Олимпиада есептері

Үйірме жұмысы

1 сыныпқа арналған авторлық бағдарлама

Бағдарламаны құрастырған:

Солтүстік Қазақстан облысы

Қызылжар ауданы

«Парасат» мектеп-лицейі

Бастауыш сынып мұғалімі

Жанар Тұрсынқызы Жанабекова

«Жас қаламгер»

үйірмесінің бағдарламасы

Түсінік хат

«Жас қаламгер» үйірмесі «Парасат» мектеп-лицейінің 1 сынып оқушыларына арналған . Үйірме аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатқа берілген. Бұл үйірме оқушылардың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелейді, рухани дүниесін кеңейтеді, ақыл-ойы мен ұлттық сана сезімін дамытуға ықпал жасап, ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін дамытады. Оқушылардың қазақ тілі, ана тілі сабақтарына қызығушылықтарын арттырады.

Үйірмеге тілге шешен, өз беттерімен шығарма жазуға, өлең шығаруға икемдері бар, шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін сезініп аша білетін оқушылар тартылады.

Үйірменің оқу материалына халық ауыз әдебиеті үлгілерін (аңыз-әңгімелер, өлең-жыр, шешендік сөздер, мысал, жұмбақ, жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, ертегі т. б. ) сабақ мазмұнына сай енгізу баланың алған білімін толықтырып, байытып жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді.

Сондықтан сыныптан тыс үйірме сағатында ұлтымыздың асыл мұраларын дәріптейтіндей, жеке тұлғаны дамытып, оқуға деген қызығушылықтарын оятып, адамгершілікке, ізгілікке, сыйластыққа тәрбиелеп, еркін дамуына жол ашу көзделеді.

Үйірменің мақсаты:

Оқушылардың сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау, жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын әдеби тілмен өрнектей білуге машықтандыру.

Үйірменің міндеті:

  • Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
  • Көркем әдебиет жанрына байланысты өлең, шығарма жазуға дағдыларын қалыптастыру;
  • Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
  • Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар ертегі, әңгіме, өлең тыңдауға, шығарманың мағынасын түсінуге, кейіпкерлерді бағалауға, адамгершілік қасиеттерді сипаттауға ниеттенеді. Өлеңдерді нақышына келтіріп, жатқа, мәнерлеп оқуға үйренеді. Оқуға деген қызығушылықтары артады.

Тақырыптық жоспар

Тақырыптың аты

Сағат

саны

Мерзімі
Өткізілу түрі

Пайдаланған

әдебиеттер

№: 1
Тақырыптың аты: Үйірменің мақсат, міндеттерімен таныстыру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Кіріспе әңгіме
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 2
Тақырыптың аты: Ертегілер әлеміне саяхат
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Сурет салу
Пайдаланғанәдебиеттер: «Ертегілер» кітабы, «Балдырған журналы»
№: 3
Тақырыптың аты: 101 жұмбақ, 1001 мақал
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
Пайдаланғанәдебиеттер: Мақал-мәтелдер кітабы
№: 4
Тақырыптың аты: Жаңылтпаштар жаттау
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: Балалар әдебиеті
№: 5
Тақырыптың аты: Шешендік өнер. Өнер алды қызыл тіл.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: Халық даналығы
№: 6
Тақырыптың аты: Қызықты сұрақтар
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған», «Айгөлек» журналдары
№: 7
Тақырыптың аты: Өлең ұйқастарын құрастыру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Мәнерлеп оқу
Пайдаланғанәдебиеттер:

Суреттер

Ана тілі хрест

№: 8
Тақырыптың аты: Әңгіме мазмұнын жалғастыр
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған», «Айгөлек» журналдары
№: 9
Тақырыптың аты: Менің айналысатын сүйікті ісім
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Сахналық қойылым
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 10
Тақырыптың аты: Егер мен сиқырлы таяқ тауып алсам.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: Балалар әдебиеті
№: 11
Тақырыптың аты: Буын ұйқасын тап
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 12
Тақырыптың аты: «Табиғат- менің алтын ұям»
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған» журналы
№: 13
Тақырыптың аты: Төрт түлікке байланысты әңгімелер құрастыру
Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Автор орындығы
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған», «Айгөлек» журналдары
№: 14
Тақырыптың аты: Қазақстан. Отаным - алтын бесігім
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Автор орындығы
Пайдаланғанәдебиеттер: Ана тілі хрестоматиясы
№: 15
Тақырыптың аты: Менің батыр бабаларым
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: «Батырлар жыры»
№: 16
Тақырыптың аты: Жұмбақтар шешу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Сайыс сабағы
Пайдаланғанәдебиеттер: Халық даналығы
№: 17
Тақырыптың аты: Мәнерлеп оқудың маңызы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған» журналы
№: 18
Тақырыптың аты: Ырымдар мен тыйымдар
Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 19
Тақырыптың аты: Диалог пен монолог
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: Балалар әдебиеті
№: 20
Тақырыптың аты: Өлеңді рөлге бөліп оқу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Мәнерлеп оқу
Пайдаланғанәдебиеттер: Ана тілі хрестоматиясы
№: 21
Тақырыптың аты: Сөздер ұйқасын тап
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Пікірталас
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған» журналы
№: 22
Тақырыптың аты: 5 жолды өлең құрастыру
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Автор орындығы
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 23
Тақырыптың аты: Мен өскенде кім болам?
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: Балалар әдебиеті
№: 24
Тақырыптың аты: Мазмұндама жазу
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: Ана тілі хрестоматиясы
№: 25
Тақырыптың аты: Абай өлеңдері.
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Мәнерлеп оқу
Пайдаланғанәдебиеттер:

Балалар әдебиеті.

Ана тілі хрестоматиясы

№: 26
Тақырыптың аты: Мәнерлеп оқу сайысы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
Пайдаланғанәдебиеттер:
№: 27
Тақырыптың аты: Жылдың төрт мезгілі
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер:

Суреттер

Ана тілі хрест

№: 28
Тақырыптың аты: Төрт түлік толы даламыз
Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер: Балалар әдебиеті
№: 29
Тақырыптың аты: Өнегелі ұлан болып өсеміз
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Әңгіме. Шығар. жұмыс
Пайдаланғанәдебиеттер: «Балдырған» журналы
№: 30
Тақырыптың аты: Үлкенге құрмет-кішіге міндет
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі:
Пайдаланғанәдебиеттер:

Суреттер

Ана тілі хрест

№: 31
Тақырыптың аты:

Диалог құрастыру

«Оқымысты бала

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Өткізілу түрі: Автор орындығы
Пайдаланғанәдебиеттер:

Колданған әдебиеттер:

  1. Ана тілі хрестоматиясы 1 сынып Атамұра, Алматыкітап.
  2. Қазақ балалар әдебиетінің хрестоматиясы №1, №2
  3. Қ. Қ. Жамантаева «Сөйлесейік те жазайық, өз тілімізге үйренбей қалмайық»
  4. Қазақ ертегілері
  5. Мақал-мәтелдер кітабы
  6. «Балдырған», «Айгөлек» журналдары

«Бастау» математикалық клубы

үйірмесінің бағдарламасы

Түсінік хат

Бүгінгі күні бастауыш сатыда берілетін білімге қойылатын талап жоғары болып отыр. Сондықтан да бастауыш сынып оқушыларының белгілі бір көлемдегі білімнің біліктілігін, дағдыларын меңгеруімен бірге танымдарын қалыптастырып, жеке бастың қасиеттерін жан-жақты дамыту, жоғары адамгершілік принциптерге тәрбиелеу - бүгінгі күннің ең басты мәселесі болып табылады.

«Бастау» математикалық курс бағдарламасы 1 сынып оқушыларына арналады. Аптасына 1 рет, жылына 34 сағатқа бөлінген. Бағдарламада математикалық олимпиадаларға дайындық жұмыстары ретінде арифметикалық ребустар, логикалық және комбинаторикалық есептер, фигураларды бөлуге немесе басқа да тапқырлықты қажет ететін жаттығулар беріледі.

Бұл курс оқушылардың ақыл-ойын математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамытады. Оқушылардың танымдық және коммуникативтік іс-әрекет пен өздігінен білім алуға белсенділігін қалыптастыруға септігін тигізеді.

Әр оқушы жеке тапсырмамен жұмыс істей отырып, топ мүддесін ойлауға үйренеді. Әрқайсысы өз міндетіне жауапкершілікпен қарай отырып, ортақ нәтижеге қол жеткізуге ұмтылады. Өздігінен іздену дағдылары қалыптасып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.

Мақсаты:

Оқушылардың сыныптан тыс уақытта танымдық белсенділіктерін, шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынастарын қалыптастырып, математикалық білім, білік-дағдыларды жетілдіреді. Оқушыларды қорытынды жасауға логикалық желісін жүйелеуге мүмкіндік туғызады.

Міндеті:

  • Оқушылардың математикалық ой-өрісін кеңейту;
  • Арифметикалық, геометриялық мәселелердің үйлесімді байланыста болуы;
  • Оқушыларды математикалық олимпиадаларға дайындау;
  • Оқушылардың өмір тіршілігіне келесі буынында оқуын жалғастыру үшін білім, білік дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың ақыл-ойы математикалық стилі, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапалары дамиды. Іздемпаздыққа және өзіне сенімді болуға ұмтылдырады.

«Бастау» математикалық клубы

үйірмесінің бағдарламасы


Ұқсас жұмыстар
Математика тарихынан ескілікті есептер
Химия әлеміне саяхат
Олимпиадаға дайындық есептері
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Математика пәнінен "жас математиктер" үйірмесінің жылдық жоспары
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
Математикалық ойлау есептері
Физикалық олимпиадалардың есептерін шығару
Сандардың бөлінгіштік белгілері 5 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz