Оқушының саны

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Акатова Айжан Аманжоловна
Оқушының саны - 21

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
АкатоваАйжанАманжоловна: 7-сынып
Оқушыныңсаны - 21:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
АкатоваАйжанАманжоловна: Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
АкатоваАйжанАманжоловна: Әдебиет 7-сынып Алматы «Атамұра» 2012
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Мағжанның ақындық ерекшелігіне, өміріне тоқтала отырып, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашып көрсету

2. Елін, халқын, анасын құрметтеу, отанын сүюге тәрбиелеу.

3. Оқушылардың көркем оқу шеберлігін, ой-өрістерін дамыту, поэзиялық шығармаларды талдау дағдыларын жетілдіру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Мазмұнға байланысты міндет: өлең мазмұнымен таныса отырып, лирикалық кейіпкерді анықтайды, өлең мазмұнын өмірмен байланыстырады;

2. Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды;

3. Топтық міндет : оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір-бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық сезімдері артады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Осы сабақтан кейін балалар бұрынғы білгендері мен жаңа білімді байланыстыра алып, соның нәтижесінде өмірге қажетін алады.

2. Топтық жұмыстың маңыздылығын қажеттілігін түсінеді. .

3. Әр оқушы өзінің топта қажеттілігін сезінеді.

4. Сыныпта достық қарым-қатынас орнайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
АкатоваАйжанАманжоловна: Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру

  • Сәлемдесу (психологиялық дайындық)
  • Сыныпты топтарға бөліп отырғызу. Топ басшыларын тағайындау.
  • Бағалау парақшаларын тарату5 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

2. Үй тапсырмасы.

Жамбыл Жабаев жайлы білгендерін тексеру.

3. Зымыран сұрақтар

1 Жамбыл қай ғасырда өмір сүрді?

2. Әкесінің аты?

3. Отбасының жағдайы?

4. Неше жасынан ақындық өнер жолына түсті?

5. Жамбыл: «Менің пірім - . . . . . . . . . . . . . . , » деп неге айтқан?

6. Артығы қайсы ? Шашубай, Құлмамбет, Балғынбек, Айкүміс, Досмағанбет.

7. «Жаңа адамзаттың жаршысы» деп Жамбылды кім атады? фр. Ромен Роллан

8. «Аттандыру» өлеңі мазмұн жағынан ауыз әдебиетінің қандай түріне ұқсас?

9. Кейіпкері кім? 3 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Оқушы ойын еркін айтуға төселеді.

2. Достың қадірін білуді, қажет жағдайда оған қол ұшын беруді түсінеді.

3. Адам бойындағы «сүю», «қадірлеу» секілді асыл қасиеттерді бойларына сіңіреді.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкін діктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкін діктер жасалады?

АкатоваАйжанАманжоловна:

I. Қызығушылықты ояту.

( Терминдер арқылы болжау)

Сұрақ: Не болуы мүмкін?(оқулық жабық жатады)

Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат.

(Слайдтан суреті көрсетіледі. Әр оқушы осы термин сөздерді пайдаланып, әр түрлі әңгімелер жазады. Ықтимал жауаптар тыңдалады)

5 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

АкатоваАйжанАманжоловна:

II. Мағынаны тану.

1. Бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылып, мақсаты түсіндіріледі.

Т:М. Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі.

2. Тақырып бойынша атқарылатын жұмыстар:

а) Мағжан өміріне байланысты 94-беттегі мәліметті 4 бөлімге бөлемін. Әр бөлімге тақырып қойып, 4 топқа таратамын.

М: «Тума талант», «Сегіз қырлы, бір сырлы Мағжан», «Мағжан-оптимист», «Мағжан-сезімтал, нәзік ақын»

(Топтағы балалар тақырыптың қай бөлімге қатысты екенін табады да, сол бөлімді мазмұндайды) 5мин

б) «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқу.

  • Сөздік жұмысы

Тасбиық -діни адамдардың сыйыну үшін қолданатын моншақ тізбегі.

Алаш -ежелгі қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып біріккен одағы «қазақ» деуден бұрынғы атауы.

Кебін -өмірден өткен адамдарды орайтын ақ матадан тігілген киім.

Қабақ- адам бетінің жоғарғы жағы, қастың тұсы. 2 мин

  • Топтық жұмыс

4 топқа өлеңдегі төрт тақырыпты беремін.

І топ «Ана»

ІІ топ «Жар» қандай?

ІІІ топ «Ел, халық»

ІV топ «Сарыарқа»

Топта әр оқушы осы аталған ұғымдарды Мағжан қалай сипаттағандығы жайлы ойларын ортаға салып, қорғайды.

5 мин

Сұрақ:

1. Балалар, Мағжан анасын, жарын, елін, жерін қалай сипаттаған?Қандай сөздерді қолданған?

2. Ал, ұнамсыз, құлаққа жағымсыз сөздермен сипаттай тұра, «неге екенін білмеймін- сол анамды, жарымды, елімді, жерімді сүйемін!»-деп не себептен айтты деп ойлайсыңдар? Неге екенін сендер білесіңдер ме?

  • Сергіту сәті

Мақал -мәтелдер жарысы.

Ана, жар, отан, халық туралы қай топ көп мақал айтса сол топ жеңіске жетеді. 3 мин

  • Мәтінмен жұмыс
  • Өлең құрылысына талдау.

(төрт топтан төрт оқушы шығып, тақтада орындайды)

Өлеңде 4 шумақ, әр шумағы 9 тармақтан, әр тармағы 2, 3бунақтан тұрады. Ұйқасы (а а б в в б а г г) аралас ұйқас.

  • Сементикалық кесте толтыру.

(Тақтадағы балалар жұмыс істеп жатқанда топтағы балалар кесте толтырады) 5 мин

III. Ой толғау

1. Дарынды балалар «Ана, Туған жер » тақырыбына эссе жазады.

2. Қалған оқушылар:

1, 3 -топ

Сұрау есімдіктерін пайдаланып. . . (тақырып бойынша 6 сұрақ дайындау)

Кім? Не? Қашан? Қайда? Неге? Қалай?

2, 4 -топ

«Мағжан» деген сөзге 5 жолды өлең. 5 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

-мұғалімнің бағалауы

-жалпы бағалау

-критерийлер арқылы бағалау

АкатоваАйжанАманжоловна:

7. Бағалау Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ең жоғарғы ұпай-3 8-9 ұпай-«5»

Орташа ұпай-2 6-7 ұпай-«4»

Төменгі ұпай-1 4-5 ұпай-«3»

Оқушыныңсаны - 21: Аты-жөні
Ақмола облысыБурабай ауданы: Тақыр. игер.
Тіл байлығы
Топ. жұм. қат
қорытынды

Ұқсас жұмыстар
Оқушының тегі жиынтығы
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны. Молярлық масса
Мұғалімдердің және сынып жетекшілерінің тоқсандық есебі
Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы
Шығармашылық жұмыстың атауы
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы. 6-сынып
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Бастауыш шағын жинақты мектеп
Синергетикалық заңдылық бойынша оқушы білімін бағалау
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz