Шағын тест

«РАЦИОНАЛ БӨЛШЕКТЕРДІ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ»

ТАҚЫРЫБЫН ҚАЙТАЛАУ

7 СЫНЫП

Сабақтың мақсаты: оқушылардың білім денгейін, білік дағдысын тақырып бойынша жинақтау, жүйелеу

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Мотивация
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?

-«Көгіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз.

Оқушының іс-әрекеті:

Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.

Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.

Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті: -Қазір мен сіздерге карточка таратамын, ондағы есептерді ауызша шешесіңдер. Бөлу амалан орындағандар 1 топ, көбейтуді орындағандар-2 топ.
Оқушының іс-әрекеті: Карточкадағы есептерді шығарады, топқа бөлінеді, жайғасып отырады.
Сабақ кезеңдері: Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен көбейту мен бөлуді орындадық?

-Дұрыс бүгінгі сабағымыз қайталау сабағы. «Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу». Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?

Оқушының іс-әрекеті:

Өз пікірлерін, ойларын айтады. (мүмкін жауап сабағымыздың тақырыбы-бөлшектерді көбейтуді және бөлуді қайталау)

-рационал өрнектерді түрлендіру, яғни оларға көбейту және бөлу амалдарын қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның бірінші шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.

Сабақ кезеңдері: Үй жұмысын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге не берілді?

Оны біз «Сәйкестік» стратегиясы арқылы тексереміз

Сәйкестік тест

  1. a2-b2= 1. a3-3a2b+3ab2-b3
  2. (a-b) 2= 2. (a-b) (a+b)
  3. (a+b) 2= 3. (a-b) (a2+ab+b2)
  4. (a-b) 3= 4. a2-2ab+b2
  5. (a+b) 3= 5. a3+3a2b+3ab2+b3
  6. a3-b3= 6. a2+2ab+b2
  7. a3+b3= 7. (a+b) (a2-ab+b2)
Оқушының іс-әрекеті:

Қысқаша көбейту формулаларын қайталап келу

Тест орындайды

Сабақ кезеңдері:

Практикада қолдану

-пирамида

-оқулықпен жұмыс (топпен)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Пирамида» стратегиясы

Осы стратегияны сіздер білесіздер.

Оқулықтың 128 бетін ашамыз № 553

1 топ - 1, 3, 5.

2 топ - 2, 4, 6.

Дұрыс жауаптар арқылы тексереді

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылардың мүмкін критерийлері:

Орындарында топпен орындайды

«Бармақ» стратегиясы

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәт
Мұғалімнің іс-әрекеті: Логикалық тапсырма беріледі. 2 мин
Оқушының іс-әрекеті: Логикалық тапсырманы шешуге әрекет жасайды.
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға кошейік.

-Информатика пәнін есімізге түсірейік. -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?

-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін «Интеллект-карта» арқылы құрастырайық .

«Интеллект-картаны» қорғау

Оқушының іс-әрекеті:

Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)

Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді

Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шағын тест. Нашар үлгерген оқышылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады

ТЕСТ

1.

а) в) с) 1

2.

а) в) с)

3.

а) в) с)

4.

а) в) с)

Оқушының іс-әрекеті:

Тест тапсырмаларын орындайды

Топ басшылар тексеріп, бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Табыс» ағашын отырғызайық. Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл жилек -сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері-сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Оқушының іс-әрекеті: Алмаларға сабақты менгердім, қиналамын, менгерген жоқпын деп жазып жапстырады.
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ал енді топтардың лидерін тыңдайық
Оқушының іс-әрекеті: Топтың лидері өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады
Сабақ кезеңдері: Үй жұмысы
Мұғалімнің іс-әрекеті: №558, тақырыпқа байланысты сұрақтар дайындап әкелу
Оқушының іс-әрекеті: Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сау болыңыздар
Оқушының іс-әрекеті: Сау болыңыз

Ұқсас жұмыстар
Өзін өзі бағалау парағы
Диктант Демалыс орындары
Менің досым атты тақырыпта шағын әңгіме жаз
Блум парағы арқылы бағалау
Формулаларды көшіру
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
Ыбырай-шағын әңгіме шебері
Топ басшысы ның бағалауы
Логарифмнің қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz