Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар

Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқулықпен танысады, жаратылыстанушылар туралы білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
- Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
- Топқа бөлінеді.
- Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
- Топ ережесін қабылдайды.
Оқушылар жазып алады:
Б. Ш. Әбдіманапов, А. Прищепина, Л. М. Фокина, А. У. Әбілғазиев
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Тірі және өлі табиғат деген не?
Табиғат адамға не береді?
Табиғатта қандай өзгерістер болып тұрады?
Жоспар:
1. Жаратылыстану сөзінің мағынасын ашу;
2. Ғарыштық денелер;
3. Органикалық және бейорганикалық заттар;
4. Астрономия, биология ғылымдары
Оқушыларға жарытылыстанушы ғалымдар туралы қосымша деректер айтып беру және олардың суреттерін көрсету
Оқушылар тыңдайды. Дәптерге түртіп отырады.
Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады: Табиғатты зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олар қандай жаңалықтар ашты?
Сұрақтар:
Жаратылыстану пәні нені үйретеді?
Табиғаттың қандай денелері болады?
Тірі және өлі денелердің қандай айырмашылығы бар?
Табиғаттың қандай құбылыстарын күнделікті бақылауға болады? Жаратылыстану ғылымы қандай топтарға бөлінеді?
Энциоклопедист-ғалымдар кімдер?
Ежелгі ғылымдардың дүниеге келуі жайлы әңгімеле.
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар табиғатты оқып-үйрену әдістерімен танысады, жаңа білім алады.
- Сарамандық жұмыс жасайды.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі:
«Атом және молекула»
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Сұрақтар:
Адамдар қандай әдістер арқылы табиғатты оқып-үйренеді?
Бақылау қалай жүргізіледі?
Тәжірибе жасау дегеніміз не?
Өлшеу арқылы нені білеміз?
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Жаңа білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Үй тапсырмасын сұрау:
Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін тексеру.
Адамдар қандай әдістерді қолдана отырып, табиғатты оқып үйренеді?
Бақылау қалай жүргізіледі?
Тәжірибе жасау дегеніміз не?
Өлшеу арқылы нені білеміз?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
Табиғатты оқып үйренудің бірнеше әдістері ба: бақылау, тәжірибе, өлшеу.
Бақылау қазіргі кезде арнайы аспап-құралдар арқылы іске асады. Өлшеу арқылы адамдар көптеген денелердің көлемін, ауданын, арақашықтығын анықтайды. Жердің ауданы, күннен және айдан арақашықтығы, таудың биіктігі, теңіздердің, мұхиттардың тереңдігі, т. б.
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Мағынаны тану:
Ой
толғаныс:
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар беріледі:
Анықтама бер:
Жұлдыздар-
Шоқжұлдыздар-
Галактика-
Құс жолы-
Оқушылар анықтама береді:
Жұлдыздар-бірнеше мың градус температураға дейін қызып тұрған аспанның жарық денесі.
Шоқжұлдыздар- белгілі бір жерге шоғырланып орналасқан жұлдыздар .
Галактика - жеке жұлдыздар тобы.
Құс жолы - Миллиондаған жұлдыздардан тұратын жұлдыздар жүйесі.
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар Күн туралы өз беттерімен меңгереді.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сабақ кезеңдері
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі:
«Көңілді смайликтер»
Үй тапсырмасын сұрау:
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:
Галактика дегеніміз не?Галактика ішінде жұлдыздар қалай орналасқан? Жұлдыз дегеніміз не?
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Жер бетіндегі жарықтың және энергияның көзі не?
Топтастыру стратегиясы:
Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады:
Жер бетіндегі тіршілікке Күннің әсері қандай? Қазіргі ғалымдардың Күн жайлы болжамдары қандай?
Мағынаыы тану:
Оқушыларға «Күн» тақырыбымен танысуға 5 минут уақыт береді. Ес картасын құру, оған қойылатын талаптарды таныстыру:
- 20 минутта аяқтау.
- Топ мүшелерінің түгел жұмыс жасауы;
- Оқулықтағы мәтінмен байланыстыру;
Оқушылар оқулықтағы «Күн» тақырыбымен танысады, топта талқылайды.
Оқушылар ес картасын құрады. Қорғайды. Өзара сұрақтар қояды.
Топтық бағалау
Ой-толғаныс:
Дәптермен жұмыс:
Күн мен Жердің орташа қашықтығы . . .
Күн бетіндегі температура . . .
Күннің үстіңгі жағы . . .
Күннің ішіндегі температура . . .
Күннің жер бетіндегі өмір үшін маңыздылығы . . .
Үйге тапсырма
Кері байланыс:
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар жаңа білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сабақ кезеңдері
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
«Күлімдеген күн» оқушылар бір -біріне қарап, әдемі жымияды.
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі:
«Менің туған күнім» Оқушылар шеңбер құрау арқылы мұғалімнің оң жағынан бастап, туған күндері бойынша орналасады, 4 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау:
1. Жер бетіндегі тіршілік үшін күннің қандай маңызы бар?
2. Күннің жылуын қандай байлық көзіне жатқызуға болады?
3. Күн дегеніміз не?
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Ғаламшар деген не?
Жұлдыздардан қандай айырмашылығы бар?
Қандай ғаламшарларды білесіңдер?
Қызығушылықты ояту:
Мағынаны тану:
Ой-толғаныс:
Өзін-өзі бағалау
- Жауаптың дұрыс сызбасын көрсет:
Күн, жұлдыздар
Ғаламшарлар
- Жазып толтыр:
Жерге ұқсас ғаламшарлар Үлкен ғаламшарлар
1. 1.
2. 2.
3. 3.
4. 4.
3. Күнге ең жақын ғаламшар - . . . , ең ірі - . . . Ай - серігі . . .
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар жаңа білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сабақ кезеңдері
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі:
«Үзілген мақалдар» Оқушылар табиғат туралы жазылып, қиылған мақалдарды құрастыру арқылы өз топтарын табады.
Үй тапсырмасын сұрау:
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:
1. Қандай аспан денелері Күн жүйесін құрайды?
2. Қандай ғаламшарлар Күн жүйесіне жатады?
3. Ғаламшарлар қандай топқа бөлінеді?
4. Ғаламшарлар мен жұлдыздардың қандай айырмашылығы бар?
5. Қайсы ғаламшарлар Күнге жақын орналасқан?
Жаңа сабақ:
Қызығушылықты ояту:
І. Инсерт стратегиясы:
«Ү»- бұрыннан білемін
«+» - мен үшін жаңалық
«-» -келіспеймін
«?» - сұрақ пайда болды
Оқушыларға инсерт кестесі бойынша мәтінмен танысуға уақыт беріледі. Оқушылар жаңа сабақтың мәтінін оқып таныса отырып, топта ақылдасу арқылы кестені толтырады.
Мағынаыы тану:
Оқушыларға тапсырмалар беріледі.
1. Жұлдыздарды зерттеу үшін бұрын . . .
2. Телескоптар пайдаланылды:
3. Бұл кім? (Ғарышкерлердің портреттері беріледі. Оқушылар Оның кім екенін, оның аты неліктен ғарышпен байланысты екенін түсіндіріп береді)
Оқушылар топтасып орындайды.
Оқушылар топта орындайды.
Топтық жұмыс
СТО
Ой-толғаныс:
Топтық бағалау.
Үйге тапсырма
Кері байланыс:
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар Жер туралы білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сабақ кезеңдері
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Топқа бөліну тренингі:
«Көңілді смайликтер»
Үй тапсырмасын сұрау:
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын тексеру:
§ 9, ғарышкерлерге арнап дайындаған материалдарымен танысу
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
Экватор деген не? Экватор сызығы Жерді қандай жарты шарларға бөліп жатыр?
Жердің шеткі екі полюсін біріктіретін сызықты қалай атайды?
Экваторға параллель градус торындағы сызықтар ше?
Мәтіндегі ең маңызды не болды?
(Жердің экваторлық радиусы неше шақырым?
Жердің полюстік радиусы ше? Олардың айырмашылығы қанша? Экватордың ұзындығы неше шақырым? Жердің шар тәрізді екенін алған кім дәлелдеді?
Ұлы географиялық ашылулар кезеңі қай кезең?)
Өзін-өзі бағалау
Деректер дұрыс па:
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар жаңа білім алады.
- Ынтымақтастық атмосферасы орнайды.
- Қызығушылықтары артады.
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
Сабақ кезеңдері
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Амандасу тренингі
Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу
Амандасады. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Әр топ топ басшысын, хатшысы, репортер, тәлімгер сайлайды.
Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақ:
Миға шабуыл:
- Жер бедерінің кішірейтілген түрі . . .
- Масштабына қарай карталар . . . бөлінеді.
- Белгілі бір территорияны картаға түсірген кезде алымы бірліктен, ал бөлімі неше есе кішірейтілгенін көрсететін сандық бөлшек - . . .
- Масштаб пен картаның алғашқы авторы- . . .
- Цифрлар арқылы белгіленетін масштаб түрі- . . .
- «Атластың» бірінші авторы- . . .
Мұғалім қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма береді:
Қазақстанның физикалық картасынан өзің тұрған елді мекеннен Астанаға дейінгі арақашықтықты картаның масштабына қарай отырып анықта.
Топтық бағалау
Географиялық карта дегеніміз не?
Сенің ойыңша географиялық карталардың маңызы неде?
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: Л. М. Хамитова
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz