Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Баймырза Бесбаев атындағы орта мектеп
Тақырыбы:
«Сызықтық алгоритмді бағдарламалау»
Сынып: 9 «А»
Информатика
пәні мұғалімі: Құралбеков Медеубек Тазабекұлы
2013-2014 оқу жылы
Информатика Сынып: 9 Күні:
29.11.2013 ж.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмті бағдарламалау
Сабақтың мақсаты: сызықтық алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан
алған
теориялық білімдерін жүйелі түрде
тәжірибе жүзінде көрсете білу
дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, сызықтық
алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық
білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау
қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге
деген қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында
компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Сабақтың түрі: топтық, жекелей
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Практикалық
Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, презентация, электрондық оқулық,
кеспе қағаздар
Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, ағылшын тілі.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын қайталау
а) (Лото ойыны, тапсырмалар)
ә) Топтастыру
б) «Ойлан-Тап»
в) «Ішіне-сыртына»
3. Жаңа сабақты түсіндіру (Сөзжұмбақ, электрондық оқулықпен жұмыс)
4. Практикалық жұмыс (Деңгей бойынша берілген есептерге программа құру)
5. Сабақты пысықтау («Құрастырма» ,«Миллион кімге бұйырады» ойындары)
6. Үй тапсырмасы
7. Оқушыларды бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа
аудару. Оқушыларды топқа бөлу. Кеспе қағаздар арқылы 2 топқа бөлу
1-топ: «BEGIN»
2-топ: «WRITE»
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Лото» ойыны
1. Алгоритм дегеніміз не? (Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып,
қажетті нәтижеге қол жеткізуді жүзеге асыратын әрекеттердің орындалу
ережесі.)
2. Алгоритм түрлерін ата (Сызықтық, тармақталған, циклдік)
3. Алгоритмдерді ұсыну тәсілдерін ата (табиғи тілде, графикалық тілде,
алгоритмдік тілде, программалау тілінде)
4. Паскаль тіліндегі программа неше бөліктен тұрады? (3 бөліктен тұрады.
Программаның тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
5. Var операторының қызметі қандай? (Айнымалыларды сипаттау)
6. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
7. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді еңгізу)
8. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)
ә) «Топтастыру»тапсырмасында оқушылар интерактивтік тақтаға шығып алгоритм
қасиеттерін жазып топтастырады
б) «Ойлан-Тап» оқушылар тақтадағы фотосуретте бейнеленген адамды табу
қажет.
в) «Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде
қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын
сөздерді жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
Жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешейік
| | |
|2 |D |
|3 |Е |
|4 |D |
|5 |A |
|6 |C |
|7 |A |
|8 |D |
|9 |A |
|10 |A |
6. Үй тапсырмасы.
1,7 тақырып (36-43 бет)
7,11 тапсырмалар (44 бет)
7. Оқушыларды бағалау
Бағалау парағы
І-топ «BEGIN»
|№ |Аты-жөні |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
ІI-топ «WRITE»
«Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын
операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді
жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
B e g i n
W r i t e
Бағалау парағы
ІI-топ «WRITE»
№ |Аты-жөні |«Лото» ойыны |Топтас тыру |Ойлан-тап |Ішіне-сыртына
|Практикалық жұмыс |Тест |Құрастырма |Жалпы бағасы | |1 | | | | | | | | | |
| | |2 | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | |
| | | | | |5 | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | |7 | | | |
| | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | |9 | | | | | | | | | | | | |10 |
| | | | | | | | | | | |
-----------------------
-----------------------
Алгоритмнің нәтижелілігі
Алгоритмнің дискреттілігі
Алгоритм қасиеттері
Алгоритмнің жалпылығы
Алгоритмнің анықтығы
Тақырыбы:
«Сызықтық алгоритмді бағдарламалау»
Сынып: 9 «А»
Информатика
пәні мұғалімі: Құралбеков Медеубек Тазабекұлы
2013-2014 оқу жылы
Информатика Сынып: 9 Күні:
29.11.2013 ж.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмті бағдарламалау
Сабақтың мақсаты: сызықтық алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан
алған
теориялық білімдерін жүйелі түрде
тәжірибе жүзінде көрсете білу
дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, сызықтық
алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық
білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау
қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге
деген қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында
компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Сабақтың түрі: топтық, жекелей
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Практикалық
Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, презентация, электрондық оқулық,
кеспе қағаздар
Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, ағылшын тілі.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын қайталау
а) (Лото ойыны, тапсырмалар)
ә) Топтастыру
б) «Ойлан-Тап»
в) «Ішіне-сыртына»
3. Жаңа сабақты түсіндіру (Сөзжұмбақ, электрондық оқулықпен жұмыс)
4. Практикалық жұмыс (Деңгей бойынша берілген есептерге программа құру)
5. Сабақты пысықтау («Құрастырма» ,«Миллион кімге бұйырады» ойындары)
6. Үй тапсырмасы
7. Оқушыларды бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа
аудару. Оқушыларды топқа бөлу. Кеспе қағаздар арқылы 2 топқа бөлу
1-топ: «BEGIN»
2-топ: «WRITE»
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Лото» ойыны
1. Алгоритм дегеніміз не? (Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып,
қажетті нәтижеге қол жеткізуді жүзеге асыратын әрекеттердің орындалу
ережесі.)
2. Алгоритм түрлерін ата (Сызықтық, тармақталған, циклдік)
3. Алгоритмдерді ұсыну тәсілдерін ата (табиғи тілде, графикалық тілде,
алгоритмдік тілде, программалау тілінде)
4. Паскаль тіліндегі программа неше бөліктен тұрады? (3 бөліктен тұрады.
Программаның тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
5. Var операторының қызметі қандай? (Айнымалыларды сипаттау)
6. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
7. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді еңгізу)
8. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)
ә) «Топтастыру»тапсырмасында оқушылар интерактивтік тақтаға шығып алгоритм
қасиеттерін жазып топтастырады
б) «Ойлан-Тап» оқушылар тақтадағы фотосуретте бейнеленген адамды табу
қажет.
в) «Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде
қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын
сөздерді жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
Жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешейік
| | |
|2 |D |
|3 |Е |
|4 |D |
|5 |A |
|6 |C |
|7 |A |
|8 |D |
|9 |A |
|10 |A |
6. Үй тапсырмасы.
1,7 тақырып (36-43 бет)
7,11 тапсырмалар (44 бет)
7. Оқушыларды бағалау
Бағалау парағы
І-топ «BEGIN»
|№ |Аты-жөні |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
ІI-топ «WRITE»
«Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын
операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді
жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
B e g i n
W r i t e
Бағалау парағы
ІI-топ «WRITE»
№ |Аты-жөні |«Лото» ойыны |Топтас тыру |Ойлан-тап |Ішіне-сыртына
|Практикалық жұмыс |Тест |Құрастырма |Жалпы бағасы | |1 | | | | | | | | | |
| | |2 | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | |
| | | | | |5 | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | |7 | | | |
| | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | |9 | | | | | | | | | | | | |10 |
| | | | | | | | | | | |
-----------------------
-----------------------
Алгоритмнің нәтижелілігі
Алгоритмнің дискреттілігі
Алгоритм қасиеттері
Алгоритмнің жалпылығы
Алгоритмнің анықтығы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz