Стандартты функциялар

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қ., қазақ мектеп - гимназиясы

Информатика пәні мұғалімі Хусаинова Гульдана Зияфидденқызы

Сабақ жоспары

Тақырыбы: Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану.

Күні/ айы
Пәні:
Сабақ № 45
Күні/ айы:
Пәні:: Информатика 8 сынып
Сабақ № 45:
Күні/ айы: Сабақтың тақырыбы
Пәні:: Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану.
Күні/ айы: Жалпы мақсаты
Пәні::

Кестелік процессор туралы білімдерін еске түсіреді. Функция түсінігін, функциямен жұмыс істеу негіздерін қайталайды. Стандартты функцияларды қолдануға үйренеді.

Күні/ айы: Сабақтың түрі
Пәні:: Практикалық сабақ
Күні/ айы: Оқыту әдістері
Пәні:: Диалог, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, СТО
Күні/ айы: Күтілетін нәтижелер
Пәні:: Кестелік процессор және функциялар туралы теориялық материалды біледі, функциялармен жұмыс істейді, стандартты функцияларды қолданады.
Күні/ айы: Ресурстар
Пәні:: Дәптер, үйлестірім материалдар, тақта, проектор.
Күні/ айы: Сабақ кезеңдері
Пәні:: Мұғалім әрекеті
Сабақ № 45: Оқушы әрекеті
Күні/ айы: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні::

Психологиялық тренинг “өрмекшінің торы” жаттығуы. Қатысушылар шеңбер құрады. Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен ілініп басталса, сонымен аяқталып өрмек жиналу керек. (4 мин)

Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру

Сабақ № 45:

Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады. Оқушылар бір - біріне өзінің айтар тілегін, қошеметін, жағымды қылықтарын білдіріп жіпті саусағына іледі, өрмек тоқылады.

Бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас орнатады

Сабаққа назар аударады.

Күні/ айы: Өткен материалды қайталау
Пәні::

Қайталау сұрақтары (6 мин)

  1. MS Excel кестелік процессоры
  2. MS Excel-ге берілгендерді енгізу және редакциялау
  3. Электрондық кестенің ұяшығына енгізілетін типтер
  4. Салыстырмалы, абсолют және аралас сілтемелер.
  5. Функциялар. Стандартты функциялар.
Сабақ № 45:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

«Уақыт шеңбері» жаттығуы.

Күні/ айы: Негізгі бөлім
Пәні::

Жаңа сабақ (20 мин)

Практикалық тапсырма

Электронды сынып журналың құрыңыз.

1 тапсырма.

1. 1. А бағанасының ұяшықтырына сынып оқушыларының тізімін енгізіңіз (8 оқушы) .

1. 2. В1 ұяшығына бірінші сабақтың күнін енгізіңіз. Қалған ұяшықтар келесі сабақтың күнін есептейтін формула арқылы толтырылады (аптасында 1 сабақ есебінде) .

1. 3. В2:J9 ұяшықтарын пән бойынша оқушылардың бағаларымен толтырыңыз.

2 тапсырма.

2. 1. K бағанасына дөңгеленген әр оқушының бағаларының арифметикалық орта саның есептейтін формуланы енгізу керек =ОКРУГЛ(СРЗНАЧ(B2:J2) ; 0) . Ол үшін функция шеберін қолданған ыңғайлы болады, қажетті функцияны математикалық функциялардың арасынан алыңыз.

6. 1. сурет. Функция шебері сұхбат терезесі.

2. 2. Кесте соныңда статистикалық функцияны қолдана отыра, үздік, екпінді орташа оқитын оқушылар санын есептеңіз. Ол үшін келесі формуланы құрыңыз. =СЧЕТЕСЛИ(K2:K9; “=5”) . Бұл функция шартқа сәйкес келетін ұяшықтар санын есептейді.

3 тапсырма.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3. 1. Кестенің жөғарғы жағынан бір жол қосыңыз. А1:К1 ұяшықтарын біріктіріп пән атауын енгізіңіз. Мысалы ИНФОРМАТИКА.

3. 2. Кестені өз еркімен форматтаңыз.

3. 3. Кестені толығымен белгілеп, екінші параққа көшіріңіз. Пән атауын, күндерін және бағаларды өзгертіңіз. Парақ таңбасының атауын пәнге сәйкес ауыстырыңыз.

3. 4. Әр парақтағы кестені әр түрлі форматтаңыз. Барлығы 3-4 кесте болу керек.

4 тапсырма.

4. 1. Әр пән бойынша үздік, екпінді және орташа оқитын оқушылар санын көрсететін диаграммаларды құрыңыз.

4. 2. Жұмысыңызды Work6. xls атымен сақтаңыз. Оқытушыға көрсетіңіз.

Сабақ № 45: ИНФОРМАТИКА
04. 09
11. 09
18. 09
25. 09
02. 10
09. 10
16. 10
23. 10
30. 10
Агимова Сания
3
4
2
5
4
Болат Аамат
4
5
4
4
5
4
Жукенов Саят
4
5
5
5
5
5
Какимов Руслан
3
4
3
4
3
4
4
Кожахмет Әділ
3
4
5
4
5
4
Курмаш Дамир
3
2
4
3
4
3
Мусина Рауза
4
5
5
5
4
5
Шокан Канат
4
5
4
3
5
4
үздік
2
екпінді
5
орташа
1
Әр оқушы тапсырманы орындайды сәйкес қорытынды жасап отырады. Дискрипторлар арқылы жұмысын бағалайды.
Күні/ айы:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ № 45:
Күні/ айы: Сергіту сәті
Пәні:: Көзге арналған жаттығулар орындату (2 мин)
Сабақ № 45: Оқушылар орындарынан тұрмай көзге арналған жаттығуларды орындайды
Күні/ айы: Бекіту, қорытынды
Пәні:: «Ыстық орындық» әдісі (7 мин)
Сабақ № 45: Оқушылар тақырыпты бекіту мақсатында орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Егер орындықта отырған оқушы жауабын білмесе онда сұрақ қойған оқушы өзі жауап береді.
Күні/ айы: Бағалау
Пәні::

Рефлексия парағын толтыру (5 мин)

Бүгін мен . . . білдім.

. . . қызықты болды.

. . . қиын болды.

Мен . . . үйрендім.

Мен тапсырмаларды . . . орындадым.

. . . орындап көремін.

. . . мені таң қалдырды.

Өмір үшін сабақ маған . . . берді.

. . . мен орындай алдым.

Енді мен . . . істей аламын.

Күні/ айы: Үйге тапсырма
Пәні:: 8 тарау, 8. 3-8. 4 тақырыптарды оқу, 8. 4 практикум тапсырмасын орындау. (1 мин)
Күні/ айы: Үйде оқу
Пәні:: Тақырып бойынша ізденіп оқу.

Ұқсас жұмыстар
Арифметикалық функциялар
Паскаль тілінің негізгі элементтері
Меншіктеу операторы. Стандартты функциялар
Шығару операторы
Процедуралар мен функциялар (1 сағ)
Паскаль – бағдарламалау тілі
Excel бағдарламасында ұяшықпен жұмыс
Программа құрылымы
Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. Диаграммаларды салу
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері. 9-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz