Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сан құрамы

--------------------------------------------------------------------------------
Начало формы
--------------------------------------------------------------------------------
Конец формы

--------------------------------------------------------------------------------
Конец формы

Калбирова Ақмарал Мұрадымқызы
Федоровка қазақ орта жалпы білім беретін мектебінің мектеп алды даярлық тобының ІІ санатты тәрбиешісі

Оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған технологиялық карта
Білім беру саласы: << Қатынас , Шығармашылық>>
Тақырыбы: <<Сан құрамы>>.
Мақсаты: 1-10 дейінгі сандарды қайталау, санның құрамын анықтай білуге, геометриялық пішіндерді салыстыруға, ойлау, есте сақтау қаблеттерін арттыруға,зейінділкке, ойшылдыққа тәрбиелеу.

Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Мотевациялық қозғаушы
Балалармен амандасу.Қолымызды ұстап бір - бірімізге қуаныш шеңберінде алақан жылуымызбен жылы тілегімізді білдірейік.Балалар бізде бүгін ерекше оқу іс -әрекеті болады. Сендер саяхатқа шыққыларын келе ме?
Ендеше математика еліне саяхатқа барғыларың келе ме?
Балалар амандасады.
Жарық болсын күніміз
Жарқын болсын үніміз
Елін сүйіп ер жетер
Біз болашақ гүліміз

-Иә, барғымыз келеді.
-Балалар ден қоя тыңдайды.

Іздену ұйымдастырушы
Тәрбиеші:логикалық тапсырмалар:
Қонжық екеу
Табаны нешеу?

Шығармақ боп кеше есеп
Жиналды бес есек
Үшеуі ұйықтап қалды
Қалды неше есек?

Үш қоянда қанша
Құлақ бар?

Жарайсыңдар, балалар!
Енді мына суретке қараңдаршы мынау не деп ойлайсыңдар?
Бұл жәй қорапша емес.
Сиқырлы қорапша немесе Қайырымды қорапша
Қайырымды қорапшаның ішінде сұрақтар соларға дұрыс жауап берсек, сыйлықтар аламыз.
Жол ұзын ба, қысқа ма?
Қасық ұзын ба, қысқа ма?
Алма үлкен бе, түйме үлкен бе?
Аю үлкен бе, қоян үлкен бе?
Шаш ұзын ба, қас қысқа ма?
.

Санамақтар санайық.
Ал, санайық санамақ
Саусақтарға қарап ақ
1 2 3 4 5
Қане-қане бес саусақ
Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Беске- бесті қосқанда
Болады екен он саусақ.

Сиқырлы қарындаш тапсырмасы:
Ол бізді қоянның үйіне апарады.
Онда біз <<Ақ қоян>> деген ойын ойнаймыз.
Сандардың көршілерін табайық.
5 * 7
4 * 6
7 * 9
6 * 8

Сиқырлы қарындаштың келесі тапсырмасы:
Ол бізді Аюға алып барады.
Дидактикалық ойын:

Геомертиялық фигуралардың неге ұқсастығын табу керек?

Үшбұрыш неге ұқсас?

Төртбұрыш неге ұқсас?

Сопақща неге ұқсас?

Дөңгелек неге ұқсас.?

Дәптермен жұмыс:
7 санының құрамын анықтайық..

Балалар Бауырсақ ертегсін білеміз бе?
Сол Бауырсақтың бізге дайындаған тапсырмасы бар екен?
Ойлан тап!
1 + 1
5 + 3
4 + 4
2 + 3

Қортынды: бүгін Математика әлеміне саяхат жасай отырып, сандар олардың құрамын ажыраттық, геометриялық пішіндердің ұқсастығын таптық.
Бүгінгі саяхат сабақ ұнады ма?
Мадақтау.
Сыйлыққа жұлдызшалар тарату ең көп алған балаларды мақтау.

(сегіз)

(екі)

(алты)

Қорапша

Ұзын.
Қысқа.
Алма.
Аю.
Шаш.

Тәрбиешінің айтқандарын мұхият тыңдап,қимылмен қайталау.
Саусақтарды саралап санау арқылы қимылмен көсету.

-

Қоянның суретінің артындағы сандардың көршілерін табады.

6 саны
5 саны
8 саны
7 саны

Ернар:
Үйдің шатырына.
Амина.
Телевизорға

Сагина:
Жұмыртқаға.
Қайсар:
Күнге.

Ойынды қызыға белсене ойнайды.
-Айдана. 7- санының құрамы 5 және 2 сандарының қосындысынан тұрады.
Жоламан: 7- санының құрамы 1және 6 сандарының қосындысынан тұрады.

Балалар ойлана отырып жауабын береді.

Мадина: 2-ге тең.
Сания: 8-ге тең.
Сымбат: 8-ге тең.
Темирлан: 5-ке тең.

Бағалау:
Қол ұстасып тұрайық
Шеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы
Сау саламат болайық.

Жұлдызшалар тарату.

.
Күтілетін нәтиже: Сандар құрамы туралы толық мағұлмат алды.
Нені біледі: Сандарды санауды, жазуды, салыстыруды, құрамын біледі..
Болу керек: Ойшыл, шапшаң, ынта, қызығушылық.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Әр бір қойылған сұрақтарға ойлана дұрыс жауап беруді меңгерді

Ұқсас жұмыстар
Сан есімнің құрамы қанша
Сөз таптары. қазақ тілі, 2 сынып
Балаларды мадақтау
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Алдым сонда нешеуін
Туған өлкем
Практикалық қазақ тілі
7 саны мен цифры туралы
Барлығы неше қарындаш
Күшейтпелі шырай жайлы ақпарат
Пәндер