Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Үйге тапсырмалар

Қ.Сағырбаев атындағы орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы

Өткізген: Байболова П.М.
3 сынып

2013-2014 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептер.
Баға. Саны. Құны.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға баға, саны, құны шамаларын таныстыру.
Есептер шығару арқылы түсінгендерін
тереңдете түсу.
ә) Логикалық байқау қабілетін дамыту.
Түрлі тапсырмалар арқылы
шығармашылық іскерлік қабілеттерін
ояту, математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру.
б) ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
тапқырлыққа, білімпаз болуға,
ақыл-ой белсенділігін арттыруға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: парақшалар, слайд т.б.
Әдісі: топтық жұмыс , жеке жұмыс, ойын, шығармашылық
Барысы:
І.Ұйымдастыру.
А) психологиялық дайындық
Ой арманын кешеміз,
Ақылды боп өсеміз
Есепке тұрған әлемнің
Жұмбақ сырын шешеміз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
«Миға шабуыл әдісі»
Кесіндінің екі басы тұйықталмаған
Тік төртбұрыштың ауданы енінен ұзындығының көбейтіндісіне тең
(ұзындығы мен енін көбейтеміз)6*6 =36
Шаршының периметрі қабырғасының ұзындығының қосындысына тең. (барлық
қабырғаларын қосамыз)4*9=40
1 сағатта 60 мин бар
1 тәул 28 сағ
Шаршының қабырғалары бірдей 9*7=65
Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бірдей.
ІІІ. Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі
Есепке тән белгілерді ата
Жауабы
шарты

Шешуі
сұрағы

Суретпен жұмыс. Есеп құрастыру.
|Бағасы |саны |Құны |
| |5 дәптер |35 теңге |
| |8 дәптер |? теңге |

Бес дәптерге 35 теңге төленді. Осындай 8 дәптер қанша тұрады?
№3 Өзіндік жұмыс. Сурет және кесте бойынша есептер құрастыру, оларды
шығару.
ҮІ.Шығармашылық тапсырма

Дөңгелектерге 1 ден 9-ға дейінгі сандарды
Орналастыр, сонда
үшбұрыштың әр
Қабырғасы
бойында олардың
5 8 қосындысының
мәні 17-ге тең болсын.

9 4

6. 7
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
№4
Шешуі 54 : 9=6
6*3 =18 Жауабы: 18 кг жүзім бар.
Парақшалармен жұмыс
Ойын: «Кім жылдам?»

(фигуралардан әр түрлі бейне құрастыру)
№5
Шешуі: 40: 8 =5
30 :5 = 6 Жауабы: 6 ыдыс керек
Ү.Сергіту сәті «Тез санайық» ойыны
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Логикалық жаттығулар
Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың
қаншасы қалады? (10 торғай)
Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше
кг картоп әкелінді? (300 кг)
Кітапқа 100 теңге және тағы сол кітаптың жарты бағасы төленді. Кітап қанша
тұрады? (150теңге)
Ұшақ Алматыдан Астанаға 85 мин ұшады, ол Астанадан Алматыға 1 сағ 25 мин
та жетеді. Қайсысы ұзақ ұшады? (бірдей)
7 май шам жанып тұр. Оның екеуін сөндірдім. Қанша май шам қалды?

(2 қалғаны жанып кетті)
7. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар.
Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала)
8. 1 аяқпен тұрған әтештің салмағы 5 кг, ал 2 аяқпен тұрғанда салмағы
қанша? (5 кг)
ҮІ.Қорытындылау
Заттардың құнын табу үшін не істейміз?
(бағасын заттардың санына көбейту керек)
Заттың бағасын табу үшін не істейміз?
(құнын заттардың санына бөлеміз)
Заттың санын табу үшін қандай амал орындау қажет?
(құнын бір заттың бағасына бөлу керек)
Өткен тақырыптар бойынша сұрақ қою. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаға
сабақта орындаған тапсырмалардың модулін құрастыру.
ҮІІ. Үйге тапсырмалар
ҮІІІ. Бағалау

Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Бөкей Орда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы
орта жалпы білім
беретін мектеп-балабақшасы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Перизат Байболова Матешовна

-----------------------

Есеп

2

1

3

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Бірыңғай мүшелерге байланысты қойылатын үтір
Оқушы мен оқушы
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Модуль 1 Адам . Ақпарат. Компьютер. 5 сағат
Топтық тапсырмалар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Пәндер