7-сыныпта Мағжан Жұмабаевтың Сүйемін өлеңін талдауға арналған ашық сабақ

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Акатова Айжан Аманжоловна
Оқушының саны - 21

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
АкатоваАйжанАманжоловна: 7-сынып
Оқушыныңсаны - 21:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
АкатоваАйжанАманжоловна: Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
АкатоваАйжанАманжоловна: Әдебиет 7-сынып Алматы «Атамұра» 2012
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Мағжанның ақындық ерекшелігіне, өміріне тоқтала отырып, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашып көрсету

2. Елін, халқын, анасын құрметтеу, отанын сүюге тәрбиелеу.

3. Оқушылардың көркем оқу шеберлігін, ой-өрістерін дамыту, поэзиялық шығармаларды талдау дағдыларын жетілдіру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Мазмұнға байланысты міндет: өлең мазмұнымен таныса отырып, лирикалық кейіпкерді анықтайды, өлең мазмұнын өмірмен байланыстырады;

2. Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: оқушылар ой талқысына түсе отырып, өзара пікір алмасады, іс-әрекеттерін талдайды;

3. Топтық міндет : оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір-бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық сезімдері артады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Осы сабақтан кейін балалар бұрынғы білгендері мен жаңа білімді байланыстыра алып, соның нәтижесінде өмірге қажетін алады.

2. Топтық жұмыстың маңыздылығын қажеттілігін түсінеді. .

3. Әр оқушы өзінің топта қажеттілігін сезінеді.

4. Сыныпта достық қарым-қатынас орнайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
АкатоваАйжанАманжоловна: Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру

  • Сәлемдесу (психологиялық дайындық)
  • Сыныпты топтарға бөліп отырғызу. Топ басшыларын тағайындау.
  • Бағалау парақшаларын тарату5 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

2. Үй тапсырмасы.

Жамбыл Жабаев жайлы білгендерін тексеру.

3. Зымыран сұрақтар

1 Жамбыл қай ғасырда өмір сүрді?

2. Әкесінің аты?

3. Отбасының жағдайы?

4. Неше жасынан ақындық өнер жолына түсті?

5. Жамбыл: «Менің пірім - . . . , » деп неге айтқан?

6. Артығы қайсы ? Шашубай, Құлмамбет, Балғынбек, Айкүміс, Досмағанбет.

7. «Жаңа адамзаттың жаршысы» деп Жамбылды кім атады? фр. Ромен Роллан

8. «Аттандыру» өлеңі мазмұн жағынан ауыз әдебиетінің қандай түріне ұқсас?

9. Кейіпкері кім? 3 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

АкатоваАйжанАманжоловна:

1. Оқушы ойын еркін айтуға төселеді.

2. Достың қадірін білуді, қажет жағдайда оған қол ұшын беруді түсінеді.

3. Адам бойындағы «сүю», «қадірлеу» секілді асыл қасиеттерді бойларына сіңіреді.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкін діктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкін діктер жасалады?

АкатоваАйжанАманжоловна:

I. Қызығушылықты ояту.

( Терминдер арқылы болжау)

Сұрақ: Не болуы мүмкін?(оқулық жабық жатады)

Ана. Жар. Туған ел. Отан. Махаббат.

(Слайдтан суреті көрсетіледі. Әр оқушы осы термин сөздерді пайдаланып, әр түрлі әңгімелер жазады. Ықтимал жауаптар тыңдалады)

5 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

АкатоваАйжанАманжоловна:

II. Мағынаны тану.

1. Бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылып, мақсаты түсіндіріледі.

Т:М. Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі.

2. Тақырып бойынша атқарылатын жұмыстар:

а) Мағжан өміріне байланысты 94-беттегі мәліметті 4 бөлімге бөлемін. Әр бөлімге тақырып қойып, 4 топқа таратамын.

М: «Тума талант», «Сегіз қырлы, бір сырлы Мағжан», «Мағжан-оптимист», «Мағжан-сезімтал, нәзік ақын»

(Топтағы балалар тақырыптың қай бөлімге қатысты екенін табады да, сол бөлімді мазмұндайды) 5мин

б) «Сүйемін» өлеңін мәнерлеп оқу.

  • Сөздік жұмысы

Тасбиық -діни адамдардың сыйыну үшін қолданатын моншақ тізбегі.

Алаш -ежелгі қазақ тайпаларының ең алғаш қауым болып біріккен одағы «қазақ» деуден бұрынғы атауы.

Кебін -өмірден өткен адамдарды орайтын ақ матадан тігілген киім.

Қабақ- адам бетінің жоғарғы жағы, қастың тұсы. 2 мин

  • Топтық жұмыс

4 топқа өлеңдегі төрт тақырыпты беремін.

І топ «Ана»

ІІ топ «Жар» қандай?

ІІІ топ «Ел, халық»

ІV топ «Сарыарқа»

Топта әр оқушы осы аталған ұғымдарды Мағжан қалай сипаттағандығы жайлы ойларын ортаға салып, қорғайды.

5 мин

Сұрақ:

1. Балалар, Мағжан анасын, жарын, елін, жерін қалай сипаттаған?Қандай сөздерді қолданған?

2. Ал, ұнамсыз, құлаққа жағымсыз сөздермен сипаттай тұра, «неге екенін білмеймін- сол анамды, жарымды, елімді, жерімді сүйемін!»-деп не себептен айтты деп ойлайсыңдар? Неге екенін сендер білесіңдер ме?

  • Сергіту сәті

Мақал -мәтелдер жарысы.

Ана, жар, отан, халық туралы қай топ көп мақал айтса сол топ жеңіске жетеді. 3 мин

  • Мәтінмен жұмыс
  • Өлең құрылысына талдау.

(төрт топтан төрт оқушы шығып, тақтада орындайды)

Өлеңде 4 шумақ, әр шумағы 9 тармақтан, әр тармағы 2, 3бунақтан тұрады. Ұйқасы (а а б в в б а г г) аралас ұйқас.

  • Сементикалық кесте толтыру.

(Тақтадағы балалар жұмыс істеп жатқанда топтағы балалар кесте толтырады) 5 мин

III. Ой толғау

1. Дарынды балалар «Ана, Туған жер » тақырыбына эссе жазады.

2. Қалған оқушылар:

1, 3 -топ

Сұрау есімдіктерін пайдаланып . . . (тақырып бойынша 6 сұрақ дайындау)

Кім? Не? Қашан? Қайда? Неге? Қалай?

2, 4 -топ

«Мағжан» деген сөзге 5 жолды өлең. 5 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

-мұғалімнің бағалауы

-жалпы бағалау

-критерийлер арқылы бағалау

АкатоваАйжанАманжоловна:

7. Бағалау Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ең жоғарғы ұпай-3 8-9 ұпай-«5»

Орташа ұпай-2 6-7 ұпай-«4»

Төменгі ұпай-1 4-5 ұпай-«3»

Оқушыныңсаны - 21: Аты-жөні
Ақмола облысыБурабай ауданы: Тақыр. игер.
Тіл байлығы
Топ. жұм. қат
қорытынды

Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған Мағжан Жұмабаевтың Сүйемін өлеңін талдау сабағы
Мағжан Жұмабаевтың Сүйемін өлеңін талдау бойынша дидактикалық сабақ жоспары
Мағжан Жұмабаевтың Туған жер өлеңін талдауға арналған сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Қазақ әдебиеті сабағы: Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен Сүйемін өлеңін талдау
7-сынып әдебиеті: Мағжан Жұмабаевтың Сүйемін өлеңін талдау және патриоттық адамгершілік тәрбиесі
Мағжан Жұмабаевтың Сен сұлу өлеңін әдеби теориялық талдауға арналған сабақ жоспары
Мағжан Жұмабаевтың Сүйемін өлеңіне арналған 7-сынып сабағының жоспары
М. Жұмабаевтың Шолпы өлеңін талдауға арналған сабақ жоспары
Мағжан Жұмабаевтың Түркістан өлеңін талдау бойынша оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Мағжан Жұмабаевтың Қарағым өлеңін оқыту және талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz