, билейік!>>
Оқушылар бейне роликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды
Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
7.
5 мин
ІV. Талдау
1. Алтын Орданың құрылуы кезеңіне түсінік бер.
2. Алтын Орданың күшеюі және саяси экономикалық жағдайының ерекшеліктерін анықта.
3. Алтын Орданың әлсіреуін түсіндір.
Әр топтан бір өкіл тақырыпты талдау арқылы
түсінгенін айтады.
8.
10 мин
V. Жинақтау
1. Алтын Орданың мемлекеттік басқару жүйесі қадай болды?
2. Алтын Орданың мемлекеті кімнің басқаруымен құрылған?
3. Қай ханның тұсында Ислам мемлекеттік дін болып жарияланады?
Хан
Әскери билік
Мыңбасы, түменбасылары
Беклер бек
Басқақтар
Азаматтық билік
Уәзірлер
Мәліктер
Даруғалар
Слайд
9.
5 мин
VІ. Бағалау
1. Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?
2. Түсінбеген, қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
№
Аты-жөні
бі-лу
түсі-ну
қол-дану
талдау
жи-нақтау
баға-лау
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
-мен көп нәрсені үйрендім
- мен аз нәрсе үйрендім
-мен ештеңе үйренбедім
Бағалау шкаласы
<<5>>-12-15 ұпай
<<4>>- 9-12 ұпай
<<3>>-5-8 ұпай
10.
2 мин
1 мин
<<Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?>> кері байланыс жасау
Үйге тапсырма
Алтын Орда тақырыбын оқу
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.
Пікір ағашы.
Алтын Орда
Сабақтың жалпы мақсаты
Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда - Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.
Әдіс-тәсілдер
Блум таксономиясы, кейс - стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс
Күтілетін нәтижесі
Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой - өрісін дамытып, өзіне деген сенімін арттырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Түйінді идея
Орта ғасырдағы мемлекеттердің тарихын елестете отырып,болашаққа қадам басады.
№
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының әрекеті
Дерек көздер, көрнекіліктер
1
2 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру
Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтады
Стикерлер,
плакат
2
2 мин
Топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау
Домбыра.Қобыз.Қамшы. кескіндері арқылы топқа бөлу.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
3
1 мин
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
№
Аты-жөні
білу
түсіну
қолдану
талдау
жинақтау
бағалау
1 ұпай
4 ұпай
4 ұпай
3 ұпай
1 ұпай
2 ұпай
Слайд электронды оқулық
4
5 мин
Жаңа сабақтың ашылуы
І.Білу. <<Миға шабуыл>> әдісі?
. <<Тарихқа саяхат>> ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау
- Жылдар
- Терминдер
Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,
өмірмен байланыстырады.
Үлестірме қағаздар таратылады.
Слайд
5
5 мин
ІІ. Түсіну.
Мағына тану. Жұптық жұмыс.
<<Құндылықтар спекторы>> әдісін қолдану.
Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.
6.
5 мин
ІІІ. Қолдану.
Әр топқа таратылған кесте қағаздары бойынша жұмыс:
І топ: Алтын Орданың құрылуы.
ІІ топ. Алтын Орданың күшеюі
ІІІ топ. Алтын Орданың әлсіреуі.
Топтық жұмыс
Әр топ<<Мәдени мұра>> бағдарламасына қоңырау шалу арқылы диалог.
Плакаттар.
Маркерлер.
2 мин
Сергіту сәті
<<Кел, билейік!>>
Оқушылар бейне роликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды
Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
7.
5 мин
ІV. Талдау
1. Алтын Орданың құрылуы кезеңіне түсінік бер.
2. Алтын Орданың күшеюі және саяси экономикалық жағдайының ерекшеліктерін анықта.
3. Алтын Орданың әлсіреуін түсіндір.
Әр топтан бір өкіл тақырыпты талдау арқылы
түсінгенін айтады.
8.
10 мин
V. Жинақтау
1. Алтын Орданың мемлекеттік басқару жүйесі қадай болды?
2. Алтын Орданың мемлекеті кімнің басқаруымен құрылған?
3. Қай ханның тұсында Ислам мемлекеттік дін болып жарияланады?
Хан
Әскери билік
Мыңбасы, түменбасылары
Беклер бек
Басқақтар
Азаматтық билік
Уәзірлер
Мәліктер
Даруғалар
Слайд
9.
5 мин
VІ. Бағалау
1. Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?
2. Түсінбеген, қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
№
Аты-жөні
бі-лу
түсі-ну
қол-дану
талдау
жи-нақтау
баға-лау
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды
-мен көп нәрсені үйрендім
- мен аз нәрсе үйрендім
-мен ештеңе үйренбедім
Бағалау шкаласы
<<5>>-12-15 ұпай
<<4>>- 9-12 ұпай
<<3>>-5-8 ұпай
10.
2 мин
1 мин
<<Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?>> кері байланыс жасау
Үйге тапсырма
Алтын Орда тақырыбын оқу
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.
Пікір ағашы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz