Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа сабақты өздігінен меңгеруге бағыттау
Солтүстік Қазақстан облысы
Жамбыл ауданы
«Сәбит негізгі мектебі » коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Геометрия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Үшбұрыштардың ұқсастығы»
Мұғалім Каленова
Сапура Манапқызы
Геометрия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштардың ұқсастығы
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа
білім беру, қызығушылығын ояту. Үшбұрыштар ұқсастығының
белгілерін түсіндіру, оларды есеп шығаруда пайдалана білуге
үйрету.
Оқушылар белсенділігін арттыру, жауапкершілікке,
ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу;
Батылдыққа, ұйымшылдыққа, тазалыққа, өз бетімен
жұмыс жасауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру
Сабақтың көрнекілігі: компьютер,таратпа қағаздар, кесте , слайдтар
Сабақтың әдісі: салыстыру әдісін қолдана отырып жаңа білімді өздігінен
меңгеру, сұрақ-жауап, өздігінен ізденіс
Сабақтың өту жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ барысымен таныстыру.
Білімге жетелейтін үш жол бар :
Еліктеу жолы –ең жеңіл жол,
Ойлау жолы –ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын жол .
Конфуций.
Ұранымыз: « Ойлан,ізден!»
Балалар бүгін сабағымызды біз екі топтың жарысы түрінде ұйымдастырамыз
Алдын ала екі топқа бөлінген
Сабақ барысы
• Ұйымдастыру кезеңі
• Тренинг
• Үйге берілген тапсырманы қайталау
• Жаңа сабақты өздігінен меңгеру/ екі топ болып постер құру, қорғау/
• Жаңа сабақты бекіту/ сұрақтарға жауап беру/
• Кесте толтыру
• Сергіту сәті
• Диктант
• Есептер шығару
• Сабақты бағалау
• Қорытынды
• Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг/ өз бойыңдағы 5 жақсы қасиетті айту/
Абай атамыздың 5 асыл ісін еске түсіру /талап,еңбек,терең ой, қанағат,рақым
ойлап қой ,бес асыл іс көнсеңіз/
/ адамгершілік,мейірімділік, кешірімділік, адалдық,сыпайылық /
• Жаңа сабақты өздігінен меңгеруге бағыттау
• Үйге 7 сыныпта өткен үшбұрыштар теңдігінің белгілерін қайталау
берілген.
1.Оқулықты ашып үшбұрыштардың ұқсастығы деген ұғымды ажыратып алайық ;/
үшбұрыштар ұқсас болса,онда бұл үшбұрыштардың сәйкес бұрыштары өзара тең
және сәйкес қабырғалары пропорционал/
2.математика тіліне аударып жазайық;
∆АВС ∆А 1В 1С1
( А=( А 1, ( В=( В 1, ( С=( С 1,
А 1В 1 =к А В , В 1С 1=к ВС, А 1С 1 =к А С
к= , к= , к= ,
3.Теңдік белгілеріне постер құру/ екі топ /,қорғау
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту /көрнекілікте жазылған сұрақтарға жауап беру/
1.Үшбұрыштар ұқсас болу үшін І белгі бойынша қандай шарт орындалу қажет?/
бір үшбұрыштың екі бұрышы екінші үшбұрыштың екі бұрышына тең болу керек/
2. Үшбұрыштар ұқсас болу үшін ІІ белгі бойынша қандай шарт орындалу
қажет?/бір үшбұрыштың екі қабырғасы екінші үшбұрыштың екі қабырғасына
пропорционал, арасындағы бұрыштар тең болу керек/
3. Үшбұрыштар ұқсас болу үшін ІІІ белгі бойынша қандай шарт орындалу
қажет?/ бір үшбұрыштың үшқабырғасы екінші үшбұрыштың үш қабырғасына
пропорционал болуы қажет/
Есептер шығару : екі топқа бірдей кесте таратылады,тексеріледі/ екі топ бір-
бірін тексереді/
Кесте
|Берілгендерді пайдалана отырып, ұқсас үшбұрыштардың тиісті элементтерін |
|анықтау (АВС( А1В1С1 |
|№ |АВС үшбұрышында |А1В1С1 үшбұрышында |
| |А |В |С |а |b |c |А1 |
|Калиева Г. |5 |5 |5 |4 |5 |5 |5 |
|Запранов Ж. |5 |4 |4 |4 |5 |4 |4 |
|Карымсаков Б. |4 |3 |4 |3 |5 |4 |4 |
|Калиева Ж. |4 |3 |4 |4 |4 |3 |4 |
Қорытынды
«Геометрияны білмейтін адам бұл үйге кірмей-ақ қойсын» деп ежелгі грек
философы Платон өзінің мектебінің кіре берісіне жазып қойған дейді. 2000
жылдан астам бұрын айтылған бұл сөздер қазірде де өз күшінде деп айтуға
болады. Себебі айналамыздан геометрия сұлулығын, геометрия кереметтерін
көреміз. Ал геометрия математиканың бір бөлігі десек, онда біздің
өмірімізге өте қажет. Сондықтан оған қызығушылықпен қарайық.
«Еліміз еңселі болсын десек,
Шәкіртіміз білімді болсын»
Оқушылар, сендер – Қазақстанның болашағысыңдар. Сондықтан сендер бәсекеге
қабілетті білімді жастар болып жетілулерің қажет
Екі жұлдыз ,бір тілек . Сабақтағы екі сәтті орындаған тапсырманы және бір
тілек жазу
Жамбыл ауданы
«Сәбит негізгі мектебі » коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Геометрия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Үшбұрыштардың ұқсастығы»
Мұғалім Каленова
Сапура Манапқызы
Геометрия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштардың ұқсастығы
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа
білім беру, қызығушылығын ояту. Үшбұрыштар ұқсастығының
белгілерін түсіндіру, оларды есеп шығаруда пайдалана білуге
үйрету.
Оқушылар белсенділігін арттыру, жауапкершілікке,
ізденуге, еңбектенуге тәрбиелеу;
Батылдыққа, ұйымшылдыққа, тазалыққа, өз бетімен
жұмыс жасауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру
Сабақтың көрнекілігі: компьютер,таратпа қағаздар, кесте , слайдтар
Сабақтың әдісі: салыстыру әдісін қолдана отырып жаңа білімді өздігінен
меңгеру, сұрақ-жауап, өздігінен ізденіс
Сабақтың өту жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ барысымен таныстыру.
Білімге жетелейтін үш жол бар :
Еліктеу жолы –ең жеңіл жол,
Ойлау жолы –ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын жол .
Конфуций.
Ұранымыз: « Ойлан,ізден!»
Балалар бүгін сабағымызды біз екі топтың жарысы түрінде ұйымдастырамыз
Алдын ала екі топқа бөлінген
Сабақ барысы
• Ұйымдастыру кезеңі
• Тренинг
• Үйге берілген тапсырманы қайталау
• Жаңа сабақты өздігінен меңгеру/ екі топ болып постер құру, қорғау/
• Жаңа сабақты бекіту/ сұрақтарға жауап беру/
• Кесте толтыру
• Сергіту сәті
• Диктант
• Есептер шығару
• Сабақты бағалау
• Қорытынды
• Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг/ өз бойыңдағы 5 жақсы қасиетті айту/
Абай атамыздың 5 асыл ісін еске түсіру /талап,еңбек,терең ой, қанағат,рақым
ойлап қой ,бес асыл іс көнсеңіз/
/ адамгершілік,мейірімділік, кешірімділік, адалдық,сыпайылық /
• Жаңа сабақты өздігінен меңгеруге бағыттау
• Үйге 7 сыныпта өткен үшбұрыштар теңдігінің белгілерін қайталау
берілген.
1.Оқулықты ашып үшбұрыштардың ұқсастығы деген ұғымды ажыратып алайық ;/
үшбұрыштар ұқсас болса,онда бұл үшбұрыштардың сәйкес бұрыштары өзара тең
және сәйкес қабырғалары пропорционал/
2.математика тіліне аударып жазайық;
∆АВС ∆А 1В 1С1
( А=( А 1, ( В=( В 1, ( С=( С 1,
А 1В 1 =к А В , В 1С 1=к ВС, А 1С 1 =к А С
к= , к= , к= ,
3.Теңдік белгілеріне постер құру/ екі топ /,қорғау
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту /көрнекілікте жазылған сұрақтарға жауап беру/
1.Үшбұрыштар ұқсас болу үшін І белгі бойынша қандай шарт орындалу қажет?/
бір үшбұрыштың екі бұрышы екінші үшбұрыштың екі бұрышына тең болу керек/
2. Үшбұрыштар ұқсас болу үшін ІІ белгі бойынша қандай шарт орындалу
қажет?/бір үшбұрыштың екі қабырғасы екінші үшбұрыштың екі қабырғасына
пропорционал, арасындағы бұрыштар тең болу керек/
3. Үшбұрыштар ұқсас болу үшін ІІІ белгі бойынша қандай шарт орындалу
қажет?/ бір үшбұрыштың үшқабырғасы екінші үшбұрыштың үш қабырғасына
пропорционал болуы қажет/
Есептер шығару : екі топқа бірдей кесте таратылады,тексеріледі/ екі топ бір-
бірін тексереді/
Кесте
|Берілгендерді пайдалана отырып, ұқсас үшбұрыштардың тиісті элементтерін |
|анықтау (АВС( А1В1С1 |
|№ |АВС үшбұрышында |А1В1С1 үшбұрышында |
| |А |В |С |а |b |c |А1 |
|Калиева Г. |5 |5 |5 |4 |5 |5 |5 |
|Запранов Ж. |5 |4 |4 |4 |5 |4 |4 |
|Карымсаков Б. |4 |3 |4 |3 |5 |4 |4 |
|Калиева Ж. |4 |3 |4 |4 |4 |3 |4 |
Қорытынды
«Геометрияны білмейтін адам бұл үйге кірмей-ақ қойсын» деп ежелгі грек
философы Платон өзінің мектебінің кіре берісіне жазып қойған дейді. 2000
жылдан астам бұрын айтылған бұл сөздер қазірде де өз күшінде деп айтуға
болады. Себебі айналамыздан геометрия сұлулығын, геометрия кереметтерін
көреміз. Ал геометрия математиканың бір бөлігі десек, онда біздің
өмірімізге өте қажет. Сондықтан оған қызығушылықпен қарайық.
«Еліміз еңселі болсын десек,
Шәкіртіміз білімді болсын»
Оқушылар, сендер – Қазақстанның болашағысыңдар. Сондықтан сендер бәсекеге
қабілетті білімді жастар болып жетілулерің қажет
Екі жұлдыз ,бір тілек . Сабақтағы екі сәтті орындаған тапсырманы және бір
тілек жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz