Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шағын тест

<<РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ>>
ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП

Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мотивация
-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?
-<<Көгіл-күй>> стратегиясы. Бастаймыз.
Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.

Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.
Топқа бөлу
-Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ.
Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою.
-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?

-Дұрыс бүгінгі сабағымыз қайталау сабағы. <<Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу>>. Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?
Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау)
-рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.
Үй жұмысын тексеру
Үйге не берілді?

Оны біз <<Сәйкестік>> стратегиясы арқылы тексереміз
Сәйкестік тест
1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3
2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b)
3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2)
4. (a-b)3= 4. a2-2ab+b2
5. (a+b)3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3
6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2
7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2)
Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу

Тест орындайды

Практикада қолдану
-пирамида

-оқулықпен жұмыс (топпен)
<<Пирамида>> стратегиясы
Осы стратегияны сіздер білесіздер.
Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553
1 топ - 1, 3, 5.
2 топ - 2, 4, 6.
Дұрыс жауаптар арқылы тексереді

Оқушылардың мүмкін критерийлері:
Орындарында топпен орындайды
<<Бармақ>> стратегиясы
Сергіту сәт
Логикалық тапсырма беріледі. 2 мин
Логикалық тапсырманы шешуге әрекет жасайды.
Қорытынды
-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік.
-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?
-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін <<Интеллект-карта>> арқылы құрастырайық .
<<Интеллект-картаны>> қорғау

Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)

Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді

Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады
ТЕСТ
1.
а) в) с) 1
2.
а) в) с)
3.
а) в) с)
4.
а) в) с)
Тест тапсырмаларын орындайды

Топ басшылар тексеріп, бағалайды.
Рефлексия

<<Табыс>> ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек - сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.
Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады.
Бағалау
Ал енді топтардың лидерін тыңдайық
Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады
Үй жұмысы
№558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу
Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі

Сау болыңыздар
Сау болыңыз

Ұқсас жұмыстар
Өзін өзі бағалау парағы
Диктант Демалыс орындары
Менің досым атты тақырыпта шағын әңгіме жаз
Блум парағы арқылы бағалау
Формулаларды көшіру
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
Ыбырай-шағын әңгіме шебері
Топ басшысы ның бағалауы
Логарифмнің қасиеттері
Пәндер