Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қатемен тапсырма

Дайындаған:
Батыс-Қазақстан облысы,Тасқала ауданы,
Ы. Алтынсарин атындағы ЖББО мектептің
І-санатты математика пәні мұғалімі
Ташенова Гульнара Узакбаевна

Сынып: 11- алгебра
Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер.

Мақсаты:
-білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, формулаларды және
теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдерін дұрыс қолдана білуге
қалыптастыру;
-дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және
логикалық ойлау қабілетін жетілдіру;
-тәрбиелік: оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытындылау сабақ
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастырушылық кезең.
2 «Ой қозғау» Логарифмнің қасиеттері.
( кесте толтыру, интерактивтік
тақтамен жұмыс)
3 Ауызша тапсырма:функцияның анықталу
облысын табу.
4 Логарифмдік теңдеулер шешу.
5 Логарифмдік теңсіздіктер шешу.
-«Қатені тап!»(ауызша)
- логарифмдік теңсіздіктер шешу
6 Өзіндік жұмыс.
7 Үйге тапсырма беру.
8 Оқушыларды бағалау.

«Ой қозғау» (Логарифмнің қасиеттері)
Кесте толтыру
|log a a= | |
|log a 1= | |
|log a ( bc)= | |
|log a ()= | |
|log a b n= | |
|log an b = | |
|Жаңа негізге көшу: log a | |
|x= | |

Ауызша тапсырма: функцияның анықталу облысын табу.
1 f(х)= log2(х+1) 2 f(х)= log5(2х-
1)
3 f(х)= log1,2 4 f(х)= log4(9-
х2)+
5 f(х)= log12 х- log3(х+5)

Логарифмдік теңдеулер шешу.
(Тақтада 3 оқушы ,қалғандары дәптерде орындайды)

1 log3(2х-1)=2
( 1 оқушы-логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шығару)
2 log6(2х2 -х)+ log6 2=1
(2 оқушы- логарифмнің қасиетін пайдалану арқылы шығару)
3 2 log23 х-7log3 х+3 =0
(3оқушы –жаңа айнымалы енгізу тәсілі)
4 lg(х+1)+ lg(х-1) = lg3
5 2+ log23 х =3 log3 х

Логарифмдік теңсіздіктер шешу.

«Қатені тап!»(ауызша)

|№ |Қатемен тапсырма |Дұрыс жазылуы |
|1 | |log3(х-1)≥ 4 |
| |log3(х-1)≥ 4 |х-1 ≥81 |
| |х-1≤ 81 |х≥ 82 |
| |х≤ 82 |А.О.х-1>0 |
| | |х>1 |
| |Жауабы: (-∞;82] | |
| | |Жауабы: [82;+ ∞) |
|2 | | |
| |12 - х ≥ 49 |12 - х ≤ 49 |
| |- х ≥ 49+12 |- х ≤ 49-12 |
| |х ≥61 |-х≤ 37 |
| |А.О. 12 - х>0 |х≥-37 |
| |х>0 |А.О. 12 – х > 0 |
| |Жауабы: [61;+ ∞) |- х > -12 |
| | |х < 12 |
| | |Жауабы: [-37;12) |

|Маңызды тұжырым.(Есіңе сақта!) |
| |
|а>1 болғанда, logа f(х)> logа g(х)логарифмдік теңсіздігі |
| |
|теңсіздіктер жүйесімен мәндес; |
| |
|0<а<1 болғанда, logа f(х)> logа g(х)логарифмдік теңсіздігі |
| |
|теңсіздіктер жүйесімен мәндес. |

Тақтада 4 оқушы ,қалғандары дәптерде орындайды.

Өзіндік жұмыс. (Семантикалық картамен)

Семантикалық карта. І нұсқа.

Оқушының аты-жөні: --------------------------------------------------

|№ |тапсырма |жауаптары |
| | |х>4/3 |

| |х>4/3 |0 |1/2 |(-3/4;+∞) |х1 |(5;8) |3 |64 | |1 |Теңдеуді шешіңіз:
|а |с |л |э |й |а |ю |я | |2 |x-тің мәнін табыңыз:
|б |ы |а |х |ъ |э |о |т | |3 |Функцияның анықталу облысын табыңыз:
|т |ь |б |г |ч |с |р |о |
|4 |Есептеңіз: |з |а |т |й |н |в |к |д | |5
|Теңсіздікті шешіңіз: |ю |й |з |ъ | |р |п |ж | |6
|Функцияның анықталу облысын табыңыз:
|в |ъ |ю |ч |и |е |э |с | |7
|Теңдеуді шешіңіз: |п |ч |в |н |ы |ц |у |ф | |8 |Функцияның
анықталу облысын табыңыз:
|м |н |п |х |ч |й |б |а | |
Жауаптары: І нұсқа-функция; ІІ нұсқа –логарифм.

Үйге тапсырма: § 17 № 280,281. § 18 № 294
Оқушыларды бағалау, сабақты қорытындылау.
-----------------------


Ұқсас жұмыстар
Сөз мағыналары
Өлеңдерінің көркем тілі
Тіл дамыту Отбасы сыйластығы
Үшөлшемді әдістемелік жүйенің физика сабақтарындағы тиімділігі . TIMSS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер негізінде қойылған талаптар
Өткенді пысықтау. математика 3-сынып
Бағалау парақтары
Оқушылар жеке жұмыс
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Аралық тестінің география пәні бойынша №7 сынақ тестілеудің сараптамасы
Сөздік жұмысы
Пәндер