Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сызықтық алгоритмді бағдарламалау

Баймырза Бесбаев атындағы орта мектеп

Тақырыбы:
«Сызықтық алгоритмді бағдарламалау»

Сынып: 9 «А»

Информатика
пәні мұғалімі: Құралбеков Медеубек Тазабекұлы

2013-2014 оқу жылы

Информатика Сынып: 9 Күні:
29.11.2013 ж.

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмті бағдарламалау

Сабақтың мақсаты: сызықтық алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан
алған
теориялық білімдерін жүйелі түрде
тәжірибе жүзінде көрсете білу
дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
Шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, сызықтық
алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Сабақтан алған теориялық
білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Бағдарламалау тілінде жұмыс жасай білу дағдыларын, ойлау
қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге
деген қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін арттыру, жұмыс жасау мақсатында
компьютерлік сауаттылыққа, өзара көмектесуге, өзін-өзі бағалауға
тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру

Сабақтың түрі: топтық, жекелей

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Практикалық

Сабақтың көрнекіліктері: Компьютер, презентация, электрондық оқулық,
кеспе қағаздар

Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, ағылшын тілі.

Сабақтың жоспары:

1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын қайталау
а) (Лото ойыны, тапсырмалар)
ә) Топтастыру
б) «Ойлан-Тап»
в) «Ішіне-сыртына»
3. Жаңа сабақты түсіндіру (Сөзжұмбақ, электрондық оқулықпен жұмыс)
4. Практикалық жұмыс (Деңгей бойынша берілген есептерге программа құру)
5. Сабақты пысықтау («Құрастырма» ,«Миллион кімге бұйырады» ойындары)
6. Үй тапсырмасы
7. Оқушыларды бағалау

1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа
аудару. Оқушыларды топқа бөлу. Кеспе қағаздар арқылы 2 топқа бөлу
1-топ: «BEGIN»
2-топ: «WRITE»
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Лото» ойыны
1. Алгоритм дегеніміз не? (Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып,
қажетті нәтижеге қол жеткізуді жүзеге асыратын әрекеттердің орындалу
ережесі.)
2. Алгоритм түрлерін ата (Сызықтық, тармақталған, циклдік)
3. Алгоритмдерді ұсыну тәсілдерін ата (табиғи тілде, графикалық тілде,
алгоритмдік тілде, программалау тілінде)
4. Паскаль тіліндегі программа неше бөліктен тұрады? (3 бөліктен тұрады.
Программаның тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
5. Var операторының қызметі қандай? (Айнымалыларды сипаттау)
6. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
7. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді еңгізу)
8. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)

ә) «Топтастыру»тапсырмасында оқушылар интерактивтік тақтаға шығып алгоритм
қасиеттерін жазып топтастырады

б) «Ойлан-Тап» оқушылар тақтадағы фотосуретте бейнеленген адамды табу
қажет.

в) «Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде
қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын
сөздерді жазады.

Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |

3. Жаңа сабақ түсіндіру.

Жаңа сабақты бастамас бұрын мына сөзжұмбақты шешейік

| | |
|2 |D |
|3 |Е |
|4 |D |
|5 |A |
|6 |C |
|7 |A |
|8 |D |
|9 |A |
|10 |A |

6. Үй тапсырмасы.

1,7 тақырып (36-43 бет)
7,11 тапсырмалар (44 бет)

7. Оқушыларды бағалау

Бағалау парағы

І-топ «BEGIN»

|№ |Аты-жөні |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

ІI-топ «WRITE»

«Ішіне-сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын
операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді
жазады.
Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft,
Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.

|Ішіне |Сыртына |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

B e g i n
W r i t e

Бағалау парағы

ІI-топ «WRITE»

№ |Аты-жөні |«Лото» ойыны |Топтас тыру |Ойлан-тап |Ішіне-сыртына
|Практикалық жұмыс |Тест |Құрастырма |Жалпы бағасы | |1 | | | | | | | | | |
| | |2 | | | | | | | | | | | | |3 | | | | | | | | | | | | |4 | | | | | | |
| | | | | |5 | | | | | | | | | | | | |6 | | | | | | | | | | | | |7 | | | |
| | | | | | | | |8 | | | | | | | | | | | | |9 | | | | | | | | | | | | |10 |
| | | | | | | | | | | |

-----------------------

-----------------------
Алгоритмнің нәтижелілігі

Алгоритмнің дискреттілігі

Алгоритм қасиеттері

Алгоритмнің жалпылығы

Алгоритмнің анықтығы

Ұқсас жұмыстар
Паскаль бағдарламалау тілінде сызықтық бағдарлама жасау жолдары
Сызықтық құрылымды алгоритмдермен программаларды құру
Сызықтық алгоритмді програмалау
Паскаль бағдарламмалау тілінде сызықты бағдарлама құру
Информатикадан 5 сыныпқа арналған scratch қолдану бағдарлама
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Деңгейлік тапсырма. Ашық сабақ
Сызықтық алгоритмді программалау тақырыбына практикалық жұмыс
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Тармақталған алгоритмдер
Пәндер