Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Стандартты функциялар
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қ., қазақ мектеп – гимназиясы
Информатика пәні мұғалімі Хусаинова Гульдана Зияфидденқызы
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану.
|Күні/ айы |Пәні: |Сабақ № 45 |
| |Информатика 8 сынып | |
|Сабақтың |Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Кестелік процессор туралы білімдерін еске түсіреді. Функция түсінігін,|
| |функциямен жұмыс істеу негіздерін қайталайды.Стандартты функцияларды |
| |қолдануға үйренеді. |
|Сабақтың түрі|Практикалық сабақ |
|Оқыту |Диалог, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Оқыту үшін бағалау және оқуды |
|әдістері |бағалау, АКТ, СТО |
|Күтілетін |Кестелік процессор және функциялар туралы теориялық материалды біледі,|
|нәтижелер |функциялармен жұмыс істейді, стандартты функцияларды қолданады. |
|Ресурстар |Дәптер, үйлестірім материалдар, тақта, проектор. |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг “өрмекшінің торы” |Сабаққа психологиялық жағынан|
|кезеңі |жаттығуы. Қатысушылар шеңбер құрады. |дайындалады. Оқушылар бір – |
| |Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен |біріне өзінің айтар тілегін, |
| |ілініп басталса, сонымен аяқталып өрмек |қошеметін, жағымды қылықтарын|
| |жиналу керек. (4 мин) |білдіріп жіпті саусағына |
| | |іледі, өрмек тоқылады. |
| |Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру |Бір-біріне деген жақсы |
| | |қарым-қатынас орнатады |
| | |Сабаққа назар аударады. |
|Өткен |Қайталау сұрақтары (6 мин) | |
|материалды |MS Excel кестелік процессоры |Оқушылар сұрақтарға жауап |
|қайталау |MS Excel-ге берілгендерді енгізу және |береді. |
| |редакциялау |«Уақыт шеңбері» жаттығуы. |
| |Электрондық кестенің ұяшығына | |
| |енгізілетін типтер | |
| |Салыстырмалы, абсолют және аралас | |
| |сілтемелер. | |
| |Функциялар. Стандартты функциялар. | |
|Негізгі бөлім|Жаңа сабақ (20 мин) | |
| |Практикалық тапсырма |Әр оқушы тапсырманы орындайды|
| |Электронды сынып журналың құрыңыз. |сәйкес қорытынды жасап |
| |1 тапсырма. |отырады. Дискрипторлар |
| |1.1. А бағанасының ұяшықтырына сынып |арқылы жұмысын бағалайды. |
| |оқушыларының тізімін енгізіңіз (8 | |
| |оқушы). | |
| |1.2. В1 ұяшығына бірінші сабақтың күнін | |
| |енгізіңіз. Қалған ұяшықтар келесі | |
| |сабақтың күнін есептейтін формула арқылы| |
| |толтырылады (аптасында 1 сабақ | |
| |есебінде). | |
| |1.3. В2:J9 ұяшықтарын пән бойынша | |
| |оқушылардың бағаларымен толтырыңыз. | |
| |2 тапсырма. | |
| |2.1. K бағанасына дөңгеленген әр | |
| |оқушының бағаларының арифметикалық орта | |
| |саның есептейтін формуланы енгізу керек | |
| |=ОКРУГЛ(СРЗНАЧ(B2:J2);0). Ол үшін | |
| |функция шеберін қолданған ыңғайлы | |
| |болады, қажетті функцияны математикалық | |
| |функциялардың арасынан алыңыз. | |
| | | |
| |6.1. сурет. Функция шебері сұхбат | |
| |терезесі. | |
| | | |
| |2.2. Кесте соныңда статистикалық | |
| |функцияны қолдана отыра, үздік, екпінді | |
| |орташа оқитын оқушылар санын есептеңіз. | |
| |Ол үшін келесі формуланы құрыңыз. | |
| |=СЧЕТЕСЛИ(K2:K9; “=5”). Бұл функция | |
| |шартқа сәйкес келетін ұяшықтар санын | |
| |есептейді. | |
| |3 тапсырма. | |
| |ИНФОРМАТИКА | |
| | | |
| | | |
| |04.09 | |
| |11.09 | |
| |18.09 | |
| |25.09 | |
| |02.10 | |
| |09.10 | |
| |16.10 | |
| |23.10 | |
| |30.10 | |
| | | |
| | | |
| |Агимова Сания | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |2 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |Болат А | |
| |амат | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |Жукенов Саят | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |Какимов Руслан | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |4 | |
| | | |
| |Кожахмет Әділ | |
| | | |
| |3 | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| | | |
| |Курмаш Дамир | |
| | | |
| |3 | |
| | | |
| |2 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |3 | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |Мусина Рауза | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |Шокан Канат | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| | | |
| |3 | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |үздік | |
| |2 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |екпінді | |
| |5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |орташа | |
| |1 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3.1. Кестенің жөғарғы жағынан бір жол | |
| |қосыңыз. А1:К1 ұяшықтарын біріктіріп пән| |
| |атауын енгізіңіз. Мысалы ИНФОРМАТИКА. | |
| |3.2. Кестені өз еркімен форматтаңыз. | |
| |3.3. Кестені толығымен белгілеп, екінші | |
| |параққа көшіріңіз. Пән атауын, күндерін | |
| |және бағаларды өзгертіңіз. Парақ | |
| |таңбасының атауын пәнге сәйкес | |
| |ауыстырыңыз. | |
| |3.4. Әр парақтағы кестені әр түрлі | |
| |форматтаңыз. Барлығы 3-4 кесте болу | |
| |керек. | |
| |4 тапсырма. | |
| |4.1. Әр пән бойынша үздік, екпінді және | |
| |орташа оқитын оқушылар санын көрсететін | |
| |диаграммаларды құрыңыз. | |
| |4.2. Жұмысыңызды Work6.xls атымен | |
| |сақтаңыз. Оқытушыға көрсетіңіз. | |
|Сергіту сәті |Көзге арналған жаттығулар орындату (2 |Оқушылар орындарынан тұрмай |
| |мин) |көзге арналған жаттығуларды |
| | |орындайды |
|Бекіту, |«Ыстық орындық» әдісі (7 мин) |Оқушылар тақырыпты бекіту |
|қорытынды | |мақсатында орындықта отырған |
| | |оқушыға сұрақтар қояды. Егер |
| | |орындықта отырған оқушы |
| | |жауабын білмесе онда сұрақ |
| | |қойған оқушы өзі жауап |
| | |береді. |
|Бағалау |Рефлексия парағын толтыру (5 мин) |
| | |
| |Бүгін мен .................................. білдім. |
| |...................................... қызықты болды. |
| |....................................... қиын болды. |
| |Мен ...................................... үйрендім. |
| |Мен тапсырмаларды ................................ орындадым. |
| |............................ орындап көремін. |
| |............................... мені таң қалдырды. |
| |Өмір үшін сабақ маған ...................... берді. |
| |......................... мен орындай алдым. |
| |Енді мен .............................істей аламын. |
|Үйге тапсырма|8 тарау, 8.3-8.4 тақырыптарды оқу, 8.4 практикум тапсырмасын орындау. |
| |(1 мин) |
|Үйде оқу |Тақырып бойынша ізденіп оқу. |
Информатика пәні мұғалімі Хусаинова Гульдана Зияфидденқызы
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану.
|Күні/ айы |Пәні: |Сабақ № 45 |
| |Информатика 8 сынып | |
|Сабақтың |Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Кестелік процессор туралы білімдерін еске түсіреді. Функция түсінігін,|
| |функциямен жұмыс істеу негіздерін қайталайды.Стандартты функцияларды |
| |қолдануға үйренеді. |
|Сабақтың түрі|Практикалық сабақ |
|Оқыту |Диалог, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,Оқыту үшін бағалау және оқуды |
|әдістері |бағалау, АКТ, СТО |
|Күтілетін |Кестелік процессор және функциялар туралы теориялық материалды біледі,|
|нәтижелер |функциялармен жұмыс істейді, стандартты функцияларды қолданады. |
|Ресурстар |Дәптер, үйлестірім материалдар, тақта, проектор. |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг “өрмекшінің торы” |Сабаққа психологиялық жағынан|
|кезеңі |жаттығуы. Қатысушылар шеңбер құрады. |дайындалады. Оқушылар бір – |
| |Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен |біріне өзінің айтар тілегін, |
| |ілініп басталса, сонымен аяқталып өрмек |қошеметін, жағымды қылықтарын|
| |жиналу керек. (4 мин) |білдіріп жіпті саусағына |
| | |іледі, өрмек тоқылады. |
| |Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру |Бір-біріне деген жақсы |
| | |қарым-қатынас орнатады |
| | |Сабаққа назар аударады. |
|Өткен |Қайталау сұрақтары (6 мин) | |
|материалды |MS Excel кестелік процессоры |Оқушылар сұрақтарға жауап |
|қайталау |MS Excel-ге берілгендерді енгізу және |береді. |
| |редакциялау |«Уақыт шеңбері» жаттығуы. |
| |Электрондық кестенің ұяшығына | |
| |енгізілетін типтер | |
| |Салыстырмалы, абсолют және аралас | |
| |сілтемелер. | |
| |Функциялар. Стандартты функциялар. | |
|Негізгі бөлім|Жаңа сабақ (20 мин) | |
| |Практикалық тапсырма |Әр оқушы тапсырманы орындайды|
| |Электронды сынып журналың құрыңыз. |сәйкес қорытынды жасап |
| |1 тапсырма. |отырады. Дискрипторлар |
| |1.1. А бағанасының ұяшықтырына сынып |арқылы жұмысын бағалайды. |
| |оқушыларының тізімін енгізіңіз (8 | |
| |оқушы). | |
| |1.2. В1 ұяшығына бірінші сабақтың күнін | |
| |енгізіңіз. Қалған ұяшықтар келесі | |
| |сабақтың күнін есептейтін формула арқылы| |
| |толтырылады (аптасында 1 сабақ | |
| |есебінде). | |
| |1.3. В2:J9 ұяшықтарын пән бойынша | |
| |оқушылардың бағаларымен толтырыңыз. | |
| |2 тапсырма. | |
| |2.1. K бағанасына дөңгеленген әр | |
| |оқушының бағаларының арифметикалық орта | |
| |саның есептейтін формуланы енгізу керек | |
| |=ОКРУГЛ(СРЗНАЧ(B2:J2);0). Ол үшін | |
| |функция шеберін қолданған ыңғайлы | |
| |болады, қажетті функцияны математикалық | |
| |функциялардың арасынан алыңыз. | |
| | | |
| |6.1. сурет. Функция шебері сұхбат | |
| |терезесі. | |
| | | |
| |2.2. Кесте соныңда статистикалық | |
| |функцияны қолдана отыра, үздік, екпінді | |
| |орташа оқитын оқушылар санын есептеңіз. | |
| |Ол үшін келесі формуланы құрыңыз. | |
| |=СЧЕТЕСЛИ(K2:K9; “=5”). Бұл функция | |
| |шартқа сәйкес келетін ұяшықтар санын | |
| |есептейді. | |
| |3 тапсырма. | |
| |ИНФОРМАТИКА | |
| | | |
| | | |
| |04.09 | |
| |11.09 | |
| |18.09 | |
| |25.09 | |
| |02.10 | |
| |09.10 | |
| |16.10 | |
| |23.10 | |
| |30.10 | |
| | | |
| | | |
| |Агимова Сания | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |2 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |Болат А | |
| |амат | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |Жукенов Саят | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |Какимов Руслан | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |4 | |
| |4 | |
| | | |
| |Кожахмет Әділ | |
| | | |
| |3 | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| | | |
| |Курмаш Дамир | |
| | | |
| |3 | |
| | | |
| |2 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |3 | |
| |4 | |
| |3 | |
| | | |
| |Мусина Рауза | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |5 | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| |Шокан Канат | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| |5 | |
| |4 | |
| | | |
| |3 | |
| |5 | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |үздік | |
| |2 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |екпінді | |
| |5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |орташа | |
| |1 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3.1. Кестенің жөғарғы жағынан бір жол | |
| |қосыңыз. А1:К1 ұяшықтарын біріктіріп пән| |
| |атауын енгізіңіз. Мысалы ИНФОРМАТИКА. | |
| |3.2. Кестені өз еркімен форматтаңыз. | |
| |3.3. Кестені толығымен белгілеп, екінші | |
| |параққа көшіріңіз. Пән атауын, күндерін | |
| |және бағаларды өзгертіңіз. Парақ | |
| |таңбасының атауын пәнге сәйкес | |
| |ауыстырыңыз. | |
| |3.4. Әр парақтағы кестені әр түрлі | |
| |форматтаңыз. Барлығы 3-4 кесте болу | |
| |керек. | |
| |4 тапсырма. | |
| |4.1. Әр пән бойынша үздік, екпінді және | |
| |орташа оқитын оқушылар санын көрсететін | |
| |диаграммаларды құрыңыз. | |
| |4.2. Жұмысыңызды Work6.xls атымен | |
| |сақтаңыз. Оқытушыға көрсетіңіз. | |
|Сергіту сәті |Көзге арналған жаттығулар орындату (2 |Оқушылар орындарынан тұрмай |
| |мин) |көзге арналған жаттығуларды |
| | |орындайды |
|Бекіту, |«Ыстық орындық» әдісі (7 мин) |Оқушылар тақырыпты бекіту |
|қорытынды | |мақсатында орындықта отырған |
| | |оқушыға сұрақтар қояды. Егер |
| | |орындықта отырған оқушы |
| | |жауабын білмесе онда сұрақ |
| | |қойған оқушы өзі жауап |
| | |береді. |
|Бағалау |Рефлексия парағын толтыру (5 мин) |
| | |
| |Бүгін мен .................................. білдім. |
| |...................................... қызықты болды. |
| |....................................... қиын болды. |
| |Мен ...................................... үйрендім. |
| |Мен тапсырмаларды ................................ орындадым. |
| |............................ орындап көремін. |
| |............................... мені таң қалдырды. |
| |Өмір үшін сабақ маған ...................... берді. |
| |......................... мен орындай алдым. |
| |Енді мен .............................істей аламын. |
|Үйге тапсырма|8 тарау, 8.3-8.4 тақырыптарды оқу, 8.4 практикум тапсырмасын орындау. |
| |(1 мин) |
|Үйде оқу |Тақырып бойынша ізденіп оқу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz