Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: §1, 2 Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. Жаратылыстанушы ғалымдар
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларды «Жаратылыстану» оқулығының авторларымен, құрылымымен, жаратылыстанушы ғалымдамен таныстыру, топ ережесін қабылдау.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқулықпен танысады, жаратылыстанушылар туралы білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Диффе-ренциация
Бағалау
Ресурстар
Сыныбы: 5: Ұйымдас- тыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

  1. Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
  2. Топқа бөлінеді.
  3. Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
  4. Топ ережесін қабылдайды.
Топқа бөліну
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Оқулық авторларымен таныстыру

Оқушылар жазып алады:

Б. Ш. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. М. Фокина, А. У. Әбілғазиев

Оқулықпен жұмыс
Оқулық
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Тірі және өлі табиғат деген не?

Табиғат адамға не береді?

Табиғатта қандай өзгерістер болып тұрады?

Оқушылар жауап береді.
Сыни ойлау
Сыныбы: 5: Мағынаны тану:

Жоспар:

1. Жаратылыстану сөзінің мағынасын ашу;

2. Ғарыштық денелер;

3. Органикалық және бейорганикалық заттар;

4. Астрономия, биология ғылымдары

Оқушыларға жарытылыстанушы ғалымдар туралы қосымша деректер айтып беру және олардың суреттерін көрсету

Оқушылар тыңдайды. Дәптерге түртіп отырады.

Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады: Табиғатты зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олар қандай жаңалықтар ашты?

Оқулықпен жұмыс, диалогтық әдіс
Сыныбы: 5: Ой-толғаныс:

Сұрақтар:

Жаратылыстану пәні нені үйретеді?

Табиғаттың қандай денелері болады?

Тірі және өлі денелердің қандай айырмашылығы бар?

Табиғаттың қандай құбылыстарын күнделікті бақылауға болады? Жаратылыстану ғылымы қандай топтарға бөлінеді?

Энциоклопедист-ғалымдар кімдер?

Ежелгі ғылымдардың дүниеге келуі жайлы әңгімеле.

Оқушылар жауап береді.
Сұрақ-жауап әдісі
«бес» балдық жүйе бойын-ша бағалау
Сыныбы: 5: Үйге тапсырма:
§1 оқу Жаратылыстанушы ғалымдар туралы деректер жинау, реферат дайындау.
Сыныбы: 5: Кері байланыс
Қорытындылау. Оқушылар бүгінгі сабақтан не ұққандарын ауызша айтады.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы:5
Сыныбы:5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы:5: Сабақтың тақырыбы: § 2 Табиғатты танып-білудің ғылыми әдістері
Сыныбы:5: Сабақтың мақсаты: Оқушылар табиғатты оқып-үйрену әдістерімен, табиғаттанушылар қағидаларымен танысады, табиғатты қорғауға деген аялы көзқарас қалыптасады.
Сыныбы:5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар табиғатты оқып-үйрену әдістерімен танысады, жаңа білім алады.
  2. Сарамандық жұмыс жасайды.
  3. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  4. Қызығушылықтары артады.
Сыныбы:5: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Диффе-ренциация
Бағалау
Ресурстар
Сыныбы:5: Ұйымдас- тыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі:

«Атом және молекула»

Сыныбы:5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Жаңа сабақты хабарлау. Тақырыппен танысуға 10 минут уақыт беру
Оқушылар өз беттерімен тақырып мазмұнымен танысады.
Өз бетімен білім алу.
Сыныбы:5: Мағынаны тану:
«Бұл қандай құрал?» табиғатты бақылауға арналған құралдар мен суреттерді көрсету арқылы оқушылардың қызығушылықта-рын ояту және назарын аудару.
Оқушылар суреттер мен құралдарға қарап өз ойларын ашық ортаға салады.
Зерттеу-шілік әңгіме
Сыныбы:5: Диалог құру:
Табиғатты бақылап көрдің бе? Қандай қызықты құбылыстарды байқадың?
Оқушылар өздерінің ой-пікірлерін ортаға салады.
Диалогтық әдіс
Сыныбы:5: Дәптермен жұмыс:
Балалар мәтінде жаңа сөздер кездесті ме?
Оқушылар барометр-анероид, желбағар, анемометр, монокуляр, телескоп деген сөздерді дәптерге жазып алады.
Дәптермен жұмыс.
Сыныбы:5: Көрсетілім:
Табиғатты бақылау құралдарын көрсету, олардың маңызына тоқталу
Оқушылар танысады.
Табиғатты бақылау құралдары
Сыныбы:5: Бақылау жұмысы №1:
№1 бақылау жұмысының орындалуы туралы нұсқаулық беру.
Өсімдіктермен жануарлардың тіршілік әлеміндегі күздегі құбылыстарын, ауа-райын бақылау.
Сыныбы:5: Ой-толғаныс:

Сұрақтар:

Адамдар қандай әдістер арқылы табиғатты оқып-үйренеді?

Бақылау қалай жүргізіледі?

Тәжірибе жасау дегеніміз не?

Өлшеу арқылы нені білеміз?

Оқушылар жауап береді.
Топтық жұмыс
Топтық бағалау
Сыныбы:5: Үйге тапсырма
§2 оқу, апта бойы табиғатты бақылау.
Сыныбы:5: Кері байланыс:
Оқушылар бүгінгі сабақтан не түйгенін айтып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: Жұлдызды аспан. Жұлдыздар жүйесі.
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Жаңа білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

«Гүлдер» тренингі (оқушылар қағаздағы әр түрлі гүлдерді алу арқылы өз топтарын айқындайды.
Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін тексеру.

Адамдар қандай әдістерді қолдана отырып, табиғатты оқып үйренеді?

Бақылау қалай жүргізіледі?

Тәжірибе жасау дегеніміз не?

Өлшеу арқылы нені білеміз?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді:

Табиғатты оқып үйренудің бірнеше әдістері ба: бақылау, тәжірибе, өлшеу.

Бақылау қазіргі кезде арнайы аспап-құралдар арқылы іске асады. Өлшеу арқылы адамдар көптеген денелердің көлемін, ауданын, арақашықтығын анықтайды. Жердің ауданы, күннен және айдан арақашықтығы, таудың биіктігі, теңіздердің, мұхиттардың тереңдігі, т. б.

Сұрақ-жауап әдісі, диалог
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Жаңа сабақты хабарлау. Тақырыппен танысуға 10 минут уақыт беру
Оқушылар өз беттерімен тақырып мазмұнымен танысады, бір-біріне топта айтып түсіндіреді.
Өз бетімен білім алу, көшбасшылық, дарындылық қабілеттері байқалады.
Сыныбы: 5:

Мағынаны тану:

Оқушыларға ес картасын беру, қажетті құралдамен қамтамасыз ету. Жаңа сабақтың мазмұны бойынша ес картасымен жұмыстануға тапсырма беру.
Оқушылар ес картасымен 20 минут көлемінде жұмыстанады.
Өз бетімен жұмыс.
Флипчарт сурет салуға қажетті құралдар
Сыныбы: 5:

Ой

толғаныс:

Оқушылардың жұмыстарын тыңдау.
Оқушылар өз топтарының жұмыстарын қорғайды.
Зерттеушілік әңгіме. Көшбасшылық
Топтық бағалау
Сыныбы: 5: Дәптермен жұмыс:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар беріледі:

Анықтама бер:

Жұлдыздар-

Шоқжұлдыздар-

Галактика-

Құс жолы-

Оқушылар анықтама береді:

Жұлдыздар-бірнеше мың градус температураға дейін қызып тұрған аспанның жарық денесі.

Шоқжұлдыздар- белгілі бір жерге шоғырланып орналасқан жұлдыздар .

Галактика - жеке жұлдыздар тобы.

Құс жолы - Миллиондаған жұлдыздардан тұратын жұлдыздар жүйесі.

Дәптермен жұмыс.
Сыныбы: 5: Үйге тапсырма
Жұлдызды аспан. Жұлдыздар жүйесі. Қазақ халқындағы жұлдыздарға қатысты ырым-тыйымдар, аңыздар ды ел аузынан жинақтау.
Сыныбы: 5: Кері байланыс:
Оқушылар бүгінгі сабақтан не түйгендерін, не үйренгілері келетіндерін жазып, кері байланыс бұрышына орнатады.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 6 Күн
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Күн туралы түсінік беру, өз беттерімен жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар Күн туралы өз беттерімен меңгереді.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі:

«Көңілді смайликтер»

Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:

Галактика дегеніміз не?Галактика ішінде жұлдыздар қалай орналасқан? Жұлдыз дегеніміз не?

Оқушылар жауап береді.
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Жер бетіндегі жарықтың және энергияның көзі не?

Топтастыру стратегиясы:

Оқушылар бірауыздан «КҮН» деп жауап береді.
Сыныбы: 5:

Қызығушылықты ояту:

Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады:

Жер бетіндегі тіршілікке Күннің әсері қандай? Қазіргі ғалымдардың Күн жайлы болжамдары қандай?

Оқушылар бұрыннан білетін мәліметтерді естеріне түсіріп, жауап береді.
Диалогтық әдіс
Сыныбы: 5:

Мағынаыы тану:

Оқушыларға «Күн» тақырыбымен танысуға 5 минут уақыт береді. Ес картасын құру, оған қойылатын талаптарды таныстыру:

  1. 20 минутта аяқтау.
  2. Топ мүшелерінің түгел жұмыс жасауы;
  3. Оқулықтағы мәтінмен байланыстыру;

Оқушылар оқулықтағы «Күн» тақырыбымен танысады, топта талқылайды.

Оқушылар ес картасын құрады. Қорғайды. Өзара сұрақтар қояды.

Топтық бағалау

Ес картасы
Сыныбы: 5:

Ой-толғаныс:

Дәптермен жұмыс:

Күн мен Жердің орташа қашықтығы . . .

Күн бетіндегі температура . . .

Күннің үстіңгі жағы . . .

Күннің ішіндегі температура . . .

Күннің жер бетіндегі өмір үшін маңыздылығы . . .

Оқушылар жауап береді.
Сыныбы: 5:

Үйге тапсырма

§6 Тәжірибелерді орындап көру.
Сыныбы: 5:

Кері байланыс:

Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 7 Күн жүйесі
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Күн жүйесі туралы түсінік беру.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар жаңа білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

«Күлімдеген күн» оқушылар бір -біріне қарап, әдемі жымияды.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі:

«Менің туған күнім» Оқушылар шеңбер құрау арқылы мұғалімнің оң жағынан бастап, туған күндері бойынша орналасады, 4 топқа бөлінеді.

Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

1. Жер бетіндегі тіршілік үшін күннің қандай маңызы бар?

2. Күннің жылуын қандай байлық көзіне жатқызуға болады?

3. Күн дегеніміз не?

Оқушылардың сан түрлі жауаптарын тыңдау.
Диалогтық әдіс
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Ғаламшар деген не?

Жұлдыздардан қандай айырмашылығы бар?

Қандай ғаламшарларды білесіңдер?

Оқушылар жауап береді.
Сыныбы: 5:

Қызығушылықты ояту:

Оқушыларға күн жүйесінің моделін, күн жүйесінің суреттерін көрсету
Оқушылар жақын қарап танысады.
Сыныбы: 5:

Мағынаны тану:

Жаңа сабақты түсіндіру.
Оқушылар тыңдайды.
Сыныбы: 5:

Ой-толғаныс:

Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға беру.
Оқушылар орындайды.

Өзін-өзі бағалау

Сыныбы: 5:
  1. Жауаптың дұрыс сызбасын көрсет:

Күн, жұлдыздар

Ғаламшарлар

  1. Жазып толтыр:

Жерге ұқсас ғаламшарлар Үлкен ғаламшарлар

1. 1.

2. 2.

3. 3.

4. 4.

3. Күнге ең жақын ғаламшар - . . . , ең ірі - . . . Ай - серігі . . .

Сыныбы: 5: Үйге тапсырма
§7 Күн жүйесіндегі ғаламшарлар жайлы бүгінгі жаңалықтардан мәлімет жинақтап келу.
Сыныбы: 5: Кері байланыс:
Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 8 Ғарышты зерттеу.
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ғарыш әлемі, ғарышты зерттеу туралы түсінік беру.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар жаңа білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі:

«Үзілген мақалдар» Оқушылар табиғат туралы жазылып, қиылған мақалдарды құрастыру арқылы өз топтарын табады.

Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:

1. Қандай аспан денелері Күн жүйесін құрайды?

2. Қандай ғаламшарлар Күн жүйесіне жатады?

3. Ғаламшарлар қандай топқа бөлінеді?

4. Ғаламшарлар мен жұлдыздардың қандай айырмашылығы бар?

5. Қайсы ғаламшарлар Күнге жақын орналасқан?

Оқушылар жауап береді.
Диалогтық әдіс, сұрақ-жауап
Суреттер
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Қызығушылықты ояту:

І. Инсерт стратегиясы:

:
:
:
:

«Ү»- бұрыннан білемін

«+» - мен үшін жаңалық

«-» -келіспеймін

«?» - сұрақ пайда болды

Оқушыларға инсерт кестесі бойынша мәтінмен танысуға уақыт беріледі. Оқушылар жаңа сабақтың мәтінін оқып таныса отырып, топта ақылдасу арқылы кестені толтырады.

Ү
+
-
?
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:

Мағынаыы тану:

Оқушыларға тапсырмалар беріледі.

1. Жұлдыздарды зерттеу үшін бұрын . . .

2. Телескоптар пайдаланылды:

3. Бұл кім? (Ғарышкерлердің портреттері беріледі. Оқушылар Оның кім екенін, оның аты неліктен ғарышпен байланысты екенін түсіндіріп береді)

Оқушылар топтасып орындайды.

Оқушылар топта орындайды.

Топтық жұмыс

СТО

Үлестірме- лер
Сыныбы: 5:

Ой-толғаныс:

5 жолды өлең стратегиясын орындауға нұсқау беру.
Оқушылар орындайды.
СТО

Топтық бағалау.

Сыныбы: 5:

Үйге тапсырма

§8 Ғарышкерлерге арнап материал дайында.
Сыныбы: 5:

Кері байланыс:

Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 9 Күн жүйесіндегі Жердің орны. Жердің пішіні және өлшемі
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Жер туралы түсінік беру, өз беттерімен жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар Жер туралы білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі:

«Көңілді смайликтер»

Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:

§ 9, ғарышкерлерге арнап дайындаған материалдарымен танысу

Оқушылар жауап береді.
Диалогтық әдіс
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Топтастыру стратегиясы:
Оқушылар интерактивті тақтада орындайды.
АКТ
Интер-активті тақта
Сыныбы: 5: Оқулықпен жұмыс:
Мұғалім жаңа сабақты хабарлайды. Мазмұнымен таысуға, өзара талдауға 7 минут уақыт береді.
Оқушылар танысады, топта өзара түсіндіреді.
Өз бетімен жұмыс
Сыныбы: 5: Білу мен қолдану
Жердің пішіні қандай? Глобус деген не?
Блум таксономиясы
Кесте
Сыныбы: 5: Қолдану
Глобусты және картаны пайдаланып қайсы жарты шарда өмір сүріп жатқаныңды анықта.
Картамен жұмыс
Сыныбы: 5: Талдау

Экватор деген не? Экватор сызығы Жерді қандай жарты шарларға бөліп жатыр?

Жердің шеткі екі полюсін біріктіретін сызықты қалай атайды?

Экваторға параллель градус торындағы сызықтар ше?

Көшбасшылық
Сыныбы: 5: Жинақтау

Мәтіндегі ең маңызды не болды?

(Жердің экваторлық радиусы неше шақырым?

Жердің полюстік радиусы ше? Олардың айырмашылығы қанша? Экватордың ұзындығы неше шақырым? Жердің шар тәрізді екенін алған кім дәлелдеді?

Ұлы географиялық ашылулар кезеңі қай кезең?)

Оқушылар жауап береді.
Дарынды оқушылармен жұмыс
Сыныбы: 5: Бағалау
Жаңа тақырыпқа алып-қосар жаңалықтарың бар ма?

Өзін-өзі бағалау

Сыныбы: 5: Дәптермен жұмыс:

Деректер дұрыс па:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Иә
Жоқ
Жер 3, 5 млрд жыл бұрын пайда болған
Жер бетінің жалпы ауданы 510 млн. кв. Км
Оның 70% -су
Тек 39%-ын құрлық алып жатыр
Экваторлық радиусы полярлық радиусынан 21 км көбірек
Экватордың ұзындығы 5 км
Алғашқы глобусты 1492 жылы Бехайм ойлап тапты
Экватор жерді 4 жартышарларға бөледі.
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5:
Сыныбы: 5: Бақылау жұмысы №2
Жұлдызды аспанды, Күннің батуын бақылау.
Сыныбы: 5: Үйге тапсырма
§9
Сыныбы: 5: Кері байланыс:
Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова

Сыныбы: 5
Сыныбы: 5: Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы: § 10 Жердің глобуста және картада бейнеленуі
Сыныбы: 5: Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Жердің глобуста және картада бейнеленуі туралы түсінік беру, өз беттерімен жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушылар жаңа білім алады.
  2. Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
  3. Қызығушылықтары артады.
  4. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сыныбы: 5:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Дифференциация

Бағалау

Ресурстар

Сыныбы: 5:

Ұйымдастыру

Амандасу тренингі

Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу

Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.

Топқа бөлінеді.

Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.

Топқа бөліну тренингі: өз еріктерімен бөліну
Сыныбы: 5:

Үй тапсырмасын сұрау:

Тәлімгерлерді тыңдау
Әр топтың тәлімгерлері үй тапсырмасына қысқаша тоқталады.
Әңгімелеу
Сыныбы: 5:

Жаңа сабақ:

Миға шабуыл:

Оқушыларға карта және Жердің ғарыштан түсірілген суреттері көрсетіледі.
Оқушылар екі суреттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын сипаттап береді.
Венн диаграммасы
Сыныбы: 5: Оқулықпен жұмыс:
Тақырыптың күрделілігін ескере отырып, мұғалім жаңа сабақты түсіндіріп береді.
Оқушылар тыңдайды, түсінбеген сұрақтарын қояды.
Сыныбы: 5: Дәптермен жұмыс:
  1. Жер бедерінің кішірейтілген түрі . . .
  2. Масштабына қарай карталар . . . бөлінеді.
  3. Белгілі бір территорияны картаға түсірген кезде алымы бірліктен, ал бөлімі неше есе кішірейтілгенін көрсететін сандық бөлшек - . . .
  4. Масштаб пен картаның алғашқы авторы- . . .
  5. Цифрлар арқылы белгіленетін масштаб түрі- . . .
  6. «Атластың» бірінші авторы- . . .
Үлестірмелі карточкалар
Сыныбы: 5: Дарынды оқушылармен жұмыс:

Мұғалім қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма береді:

Қазақстанның физикалық картасынан өзің тұрған елді мекеннен Астанаға дейінгі арақашықтықты картаның масштабына қарай отырып анықта.

Оқушылар орындайды.
Дарынды оқушымен жұмыс
Сыныбы: 5: Әңгімелесу:
Ежелгі карталарды қандай кітаптар мен журналдардан көрдің? Өз ойларыңды әңгімелеңдер.
Оқушылардың пікірлерін тыңдау.
Әңгімелесу

Топтық бағалау

Сыныбы: 5: Сабақты бекіту:

Географиялық карта дегеніміз не?

Сенің ойыңша географиялық карталардың маңызы неде?

Оқушылардың жауаптарын тыңдау.
Сұрақ-жауап әдісі
Сыныбы: 5: Үйге тапсырма
§10
Сыныбы: 5: Кері байланыс:
Оқушылар не үйренгендерін және не үйренгісі келетіндерін жазып береді.

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова


Ұқсас жұмыстар
Жердің ішкі құрылымы
«үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Ағзадағы элементтер
Ғылым мен білімнің дамуы
Табиғат - тіршілік бесігі танымдық географиялық сайысы
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Химия - заттар туралы жаратылыстану ғылымдарының бір саласы
Физика және техника
Эволюциялық идеялардың даму тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz