Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөйлем мүшелеріне талдау

Сынып :6 «А»
Пән : қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар
Грамматикалық тақырып : Сөйлем мүшелері
Білімділік мақсаты: а) Лексикалық тақырыпқа байланысты сөздерден, сөз

тіркестерінен сөйлемдерді дұрыс
құрастыра білу керек.
«Елтану» тақырыбы бойынша сөйлем
мүшелерін ажырата
білу.
Дамытушылық: ә) Оқушылардың өзіндік ой – пікірін, көзқарасын, таным –
талғамын қалыптастыру, белсенділігін ажырату.

Тәрбиелік: б) Қазақ халқының ұлттық тағамдарының қыр – сырын білуге
және
қастерлеуге баулу.
Сабақтың түрі: Ашық журнал сабағы
Сабақтың әдісі: Әңгіме, топтық жұмыс, баяндау.
Пәнаралық бойынша: Тарих, әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызбалар, оқулық, үлестірме карточкалар
Сабақтың барысы: а) 1. Ұйымдастыру бөлімі: Амандасу.
- Қазір қай мезгіл, қай ай?
- Бүгін нешесі? Аптаның қай күні?
Тіл дамыту: - Далада ауа райы қандай?
Сабаққа деген көңіл- күйлерің қалай?
- Иә, көңіл күйлеріңіз жақсы екен, осы көтеріңкі көңіл
күйімізбен сабағымызды бастайық.
2. Бүгінгі сабақтың құрылымымен таныстыру.
Сабақ «Ашық журнал сабағы» деп аталады.
Журналдың әр парағында тақырыптар берілген.
Қайталау – оқу анасы.
Жаңа сабақ құпиясы
Кітап – досың, ақылшың
Білімді мыңды жығар
Жеті жұрттың тілін біл.
Жаңа білімді бекіту.
Әр тақырыпты аша отырып тапсырмаларды орындаймыз.
Қайталау - оқу анасы
Бақылау сұрақтарына жауап беріңдер.
Етістіктің райларының жасалу жолдары
Наурыз көже неден пісіріледі?
2. Жаңа сабақ құпиясы.
Грамматикалық тақырып

Сөйлем мүшелері (члены предложение)

Тұрлаулы Тұрлаусыз
1. Бастауыш 1. Толықтауыш
2. Баяндауыш 2. Анықтауыш
3. Пысықтауыш
Қазақстанда қымызбен емдейтін санаторий бар.
Сөздікпен жұмыс.
Ұлттық тағам – национальные блюда.
Сөздік диктант (аудару). Шұбат, сусын, қуырдақ, басбармақ, айран (Бір
сөзбен осыны қалай атаймыз? ) ұлттық тағамдар.

Лексикалық тағамдар
Сусын тағам
3.Кітап – досың, ақылшың

Мақал – мәтелмен жұмыс.
3тапсырма
4.Білімді мыңды жығар
4тапсырма
Сөйлем мүшелеріне талдау.
Ұлттық тағамдар:

1. Қандай ұлттық тағамдарды білесіңдер? (Әр оқушының жауабы)
оқушылар рет- ретімен айтады.
2. Тапсырма:диалог
3. . Ұлттық тағам
4. Топпен жұмыс.
І топ II топ
Ұлттық тағам сөзін септеу. Ұлттық тағам сөзіне дыбыстық талдау.

3. Тапсырма: Диалог
4. тапсырма (123 бет) . Ұлттық тағам ІІІ деңгей.

5. Жеті жұрттың тілін біл.
Мақал – мәтелдер (Аудармасы)

1 – 4 2 – 3 4 – 3 3-4
6.Жаңа білімді бекіту:
Қорытынды:Балалар,сонымен біз ұлттық тағамдар жайында не білдік?
Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді?
Тұрлаулы мүшелерге қандай мүшелер жатады?
Тұрлаусыз мүшелерге не жатады?
Тест (10 сұрақ)
Үйге тапсырма: ұлттық тағамдар шағын шығарма.
Жаңа сөздерді жаттау.
Бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларға тиісті бағасын қою.

Ұқсас жұмыстар
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Жалаң және жайылма сөйлемдер. 8 сынып
Сөйлемнің дара және күрделі түрлері. 4 сынып
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
8-сынып оқушыларына қазақ тілінен арналған емтихан сұрақтары мен қосымша тапсырмалар
Жалаң және жайылма сөйлем. 3 сынып
Практикалық тапсырмалар
Сөйлем мүшелеріне талда
Жалаң сөйлем
Жалаң және жайылма сөйлемдер
Пәндер