Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау
Тулеубаева Мереке Калмиденовна
Павлодар облысы Екібастұз қаласы
<<№14 жалпы орта білім беретін мектеп>>
мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Сынып: 3
Пән: математика
Тақырыбы: өрнектердегі амалдар тәртібі
Сабақтың мақсаты: өрнектердегі амалдар тәртібі ережесімен таныстыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
-Міне, жүрегіміздегіосындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5
ІІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша жұмыс.
2 ∙ 4 = 8 5 ∙ 2 = 10
2 ∙ 8 = 16 2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 6 = 12 3 ∙ 2 = 6
2 ∙ 7 = 14 1 ∙ 2 = 2
2 ∙ 9 = 18 0 ∙ 2 = 0
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Тақтаға оқулықтағы суретке ұқсас құрал іліп қоюға болады.
Егер өрнекте
тек <<+>> және
<<->> болса
Егер өрнекте
тек <<->>және <<:>>
болса
Егер өрнекте <<+>>
және <<->> , <<::>>
және <<:>>
болса
Егер өрнекте бір неме-
се бірнеше(), және <<+>>, <<->>, <<:>>,
<<::>> болса
Барлықамалдар ретбойынша
Барлық амалдар рет бойынша
1) <<::>> және <<:>> рет бойынша
1) алдымен жақша ішіндегі амалдар
2) содан кейін <<+>> және <<->> рет бойынша
2) <<:>> және <<::>> рет бойынша
3) <<+>> және <<->> рет бойынша
- Бұл ережелерді оқулықтан қарауға болады.
№2 тапсырма. Тақтада орындайды. Шешу барысында амалды көрсетеді
3. Жаңа тақырыпты бекіту.
№3 тапсырма. Жақшалар қойып, қолайлы тәсілмен есептеу .Тақтаға шығып, шешу барысын түсіндіру.
№4 Теңдеулерді шеш.
А*5=10
А=10:5
А=2
2*5=10
10=10
С:6=2
C=6*2
С=12
12:6=2
2=2
14:а=7
А=14:7
а=2
14:2=7
7=7
№5 (а және ә) тапсырма. Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау.
4. Өткен тақырыппен жұмыс.
№6 тапсырмамен (1-ші және 2-бағандар) жүмысты жеке үйымдастыру.
№7 тапсырма. Таза жазу минуты.
Сабақты қорытындылау.
Үй жүмысы: №3 (3 баған) тапсырма
Павлодар облысы Екібастұз қаласы
<<№14 жалпы орта білім беретін мектеп>>
мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Сынып: 3
Пән: математика
Тақырыбы: өрнектердегі амалдар тәртібі
Сабақтың мақсаты: өрнектердегі амалдар тәртібі ережесімен таныстыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
-Міне, жүрегіміздегіосындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5
ІІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша жұмыс.
2 ∙ 4 = 8 5 ∙ 2 = 10
2 ∙ 8 = 16 2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 6 = 12 3 ∙ 2 = 6
2 ∙ 7 = 14 1 ∙ 2 = 2
2 ∙ 9 = 18 0 ∙ 2 = 0
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Тақтаға оқулықтағы суретке ұқсас құрал іліп қоюға болады.
Егер өрнекте
тек <<+>> және
<<->> болса
Егер өрнекте
тек <<->>және <<:>>
болса
Егер өрнекте <<+>>
және <<->> , <<::>>
және <<:>>
болса
Егер өрнекте бір неме-
се бірнеше(), және <<+>>, <<->>, <<:>>,
<<::>> болса
Барлықамалдар ретбойынша
Барлық амалдар рет бойынша
1) <<::>> және <<:>> рет бойынша
1) алдымен жақша ішіндегі амалдар
2) содан кейін <<+>> және <<->> рет бойынша
2) <<:>> және <<::>> рет бойынша
3) <<+>> және <<->> рет бойынша
- Бұл ережелерді оқулықтан қарауға болады.
№2 тапсырма. Тақтада орындайды. Шешу барысында амалды көрсетеді
3. Жаңа тақырыпты бекіту.
№3 тапсырма. Жақшалар қойып, қолайлы тәсілмен есептеу .Тақтаға шығып, шешу барысын түсіндіру.
№4 Теңдеулерді шеш.
А*5=10
А=10:5
А=2
2*5=10
10=10
С:6=2
C=6*2
С=12
12:6=2
2=2
14:а=7
А=14:7
а=2
14:2=7
7=7
№5 (а және ә) тапсырма. Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау.
4. Өткен тақырыппен жұмыс.
№6 тапсырмамен (1-ші және 2-бағандар) жүмысты жеке үйымдастыру.
№7 тапсырма. Таза жазу минуты.
Сабақты қорытындылау.
Үй жүмысы: №3 (3 баған) тапсырма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz