ІІІ топ

Алматы облысы
Панфилов ауданы
Жаркент қаласы
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп
математика пәнінің мұғалімі
Абылханова Құндыз Амангелдіқызы
Кембридж тәсілі бойынша өткен іс- тәжірибемнен.
Мен осы курста оқытудың жаңа тәсілімен танысып, тәжірибемде қолдандым. Тәжірибе барысында осы жеті модуль бойынша бұрынғы дәстүрлі сабақ беру әдісін мүлдем өзгерттім. Осы мақсатты алға қойып, мектептегі өз тәжірибеме оқытуды жаңаша ұйымдастыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында әрбір сабағымды түрлендіріп өткізуге тырыстым. Осы сабақтар арқылы оқушылар неге үйренді? Пікірлесуді, есептерді талдауды, нәтижені салыстыруды, өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыруды үйренді. Өзін-өзі, бірін-бірі, топтық бағалауды меңгерді. Тапсырмаларды жұптасып, топтасып орындау дағдысы жетілді. Ой қабілеттері дамыды. Өзара достықта, ынтымақтастықта болды. Қызығушылықтары артты. Оқушыларды дамытуға арналған тапсырмалар арқылы мынадай жетістіктерге жетті. Белгілі бір іс-әрекетті орындағанда жігерлі еңбек етті, шығармашыл болды. Осы өзгерістерді өз оқушыларымның бойынан таптым деп айта аламын.
« Маған айтып берсең, ұмытып қалармын, көрсетіп берсең есте сақтармын, өзіме жасатсаң, үйреніп алармын», - деген шығыс нақылын сабақ жоспарлау кезіңде есте ұстаған жөн. Осы технологиямен өткізілген сабақ үлгілерін ұсынып отырмын.
Сабақтың
тақырыбы:
- Мұғалімге арналған нұсқаулық.
- «Геометрия» оқыту әдістемесі. /Ә. Н. Шыныбеков/
- 8-сыныпқа арналған «Геометрия» оқулығы
/ авторлары Ә. Н. Шыныбеков/
- 8-сыныптарға арналған төртбұрыштар жиынтығы.
- Төртбұрыштар /плакат/
- Проектор
Интерактивті оқыту әдістері
СТО, ОүБ, Блум таксономиясы
- Топтық жұмыс
- Жеке жұмыс
- Жұптық жұмыс.
- Сыныппен жұмыс.
«Геометрия» оқулығы бойынша берілген 42-47 есептер
Логикалық есептер, кестемен жұмыс, сызба, толықтыру тесті, сөзжұмбақ шешу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Психологиялық ахуал /2 мин/
- Кәне, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарынды ұстандар.
Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріндер: дүрс-дүрс. Жүректеріңнің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлайық. Ал күлімсіреу арқылы бір-бірімізге жақсылық тілейік.
Блум таксономиясы бойынша:
Білу
/7 мин/
- Әр түрлі геометриялық фигуралар бейнеленген түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
(, , , )
2) Төртбұрыштар тарауын квадрат, ромб, параллелограмм, трапеция тақырыптары бойынша қайталау
Әр оқушы бір-бірден алып, сол фигураларға сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
Топ мүшелері тапсырманы қорғайды
Түсіну
/5 мин/
Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) Төртбұрышты құрайтын кесінділер…, кесінділердің ұштары…деп аталады.
2) Параллелограмның қарама-қарсы…тең болады.
3) Тік төртбұрыштың …тең.
4) Егер параллелограмның барлық қабырғалары тең болса… деп аталады.
5) Барлық қабырғалары тең…квадрат деп аталады.
6) Трапецияның …табандарына параллель және … жарты қосындысына тең.
7) Ромбының … өзара перпендикуляр, бұрыштарының … болады.
Қолдану
/5 мин/
Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.
№1. Параллелограмның қабырғалары 14 см, 19 см. Параллелограмның периметрін табыңдар. Жауабы: 66 см.
№2 Тіктөртбұрыштың қабырғалары 13 см, 18 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.
Жауабы: 62 см
№3. Ромбының бір бұрышы 50
0
-қа тең. Ромбының қалған бұрыштарын тап.
Жауабы: 50
0
, 130
0
, 130
0
№4. Трапецияның орта сызығы 8 см, бір табаны 6 см. Басқа табаны неге тең?
Жауабы: 10 см
Сергіту сәті
/3 мин/
Үшбұрыштардан фигуралар құрастыру. Бұл кезеңде алдын ала қиылып дайындалған теңбүйірлі тікбұрышты үшбұрыштардан төртбұрыш, квадрат, трапеция, параллелограм құрастыру керек. Топ болып сайысады.
Талдау
/5 мин/
№1.
Квадраттың периметрі 3, 2 см. Қабырғасын тап
№2.
Трапецияның орта сызығы 7 см. Табандарының бірі екіншісінен 4 см-ге артық. Трапецияның табанын табыңдар.
№3.
Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы 15 м. Екінші қабырғасы 2, 5 м қысқа. Қабырғаларын тап.
№4 Трапецияның табандарының қатынасы 2:3, орта сызығы 24 дм. Табандарын табыңдар.
Жинақтау
/7 мин/
І топ. «Параллелограмм»
Төртбұрыштар туралы өлең шығару
ІІ топ. «Ромб»
Төртбұрышты фигураларды пайдаланып сурет салу.
ІІІ топ. «Трапеция»
Сөзжұмбақ құрастыру.
IV топ «Квадрат»
«Сиқырлы шаршы» Квадраттың қабырғасы 12 см. Осы квадратты 3 см неше квадратқа бөлуге болады.
Бағалау
/5 мин/
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz