Қатемен тапсырма

Дайындаған:
Батыс-Қазақстан облысы, Тасқала ауданы,
Ы. Алтынсарин атындағы ЖББО мектептің
І-санатты математика пәні мұғалімі
Ташенова Гульнара Узакбаевна
Сынып: 11- алгебра
Сабақтың тақырыбы : Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер.
Мақсаты:
- білімділік: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, формулаларды және теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдерін дұрыс қолдана білуге қалыптастыру;
- дамытушылық :оқушылардың ой-өрісін кеңейту, математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін жетілдіру;
- тәрбиелік: оқуға, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қорытындылау сабақ
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастырушылық кезең.
2 «Ой қозғау» Логарифмнің қасиеттері.
( кесте толтыру, интерактивтік тақтамен жұмыс)
3 Ауызша тапсырма:функцияның анықталу облысын табу.
4 Логарифмдік теңдеулер шешу.
5 Логарифмдік теңсіздіктер шешу.
- «Қатені тап!» (ауызша)
- логарифмдік теңсіздіктер шешу
6 Өзіндік жұмыс.
7 Үйге тапсырма беру.
8 Оқушыларды бағалау.
«Ой қозғау» (Логарифмнің қасиеттері)
Кесте толтыру
Ауызша тапсырма: функцияның анықталу облысын табу.
1 f(х) = log 2 (х+1) 2 f(х) = log 5 (2х-1)
3 f(х) = log 1, 2
5 f(х) = log 12 х- log 3 (х+5)
Логарифмдік теңдеулер шешу.
( Тақтада 3 оқушы, қалғандары дәптерде орындайды)
1 log 3 (2х-1) =2
( 1 оқушы-логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шығару)
2 log 6 (2х 2 -х) + log 6 2=1
(2 оқушы- логарифмнің қасиетін пайдалану арқылы шығару)
3 2 log 2 3 х -7log 3 х +3 =0
(3оқушы -жаңа айнымалы енгізу тәсілі)
4 lg(х+1) + lg(х-1) = lg3
5 2 + log 2 3 х =3 log 3 х
Логарифмдік теңсіздіктер шешу.
«Қатені тап!» (ауызша)
log 3 (х-1) ≥ 4
х-1≤ 81
х≤ 82
Жауабы: (-∞; 82]
log 3 (х-1) ≥ 4
х-1 ≥81
х≥ 82
А. О. х-1>0
х>1
Жауабы: [82; + ∞)
12 - х ≥ 49
- х ≥ 49+12
х ≥61
А. О. 12 - х >0
х >0
Жауабы: [61; + ∞)
12 - х ≤ 49
- х ≤ 49-12
- х ≤ 37
х≥-37
А. О. 12 - х > 0
- х > -12
х < 12
Жауабы: [-37; 12)
Маңызды тұжырым. (Есіңе сақта!)
- а>1 болғанда, logаf(х) > logаg(х) логарифмдік теңсіздігі
теңсіздіктер жүйесімен мәндес;
- 0<а<1 болғанда, logаf(х) > logаg(х) логарифмдік теңсіздігі
\[\frac{1\,f(x)\Gamma\,0}{i}\,0\]
теңсіздіктер жүйесімен мәндес.
Тақтада 4 оқушы, қалғандары дәптерде орындайды .
Өзіндік жұмыс. ( Семантикалық картамен)
Семантикалық карта. І нұсқа.
Оқушының аты-жөні:
Функцияның анықталу облысын табыңыз:
Функцияның анықталу облысын табыңыз:
Функцияның анықталу облысын табыңыз:
Семантикалық карта. ІІ нұсқа.
Оқушының аты-жөні:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz