Критерий бойынша бағалау

Коучинг сабақтарының жоспары

№1

Сессия тақырыбы
Топтық жұмысты ұйымдастыру
Сессия тақырыбы: Мақсаты:
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру. Топқа бөлу әдістерін уйрету
Сессия тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Ынтымақтастық оқу жағдайында оқушылар (ұстаздар) құрбы-құрдастарымен қарым-қатынас жасауға, идеяларды ұсынуға және қорғауға, әртүрлі ұстанымдармен алмасуға, сын тұрғысынан ойлауға және барынша белсенді қатысуға мүмкіндік алады
Сессия тақырыбы: Ресурс
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Нұсқаулық, маркер, түсті қағаз, кері байланыс парағы, флипчарт, бейнежазбалар, бейнежазба
Сессия тақырыбы:
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Кезеңдер
Жұмыс барысы.

Жұмыс

Түрі

Уақыты
Сессия тақырыбы:
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Ұйымдас--тыру кезеңі.
Көңілдерін коучинг сабағына аудару
2 минут
Сессия тақырыбы:
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Негізгі бөлім.

1. Тренинг.

2. Топтарға бөлу (фигуралар арқылы)

Топтық жұмыс не үшін қажет деп ойлайсыздар? Топтық жұмыс туралы не білесіздер және не білгілеріңіз келеді?

Мұғалімдерге өз пікірлерін айтқызу.

Топтарға әр түрлі әдіс арқылы бөлуге болады. Мысалы, фигуралар арқылы, мақал-мәтелдер арқылы, конфеттер т. б тәсілдер арқылы бөлуге болады. Топтағы жұмыстар, яғни бірлескен жұмыс мынадай мақсатта жүзеге асады. Атап айтсақ, оқушылар идеяларымен алмасады, мәселені бірлесіп шешеді, пікірлерін айтады, маңызды түсініктер қалыптасады. Топтық жұмыс кезінде мынадай дағдылар дамиды: бірін-бірі тыңдайды, топтағы жұмысқа араласады, топ мүшелерін қолдайды, бақылайды.

Бірлескен жұмыс жекелей шешуге болатын тапсырмаларды емес, топпен қарастыратын күрделі тапсырмаларды орындауды көздейді. Топтарға бөлінген соң топ ережесін құру керек және оқушылар сол топ ережесіне бағыну керек.

1. Тапсырма

Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс туралы нұсқаулықтан алынған дерек бойынша өз ойларын, түсінгендерін постереге салу.

Қатысушыларға флипчарт, маркер таратылады. 10-15 минут уақыт беріледі. Олар жұпта жұмыс жасайды.

Топтық жұмыс туралы мәтіннен түсінгендері бойынша жасаған постерлерін қорғайды.

Бейнежазбадан дәстүрлі сабақ пен топтық жұмыста жүргізіліп жатқан сабақтан үзінді көрсетемін. Қатысқан 2 мұғалім өз ойларын айтады

Тапсырма.

Топтық жұмыс туралы кластер жасату. 10 минут.

Кластерлерін қорғайды.

Би қимылдарын қайталап сергіту сәтін жасату

Топтық жұмыс

Топтық жұмыс

Топтық жұмыс

5 минут

10 минут

5 минут

15 минут

10 минут

.

Сессия тақырыбы:
Топтық жұмысты ұйымдастыру: Рефлекция

ІІІ. Кері байланыс. Стикерге «Не ұнады?, не ұнамады?»

Бағалау нысаны 6-тапсырма

Жеке

Өз ойларын жазу

5 минут

№2

Сессия тақырыбы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сессия тақырыбы: Мақсаты:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Оқыту процесіндегі бағалаудың маңызын түсіндіру.
Сессия тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау:

-бағалау түрлерімен танысады;

-бағалау критерийлерін құруға үйренеді;

-бағалау түрлерін практикада қолдана алады.

Сессия тақырыбы: Ресурс
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Нұсқаулық, курсалды тапсырмалар материал, А4, маркер, желім, қайшы, түсті қағаз, кері байланыс парағы, флипчарт, бейнежазбалар
Сессия тақырыбы:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Кезеңдер
Жұмыс барысы.

Жұмыс

Түрі

Уақыты
Сессия тақырыбы:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Ұйымдас--тыру кезеңі.

Мұғалімдерді түгендеу.

Көңілдерін коучинг сабағына аудару

2 минут
Сессия тақырыбы:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Негізгі бөлім.

Топ ережесін құру

1. Тренинг «Кім не жеді?». Мақсаты мұғалімдер не жегенін өз есімінің бірінші әрпінен бастап айту керек және сағат тілімен адамдардың не жегенін естерінде сақтап айту керек.

2. Әр түрлі фигуралар арқылы 2 топқа бөлемін.

Мұғалімдерге сұрақ:

  1. Бағалау туралы не білесіздер? Не білгілеріңіз келеді?
  2. Бағалауларыңызға қанағаттанасыздар ма?

1. Тапсырма

Қатысушыларға А4, маркер таратылады.

-Көбелектің суретін салғызу.

-Суреттеріне қандай баға қоятындарын сұраймын, сурет пәні мұғаліміне бағалатамын.

-Бір-біріне баға қойғызу.

-Неліктен осындай баға қойдыңыз? Қалай бағаладыңыз? Критерий құрғызу.

1. А4 қағазды толық пайдалану;

2. Эстетикалық талғамы;

3. Безендірілуі

4.

-Дайын критерийлермен бағалап көріңіздер.

-Қалай бағалау жеңіл екен?

2. Тапсырма.

Қатысушыларға А4 қағаз, қайшы, желім, скоч таратылады.

-Бәйтеректің макетін жасату.

-Бірін- бірі бағалау.

-Критерий құрғызу

-2 жұлдыз, 1 тілек.

-Критерий бойынша бағалау.

Топтық жұмыс

Жекелей жұмыс

Топтық жұмыс

5 минут

2 минут

10 минут

10 минут

10 минут

10 минут

2 минут

20 минут

5 минут

10 минут

20 минут

Сессия тақырыбы:
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: Рефлекция

ІІІ. Кері байланыс. Стикерге «Не ұнады?, не ұнамады?»

Бағалау парақшалары 6-тапсырм

Жеке

Өз ойларын жазу

10 минут

D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\SAM_0492.JPG D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\018.jpg D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\SAM_0488.JPG D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\SAM_0405.JPG D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\Алмагүл 3 сабақ.AVI_20130622_030023.387.jpg D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\013.jpg D:\2 деңгей бағдарламасы\Гульхан. Презентация № 2\005.jpg


Ұқсас жұмыстар
Бағалау бойынша жинайтын ұпайлар
Қазақстанның өзендері
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып
Қылау әңгімесі
Мәліметтерді сүзу
Сыни тұрғыдан ойлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz