Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үйге тапсырмалар
Қ.Сағырбаев атындағы орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы
Өткізген: Байболова П.М.
3 сынып
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептер.
Баға. Саны. Құны.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға баға, саны, құны шамаларын таныстыру.
Есептер шығару арқылы түсінгендерін
тереңдете түсу.
ә) Логикалық байқау қабілетін дамыту.
Түрлі тапсырмалар арқылы
шығармашылық іскерлік қабілеттерін
ояту, математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру.
б) ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
тапқырлыққа, білімпаз болуға,
ақыл-ой белсенділігін арттыруға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: парақшалар, слайд т.б.
Әдісі: топтық жұмыс , жеке жұмыс, ойын, шығармашылық
Барысы:
І.Ұйымдастыру.
А) психологиялық дайындық
Ой арманын кешеміз,
Ақылды боп өсеміз
Есепке тұрған әлемнің
Жұмбақ сырын шешеміз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
«Миға шабуыл әдісі»
Кесіндінің екі басы тұйықталмаған
Тік төртбұрыштың ауданы енінен ұзындығының көбейтіндісіне тең
(ұзындығы мен енін көбейтеміз)6*6 =36
Шаршының периметрі қабырғасының ұзындығының қосындысына тең. (барлық
қабырғаларын қосамыз)4*9=40
1 сағатта 60 мин бар
1 тәул 28 сағ
Шаршының қабырғалары бірдей 9*7=65
Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бірдей.
ІІІ. Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі
Есепке тән белгілерді ата
Жауабы
шарты
Шешуі
сұрағы
Суретпен жұмыс. Есеп құрастыру.
|Бағасы |саны |Құны |
| |5 дәптер |35 теңге |
| |8 дәптер |? теңге |
Бес дәптерге 35 теңге төленді. Осындай 8 дәптер қанша тұрады?
№3 Өзіндік жұмыс. Сурет және кесте бойынша есептер құрастыру, оларды
шығару.
ҮІ.Шығармашылық тапсырма
Дөңгелектерге 1 ден 9-ға дейінгі сандарды
Орналастыр, сонда
үшбұрыштың әр
Қабырғасы
бойында олардың
5 8 қосындысының
мәні 17-ге тең болсын.
9 4
6. 7
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
№4
Шешуі 54 : 9=6
6*3 =18 Жауабы: 18 кг жүзім бар.
Парақшалармен жұмыс
Ойын: «Кім жылдам?»
(фигуралардан әр түрлі бейне құрастыру)
№5
Шешуі: 40: 8 =5
30 :5 = 6 Жауабы: 6 ыдыс керек
Ү.Сергіту сәті «Тез санайық» ойыны
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Логикалық жаттығулар
Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың
қаншасы қалады? (10 торғай)
Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше
кг картоп әкелінді? (300 кг)
Кітапқа 100 теңге және тағы сол кітаптың жарты бағасы төленді. Кітап қанша
тұрады? (150теңге)
Ұшақ Алматыдан Астанаға 85 мин ұшады, ол Астанадан Алматыға 1 сағ 25 мин
та жетеді. Қайсысы ұзақ ұшады? (бірдей)
7 май шам жанып тұр. Оның екеуін сөндірдім. Қанша май шам қалды?
(2 қалғаны жанып кетті)
7. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар.
Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала)
8. 1 аяқпен тұрған әтештің салмағы 5 кг, ал 2 аяқпен тұрғанда салмағы
қанша? (5 кг)
ҮІ.Қорытындылау
Заттардың құнын табу үшін не істейміз?
(бағасын заттардың санына көбейту керек)
Заттың бағасын табу үшін не істейміз?
(құнын заттардың санына бөлеміз)
Заттың санын табу үшін қандай амал орындау қажет?
(құнын бір заттың бағасына бөлу керек)
Өткен тақырыптар бойынша сұрақ қою. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаға
сабақта орындаған тапсырмалардың модулін құрастыру.
ҮІІ. Үйге тапсырмалар
ҮІІІ. Бағалау
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Бөкей Орда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы
орта жалпы білім
беретін мектеп-балабақшасы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Перизат Байболова Матешовна
-----------------------
Есеп
2
1
3
Өткізген: Байболова П.М.
3 сынып
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептер.
Баға. Саны. Құны.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға баға, саны, құны шамаларын таныстыру.
Есептер шығару арқылы түсінгендерін
тереңдете түсу.
ә) Логикалық байқау қабілетін дамыту.
Түрлі тапсырмалар арқылы
шығармашылық іскерлік қабілеттерін
ояту, математика пәніне деген
қызығушылығын арттыру.
б) ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
тапқырлыққа, білімпаз болуға,
ақыл-ой белсенділігін арттыруға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: парақшалар, слайд т.б.
Әдісі: топтық жұмыс , жеке жұмыс, ойын, шығармашылық
Барысы:
І.Ұйымдастыру.
А) психологиялық дайындық
Ой арманын кешеміз,
Ақылды боп өсеміз
Есепке тұрған әлемнің
Жұмбақ сырын шешеміз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
«Миға шабуыл әдісі»
Кесіндінің екі басы тұйықталмаған
Тік төртбұрыштың ауданы енінен ұзындығының көбейтіндісіне тең
(ұзындығы мен енін көбейтеміз)6*6 =36
Шаршының периметрі қабырғасының ұзындығының қосындысына тең. (барлық
қабырғаларын қосамыз)4*9=40
1 сағатта 60 мин бар
1 тәул 28 сағ
Шаршының қабырғалары бірдей 9*7=65
Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бірдей.
ІІІ. Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі
Есепке тән белгілерді ата
Жауабы
шарты
Шешуі
сұрағы
Суретпен жұмыс. Есеп құрастыру.
|Бағасы |саны |Құны |
| |5 дәптер |35 теңге |
| |8 дәптер |? теңге |
Бес дәптерге 35 теңге төленді. Осындай 8 дәптер қанша тұрады?
№3 Өзіндік жұмыс. Сурет және кесте бойынша есептер құрастыру, оларды
шығару.
ҮІ.Шығармашылық тапсырма
Дөңгелектерге 1 ден 9-ға дейінгі сандарды
Орналастыр, сонда
үшбұрыштың әр
Қабырғасы
бойында олардың
5 8 қосындысының
мәні 17-ге тең болсын.
9 4
6. 7
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
№4
Шешуі 54 : 9=6
6*3 =18 Жауабы: 18 кг жүзім бар.
Парақшалармен жұмыс
Ойын: «Кім жылдам?»
(фигуралардан әр түрлі бейне құрастыру)
№5
Шешуі: 40: 8 =5
30 :5 = 6 Жауабы: 6 ыдыс керек
Ү.Сергіту сәті «Тез санайық» ойыны
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Логикалық жаттығулар
Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың
қаншасы қалады? (10 торғай)
Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше
кг картоп әкелінді? (300 кг)
Кітапқа 100 теңге және тағы сол кітаптың жарты бағасы төленді. Кітап қанша
тұрады? (150теңге)
Ұшақ Алматыдан Астанаға 85 мин ұшады, ол Астанадан Алматыға 1 сағ 25 мин
та жетеді. Қайсысы ұзақ ұшады? (бірдей)
7 май шам жанып тұр. Оның екеуін сөндірдім. Қанша май шам қалды?
(2 қалғаны жанып кетті)
7. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар.
Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала)
8. 1 аяқпен тұрған әтештің салмағы 5 кг, ал 2 аяқпен тұрғанда салмағы
қанша? (5 кг)
ҮІ.Қорытындылау
Заттардың құнын табу үшін не істейміз?
(бағасын заттардың санына көбейту керек)
Заттың бағасын табу үшін не істейміз?
(құнын заттардың санына бөлеміз)
Заттың санын табу үшін қандай амал орындау қажет?
(құнын бір заттың бағасына бөлу керек)
Өткен тақырыптар бойынша сұрақ қою. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаға
сабақта орындаған тапсырмалардың модулін құрастыру.
ҮІІ. Үйге тапсырмалар
ҮІІІ. Бағалау
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Бөкей Орда ауданы
Қ.Сағырбаев атындағы
орта жалпы білім
беретін мектеп-балабақшасы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Перизат Байболова Матешовна
-----------------------
Есеп
2
1
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz