Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шағын тест
<<РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ>>
ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мотивация
-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?
-<<Көгіл-күй>> стратегиясы. Бастаймыз.
Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.
Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.
Топқа бөлу
-Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ.
Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою.
-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?
-Дұрыс бүгінгі сабағымыз қайталау сабағы. <<Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу>>. Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?
Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау)
-рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.
Үй жұмысын тексеру
Үйге не берілді?
Оны біз <<Сәйкестік>> стратегиясы арқылы тексереміз
Сәйкестік тест
1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3
2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b)
3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2)
4. (a-b)3= 4. a2-2ab+b2
5. (a+b)3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3
6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2
7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2)
Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу
Тест орындайды
Практикада қолдану
-пирамида
-оқулықпен жұмыс (топпен)
<<Пирамида>> стратегиясы
Осы стратегияны сіздер білесіздер.
Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553
1 топ - 1, 3, 5.
2 топ - 2, 4, 6.
Дұрыс жауаптар арқылы тексереді
Оқушылардың мүмкін критерийлері:
Орындарында топпен орындайды
<<Бармақ>> стратегиясы
Сергіту сәт
Логикалық тапсырма беріледі. 2 мин
Логикалық тапсырманы шешуге әрекет жасайды.
Қорытынды
-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік.
-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?
-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін <<Интеллект-карта>> арқылы құрастырайық .
<<Интеллект-картаны>> қорғау
Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)
Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді
Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады
ТЕСТ
1.
а) в) с) 1
2.
а) в) с)
3.
а) в) с)
4.
а) в) с)
Тест тапсырмаларын орындайды
Топ басшылар тексеріп, бағалайды.
Рефлексия
<<Табыс>> ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек - сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.
Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады.
Бағалау
Ал енді топтардың лидерін тыңдайық
Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады
Үй жұмысы
№558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу
Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі
Сау болыңыздар
Сау болыңыз
ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ
7 СЫНЫП
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мотивация
-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?
-<<Көгіл-күй>> стратегиясы. Бастаймыз.
Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.
Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.
Топқа бөлу
-Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ.
Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою.
-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?
-Дұрыс бүгінгі сабағымыз қайталау сабағы. <<Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу>>. Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?
Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау)
-рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.
Үй жұмысын тексеру
Үйге не берілді?
Оны біз <<Сәйкестік>> стратегиясы арқылы тексереміз
Сәйкестік тест
1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3
2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b)
3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2)
4. (a-b)3= 4. a2-2ab+b2
5. (a+b)3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3
6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2
7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2)
Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу
Тест орындайды
Практикада қолдану
-пирамида
-оқулықпен жұмыс (топпен)
<<Пирамида>> стратегиясы
Осы стратегияны сіздер білесіздер.
Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553
1 топ - 1, 3, 5.
2 топ - 2, 4, 6.
Дұрыс жауаптар арқылы тексереді
Оқушылардың мүмкін критерийлері:
Орындарында топпен орындайды
<<Бармақ>> стратегиясы
Сергіту сәт
Логикалық тапсырма беріледі. 2 мин
Логикалық тапсырманы шешуге әрекет жасайды.
Қорытынды
-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік.
-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?
-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін <<Интеллект-карта>> арқылы құрастырайық .
<<Интеллект-картаны>> қорғау
Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)
Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді
Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады
ТЕСТ
1.
а) в) с) 1
2.
а) в) с)
3.
а) в) с)
4.
а) в) с)
Тест тапсырмаларын орындайды
Топ басшылар тексеріп, бағалайды.
Рефлексия
<<Табыс>> ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек - сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.
Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады.
Бағалау
Ал енді топтардың лидерін тыңдайық
Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады
Үй жұмысы
№558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу
Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі
Сау болыңыздар
Сау болыңыз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz