Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сынып оқушыларының сабаққа қатысын тексеру

Мұнайлы ауданы
№ 1 орта мектеп

Ашық сабақ
Тақырыбы: Хабарлы сөйлем
Пәні: Қазақ тілі

Күні: 24.09.2012ж
Сынып: 8 «В»
Өткізген: Дюсенбаева С.С

2012-2013 оқу жылы

Пәні:Қазақ тілі Сыныбы: 8 «В»
Күні: 24.09.2012ж

Сабақтың тақырыбы: Хабарлы сөйлем

Сабақтың мақсаты:
а)Жаңа тақырыпты ашу арқылы
оқушылардың хабарлы сөйлем және
оның тыныс белгісі жайындағы
білімдерін қалыптастыру.
ә) Оқушылардың тілін,шығармашылық
қабілетін дамыту,ой-өрістерін,
өз ойын ашық әрі жүйелі
жеткізуге дағдыландыру .
б)оқушыларды жақсы мінез-құлыққа,
берілген тапсырмалар арқылы,
тілін, елін сүюге баулу.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, оқулық
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, шығармашылық.
Сабақтың жүрісі:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушылармен сәлемдесу.
ә) Сынып оқушыларының сабаққа қатысын тексеру.
б) Сынып тазалығына көңіл бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1. 13-жаттығуды тексеру
2. Өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қою.
а) Сөйлем дегеніміз не?
ә) Айтылу мақсаты мен сазына
қарай сөйлем қалай бөлінеді?
б) Сөйлемнің грамматикалық негізіне
қандай мүшелер жатады?

Топтастыру:

ІІІ. Жаңа сабақ

Хабарлау, суреттеу, баяндау мақсатында айтылған сөйлемді хабарлы
сөйлем дейміз.
Хабарлы сөйлем іс-әрекеттің болғанын, белгілі бір шақта (өткен, осы,
келер шақта) жүзеге асқандығын білдіреді. Хабарлы сөйлем бір нәрсе
жайында хабарлап қана

қоймайды, айтушының іс-әрекетке деген көзқарасын, ой-пікірлерін
білдіреді. Хабарлы сөйлемде дауыс ырғағы бірте-бірте көтеріліп,
сөйлемнің соңына қарай бәсеңдейді.
Хабарлы сөйлемнен соң нүкте (.) қойылады.
Мысалы, Күзде жыл құстары жылы жаққа қайтады, сөйтіп олар да қыстан
аман шығуға әрекет жасайды. Демалыс күні еді.

|Хабарлы сөйлемнің|Мысалы |Мақсаты |
|интонациялық | | |
|сызығы | | |
|  |Бәйшешектер-көктем хабаршысы |суреттеу |
|  |Табиғат апатынан зардап шеккендерге |хабарлау |
| |бүкіл қазақстандықтар қол ұшын беруде| |
|  |Елбасымыздың сындарлы саясаты мен |баяндау |
| |ақыл-ойы дем беріп, Қазақстан | |
| |қарыштап дамып келеді. | |

|Келер шақ |Осы шақ |Өткен шақ |
|Біз келешекте ел |Оқушылар мектеп |Абай үйге келген |
|қамын ойлайтын |айналасына ағаш |қонақтарға жыр |
|азаматтар боламыз. |отырғызып жатыр. |айтқызды. |
|баяндау |хабарлы |хабарлы |

16-жаттығу
1. Мәтінде қанша азатжол және әр азатжолда қанша
сөйлем бар екендігін анықтаңдар.
2. Мәтін қандай тәсілмен жазылғанын?
(баяндау,хабарлау,әңгімелеу)
3. Қызға мінездеме беру.
Оны «Топтастыру» стратегиясына салу.

Тапсырма: Интервью әдісі
| |Бойындағы | |
|Кейіпкер |қасиеттер |Менің пікірім |
| |  |  |
|Кішкентай | | |
|көрші қыз | | |

Мәтінді қорыту үшін
«Бес жолды өлең»
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Сөйлем
5. Синоним
17 – жаттығу
1.Қажетті тыныс белгіні қойып,мәтінді оқыңдар.
2. Мәтінде аталған жер атауларын картадан көрсетіңдер.
3. Мәтіннің алғашқы үш сөйлеміне морфологиялық талдау
жасаңдар.

Сабақты бекіту:
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Оның түрлері?
3. Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
4. Хабарлы сөйлемнен соң қандай тыныс белгісі қойылады?
Үйге тапсырма:
17 – жаттығу (2)
А) Жаттығуды талдау.
Ә) Қазақ жері – ежелгі адамдар мекені
(эссе)
Бағалау

-----------------------
Сөйлем болу үшін қандай шарттар болу керек?

Ұқсас жұмыстар
Ата - ана
Ана тілінің қызметі
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Көркем әдебиет
Күзгі пейзаж,акварель,гуашь
Шәкәрімнің поэзиядағы еңбектері
Баяндауыш 8-сынып.сабақ жоспары
Математика пәнінен бағдарлама
Тәрбие сағаттарын бекіту
Құстардың маңызы
Пәндер