2-сынып Әдебиеттік оқу. Орта мерзімді жоспар: Бесік жыры тақырыбы - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау

Орта мерзімді жоспар, Әдебиеттік оқу, 2 - сынып

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Сабақта-

ғы кедергі-

лер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

6. Талант-

ты, дарынды балалар-

мен жұмыс

7. Негізгі дерек көздер
№: 1
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры.

Сабақтың мақсаты: Балалардың ішкі рухани жан дүниесі байлығын дамыту, сөз өнерін түсінуге мүмкіндік беру, тілін, қиялын арттыру,

білімдерін кеңейту;

Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.

Салт- дәстүрмен таныстыра отырып,

адамгершілік - имандылыққа, ұлтжандылыққа

тәрбиелеу.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Психологиялық дайындық. Топқа бөлу.

Үй тапсырма-

сын тексеру.

Ой қозғау.

Мағынаны тану:

Таныстырылым

Біліммен алмасу.

Сергіту сәті. Топтық жұмыс.

Үйге тапсырма беру.

Ой қорыту. Рефлексия.

3. Сабақта-ғы кедергі-лер:

Оқылған шығарма сюжеті ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашы

лық жұмыс түрлерін (өлең, әңгіме құрастыру, мақала жазу, шағын үзіндіге өзіндік ой қорытындысын жазу, т. б. ) жүргізе алуға машықтан-дыру.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Сөйлеуде жазушы тілін қолдануға әрекеттенеді, шығармадан алған әсерін ауызша, жазбаша жеткізе алады, мәтіндегі оқиғаға өз көзқара-

сын білдіре біледі. Мәдениет пен өнер туралы, отбасы мүшелерінің қарым -қатынасы, тәлімдік

үлгі өнегесі, тәрбиедегі әсері жайында түсінеді.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Форматив

тік баға -

лау.

Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, смайликтер арқылы. Кері байланыс.

6. Талант-ты, дарынды балалар-мен жұмыс:

Өлең шығару.

Қосымша

тапсырма бойынша презентация жасау,

қорғау

7. Негізгі дерек көздер:

Оқулық,

Қазақ балалар әдебиеті «Асыл сөз»(1987), слайдтар, интерактивті тақта, камера,

флипчарт,

смайликтер,

стикерлер.

Әдебиеттік оқу 2 ә сыныбы

Тақырыбы: Бесік жыры

Сілтеме: жоспар

Мақсаты: Балалардың ішкі рухани жан дүниесі байлығын дамыту, адамгершілік-имандылыққа тәрбиелеу, сөз өнерін түсінуге мүмкіндік беру, тілін, қиялын арттыру; Оқушыларды салт- дәстүрмен таныстыру, білімдерін кеңейту; Ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту. Ұлтжандылыққа тәрбиелеу.

Нені білу керек: сөйлеуде жазушы тілін қолдануға әрекеттену, шығармадан алған әсерін ауызша, жазбаша жеткізе алу, мәтіндегі оқиғаға өз көзқарасын білдіру.

Нені түсіну: Мәдениет пен өнер туралы, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасы, тәлімдік үлгі өнегесі, тәрбиедегі әсері жайында.

Қолдануын білу: Оқушылырдың өз ойын жинақтай алуы, еркін жеткізуі, сабақта алған білімдерін, тиімді қолдана білуі. Баланың сөйлеу тілі қалыптасады.

Сабақ барысы:

Тапсырмалар
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар:

Ұйымдастыру

5 мин

Кіріспе бөлім

5 мин

Негізгі бөлім

25 мин

Қорытынды бөлім 10 мин

уақыт:

1 мин

1мин

1 мин

2мин

10мин

2мин

13мин

1мин

2 мин

7 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық дайындық

Оқушылармен сенімді қарым қатынас орнату .

Топқа бөлу ( сандар арқылы )

Бағалау: «күннің көзіне» смайликтер арқылы

Үй тапсырмасын тексеру.

-1. Үйге қандай тапсырма берілді ?

-2. Ақын жас ұланға дені сау болып өсу үшін қандай ақыл айтқан?

Ой қозғау

Үнтаспадан «Бесік жырын» тыңдату.

  • Біз қандай өлең тыңдадық?
  • Бұл жырды қай кезде айтады?

Мағынаны тану

«Бесік жыры» таныстырылым

Сергіту сәті: «Қаражорға»

Топтық жұмыс

Үйге тапсырма беру.

Үйдегі үлкендер қандай бесік жырларын айтады? Дәптерге жазып алу.

Бағалау.

Өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, смайликтер арқылы.

Ой қорыту. Рефлексия.

  • Бүгінгі сабақтан не түсіндіңдер?
  • Не түсініксіз болды?
  • Не ұнады? Не ұнамады?

( «күннің көзі», «ала бұлтты», «бұлтты» бейне-суреттерді, стикерді қолдану

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Үйден жазып келген

5 жолды өлеңдерін оқиды.

Өтілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

Тыңдау.

Әр оқушы өз ойын білдіреді.

Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.

Әр топ берілген тапсырманы топта талқылайды. Топ мүшелері қорғайды.

Оқушылар 5 мин эссе жазып қалдырады немесе ауызша жеткізеді.

D:\Мектептегі тәжірибе\Асем м\Фото2241.jpg C:\Users\Fujitsu\Desktop\Презентация\1 модуль Жапарова Әсем\Фото-0459.jpg D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0475.jpg D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0477.jpg

D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0442.jpg D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0456.jpg D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0449.jpg D:\Мектептегі тәжірибе\ф-1с\Фото-0457.jpg


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар: Әдебиеттік оқу 2-сынып - Мүшел жас тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау
2-сынып әдебиеттік оқу пәнінің сабақ жоспары: Бесік жыры
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Мағжан Жұмабаевтың Бесік жыры
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Бесік жыры мен Тұсау кесу жыры - қазақтың салт-дәстүрлері
8-сынып геометриясы: Төртбұрыштар тарауы бойынша орта мерзімді жоспар, оқу мақсаттары, әдіс-тәсілдер және бағалау
2-сынып Әдебиеттік оқу сабағы: Бесік жыры және қазақ салт-дәстүрлері бойынша сабақ жоспары
2-сынып дүниетану пәнінің барлығы 34 сағаттық оқу жоспары: мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Ш. Уәлихановтың Абылай хан мәтініне арналған 4-сынып әдебиеттік оқу сабағы: жоспар, әдіс-тәсілдер және бағалау критерийлері
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспарлары: жануарлар тақырыптары, мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Сабақ жоспары: Лепті сөйлем - мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz