Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау

Тулеубаева Мереке Калмиденовна

Павлодар облысы Екібастұз қаласы

«№14 жалпы орта білім беретін мектеп»

мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі

Сынып: 3

Пән: математика

Тақырыбы: өрнектердегі амалдар тәртібі

Сабақтың мақсаты: өрнектердегі амалдар тәртібі ережесімен таныстыру.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

- Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.

Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

-Міне, жүрегіміздегіосындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5

ІІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша жұмыс.

  1. ∙ 4 = 8 5 ∙ 2 = 10

2 ∙ 8 = 16 2 ∙ 2 = 4

2 ∙ 6 = 12 3 ∙ 2 = 6

2 ∙ 7 = 14 1 ∙ 2 = 2

2 ∙ 9 = 18 0 ∙ 2 = 0

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Тақтаға оқулықтағы суретке ұқсас құрал іліп қоюға болады.

Егер өрнекте

тек «+» және

«-» болса

Егер өрнекте

тек «-»және «:»

болса

Егер өрнекте «+»

және «-», «•»

және «:»

болса

Егер өрнекте бір неме-

се бірнеше(), және «+», «-» , «:»,

«•» болса

Егер өрнектетек «+» және«-» болса: Барлықамалдар ретбойынша
Егер өрнектетек «-»және «:»болса: Барлық амалдар рет бойынша
Егер өрнекте«+»және «-», «•»және «:»болса: 1) «•» және «:» рет бойынша
Егер өрнекте бір неме-се бірнеше(), және«+»,«-»,«:»,«•» болса: 1) алдымен жақша ішіндегі амалдар
Егер өрнектетек «+» және«-» болса: 2) содан кейін «+» және «-» рет бойынша
Егер өрнектетек «-»және «:»болса: 2) «:» және «•» рет бойынша
Егер өрнектетек «+» және«-» болса:
Егер өрнектетек «-»және «:»болса: 3) «+» және «-» рет бойынша

- Бұл ережелерді оқулықтан қарауға болады.

№2 тапсырма. Тақтада орындайды. Шешу барысында амалды көрсетеді

3. Жаңа тақырыпты бекіту.

№3 тапсырма. Жақшалар қойып, қолайлы тәсілмен есептеу . Тақтаға шығып, шешу барысын түсіндіру.

№4 Теңдеулерді шеш.

А*5=10

А=10:5

А=2

2*5=10

10=10

С:6=2

C=6*2

С=12

12:6=2

2=2

14:а=7

А=14:7

а=2

14:2=7

7=7

№5 (а және ә) тапсырма. Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау.

4. Өткен тақырыппен жұмыс.

№6 тапсырмамен (1-ші және 2-бағандар) жүмысты жеке үйымдастыру.

№7 тапсырма. Таза жазу минуты.

Сабақты қорытындылау.
Үй жүмысы: №3 (3 баған) тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Ағашты көркемдеп оюдың түрлері
Санды өрнектің мәнін табу
Тік төртбұрыштың ауданы. 3 сынып
Әрекет шешу жолы
Ағаш өңдеу жұмыстарымен айналысатын кәсіп иесі
Тәртіп бұзған оқушы туралы
Сөздік диктантын жүргізу
Теңдеу құру
Республикамызда салауатты өмір салтын қалыптастыру
Қарама-қарсы сандарға амалдар қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz